quote:Op donderdag 30 december 2010 13:26 schreef FutureFairytale het volgende:
oja... gisteren bleek er geen zwemmen te zijn dus daar kwam ik weer mooi vanaf
wel je wekker zetten lein, anders vergeet je je werk misschienquote:Op donderdag 30 december 2010 13:33 schreef Leintjeuh het volgende:
jeeej computer is terug, snel even een half uurtje gamen voor werk
En dan maar hopen dat ie niet weer crashed.quote:Op donderdag 30 december 2010 13:33 schreef Leintjeuh het volgende:
ben bang van wel!quote:Op donderdag 30 december 2010 13:28 schreef Sarabi het volgende:
[..]
ik moet het lesrooster van mijn sportschool ook maar weer eens gaan bekijken
alleen zijn de tarieven opeens verdwenen en dat vind ik een beetje verdacht, zal wel weer duurder zijn geworden
hopelijk doet alles het weer naar behoren. kijk uit dat je niet te lang blijft gamenquote:Op donderdag 30 december 2010 13:33 schreef Leintjeuh het volgende:
Er is een in-game realtime klokquote:Op donderdag 30 december 2010 13:34 schreef DarkElf het volgende:
wel je wekker zetten lein, anders vergeet je je werk misschien
Een realtime klok geeft microsecondes af en genereert geen UTC/GMT tijd.quote:Op donderdag 30 december 2010 13:40 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Er is een in-game realtime klok \;p
Ja, maar een lijst die pretendeert echte muziek van alle tijden te draaien, vind ik ook dat ze het gehele nummer moeten draaien. Dan maar een reclame blok minder.quote:
Ik schrok sowieso van de hoeveelheid reclame tussendoor eigenlijkquote:Op donderdag 30 december 2010 13:43 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ja, maar een lijst die pretendeert echte muziek van alle tijden te draaien, vind ik ook dat ze het gehele nummer moeten draaien. Dan maar een reclame blok minder.
Maar ja, ik vind ook dat Marco Borsato er niet in thuishoort. Of Nick & Simon of Jan Smit,
I have NO clue what you just saidquote:Op donderdag 30 december 2010 13:42 schreef Anthraxx het volgende:
Een realtime klok geeft microsecondes af en genereert geen UTC/GMT tijd.
[/nerd] && [/geneuzel]
quote:Op donderdag 30 december 2010 13:33 schreef Leintjeuh het volgende:
Beetje het probleem van die lijst wat mij betreft. Er staat heel veel goede muziek in, maar in mijn ogen ook wel erg veel middelmaat. En er ontbreken hele genres, maar dat hou je altijd.quote:Op donderdag 30 december 2010 13:43 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ja, maar een lijst die pretendeert echte muziek van alle tijden te draaien, vind ik ook dat ze het gehele nummer moeten draaien. Dan maar een reclame blok minder.
Maar ja, ik vind ook dat Marco Borsato er niet in thuishoort. Of Nick & Simon of Jan Smit,
Ik heb niets gezegdquote:Op donderdag 30 december 2010 13:46 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
I have NO clue what you just said
*zucht* al mijn in-game instellingen zijn weg
Ach, Radio 2 skipt voor het gemak het hele genre Heavy Metal. Geloof dat je niet eens op een aantal nummers kon stemmen, terwijl er toch ook wat nummer 1 noteringen zijn geweest in het verleden van Heavy Metal bands. Op Metallica na, maar dat zijn de normale songs die toch wel voorbij komen. Of Zappa in dat geval. Alleen Dancing Fool staat er in maar hij heeft zoveel mooiere muziek gemaakt.quote:Op donderdag 30 december 2010 13:46 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Beetje het probleem van die lijst wat mij betreft. Er staat heel veel goede muziek in, maar in mijn ogen ook wel erg veel middelmaat. En er ontbreken hele genres, maar dat hou je altijd.
Echt? Ik heb geen voornemensquote:Op donderdag 30 december 2010 13:47 schreef rijsttafel het volgende:
Heeeej vrienden!
Voordat ik het vergeet: Alvast een prettig nieuwjaar!
Zijn er nog goede voornemens?
Ik ga meer sporten.Ja. Echt! Echt hoor.
Ik gok dat in in ieder geval niet minder ga drinken en ter compensatie niet ga roken.quote:Op donderdag 30 december 2010 13:47 schreef rijsttafel het volgende:
Voordat ik het vergeet: Alvast een prettig nieuwjaar!
Zijn er nog goede voornemens?
Zou best prettig zijnquote:
quote:Op donderdag 30 december 2010 13:48 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Echt? Ik heb geen voornemensAlleen maar wilde plannen
30 kg afvallen
Meer genieten van buiten
![]()
Andere dingen fotograferen dan concerten
Vergeet niet de drumsolo.quote:Op donderdag 30 december 2010 13:33 schreef Anthraxx het volgende:
LOL...
Ze kappen hem af voor het briljantste stuk van het nummer. Eikels. Ze durven zeker geen 12 minuten durende gitaar en hammond solo te laten horen?
Dit, terwijl er in het hardere genre toch echt wel briljantere dingen dan Metallica te vinden zijn. En zelfs over de nummers van Metallica die de lijst halen valt wel te twisten, Sad but true staat er in, Master of Puppets niet. Maar goed, bij dit soort lijsten is een deel van de charme dat je het er toch nooit mee eens bentquote:Op donderdag 30 december 2010 13:48 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ach, Radio 2 skipt voor het gemak het hele genre Heavy Metal. Geloof dat je niet eens op een aantal nummers kon stemmen, terwijl er toch ook wat nummer 1 noteringen zijn geweest in het verleden van Heavy Metal bands. Op Metallica na, maar dat zijn de normale songs die toch wel voorbij komen. Of Zappa in dat geval. Alleen Dancing Fool staat er in maar hij heeft zoveel mooiere muziek gemaakt.
Houd vol, Golfer. Eens moet het komenquote:Op donderdag 30 december 2010 13:50 schreef golfer het volgende:
Ik heb mij voorgenomen om stinkend rijk en heel gezond te worden in 2011, maar ja...dat voornemen had ik ook al tevergeefs de afgelopen 56 jaar.
ik heb 3 halve staatsloten, dus het kan bijna niet misgaanquote:Op donderdag 30 december 2010 13:50 schreef golfer het volgende:
Ik heb mij voorgenomen om stinkend rijk en heel gezond te worden in 2011, maar ja...dat voornemen had ik ook al tevergeefs de afgelopen 56 jaar.
Hebben we samen iets moeilijksquote:Op donderdag 30 december 2010 13:51 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
![]()
Moet lukken! 30 kilo is pakweg 2 kilo per maand. Zal wel moeilijk zijn, maar lukt![]()
Voor mij is het ook moeilijk om te gaan sporten
Wat betaal je?quote:Op donderdag 30 december 2010 13:49 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zou best prettig zijnJammer alleen dat Sarabi niet het eerste model wil zijn
Jawel. Als jij wint, is Golfer alsnog niet stinkend rijkquote:Op donderdag 30 december 2010 13:53 schreef TAV74 het volgende:
[..]
ik heb 3 halve staatsloten, dus het kan bijna niet misgaan
TFP en een lekkere lunchquote:
ja...bijna iedere club verhoogt zn prijzen ieder jaar.. tennisclub ook (en dat is al zo duur)quote:Op donderdag 30 december 2010 13:45 schreef Sarabi het volgende:
en FFT stom is dat altijdnouja dan maar vaker thuis sporten
Ja? wil je nog 30 kilo gaan afvallen?quote:Op donderdag 30 december 2010 13:48 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Echt? Ik heb geen voornemensAlleen maar wilde plannen
30 kg afvallen
Meer genieten van buiten
![]()
Andere dingen fotograferen dan concerten
Wie?quote:Op donderdag 30 december 2010 13:54 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Jawel. Als jij wint, is Golfer alsnog niet stinkend rijk
FFT, als je je nog eens wilt laten fotograferen, ga dan eens naar deze meneer: http://www.raulneijhorst.nl/ Iemand van de fotoclub. Maakt af en toe hele bizarre dingen, maar wel tof altijdquote:Op donderdag 30 december 2010 13:54 schreef FutureFairytale het volgende:
ik lig hier te huilen van het lachen![]()
een (ja ik vind het een) geweldig nr "I'm Into Folk" van dacht ik eind jaren '80 of begin jaren '90
übervrolijke live muziek; en Koen Wouters deed een keer mee; opletten vanaf 1:38
Koen Wouters springt wild in het rond en verliest evenwicht
quote:Op donderdag 30 december 2010 13:53 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hebben we samen iets moeilijksLijkt me cool
ik ook 25 jaar (nou ja, het rijke gedeelte dan). ik hoop binnen een jaar of 8 toch wel eens een leuke prijs te winnen maar zie het niet zo zonnig in helaas. ik wil te graagquote:Op donderdag 30 december 2010 13:50 schreef golfer het volgende:
Ja precies. Maar ja, dan haken de meeste luisteraars al af gok ik.quote:Op donderdag 30 december 2010 13:52 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dit, terwijl er in het hardere genre toch echt wel briljantere dingen dan Metallica te vinden zijn. En zelfs over de nummers van Metallica die de lijst halen valt wel te twisten, Sad but true staat er in, Master of Puppets niet. Maar goed, bij dit soort lijsten is een deel van de charme dat je het er toch nooit mee eens bent
Jaquote:Op donderdag 30 december 2010 13:55 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja? wil je nog 30 kilo gaan afvallen?
Ik ga denk ik voor 5
Ik heb een staatslot van mijn werk voor mijn verjaardag gekregen, dus wie weet wordt dat wel uiteindelijk een mooie gouden handdruk.quote:Op donderdag 30 december 2010 13:53 schreef TAV74 het volgende:
ik heb 3 halve staatsloten, dus het kan bijna niet misgaan
Wil ook nog steeds op tennis maar kan het niet betalen.quote:Op donderdag 30 december 2010 13:55 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ja...bijna iedere club verhoogt zn prijzen ieder jaar.. tennisclub ook (en dat is al zo duur)
Jij was al sinds je geboorte bezig met proberen rijk te worden?quote:Op donderdag 30 december 2010 13:57 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik ook 25 jaar (nou ja, het rijke gedeelte dan). ik hoop binnen een jaar of 8 toch wel eens een leuke prijs te winnen maar zie het niet zo zonnig in helaas. ik wil te graag
Uiteraardquote:Op donderdag 30 december 2010 13:57 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Er staat ook genoeg in wat wél tof is.
Kloptquote:Op donderdag 30 december 2010 13:56 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja, maar die lunch krijg ik ook als ik mijn kleren niet uittrek
Tegen die tijd ben je vast en zeker wel graatmagerquote:Op donderdag 30 december 2010 13:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
JaEn als ik die 30 achter de rug heb, dan ben ik 100
ik weet dus nu dat je behoorlijk wat kunt verdienen, zelfs anoniem. en als je seks met iemand hebt min. ¤ 10.000,- voor een 20 min film. dus als je wiltquote:
Iets zegt me dat jij dat best gaat kunnenquote:Op donderdag 30 december 2010 13:56 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
![]()
Partners in 'crime'.
Ooit wil ik nog een marathon rennen, maar dat is wel iets teveel gevraagd voor een jaartje oefenen vanaf waar ik nu ben, denk ik
Weet nietquote:Op donderdag 30 december 2010 13:58 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Tegen die tijd ben je vast en zeker wel graatmager
En zie daar je makkelijke weg om rijk te wordenquote:Op donderdag 30 december 2010 13:59 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik weet dus nu dat je behoorlijk wat kunt verdienen, zelfs anoniem. en als je seks met iemand hebt min. ¤ 10.000,- voor een 20 min film. dus als je wilt
Jij hebt niets te klagen.quote:Op donderdag 30 december 2010 13:57 schreef FutureFairytale het volgende:
ik ook 25 jaar (nou ja, het rijke gedeelte dan). ik hoop binnen een jaar of 8 toch wel eens een leuke prijs te winnen maar zie het niet zo zonnig in helaas. ik wil te graag
Precies.quote:Op donderdag 30 december 2010 13:59 schreef DarkElf het volgende:
ik geloof niet in goede voornemens. Als je de rest van het jaar het niet kan waarom denk je dat t nu dan ineens wel gaat lukken?
Dus wanneer je iets bedenkt, moet je t gewoon doen, en niet wachten tot 1 jan
Het is maar geld. Zoveel boeiends is er nu ook weer niet te koopquote:Op donderdag 30 december 2010 13:57 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Daarom heb ik geen voornemens, maar wilde plannenquote:Op donderdag 30 december 2010 13:59 schreef DarkElf het volgende:
ik geloof niet in goede voornemens. Als je de rest van het jaar het niet kan waarom denk je dat t nu dan ineens wel gaat lukken?
Dus wanneer je iets bedenkt, moet je t gewoon doen, en niet wachten tot 1 jan
heel bizar ja... niet mijn smaak eerlijk gezegd..quote:Op donderdag 30 december 2010 13:56 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
FFT, als je je nog eens wilt laten fotograferen, ga dan eens naar deze meneer: http://www.raulneijhorst.nl/ Iemand van de fotoclub. Maakt af en toe hele bizarre dingen, maar wel tof altijd
tuurlijk! je kunt niet vroeg genoeg beginnen!quote:Op donderdag 30 december 2010 13:58 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Jij was al sinds je geboorte bezig met proberen rijk te worden?
quote:Op donderdag 30 december 2010 14:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Jij hebt niets te klagen.
Je hebt een erg mooie baan met een heel erg aardige en meevoelende directeur, je hebt allemaal leuke en attente vrienden waar je mee afspreekt en sekst en je hebt een prachtige eigen woning met veel zelfstandigheid.
Werkze!quote:
valt er genoeg te verdienenquote:Op donderdag 30 december 2010 13:59 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik weet dus nu dat je behoorlijk wat kunt verdienen, zelfs anoniem. en als je seks met iemand hebt min. ¤ 10.000,- voor een 20 min film. dus als je wilt
Ja.. maar..quote:Op donderdag 30 december 2010 13:59 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Iets zegt me dat jij dat best gaat kunnenAls je maar goed traint
vast wel een hoop rimpelsquote:Op donderdag 30 december 2010 13:59 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Weet nietBen ik wel benieuwd naar eigenlijk
Ook of ik niet een berg overtollig huid heb en zo
Hij doet ook normale shoots en hij is echt 10x beter dan die oplichtster waar jij naar toe geweest bent.quote:Op donderdag 30 december 2010 14:01 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
heel bizar ja... niet mijn smaak eerlijk gezegd..
Time For Pictures. Jij investeert tijd en krijgt plaatjes van de fotograaf.quote:wat is TFP?
Dat ga je er echt niet voor krijgen.quote:Op donderdag 30 december 2010 13:59 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Een levenquote:Op donderdag 30 december 2010 14:04 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Ja.. maar..
Ik wil ook nog een leven daarnaast behouden.
quote:Op donderdag 30 december 2010 14:04 schreef Anthraxx het volgende:
En die 10.000 euro voor 20 minuten film geloof ik ook niet helemaal. En als het al zo is, dan moet je waarschijnlijk alle ranzigheid uitvoeren die ze willen.
iets zegt me nu dat ik heel hard mag klagenquote:Op donderdag 30 december 2010 14:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Jij hebt niets te klagen.
Je hebt een erg mooie baan met een heel erg aardige en meevoelende directeur, je hebt allemaal leuke en attente vrienden waar je mee afspreekt en sekst en je hebt een prachtige eigen woning met veel zelfstandigheid.
werd aangeboden. heb het niet nagecheckt (waarom zou ik )quote:Op donderdag 30 december 2010 14:04 schreef Anthraxx het volgende:
En die 10.000 euro voor 20 minuten film geloof ik ook niet helemaal. En als het al zo is, dan moet je waarschijnlijk alle ranzigheid uitvoeren die ze willen.
jammer dat jij hier iedereen wilt fotograferen en mij een tip geeft voor iemand andersquote:Op donderdag 30 december 2010 14:04 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hij doet ook normale shoots en hij is echt 10x beter dan die oplichtster waar jij naar toe geweest bent.
ik ook niet maar zoiets geeft hoop en hoop doet levenquote:Op donderdag 30 december 2010 14:03 schreef Sarabi het volgende:
[..]
valt er genoeg te verdienen
@DE ik geloof er ook niet zo in maar het komt dit jaar zo uit
Touché.quote:Op donderdag 30 december 2010 14:09 schreef FutureFairytale het volgende:
jammer dat jij hier iedereen wilt fotograferen en mij een tip geeft voor iemand anders
quote:Op donderdag 30 december 2010 14:10 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik ook niet maar zoiets geeft hoop en hoop doet leven
a) ik wil niet iedereen fotograferenquote:Op donderdag 30 december 2010 14:09 schreef FutureFairytale het volgende:
jammer dat jij hier iedereen wilt fotograferen en mij een tip geeft voor iemand anders
I hear weddingbells.quote:Op donderdag 30 december 2010 14:13 schreef PdeHoog het volgende:
a) ik wil niet iedereen fotograferen
b) de foto's die jij mooi vind zijn niet mijn ding
c) ik heb erover gedacht om het voor te stellen en kwam tot de conclusie dat jij en ik niet de klik hebben die ik zoek
Maar natuurlijk wil ik je best fotograferen tegen mijn normale uurtarief hoorKom maar langs. Wil je in het bos of in de duinen?
Dat is in ieder geval wel eerlijkquote:Op donderdag 30 december 2010 14:13 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
c) ik heb erover gedacht om het voor te stellen en kwam tot de conclusie dat jij en ik niet de klik hebben die ik zoek
Maar natuurlijk wil ik je best fotograferen tegen mijn normale uurtarief hoorKom maar langs. Wil je in het bos of in de duinen?
En je normale tarief is 10.000 euro per 20 minuten?quote:Op donderdag 30 december 2010 14:13 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Neuhquote:Op donderdag 30 december 2010 14:16 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
En je normale tarief is 10.000 euro per 20 minuten?
Is dat met of zonder happy ending?quote:
Valt mee, dat is maar 60 euroknallers.quote:
Met die kever? Die moet ook nog een keer op de foto geloof ik, toch?quote:Op donderdag 30 december 2010 14:19 schreef Anthraxx het volgende:
Ik wil een foto sessie van 1 minuut van je P.
Zonder. Met happy ending is het EUR 10.000 per 20 min.quote:Op donderdag 30 december 2010 14:19 schreef golfer het volgende:
[..]
Is dat met of zonder happy ending?
Heel goedquote:Op donderdag 30 december 2010 14:24 schreef rijsttafel het volgende:
Ik begin het typen met 9 vingers al aardig onder de knie te krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |