quote:
Joepiequote:
quote:
Niet werkenquote:Op donderdag 30 december 2010 14:28 schreef DR34M3R het volgende:
![]()
Hoe moet ik dit nou bij kunnen houden als ik werk....
haai snoetjequote:
STUquote:
quote:Op donderdag 30 december 2010 14:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik moest maar eens opstaan, wil je me uit bed schoppen?
Prachtigquote:
Je bent door de wasstraat gereden begrijp ik?quote:
Gewoon onder de douche gegaanquote:Op donderdag 30 december 2010 14:28 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Je bent door de wasstraat gereden begrijp ik?
Moet wel. Jaarafsluiting en ik wil morgen vrij zijn. Sterker nog, ik ben het ook...quote:
lekker ik ookquote:Op donderdag 30 december 2010 14:29 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Moet wel. Jaarafsluiting en ik wil morgen vrij zijn. Sterker nog, ik ben het ook...
Ik ben al bijna anderhalf uur klaar dit jaarquote:Op donderdag 30 december 2010 14:29 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Moet wel. Jaarafsluiting en ik wil morgen vrij zijn. Sterker nog, ik ben het ook...
Nee liefje, ik moet er echt uitquote:Op donderdag 30 december 2010 14:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
haai snoetje![]()
![]()
[..]
STU![]()
[..]
of ik kom naast je liggen
[..]
Prachtig
Bis Later Marijkequote:Op donderdag 30 december 2010 14:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee liefje, ik moet er echt uitdus nu sta ik echt op
Tot later allemaal
gelukkigquote:Op donderdag 30 december 2010 14:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik ga jullie verlaten, wetend dat jullie me gaan missen maar de kamer gaat een beurt krijgen.
JHOOOOOOOOOOO
quote:Op donderdag 30 december 2010 14:30 schreef TheFamousMan het volgende:
En deel twee
Laten we stoppen met haten #2
zou gls het weer terug mee willen nemen??quote:Op donderdag 30 december 2010 14:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat is vast nog maar het begin![]()
[..]
Kusje op je PMS!
Ok liefje voorzichtig en rustig aanquote:Op donderdag 30 december 2010 14:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee liefje, ik moet er echt uitdus nu sta ik echt op
Tot later allemaal
Je gaat vakantie houden?quote:Op donderdag 30 december 2010 14:31 schreef Stuart het volgende:
Zo maar even wat 'nuttige' dingen gaan doen
Slim planquote:Op donderdag 30 december 2010 14:31 schreef Stuart het volgende:
Zo maar even wat 'nuttige' dingen gaan doen
Nee, moet wat spullen opruimen. Op zich niet veel werk maar moet wel even gebeurenquote:
Wat moet dat moet.quote:Op donderdag 30 december 2010 14:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, moet wat spullen opruimen. Op zich niet veel werk maar moet wel even gebeuren
Daar heb ik ook last van. Misschien straks maar een film kijkenquote:
geniet ervanquote:
Dat gaat wel lukken. Kan ondertussen de lijm een beetje drogen, voordat ik ga opruimen en de stofzuiger rondjes laat rijden over de baanquote:
Ik doe m'n best al hoorquote:Op donderdag 30 december 2010 14:38 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Laten we stoppen met haten #2
kom meeposten
Rare koosnaam voor je vriendin.quote:Op donderdag 30 december 2010 14:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik ga jullie verlaten, wetend dat jullie me gaan missen maar de kamer gaat een beurt krijgen.
JHOOOOOOOOOOO
quote:Op donderdag 30 december 2010 14:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Rare koosnaam voor je vriendin.
quote:Op donderdag 30 december 2010 14:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Rare koosnaam voor je vriendin.
Ja lekkerquote:Op donderdag 30 december 2010 14:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
* DaMart zet ook een bak thee voor LL neer.
Koekje erbij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |