(Koper)spiraaltje? Pessarium?quote:Op donderdag 30 december 2010 17:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik duw al drie jaar met rubbers
Maar dat komt omdat mijn AD + de pil een no-go zijn samen
Duwen!quote:Op donderdag 30 december 2010 17:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik moest lachen.quote:Op donderdag 30 december 2010 17:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja ik ben echt jaloers op jouw vuurwerk hoorquote:Op donderdag 30 december 2010 17:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Sharana is een wijf naar mijn hart
Ik kan niet tegen de pil, dan moet ik gelijk kotsenquote:Op donderdag 30 december 2010 17:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Prikpil heeft mijn moeder ook, maar die kun je toch ook gewoon bij de dokter halen?quote:Op donderdag 30 december 2010 19:02 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik kan niet tegen de pil, dan moet ik gelijk kotsen![]()
Ik heb nu spiraal maar ben ook blij als dat ding eruit geragd kan wordengeen ideeeee nog wat ik hierna ga proberen, denk maar prikpil, zit toch vaak genoeg in t ziekenhuis
Jawel mag ook in het ziekenhuis dacht ik, en aangezien ik daar toch wel elke maand zit kan ik het misschien beter daar doenquote:Op donderdag 30 december 2010 19:04 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Prikpil heeft mijn moeder ook, maar die kun je toch ook gewoon bij de dokter halen?![]()
Maar ik wist niet dat mensen van de pil echt zulke bijwerkingen kregen. Op zich is de pil voor mij ideaal maar soms vergeet ik hem weer.
Ja dat is waar.quote:Op donderdag 30 december 2010 19:05 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Jawel mag ook in het ziekenhuis dacht ik, en aangezien ik daar toch wel elke maand zit kan ik het misschien beter daar doen
Hoe vaak verf jij ze wel niet?quote:
Ik weet het.quote:Op donderdag 30 december 2010 19:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
vaak want klotezwart blijft niet lang mooi
Oeh.. Gaat ook niet met spiraal dan? Bijwerkingen van.. of ?quote:Op donderdag 30 december 2010 19:02 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik heb nu spiraal maar ben ook blij als dat ding eruit geragd kan wordengeen ideeeee nog wat ik hierna ga proberen, denk maar prikpil, zit toch vaak genoeg in t ziekenhuis
Weet je prikpil wel zeker? Is geen gezonde hormonenboost di eje dan binnen krijgt hoor. Wist je dat als je stopt met de prikpil je nog zo een jaar onvruchtbaar kunt blijven? Het middel is dan ook hoofdzakelijk geschikt voor o.a. verstandelijk gehandicapte mensen.quote:Op donderdag 30 december 2010 19:02 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Mja, tot op zekere hoogte denk ik ook dat je bijwerkingen voor lief moet nemen. Niks is ideaal, maar je zult toch iets moeten.... Dan maar met bijwerkingen.quote:Op donderdag 30 december 2010 19:50 schreef PriemGirl het volgende:
Als je ook geen bijwerkingen krijgt van de nuvaring... Bij mij was dit helaas geen goed alternatief
Ik heb altijd Kruidvat merk, nog nooit groen/paars uitgeslagen!quote:Op donderdag 30 december 2010 19:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
Nu heb ik kruidvat merk gekocht want el cheapo
Er uitfloepen? Oei, dat lijkt me wel zwaar irritant. Nee, dan zou ik ook voor iets anders gegaan zijn!quote:Op donderdag 30 december 2010 20:06 schreef PriemGirl het volgende:
Als de nuvaring er 'zomaar' uitfloept en ik de hele maand doorbraakbloedingen heb; lijkt me dat toch iets meer dan een paar 'bijwerkingen'![]()
ook antwoord op de opmerking van PriemGirl;quote:Op donderdag 30 december 2010 19:26 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Weet je prikpil wel zeker? Is geen gezonde hormonenboost di eje dan binnen krijgt hoor. Wist je dat als je stopt met de prikpil je nog zo een jaar onvruchtbaar kunt blijven? Het middel is dan ook hoofdzakelijk geschikt voor o.a. verstandelijk gehandicapte mensen.
Spiraal is wel een ideaal ding (tenzij het zoals bij mij je baarmoeder perforeert en het operatief verwijderd moet worden), maar ik hou het momenteel veilig bij de nuvaring. 1x per maand aan denken, weinig hormonen en dus ook weinig bijwerkingen. Verreweg het makkelijkste ac-middel.
als ik flamoes zie dan denk ik gelijk aan vanillevla met chocolademousequote:Op donderdag 30 december 2010 20:24 schreef Stormqueen het volgende:
nuvaring.... een hele maand zo'n vreemd object in je flamoes... dat lijkt me ook niks
Over zulke dingen hoor je altijd meer als het mis gaat, dan als het goed gaat hequote:Op donderdag 30 december 2010 20:34 schreef Sharana_LV het volgende:
Plus dat ik zoveel horrorverhalen heb gehoord van vriendinnen waarbij spiraal mis ging dat ik het er liever uit heb
Spiraal kan meer eierstokcystes geven (die vaak vanzelf weer weggaan, maar soms tot spoedoperaties en helse pijnen leiden) en bij mij was hij dus bij de controle onvindbaar.... en bleek mijn baarmoeder geperforeerd te hebben. Heb hele akelige onderzoeken gehad en hij is operatief uit mijn buik gehaald....quote:Op donderdag 30 december 2010 20:37 schreef PriemGirl het volgende:
Horrorverhalen? In mijn omgeving nog weinig gehoord*nieuwsgierig ist*
Helemaal mee eens! Geen spontane jankbuien meer om niets, geen stemmingswisselingen. Heerlijk. Blijf de pil m'n hele leven maar slikken denk ikquote:Op donderdag 30 december 2010 20:33 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik vind die extra hormonen wel hendig eigenlijk. Geen hormonster meer.
"gemeenschap" wat een politiek correct woord voor nuecksecks!quote:Op donderdag 30 december 2010 20:38 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Over zulke dingen hoor je altijd meer als het mis gaat, dan als het goed gaat heSpiraal is ideaal hoor, vind ik! Mijn pech is helaas te groot geweest waardoor ik herhaling niet aandurf, maar ik zou het desondanks niet afraden.
Enfin, misschien is het in jouw persoonlijke situatie als het kan sowieso wel fijn voor je lichaam om zo min mogelijk 'onnatuurlijke' toevoegingen te hebben, en de prikpil is dan al helemaal een slecht ideeMaargoed, ik ben geen arts dus ik weet niet hoe de hormonen in jouw situatie reageren....
@SQ, je merkt er heul niks van dat je de nuva inhebt hoor, de eerste paar dagen ben je er bewust mee bezig en heb je de neiging steeds te checken of hij er nog inzit, maar na een paar weken weet je al niet beter. Als hij goed zit voel je nl helemaal niks, je merkt er ook bij de gemeenschap niets van, hij is er nog nooit per ongeluk uitgekomen en hij voelt het ook niet.
goed hequote:Op donderdag 30 december 2010 20:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
"gemeenschap" wat een politiek correct woord voor nuecksecks!
Ik inderdaad ook niet, die jankbuien om echt helemaal niks (Met als dieptepunt: ik moest door de sneeuw lopenquote:Op donderdag 30 december 2010 20:44 schreef deerntie het volgende:
[..]
Helemaal mee eens! Geen spontane jankbuien meer om niets, geen stemmingswisselingen. Heerlijk. Blijf de pil m'n hele leven maar slikken denk ikMaar ik ben dan ook niet met de pil begonnen vanwege de anticonceptie functie.
Gaaf beestquote:Op donderdag 30 december 2010 20:48 schreef PriemGirl het volgende:
En jeetje wat een serieuze SC
[ afbeelding ]
Random lolcat yay
Witte Brittenquote:Op donderdag 30 december 2010 20:48 schreef PriemGirl het volgende:
En jeetje wat een serieuze SC
[ afbeelding ]
Random lolcat yay
haha zulke herinneringen heb ik inderdaad ook aan mijn tijd voor de pil. Om nog maar te zwijgen van de momenten dat ik vruchtbaar was. Ik wou toen echt elke man bespringen die ik ook maar tegen kwam. Blij dat dat over is haha.quote:Op donderdag 30 december 2010 20:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik inderdaad ook niet, die jankbuien om echt helemaal niks (Met als dieptepunt: ik moest door de sneeuw lopen![]()
![]()
![]()
), verschrikkelijk irritant. En ik vind het wel chill dat ik 'm drie strips door kan slikken zonder dat ik er last van krijg.
En de anticonceptiefunctie is gewoon wel hendig.
[..]
Gaaf beestIk wil 'm.
Die vinnik eigenlijk een beetje eng.quote:
Oh ja. Dat.quote:Op donderdag 30 december 2010 20:53 schreef deerntie het volgende:
[..]
haha zulke herinneringen heb ik inderdaad ook aan mijn tijd voor de pil. Om nog maar te zwijgen van de momenten dat ik vruchtbaar was. Ik wou toen echt elke man bespringen die ik ook maar tegen kwam. Blij dat dat over is haha.
En doorslikken is idd ideaal, zit op het moment op een half jaar en ben nog niet van plan weer een stopweek in te lassen
Haha ik wou dat ik dat kon. En zolang ik nuchter was kon ik wel weerstand bieden aan die gevoelens, maar zodra er drank ik het spel was.....quote:Op donderdag 30 december 2010 20:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh ja. Dat.Dat had ik eigenlijk alweer verdrongen.
Geen idee eigenlijk hoe lang ik 'm zonder problemen kan doorslikken, heb nu eigenlijk alleen nog maar drie maanden geprobeerd. Misschien een keer testen.
Daar heb ik nooit wat van gemerkt, maar ik was dan ook nog jong. Ik werd op mijn elfde al ongesteld, maar tijdens mn menstruatie was ik zooooo ziek. Die pijn vergeet ik nooit meer! Dagenlang ziek in bed, koorts, overgeven, diarree en zoveel pijn dat ik van de kaart was... twee maandverbandjes achter elkaar als ik op bed lag en dan nog elke paar uur moeten verschonen. Om die reden kan ik niet zonder hormonen, anders overleef ik dat echt niet nog 30 jaar!quote:Op donderdag 30 december 2010 20:53 schreef deerntie het volgende:
[..]
haha zulke herinneringen heb ik inderdaad ook aan mijn tijd voor de pil. Om nog maar te zwijgen van de momenten dat ik vruchtbaar was. Ik wou toen echt elke man bespringen die ik ook maar tegen kwam. Blij dat dat over is haha.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |