En wie ben jij om dat te bepalen?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:16 schreef Unischroef het volgende:
[..]
Nee en dat kun je best zelf even checken plus overbodige kick.
Regels zijn duidelijk en kunnen worden nageleefd. na 1-1-2011 telt het niet meerquote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
De regels moeten eens en voor altijd duidelijk worden gemaakt en worden nageleefd
Heb je er last van dan?quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:12 schreef Nepthys het volgende:
Kan een van de mods niet zo'n melding boven het reactieveld plaatsen dat het geen zin meer heeft om nog met lijstjes te komen?
Meedoen kan tot en met 5 januari...quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:12 schreef Nepthys het volgende:
Kan een van de mods niet zo'n melding boven het reactieveld plaatsen dat het geen zin meer heeft om nog met lijstjes te komen?
quote:
De ene keer is 't 5 januari, dan 1 januari. Nu weer 5 januari.quote:
Bill Gates gaat niet dood. Die heeft genoeg geld om God om te kopenquote:Op vrijdag 31 december 2010 17:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Mijn lijst in een mooi rijtje:
1. Nelson Mandela - Ouderdom
2. Hugh Hefner - Fataal orgasme
3. Sean Connery - Ouderdom ()
4. Geert Wilders - Aanslag
5. Ariël Sharon - Komt niet uit de coma
6. Julian Assange - "Zelfmoord"
7. Fidel Castro - "Het moet nu toch een keer"
8. Michael Douglas- Ziekte
9. Robert M. - Medegevangenen houden niet zo van pedofielen.
10. Bill Gates - Eerste naam die in me opkwam toen ik de laatste moest bedenken.
Omdat posten nu tot en met 5 januari mag even uitgebreid.quote:Op zondag 26 december 2010 15:48 schreef TheHappyPrince het volgende:
David Attenborough
Aretha Franklin (wel erg makkelijk)
Prins Charles
Mahmoud Ahmadinejad
Kim Jong-Il
Laurent Gbagbo
Michael Douglas
Harrison Ford
Ariel Sharon
Heidi Montag
Nu maar afwachten...
Binnen nu en vijftig jaar zeker?quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:57 schreef Chowi het volgende:
Is Barbara Streisand al genoemd? Die gaat ook dood namelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |