smakelijk, ik ben net klaarquote:
Ja, als het de vorm van een roze Hello Kitty toetsenbord heeft dan welquote:Op donderdag 30 december 2010 13:40 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ah, je vuurwerk is aangekomen?
Hoi Martquote:
die kan je hier ook kopen jaquote:Op donderdag 30 december 2010 13:40 schreef Stuart het volgende:
Coole vuurwerkbrillen op de Telegraaf
Moet ik ook nog steeds doenquote:
Ik heb sowieso al een brilquote:Op donderdag 30 december 2010 13:40 schreef Stuart het volgende:
[ afbeelding ]
Dan moet je dat doenquote:Op donderdag 30 december 2010 13:41 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
die kan je hier ook kopen ja
Huh? Als ik je quote zie ik een plaatje, maar in je post nietquote:Op donderdag 30 december 2010 13:40 schreef Stuart het volgende:
[ afbeelding ]
Als jij om 4.50 je bed uit moest, tot 10.00 werken, 10 keer gebeld werd door je ouders waar je wasquote:Op donderdag 30 december 2010 13:39 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Je kan er zelf van maken wat je wilt
quote:Op donderdag 30 december 2010 13:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, als het de vorm van een roze Hello Kitty toetsenbord heeft dan wel![]()
[..]
Zwarte magiequote:Op donderdag 30 december 2010 13:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Huh? Als ik je quote zie ik een plaatje, maar in je post niet
Geen idee, ik heb vakantie.quote:Op donderdag 30 december 2010 13:42 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Als jij om 4.50 je bed uit moest, tot 10.00 werken, 10 keer gebeld werd door je ouders waar je was![]()
daarna naar huis willen en te horen krijgen dat je met een maand ontslagen word,
dan naar huis fietsen en weer terug kunnen omdat je boodschappen moet doen.
Thuis moet je aan je paper werken en dan kom je ergens niet uit, vraag je in een topic om een antwoord en er word niet serieus gereageerd. En nu hondsmoe zijn.
Zou jij dan zo vrolijk zijn?
quote:Op donderdag 30 december 2010 13:42 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Als jij om 4.50 je bed uit moest, tot 10.00 werken, 10 keer gebeld werd door je ouders waar je was![]()
daarna naar huis willen en te horen krijgen dat je met een maand ontslagen word,
dan naar huis fietsen en weer terug kunnen omdat je boodschappen moet doen.
Thuis moet je aan je paper werken en dan kom je ergens niet uit, vraag je in een topic om een antwoord en er word niet serieus gereageerd. En nu hondsmoe zijn.
Zou jij dan zo vrolijk zijn?
I love it when a plan comes togetherquote:
Beetje verkouden en duf, maar hoofdpijn is grotendeels weg gelukkig. En voel jij je ook alweer iets beter?quote:Op donderdag 30 december 2010 13:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoi MartHoe is het met jou dan?
quote:
EcktenGodquote:
Te horen gekregen dat ik ontslagen word, om 4.50 al mijn nest moeten verlaten vanwege werk.quote:
TFMquote:Op donderdag 30 december 2010 13:41 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
smakelijk, ik ben net klaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |