waar zit je in Grand Massif? Flaine?quote:Op donderdag 30 december 2010 18:21 schreef DaMayan het volgende:
19 feb -> Le Grand Massief
19 mrt -> Les Menuires
Mijn excuses, had er geen flauw idee van dat mijn post de laatst mogelijk post was. Ik heb nooit een idee wanneer een topic vol is, tot er een pagina 7 en een slotje verschijnt. Volgende keer maar op proberen te letten.quote:Op donderdag 30 december 2010 14:37 schreef UIO_AMS het volgende:
Als je een topic sluit met de laatst mogelijke post, mag je best een nieuwe openen, hoor. Of iemand anders doet dat.
heb effe snel gekeken maar heb geen sites met losse pendeldiensten gevonden rond die datum...quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:02 schreef Zocalo het volgende:
Ik wil met twee andere vrienden op wintersport.. alleen zitten we met een probleem, namelijk dat we pas 26 maart weg kunnen. Nu zijn er best aanbiedingen voor dan, alleen hebben we geen auto, dus moeten we het inclusief bus hebben, en veel operators bieden dat juist aan tot midden maart.
Dus weten jullie bestemmingen waar je in die periode met reis inclusief bus heen kan, of anders sites waar een goed overzicht is hoe je naar sommige bestemmingen kan komen met vliegtuig/bus/trein?
Geweldige dalafdaling naar Leogang, maar of er ook veel apres-ski zit, geen idee eigenlijk. In Hinterglemm zit de Gossstal of zoiets, dat is wel op en top apres-ski.quote:Op maandag 3 januari 2011 12:09 schreef Gurb het volgende:
over 2,5 week vertrek ik naar Leogang voor een lang weekend
Iemand nog tips voor leuke apres-ski tenten?
De dalafdaling had ik idd al meerdere mensen over gehoordquote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:53 schreef Luni het volgende:
[..]
Geweldige dalafdaling naar Leogang, maar of er ook veel apres-ski zit, geen idee eigenlijk. In Hinterglemm zit de Gossstal of zoiets, dat is wel op en top apres-ski.
Tis een geweldig gebied, en alle dorpen zijn per ski / board te berijken.quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:22 schreef Gurb het volgende:
[..]
En thanks voor de tip van de tent in Hinterglemm, mooi om een tochtje naartoe te skiën en dan met taxi / bus terug
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |