Ik heb medelijden met je omgeving. Kun je hier wel normaal doen?quote:Op donderdag 30 december 2010 14:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Valse hoop. Ik ben een klootzak.
Grappigquote:Op donderdag 30 december 2010 14:15 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Maakt mij ook niet uit, maar irl zou ik nooit patat zeggen
slaap zacht suikerbanketjequote:Op donderdag 30 december 2010 14:16 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ga even lekker slapen..tot later liefjes!
Wat is TFM?quote:Op donderdag 30 december 2010 14:16 schreef RockNijntje het volgende:
Het loopt hier leeg door TFM's topic
quote:Op donderdag 30 december 2010 14:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Iedere keer als je hier komt doe je zoDus ja, dat had ik van je verwacht. En iedere keer weer hoop ik dat je in het echt leuker bent
Maar dan ben ik niet mezelf. Dat is toch ook niet leuk.quote:Op donderdag 30 december 2010 14:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb medelijden met je omgeving. Kun je hier wel normaal doen?
Zie de post boven jequote:
ikkquote:
die kutuser.quote:
Voor ons welquote:Op donderdag 30 december 2010 14:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Maar dan ben ik niet mezelf. Dat is toch ook niet leuk.
quote:
dan moet je effe een douche gaan nemenquote:Op donderdag 30 december 2010 14:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik vind dat ik een douche gewonnen heb
[..]
Slaap lekker
Slaap lekker snoetquote:Op donderdag 30 december 2010 14:16 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ga even lekker slapen..tot later liefjes!
'Doe mij maar wat frietpatat' Zo?quote:Op donderdag 30 december 2010 14:17 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik zeg alletwee eigenlijk
neenquote:Op donderdag 30 december 2010 14:19 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
'Doe mij maar wat frietpatat' Zo?
Ga ik doenquote:Op donderdag 30 december 2010 14:19 schreef Giertje het volgende:
[..]
dan moet je effe een douche gaan nemen
Puick. Plannen zijn eten, drinken en bordspellen spelen met vrienden. Goede plannen dus. En jij?quote:Op donderdag 30 december 2010 14:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ah, MPG. Eindelijk.
Hoe is het leven? Plannen voor oudjaar?
Goede voornemens zijn voor Polen.quote:Op donderdag 30 december 2010 14:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Voor ons welGoede voornemens en vrede op aarde jeweets
Ik wil graag een frietje patat!quote:Op donderdag 30 december 2010 14:19 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
'Doe mij maar wat frietpatat' Zo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |