Dat kwam ik per toeval tegen en gelijk kaarten gehaald. Dus dat staat vast :pquote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:52 schreef DevilsWhore het volgende:
Waarom weet je dan dat je naar GBTTZ gaat?
Als je toch in Boedapest bent kun je toch beter direct naar Sziget?quote:
Na een week budapest ga ik nog 2 weken door hongarije en omgeving rondreizen, dus best kans dat ik inderdaad naar Sziget ga... Maar in april is er verder weinig te beleven volgesn mijquote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:09 schreef Opdekop het volgende:
[..]
Als je toch in Boedapest bent kun je toch beter direct naar Sziget?
Ik heb op dit moment ¤0,20ctquote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:47 schreef Alexxxxx het volgende:
Ga je mee? ik zoek nog iemand die de helft van mijn benzine wil betalen
I lol'd!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ok, als ik dan ook 20 cent bijleg kunnen we ongeveer 1100 meter rijden!
Ik ook.quote:
Dat je ook mar 20 ct hebt?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:59 schreef Alexxxxx het volgende:
woehoe ik laat twee toffe ende knappe vrouwmenschen lachen![]()
het erge is dat het de waarheid is
nee dat ik voor 40 cent benzine 1100 meter kan rijdenquote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee dat ik voor 40 cent benzine 1100 meter kan rijdendat zijn dan wel 1100 offroad meters trouwens
als je in april tijd en gild hebt dan, in Hongarijequote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:10 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
okeee. wanneer gaan we weer eens offroad dan?
Aankomende 23e?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
als je in april tijd en gild hebt dan, in Hongarijevoor de tijd ben ik zuinig op auto en geld, dus darvoor iig niet. heb de 23e wel een puzzelrit btw!
ja, 23 januari, vanuit Ommen geloof ik. Watskeburt?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:18 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Aankomende 23e?
En ik heb daar geen tijd en geld voor, heb weer werk maar geen school meer
gestopt. En kan wel dek ik.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja, 23 januari, vanuit Ommen geloof ik. Watskeburt?
Ik moet eerstquote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Den je of weet je zeker? Dan sein ik je in als ik alle gegevens heb![]()
waarom gestopt? en wat voor werk doe je nu dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |