abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90637465
quote:
99s.gif Op donderdag 30 december 2010 17:23 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

ik duw al drie jaar met rubbers ;(
Maar dat komt omdat mijn AD + de pil een no-go zijn samen :')
(Koper)spiraaltje? Pessarium? :D (dat laatste heb ik nog nķķit gehoord dat iemand dat werkelijk toepaste)
I had a signature once. It was awful.
pi_90637772
quote:
Op donderdag 30 december 2010 17:23 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Duwen! :D O+
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
pi_90639839
Peheheh belde vriendlief net op waar dat filmpje stond met die giga stoere coole japanse vuurpijl :')
BIG KABOEM BABY !!

Morgen vuurwerk ophalen *O* *O* *O*

En yayyyyyy morgen vrij !!!
En boeeee ik moet vanavond nog werken ;( -O-
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_90639975
quote:

[..]

Ik moest lachen. :') :D

Vuurwerk! *O* Ik denk dat ik zo of morgen misschien nog wat ga halen mocht ik vanavond niet van plan zijn mijn spullen te pakken, relatie loopt niet zo lekker heb ik het gevoel. -O-
All good things are wild and free.
pi_90640295
Pfff, ik heb me net alweer ingeschreven voor de vakken van volgend semester. Wat gaat de tijd toch snel. :'(
It's all fun and games until someone loses a head
Mijn nagellakjes
Londena Blog
pi_90640351
SQ, I need ur addressss
pi_90641144
quote:
99s.gif Op donderdag 30 december 2010 17:22 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Sharana is een wijf naar mijn hart O+
Ja ik ben echt jaloers op jouw vuurwerk hoor _O-

Nog beter:
Lekker knallen met toffe potten en pijlen terwijl de buren naast je met hun sterretjes in hun hand staan :9
pi_90641333
quote:

[..]

Ik kan niet tegen de pil, dan moet ik gelijk kotsen :r

Ik heb nu spiraal maar ben ook blij als dat ding eruit geragd kan worden }:| geen ideeeee nog wat ik hierna ga proberen, denk maar prikpil, zit toch vaak genoeg in t ziekenhuis :D
pi_90641399
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 19:02 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

Ik heb nu spiraal maar ben ook blij als dat ding eruit geragd kan worden }:| geen ideeeee nog wat ik hierna ga proberen, denk maar prikpil, zit toch vaak genoeg in t ziekenhuis :D
Prikpil heeft mijn moeder ook, maar die kun je toch ook gewoon bij de dokter halen? :o

Maar ik wist niet dat mensen van de pil echt zulke bijwerkingen kregen. Op zich is de pil voor mij ideaal maar soms vergeet ik hem weer. :')
pi_90641432
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 19:04 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Prikpil heeft mijn moeder ook, maar die kun je toch ook gewoon bij de dokter halen? :o

Maar ik wist niet dat mensen van de pil echt zulke bijwerkingen kregen. Op zich is de pil voor mij ideaal maar soms vergeet ik hem weer. :')
Jawel mag ook in het ziekenhuis dacht ik, en aangezien ik daar toch wel elke maand zit kan ik het misschien beter daar doen :D
pi_90641501
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 19:05 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

Jawel mag ook in het ziekenhuis dacht ik, en aangezien ik daar toch wel elke maand zit kan ik het misschien beter daar doen :D
Ja dat is waar. :D
pi_90641563
zometeen haren verfen :D
pi_90641612
quote:
17s.gif Op donderdag 30 december 2010 19:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
zometeen haren verfen :D
Hoe vaak verf jij ze wel niet? :D Ik moet ze ook nodig eens verven.
pi_90641650
vaak want klotezwart blijft niet lang mooi :')
pi_90641716
quote:
17s.gif Op donderdag 30 december 2010 19:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
vaak want klotezwart blijft niet lang mooi :')
Ik weet het. :D Ik heb al een hele tijd terug highlights laten zetten, maand terug donkerbruin eroverheen gegooid en het komt net zo licht weer terug. ;(
pi_90641842
Nu heb ik kruidvat merk gekocht want el cheapo :D
pi_90641976
quote:

[..]

Oeh.. Gaat ook niet met spiraal dan? Bijwerkingen van.. of ?
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_90642087
Ik heb hier geen vuurwerk ;( I wantz ;(
it's the map in my mind that sends me on my way.
pi_90642370
quote:

[..]

Weet je prikpil wel zeker? Is geen gezonde hormonenboost di eje dan binnen krijgt hoor. Wist je dat als je stopt met de prikpil je nog zo een jaar onvruchtbaar kunt blijven? Het middel is dan ook hoofdzakelijk geschikt voor o.a. verstandelijk gehandicapte mensen.
Spiraal is wel een ideaal ding (tenzij het zoals bij mij je baarmoeder perforeert en het operatief verwijderd moet worden), maar ik hou het momenteel veilig bij de nuvaring. 1x per maand aan denken, weinig hormonen en dus ook weinig bijwerkingen. Verreweg het makkelijkste ac-middel.
pi_90643422
Als je ook geen bijwerkingen krijgt van de nuvaring... Bij mij was dit helaas geen goed alternatief :{
pi_90643870
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 19:50 schreef PriemGirl het volgende:
Als je ook geen bijwerkingen krijgt van de nuvaring... Bij mij was dit helaas geen goed alternatief :{
Mja, tot op zekere hoogte denk ik ook dat je bijwerkingen voor lief moet nemen. Niks is ideaal, maar je zult toch iets moeten.... Dan maar met bijwerkingen.
pi_90644078
quote:
17s.gif Op donderdag 30 december 2010 19:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
Nu heb ik kruidvat merk gekocht want el cheapo :D
Ik heb altijd Kruidvat merk, nog nooit groen/paars uitgeslagen! :D
It's all fun and games until someone loses a head
Mijn nagellakjes
Londena Blog
pi_90644144
Als de nuvaring er 'zomaar' uitfloept en ik de hele maand doorbraakbloedingen heb; lijkt me dat toch iets meer dan een paar 'bijwerkingen' ;) Zelfs de dokter vertrouwde het niet. Nouja dit was bij mij dan. Als het niet zo erg was geweest had ik het ook voor lief genomen. Tenslotte heb ik daarvoor ook gewoon 5 jaar lang de pil gepakt incl. bijwerkingen :9
Gelukkig is voor mij het spiraaltje wel ideaal en heb ik nergens meer last van :Y
pi_90644275
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 20:06 schreef PriemGirl het volgende:
Als de nuvaring er 'zomaar' uitfloept en ik de hele maand doorbraakbloedingen heb; lijkt me dat toch iets meer dan een paar 'bijwerkingen' ;)
Er uitfloepen? Oei, dat lijkt me wel zwaar irritant. Nee, dan zou ik ook voor iets anders gegaan zijn!

Ik krijg trouwens na 4 weken heel erg veel buik en rugpijn, als ik doorring wordt die pijn steeds erger tot ik weer ongesteld ben geweest. En ik hoef het dan ook niet te wagen, ehm, gezellig, te worden want dat geeft zoveel buikpijn dat ik met pijnstilling en een kruik uren kan wachten tot het weer zakt. Dat is voor mij wel het grootste nadeel... maar verder wel tevreden :)
  donderdag 30 december 2010 @ 20:24:13 #75
149959 SQ
snelle trees
pi_90644957
nuvaring.... een hele maand zo'n vreemd object in je flamoes... dat lijkt me ook niks :')
disclaimer
pi_90645011
Jup.. 's nachts ging ie er 'zomaar' uit. En overdag voelde ik hem dus 'zakken' ;( Zwaar balen; want het leek me verder wel fijn ivm minder hormonen etc.. Maar zo was ie wel erg onbetrouwbaar.
pi_90645084
ik wil ook iets anders dan de pil, ik vergeet 'm vaker dan dat ik 'm slik :')
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
pi_90645393
Ik vind die extra hormonen wel hendig eigenlijk. Geen hormonster meer. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_90645425
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 19:26 schreef zoeperzazke het volgende:

[..]

Weet je prikpil wel zeker? Is geen gezonde hormonenboost di eje dan binnen krijgt hoor. Wist je dat als je stopt met de prikpil je nog zo een jaar onvruchtbaar kunt blijven? Het middel is dan ook hoofdzakelijk geschikt voor o.a. verstandelijk gehandicapte mensen.
Spiraal is wel een ideaal ding (tenzij het zoals bij mij je baarmoeder perforeert en het operatief verwijderd moet worden), maar ik hou het momenteel veilig bij de nuvaring. 1x per maand aan denken, weinig hormonen en dus ook weinig bijwerkingen. Verreweg het makkelijkste ac-middel.
ook antwoord op de opmerking van PriemGirl;

Spiraal gaat bij mij goed behalve dat ik niet weet hoe mijn lichaam er op reageert. Ze hebben genoeg dingen in het ziekenhuis gevonden waar ze nog niet kunnen verklaren wat het is. Ik wil het spiraal eruit laten halen om te kijken of het over een tijd dan anders is. Misschien reageert mijn lichaam wel op het spiraal zonder dat ik er erge pijn van heb en blijven de dokters maar naar tig dingen zoeken, als 1 ding hierdoor al minder zou worden zou het fijn zijn. Ik wil mijn lichaam zeg maar soort van "naturel" maken zodat we alles kunnen uitsluiten want ik ben dit gedoe dat ze het elke keer niet weten zat :') ik heb mijn tongpiercing etc er ook allemaal uitgehaald.

Plus dat ik zoveel horrorverhalen heb gehoord van vriendinnen waarbij spiraal mis ging dat ik het er liever uit heb :r
pi_90645454
quote:
99s.gif Op donderdag 30 december 2010 20:24 schreef Stormqueen het volgende:
nuvaring.... een hele maand zo'n vreemd object in je flamoes... dat lijkt me ook niks :')
als ik flamoes zie dan denk ik gelijk aan vanillevla met chocolademouse 8)7
pi_90645558
Oeh sharaan.. Nee dan snap ik dat inderdaad wel. Even 'back to basic'... Hoop dat het een uitkomst biedt voor je :*

Horrorverhalen? In mijn omgeving nog weinig gehoord :@ *nieuwsgierig ist*
pi_90645601
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 20:34 schreef Sharana_LV het volgende:
Plus dat ik zoveel horrorverhalen heb gehoord van vriendinnen waarbij spiraal mis ging dat ik het er liever uit heb :r
Over zulke dingen hoor je altijd meer als het mis gaat, dan als het goed gaat he ;) Spiraal is ideaal hoor, vind ik! Mijn pech is helaas te groot geweest waardoor ik herhaling niet aandurf, maar ik zou het desondanks niet afraden.
Enfin, misschien is het in jouw persoonlijke situatie als het kan sowieso wel fijn voor je lichaam om zo min mogelijk 'onnatuurlijke' toevoegingen te hebben, en de prikpil is dan al helemaal een slecht idee :) Maargoed, ik ben geen arts dus ik weet niet hoe de hormonen in jouw situatie reageren....

@SQ, je merkt er heul niks van dat je de nuva inhebt hoor, de eerste paar dagen ben je er bewust mee bezig en heb je de neiging steeds te checken of hij er nog inzit, maar na een paar weken weet je al niet beter. Als hij goed zit voel je nl helemaal niks, je merkt er ook bij de gemeenschap niets van, hij is er nog nooit per ongeluk uitgekomen en hij voelt het ook niet.
pi_90645662
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 20:37 schreef PriemGirl het volgende:
Horrorverhalen? In mijn omgeving nog weinig gehoord :@ *nieuwsgierig ist*
Spiraal kan meer eierstokcystes geven (die vaak vanzelf weer weggaan, maar soms tot spoedoperaties en helse pijnen leiden) en bij mij was hij dus bij de controle onvindbaar.... en bleek mijn baarmoeder geperforeerd te hebben. Heb hele akelige onderzoeken gehad en hij is operatief uit mijn buik gehaald....
pi_90645946
quote:
17s.gif Op donderdag 30 december 2010 20:33 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik vind die extra hormonen wel hendig eigenlijk. Geen hormonster meer. :+
Helemaal mee eens! Geen spontane jankbuien meer om niets, geen stemmingswisselingen. Heerlijk. Blijf de pil m'n hele leven maar slikken denk ik :P Maar ik ben dan ook niet met de pil begonnen vanwege de anticonceptie functie.
pi_90645998
Ben blij dat ik m'n pil voor die 7,5 maand heb meegenomen, hier zijn ze niet te betalen :')
it's the map in my mind that sends me on my way.
  donderdag 30 december 2010 @ 20:45:29 #86
149959 SQ
snelle trees
pi_90646006
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 20:38 schreef zoeperzazke het volgende:

[..]

Over zulke dingen hoor je altijd meer als het mis gaat, dan als het goed gaat he ;) Spiraal is ideaal hoor, vind ik! Mijn pech is helaas te groot geweest waardoor ik herhaling niet aandurf, maar ik zou het desondanks niet afraden.
Enfin, misschien is het in jouw persoonlijke situatie als het kan sowieso wel fijn voor je lichaam om zo min mogelijk 'onnatuurlijke' toevoegingen te hebben, en de prikpil is dan al helemaal een slecht idee :) Maargoed, ik ben geen arts dus ik weet niet hoe de hormonen in jouw situatie reageren....

@SQ, je merkt er heul niks van dat je de nuva inhebt hoor, de eerste paar dagen ben je er bewust mee bezig en heb je de neiging steeds te checken of hij er nog inzit, maar na een paar weken weet je al niet beter. Als hij goed zit voel je nl helemaal niks, je merkt er ook bij de gemeenschap niets van, hij is er nog nooit per ongeluk uitgekomen en hij voelt het ook niet.
"gemeenschap" wat een politiek correct woord voor nuecksecks!
disclaimer
pi_90646051
Aw zoeper... Jeetje das inderdaad niet niks :*
Dokter had mij wel gewaarschuwd van de bijwerkingen..
En ja.. De cystes heb ik zelf al meegemaakt *is hiervoor ook geopereerd...*
Vorige controle was alles weer super though; dus ik hoop heel graag dat het zo blijft; want verder is het, voor mij, ideaal ^O^

Ik blijf trouwens, elk jaar, op controle gaan. Gewoon om te kijken of alles nog goed is. Hier wordt dan ook gekeken of mijn spiraal nog goed zit en of ik dus cystes heb die zorgwekkend zijn. Hierdoor hebben ze mijn vorige cyste toch nog op tijd kunnen ontdekken (alhoewel hij toch reeds 5 bij 5cm was..)
pi_90646139
quote:
99s.gif Op donderdag 30 december 2010 20:45 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

"gemeenschap" wat een politiek correct woord voor nuecksecks!
goed he 8-)
pi_90646154
En jeetje wat een serieuze SC :D

Random lolcat yay :+
pi_90646223
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 20:44 schreef deerntie het volgende:

[..]

Helemaal mee eens! Geen spontane jankbuien meer om niets, geen stemmingswisselingen. Heerlijk. Blijf de pil m'n hele leven maar slikken denk ik :P Maar ik ben dan ook niet met de pil begonnen vanwege de anticonceptie functie.
Ik inderdaad ook niet, die jankbuien om echt helemaal niks (Met als dieptepunt: ik moest door de sneeuw lopen :'( :'( :'( :')), verschrikkelijk irritant. En ik vind het wel chill dat ik 'm drie strips door kan slikken zonder dat ik er last van krijg.

En de anticonceptiefunctie is gewoon wel hendig. :7
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 20:48 schreef PriemGirl het volgende:

[ afbeelding ]

Gaaf beest :D Ik wil 'm. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_90646269
@Priem, get wat naar zo'n cyste. Je schritk je toch wild he! Ik was ook helemaal in shock toen op de echo m'n spiraal onvindbaar was. Ben eerst doorgestuurd naar de röntgen, om te zien of hij simpelweg verloren was gegaan (wat ook een doodenkele keer gebeurd, maar aangezien ik geen kinderen heb en mijn baarmoedermond absoluut niet soepel was, was die kans erg klein) en jahoor, op de RX kwam hij wel tevoorschijn.
Nou je zit in het plafond als je dat hoort hoor! Gelukkig heeft de baarmoeder een enorm sterk herstellend vermogen en bij het doodenge inwendige kijkje waren geen wonden oid te zien, het zag er keurig uit... dat scheelt wel, maar het blijft toch heel eng allemaal. Ik heb toch wel een sterke kinderwens (niet nu acuut, maar over een tijdje), je bent toch als de dood dat er door zoiets doms permanente schade ontstaat!

Ik vind het dus heel slim om elk jaar controle te doen, heel kleine moeite voor een hoop geruststelling!
  donderdag 30 december 2010 @ 20:51:37 #92
149959 SQ
snelle trees
pi_90646310
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 20:48 schreef PriemGirl het volgende:

[ afbeelding ]

Witte Britten O+
disclaimer
pi_90646389
quote:
17s.gif Op donderdag 30 december 2010 20:49 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Ik inderdaad ook niet, die jankbuien om echt helemaal niks (Met als dieptepunt: ik moest door de sneeuw lopen :'( :'( :'( :')), verschrikkelijk irritant. En ik vind het wel chill dat ik 'm drie strips door kan slikken zonder dat ik er last van krijg.

En de anticonceptiefunctie is gewoon wel hendig. :7

[..]

Gaaf beest :D Ik wil 'm. :+
haha zulke herinneringen heb ik inderdaad ook aan mijn tijd voor de pil. Om nog maar te zwijgen van de momenten dat ik vruchtbaar was. Ik wou toen echt elke man bespringen die ik ook maar tegen kwam. Blij dat dat over is haha.
En doorslikken is idd ideaal, zit op het moment op een half jaar en ben nog niet van plan weer een stopweek in te lassen :')
  donderdag 30 december 2010 @ 20:54:00 #94
149959 SQ
snelle trees
pi_90646419
nee, dit dan :')

disclaimer
pi_90646447
quote:
99s.gif Op donderdag 30 december 2010 20:54 schreef Stormqueen het volgende:
nee, dit dan :')

[ afbeelding ]
Die vinnik eigenlijk een beetje eng. :@
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_90646473
lol make him stop staring !!!! :')
pi_90646599
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 20:53 schreef deerntie het volgende:

[..]

haha zulke herinneringen heb ik inderdaad ook aan mijn tijd voor de pil. Om nog maar te zwijgen van de momenten dat ik vruchtbaar was. Ik wou toen echt elke man bespringen die ik ook maar tegen kwam. Blij dat dat over is haha.
En doorslikken is idd ideaal, zit op het moment op een half jaar en ben nog niet van plan weer een stopweek in te lassen :')
Oh ja. Dat. :') Dat had ik eigenlijk alweer verdrongen. :+

Geen idee eigenlijk hoe lang ik 'm zonder problemen kan doorslikken, heb nu eigenlijk alleen nog maar drie maanden geprobeerd. Misschien een keer testen. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_90646738
quote:
17s.gif Op donderdag 30 december 2010 20:57 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Oh ja. Dat. :') Dat had ik eigenlijk alweer verdrongen. :+

Geen idee eigenlijk hoe lang ik 'm zonder problemen kan doorslikken, heb nu eigenlijk alleen nog maar drie maanden geprobeerd. Misschien een keer testen. :+
Haha ik wou dat ik dat kon. En zolang ik nuchter was kon ik wel weerstand bieden aan die gevoelens, maar zodra er drank ik het spel was..... :X vruchtbaar + drank = sletgedrag

Ik heb geen idee hoe lang ik hem door kan slikken zonder problemen, dit is de eerste keer dat ik het zo lang heb gedaan. Maar een tante van mij slikte hem gewoon jaren achter elkaar door zonder problemen...
  donderdag 30 december 2010 @ 21:10:37 #99
149959 SQ
snelle trees
pi_90647271
Mijn probleem is dat mijn libido al 50% onder het peil van een normale jonge vrouw zit. De AD halen daar nog 30% vanaf. Als ik ook de pil nog slik kan ik net zo goed doodgaan :')
disclaimer
pi_90647324
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 20:53 schreef deerntie het volgende:

[..]

Daar heb ik nooit wat van gemerkt, maar ik was dan ook nog jong. Ik werd op mijn elfde al ongesteld, maar tijdens mn menstruatie was ik zooooo ziek. Die pijn vergeet ik nooit meer! Dagenlang ziek in bed, koorts, overgeven, diarree en zoveel pijn dat ik van de kaart was... twee maandverbandjes achter elkaar als ik op bed lag en dan nog elke paar uur moeten verschonen. Om die reden kan ik niet zonder hormonen, anders overleef ik dat echt niet nog 30 jaar!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')