I knooow rightquote:
Ik bedoel heeft ie zo'n zwarte beetje glimmige waxachtige laagquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:48 schreef Muizenbeest het volgende:
[..]
Ja..hij zit echt perfect, en ook niet dat je je niet meer kan bewegen zegmaar
! ik heb alleen korte pootjes dus miss dattie daarom beetje raar eruit ziet..
..en waxbroek? hmm>?
Haha ja XD Heb ik ook altijd, maar het bestellen blijft zo leuk hequote:Op woensdag 5 januari 2011 08:47 schreef Sabinee het volgende:
Haha jaaa dat Beatles shirt heIk vond hem ook tof ^^ En bedankt voor de bemoedigende woorden dat mijn faal heus niet zo falend is
Ach ik weet nu al dat waarschijnlijk ruim de helft niet leuk is in het echt.
Het rekeningnummer van de H&M is: 231412 t.n.v. H&M Hennes & Mauritz Netherlands.:)
Make up doosjes, ergens in februariquote:Op woensdag 5 januari 2011 11:08 schreef ChipsZak. het volgende:
Wat heeft ook alweer een latere levertijd?
Deze in maat XL/grijs,zwart/levertijd: eind maartquote:Op woensdag 5 januari 2011 11:08 schreef ChipsZak. het volgende:
Wat heeft ook alweer een latere levertijd?
Jeuj, dankje! Dat wordt morgen sale binnen hengelen, je wilt niet wetenquote:Op woensdag 5 januari 2011 11:50 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Deze in maat XL/grijs,zwart/levertijd: eind maart
[ afbeelding ]
Hahahaquote:Op woensdag 5 januari 2011 11:55 schreef Niara het volgende:
Oh ik had ook een H&M faal bij het retour zenden..
Ik met een doos naar het postkantoor, netjes op de post gedaan. Staat de volgende dag de postbode met dezelfde doos voor de deur. Was ik vergeten de originele adressticker ervan af te halen
Hahaha, best wel idioot eigenlijk.quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:22 schreef heaven7 het volgende:
Niet te zeggen. Ik zit ook al uren te wachten en kan tot ie gekomen is geen boodschappen doen want je zal zien dat ie in dat half uurtje dat je weg bent voor de deur staat!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |