je kan het ook moeilijker maken dan het is..quote:Op donderdag 30 december 2010 13:42 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Als jij om 4.50 je bed uit moest, tot 10.00 werken, 10 keer gebeld werd door je ouders waar je was![]()
daarna naar huis willen en te horen krijgen dat je met een maand ontslagen word,
dan naar huis fietsen en weer terug kunnen omdat je boodschappen moet doen.
Thuis moet je aan je paper werken en dan kom je ergens niet uit, vraag je in een topic om een antwoord en er word niet serieus gereageerd. En nu hondsmoe zijn.
Zou jij dan zo vrolijk zijn?
Had je maar een blauwspar moeten kopenquote:Op donderdag 30 december 2010 13:43 schreef TheFamousMan het volgende:
Kerstboom heeft last van haaruitval
Een Hello Kitty toetsenbord met lont.quote:Op donderdag 30 december 2010 13:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
I love it when a plan comes together
Fijn dat je je ietsjes beter voeltquote:Op donderdag 30 december 2010 13:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Beetje verkouden en duf, maar hoofdpijn is grotendeels weg gelukkig. En voel jij je ook alweer iets beter?.
Jullie kerstboom heeft haarquote:Op donderdag 30 december 2010 13:43 schreef TheFamousMan het volgende:
Kerstboom heeft last van haaruitval
Ik had het gelezen en al op je gereageerdquote:Op donderdag 30 december 2010 13:44 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Te horen gekregen dat ik ontslagen word, om 4.50 al mijn nest moeten verlaten vanwege werk.
boodschappen halen, paper maken, en een topic openen over een vraag waar ik niet uitkom ( van dat rotpaper) en dan geen normale antwoorden kunnen krijgen.
![]()
![]()
Over de Maya's, ben nu bezig met het oorlogsgedrag van de Maya's en nabijgelegen volkeren.quote:Op donderdag 30 december 2010 13:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]en wat voor paper, misschien kunnen wij/kan ik je helpen?
Juffrouw SteenKonijnquote:
wij wachten altijd zo lang mogelijkquote:Op donderdag 30 december 2010 13:45 schreef Muck het volgende:
We hebben de kerstboom vandaag ook de deur uit gedaan
Glas halfvol ftwquote:Op donderdag 30 december 2010 13:44 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
je kan het ook moeilijker maken dan het is..
- wat is de vraag van je paper?
- mooi een nieuw jaar een nieuwe baan, nieuwe kansen!
- boodschappen zijn goed voor je.. en beweging ook! (tenzij de boodschappen dan weer de beweging opheffen...)
- je hebt ouders die om je geven!
en.. je hoeft maar 5 uur te werken.. das toch niet zo erg?
Engelenhaar waarschijnlijkquote:Op donderdag 30 december 2010 13:44 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jullie kerstboom heeft haar
ohh... daar weet ik niks van.. alleen iets over 2012... maar of dat nou moderne oorlogsvoering is ?!?!?quote:Op donderdag 30 december 2010 13:45 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Over de Maya's, ben nu bezig met het oorlogsgedrag van de Maya's en nabijgelegen volkeren.
Interessant!quote:Op donderdag 30 december 2010 13:45 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Over de Maya's, ben nu bezig met het oorlogsgedrag van de Maya's en nabijgelegen volkeren.
Heb je een inhoudelijke vraag of een taalvraag?quote:Op donderdag 30 december 2010 13:45 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Op nieuwjaarsdag stop ik hem weer in de doos, denk ikquote:Op donderdag 30 december 2010 13:45 schreef Muck het volgende:
Wat is er in 2012 dan?quote:Op donderdag 30 december 2010 13:45 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ohh... daar weet ik niks van.. alleen iets over 2012... maar of dat nou moderne oorlogsvoering is ?!?!?
of je speelt civilization... daar zitten toch ook maya's in??quote:Op donderdag 30 december 2010 13:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heb je een inhoudelijke vraag of een taalvraag?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
Dat ding kost ¤65 die blijft hier nog wel even staanquote:Op donderdag 30 december 2010 13:45 schreef Muck het volgende:
Juffrouw SteenKonijn heeft net vuurwerk gehaaldquote:
Dan eindigt de wereld zoals we die kennen... aldus de Maya's... al is men nu van mening dat de berekeningen die van de Mayakalender zijn gemaakt, er een paar honderd jaar naast zitten.quote:
neem eens een kijkje in BNWquote:
dan vergaat de wereld, volgens de Mayakalenderquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |