quote:Op donderdag 30 december 2010 12:01 schreef amaranta het volgende:
had ik al gezegd dat er maandag weer kijkers komen, ja he, dat had ik al gezegd, maar ik zeg het nog even nog een keer
er komen maandag weer mensen kijken naar ons huis
Nee dat was afgelopen zondag.quote:Op donderdag 30 december 2010 12:02 schreef -moppie- het volgende:
Gaan jullie morgen nou nog naar die 90s partie?
ja, dat klopt, maar de formatie is doorgegaan met een nieuwe capitein. Ken je wiki's.quote:Op donderdag 30 december 2010 12:09 schreef ArTiC het volgende:
Misschien omdat Captain Jack kei dood is?
Was er ook grunge?quote:Op donderdag 30 december 2010 12:10 schreef amaranta het volgende:
En 24.7 met een nieuwe nance, maar dat meisje deed het heel erg leuk toch.
Op gegeven moment wist ik niet meer welk nummer bij wie hoorde, maar de artiesten zongen elkaars nr enzo. What is love is toch niet van hun maar van Haddaway?
Helaas voor haar heeft er niemand op gerageerdquote:i'ts better that i don't tell
Dus ipvquote:
Ik vind vuurwerk niks, maar het resultaat van 'vuurwerk' misschien wel.quote:Op donderdag 30 december 2010 15:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wat, vind je mijn vuurwerk tof?
[ afbeelding ]
niks aan de handquote:Op donderdag 30 december 2010 15:39 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ik vind vuurwerk niks, maar het resultaat van 'vuurwerk' misschien wel.
och echt!? dat is balen, wens ze beterschap!quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:16 schreef FUFR het volgende:
V.en k nog steeds ziek.
Alleen naar ny party
Dat verplicht leuk hebben vind ik wel zo'n dooddoener. Als je het niet leuk vindt doe je er toch niks aan? Niemand dwingt je.quote:Op vrijdag 31 december 2010 16:02 schreef Inu het volgende:
Ik wilde ook een rustige O&N, want ik haat die drukke kroegen en dat verplicht leuk hebben, komen er uiteindelijk 6 mensen kaasfonduen die dat ook wel een goed idee vonden
Of je eet allemaal een beetje minder én droog broodquote:Op vrijdag 31 december 2010 16:16 schreef Inu het volgende:
Ik hoop dat ik genoeg hebNa het raspen meldde zich ineens nog 2 mensen
![]()
Maar als het niet genoeg is krijgen ze droog brood
ja of een kannetje melk om in te soppenquote:Op vrijdag 31 december 2010 16:54 schreef Stormqueen het volgende:
of je zet boter op tafel, dan is het minder droog!
quote:Op vrijdag 31 december 2010 17:56 schreef amaranta het volgende:
[..]
ja of een kannetje melk om in te soppen
zuipen en oliebollen...ja das een goede combiquote:
Ik dacht al, waarom ligt alle sneeuw bij de bushalte.quote:Op zondag 2 januari 2011 07:22 schreef Blueman het volgende:
Een goed voornemen van de sneeuw begint uit te komen: het gaat weg
quote:Op zondag 2 januari 2011 15:05 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik dacht al, waarom ligt alle sneeuw bij de bushalte.
Nee jijquote:
Altijd aan het begin van het jaar.quote:
natuurlijk nietquote:Op zondag 2 januari 2011 15:13 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Altijd aan het begin van het jaar.
Oud/nieuw nuchter doorgekomen?
Nog goede voornemens?quote:
Tot 2:00 uur zelfs, b-Spec geld binnenschrapen terwijl ik tv/dvd keek.quote:Op zondag 2 januari 2011 15:14 schreef Stormqueen het volgende:
Jij hebt wel tot 23:00 zitten GT5-en tho. Nog wel de deur uit geweest?![]()
userlogsquote:Op zondag 2 januari 2011 15:16 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Tot 2:00 uur zelfs, b-Spec geld binnenschrapen terwijl ik tv/dvd keek.
Van? Alcohol? Roken? Nagellak?quote:
Afvallen...wat anders?quote:Op zondag 2 januari 2011 16:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
voornamelijk junkfood en alcohol
jij nog voorneemsels?
katers horen bij nieuwjaarsdag!quote:Op zondag 2 januari 2011 16:02 schreef -moppie- het volgende:
[..]
klein gokje, alcohol!
SQ kennende had ze gisteren een katertje.....
ik overigens niet
Ik had er geen en ik heb toch flink wat whisky gehadquote:
Hij had zich verslapen?quote:
Dagelijks toch?quote:Op zondag 2 januari 2011 16:07 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb overigens zelden een kater, ben wel vaak brak
Goed gedaan of was je niet de enige die dat dronk?quote:Op zondag 2 januari 2011 16:12 schreef Inu het volgende:
[..]
Zoiets
Maar de fles tequila is wel bijna leeg
Dat had ik vorig weekend, en afgelopen weekend (nu dus) waren het ook 3 dagen.quote:Op zondag 2 januari 2011 16:13 schreef ArTiC het volgende:
Komende vrijdag en de maandag erop vrij
Mini vakantie
We hadden margaritas gemaakt en ik had netjes het recept aangehouden, maar de volgende keer mag er toch echt minder tequila inquote:Op zondag 2 januari 2011 16:13 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Goed gedaan of was je niet de enige die dat dronk?
zo hee, verrekte hooligan!!!quote:Op zondag 2 januari 2011 16:16 schreef Inu het volgende:
[..]
We hadden margaritas gemaakt en ik had netjes het recept aangehouden, maar de volgende keer mag er toch echt minder tequila inWe hebben denk ikmet zn 3en de blender leeggedronken
bb's broertje was echt zo dronken, echt aandoenlijk gewoonquote:Op zondag 2 januari 2011 16:19 schreef -moppie- het volgende:
waren jij en BB de enigen die bier dronken dan?!
ja wie weet! Neem aan dat onze nagellakmod dat wel overweegtquote:Op zondag 2 januari 2011 16:19 schreef Inu het volgende:
Ohja, hier ook nog 2 flessen preausecceau en een fles rode wijn en 2 sixpacks bier....
Er komt trouwens een Crea-forum. Misschien ook leuk voor de nageldames?
whehe hele bergen?quote:Op zondag 2 januari 2011 19:08 schreef FUFR het volgende:
FUFR meldt zich voorzichtig met een fles Moët achter de kiezen..
en hele bergen wiet, u weet zelf
ja zoietsquote:
Dat krijg je met zo'n grote bek, dan past dat allemaal erin.quote:Op zondag 2 januari 2011 19:08 schreef FUFR het volgende:
FUFR meldt zich voorzichtig met een fles Moët achter de kiezen..
en hele bergen wiet, u weet zelf
Oh was dat het, ik dacht dat ik onweer hoorde.quote:Op zondag 2 januari 2011 19:28 schreef Stormqueen het volgende:
zo, eindelijk weer eens gewoon aardappelen groente vlees gegeten. Mijn buik zegt prrrrr
Ja, wel een panty ook voor de kouquote:
Jij hebt dus zelden goede dagen?quote:Op zondag 2 januari 2011 19:38 schreef ArTiC het volgende:
Het niveau van het bdo WK is treurig als je de hele week al het PDC WK gekeken hebt
Gemiddelden van 84...dat kan ik ook op een goede dag
Ik heb regelmatig goede dagen maar altijd op de verkeerde dagen...quote:
quote:Op zondag 2 januari 2011 21:43 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik heb regelmatig goede dagen maar altijd op de verkeerde dagen...
Ik ben al 2 weken moe en duf en niet lekker...kom er maar niet vanaf lijkt welquote:Op maandag 3 januari 2011 12:37 schreef Stormqueen het volgende:
ik ben nu al gaarben je ziek artic?
was het een yorkshire terrier?quote:Op maandag 3 januari 2011 13:26 schreef ArTiC het volgende:
En nu krijg ik waanbeelden...of kwam er echt een man (50'er) met zijn hond voorbijlopen in uggs tot aan zijn knieën en zijn broek dus Ãn die schoenen
Raar dat FUFR zijn dweil hier komt uitlaten...quote:
je moet stront achterlaten waar het thuis hoort!quote:Op maandag 3 januari 2011 14:41 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Raar dat FUFR zijn dweil hier komt uitlaten...
In die schoenen?quote:Op maandag 3 januari 2011 14:42 schreef FUFR het volgende:
[..]
je moet stront achterlaten waar het thuis hoort!
Daar heb je het al 4x over gehad...Inu en haar obsessiesquote:Op maandag 3 januari 2011 16:07 schreef Inu het volgende:
Zijn jullie al ooit FusionFreak tegengekomen in een topic? Dat is pas een aparte
Echt? Ohquote:Op maandag 3 januari 2011 16:09 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Daar heb je het al 4x over gehad...Inu en haar obsessies
Inu en haar fascinatie voor mannen in strakke roze broeken met geelgroenblauwe shirts...quote:Op maandag 3 januari 2011 16:13 schreef Inu het volgende:
[..]
Echt? Oh
Meer Inu en haar vergeetachtigheid
Ik heb hem nog niet in een roze broek gezien eigenlijk..quote:Op maandag 3 januari 2011 16:14 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Inu en haar fascinatie voor mannen in strakke roze broeken met geelgroenblauwe shirts...
Nee, het hoort af te gaan als er brand is.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:26 schreef Stormqueen het volgende:
het brandalarm hoort niet om half vijf af te gaan op de eerste maandag van de maand toch?
het gaat over vikingen?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:50 schreef Inu het volgende:
Ik moet een stuk schrijven voor mn werk en ik voel me nu net weer alsof ik mn scriptie moet doen
Strippenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:18 schreef ArTiC het volgende:
Zo koud als ik het gisteren had...zo warm heb ik het vandaag...mijn interne thermostaat is stuk
Ik heb een auto, ik ga niet met het OV.quote:
Strippenkaarten zijn zo 2010quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:30 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik heb een auto, ik ga niet met het OV.
De rakkers dat het zijn!quote:
Laat bb zijn baard weer eens staan ja?quote:
ah, BB heeft zn carnavalspak al klaar zie ikquote:
quote:
koffie voor FUFR en mij graagquote:
Jee, je begint echt op Juup te lijken!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:50 schreef ArTiC het volgende:
er rijden teveel zilvergrijze bestelbusjes rond
ik weet gewoon dat ze altijd rond een uur of 13 komen...tis niet zo dat ik al vanaf 8 uur naar buiten zit te kijkenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:51 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Jee, je begint echt op Juup te lijken!
teveel prikkels?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:50 schreef ArTiC het volgende:
er rijden teveel zilvergrijze bestelbusjes rond
Je zit er al een hele tijd over te zeveren dus ik geloof je niet!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:53 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik weet gewoon dat ze altijd rond een uur of 13 komen...tis niet zo dat ik al vanaf 8 uur naar buiten zit te kijken
te weinig, de cola is opquote:
maar het werkt welquote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:54 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Je zit er al een hele tijd over te zeveren dus ik geloof je niet!
heb je die niet al genoeg dan?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:02 schreef Stormqueen het volgende:
stuur ze ook ff langs mijn huis, ik wacht al een maand op mijn lakkies!
das veel geld om even met een laser langs de lipjes te gaan.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:05 schreef ArTiC het volgende:
SchaamlipCorrectie TIP Grote Schaamlippen? In Één Uur Voor Altijd Verlost. Tijdelijk ¤ 900,-
google ads
dat kan hendig 2 weken durenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:12 schreef Inu het volgende:
Ik wil mn bestelde boek hebbenNormaal binnen 48 uur verstuurd, maar met de kerst pas na een week
Hij is op 27 december verstuurd vanuit Engeland, dan mag ie er nu toch wel zijn?
zeker als ze het met de roeiboot komen brengenquote:
ik ga om 4 uur naar huis heb ik besluit!quote:
RM is niet zo vlug..quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:19 schreef ArTiC het volgende:
[..]
zeker als ze het met de roeiboot komen brengen
Normaal zijn mn boeken er best snel vanaf die website... en ze sturen ook alles apart zodat het gewoon brievenpost isquote:
wat voor exotisch boek is het dan dat je het niet gewoon in NL in de boekhandel kan halen?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:23 schreef Inu het volgende:
[..]
Normaal zijn mn boeken er best snel vanaf die website... en ze sturen ook alles apart zodat het gewoon brievenpost is
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:24 schreef ArTiC het volgende:
[..]
wat voor exotisch boek is het dan dat je het niet gewoon in NL in de boekhandel kan halen?
OMG die kleuren, die motiefjesquote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:32 schreef Inu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze hebben het wel bij Bol, maar dat vind ik altijd zo crappy en bij Book Depository wassie goedkoper en geen verzendkostenDan wacht ik wel ff
oh....quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:36 schreef Inu het volgende:
[..]
Je hoeft niet perse die stoffen te gebruiken he
ja dat zie je meteenquote:
vandar de handen voor je ogen in je avatarquote:
Ik vind jouw PI verwarrend... jij bent helemaal nietquote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:38 schreef FUFR het volgende:
[..]
vandar de handen voor je ogen in je avatar
ok, dan vind ik jou ook niet meerquote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:39 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik vind jouw PI verwarrend... jij bent helemaal niet![]()
![]()
En mn handen zitten niet voor mn ogen
eenschquote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:47 schreef ArTiC het volgende:
wel een cute maisje, jammer van het jurkje
aber das ist zu far away!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:48 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn Engelse pakketjes duren doorgaans langer qua verzenden dan de Amerikaanse.
Ik heb zelfs een keer een Engels pakketje gehad dat over Frankfurt ging
moet ik je nu uitleggen hoe het zat met dwarse streepjes?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:57 schreef Inu het volgende:
Kijk, een shirt met een pufmouw: http://www.action.nl/html(...)avoritelistid/2.html
Zou je dan geen deo ophoeven?
Oh, maar ik ben al dikquote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:58 schreef FUFR het volgende:
[..]
moet ik je nu uitleggen hoe het zat met dwarse streepjes?
ze maken je DIK!
quote:
moet je nog eens kijken dan...Inu is zo vet als een zwanger varken.quote:
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:02 schreef ArTiC het volgende:
[..]
moet je nog eens kijken dan...Inu is zo vet als een zwanger varken.
ja maar nu ik die ad zag over schaamlipcorrectie ga ik 900 euro sparen om jou te laten verwijderen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:13 schreef -moppie- het volgende:
[..]
was jouw goede voornemen niet, afvallen?!
Dat gaat niet lukken voor 900 euro!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:22 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ja maar nu ik die ad zag over schaamlipcorrectie ga ik 900 euro sparen om jou te laten verwijderen.
kan ik hieruit halen dat jullie ook weer dikke maatjes zijn?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:54 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Het is Artic, raar, dom, single etc.....
hij hep toch een vriendin / belhoertje / rechterhand?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:54 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Het is Artic, raar, dom, single etc.....
Nog steeds!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
kan ik hieruit halen dat jullie ook weer dikke maatjes zijn?
opblaaspop die hij een naam gegeven heeft denk ik zo.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:01 schreef FUFR het volgende:
[..]
hij hep toch een vriendin / belhoertje / rechterhand?
en is ook niet ziek tijdens NY...quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:01 schreef -moppie- het volgende:
[..]
opblaaspop die hij een naam gegeven heeft denk ik zo.
die zit lekker naast hem op de bank tijdens het gamen, het ie geen last van en kost ook geen geld.
Het jouw vrouw die ook?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:02 schreef FUFR het volgende:
nu komt er een waanzinnig verhaal over goede voornemens en dat ze minder gaat eten en drinken en afvallen en stoppen met roken. kortom fail
niet dat ik weet.quote:
Is saai op de camping heur!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:02 schreef FUFR het volgende:
[..]
en is ook niet ziek tijdens NY...
mmmm...
sinds wanneer ben jij eigenlijk ineens vriendinnetjes met moppie?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
kan ik hieruit halen dat jullie ook weer dikke maatjes zijn?
you know the drill, compare agendas en het komt goed.quote:
Sinds we besloten hebben het kinderachtige gekat achterwege te laten. En nagellak natuurlijkquote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:03 schreef ArTiC het volgende:
[..]
sinds wanneer ben jij eigenlijk ineens vriendinnetjes met moppie?
Want jouw rookstoppogingen zijn succesvol wou je zeggenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:02 schreef FUFR het volgende:
nu komt er een waanzinnig verhaal over goede voornemens en dat ze minder gaat eten en drinken en afvallen en stoppen met roken. kortom fail
Euh. Ik vrees pas vanaf 29 januari ergens, jarige familie enzoot!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:01 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Nog steeds!![]()
Hoe is het SQtje?
Wanneer zuipavond plannen, wanneer wil/kan je weer?
das een late reactie...quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:20 schreef Stormqueen het volgende:
overigens heb ik nog geen woord gerept over goede voornemens, die verzin je nu zelf Fufrik haat goede voornemens!
En wat drink je dan op het werk?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:22 schreef Inu het volgende:
Mijn goede voornemen is om geen gore automatenkoffie meer te drinken
Daar heb ik dan niet veel aan, want die staat dat in Dordtquote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ze stopt zo'n thermosfles onder haar bagagedrager
Thee, zo'n zakje oplos die ik wel lekker vind of ik haal bij de La Place of de Australian. Werknemerskortingquote:
dat weet ik dus reikte ik ze aanquote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:20 schreef Stormqueen het volgende:
overigens heb ik nog geen woord gerept over goede voornemens, die verzin je nu zelf Fufrik haat goede voornemens!
Alles beter dan die gore troep uit onze automatenquote:
*ril*quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:30 schreef Inu het volgende:
[..]
Alles beter dan die gore troep uit onze automaten![]()
Maar ik vind de Latte Caramel van Nescafe lekker
yep that's me, sympathiek ten voeten uit.quote:
Leuk kastje d'rbij?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:31 schreef FUFR het volgende:
[..]
yep that's me, sympathiek ten voeten uit.
ik vind het wel goed voor vandaag.
toedels
(wat inhoudt dat ik zo uit ga eten na weer een Frau-MP aankoop te hebben opgehaald..)
wat heeft ze gekocht?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:31 schreef FUFR het volgende:
[..]
yep that's me, sympathiek ten voeten uit.
ik vind het wel goed voor vandaag.
toedels
(wat inhoudt dat ik zo uit ga eten na weer een Frau-MP aankoop te hebben opgehaald..)
dat is de clouquote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:46 schreef Stormqueen het volgende:
oh, dus je drinkt sowieso eigenlijk geen koffie
Straatnaam?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:26 schreef WooZ het volgende:
luitjes ik kan misschien huis/appartement krijgen in bennekel-oost, maar ff de vraag of iemand van jullie meer weet qua leefbaarheid van deze schitterende krachtwijk
Ik woon al jaren buiten eindhoven, maar verhuizing staat op de planning, alleen is het dus de vraag of bovenstaande slim is als we daar iets kunnen krijgen
niet doen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:26 schreef WooZ het volgende:
luitjes ik kan misschien huis/appartement krijgen in bennekel-oost, maar ff de vraag of iemand van jullie meer weet qua leefbaarheid van deze schitterende krachtwijk
Ik woon al jaren buiten eindhoven, maar verhuizing staat op de planning, alleen is het dus de vraag of bovenstaande slim is als we daar iets kunnen krijgen
het gaat om deze unitsquote:
is het echt zo erg?quote:
oh daar aan de rand valt het best mee hoor!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:48 schreef WooZ het volgende:
[..]
het gaat om deze units
opzich prima prijs/kwaliteit van de gebouwen zelf, maar de vraag is een beetje of de wijk dus wat is...
appartementen in bv het centrum zijn net een tikkeltje duurder en lastiger om bv te parkeren...
[..]
is het echt zo erg?
breek me de bek niet open..quote:
koffiedrinkers snappen dat welquote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:55 schreef Inu het volgende:
Melkkoffie
Ik snap espresso ook niet zo, dat is zo snel leeg... Vind het juist heerlijk om zo'n mega kop warme latte te hebben
Holstraat = bennekel = tokkiewijk.quote:
ja maar je moet wel naar de AH op het F.L. plein...quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh daar aan de rand valt het best mee hoor!
Lekker naast het park
niks moet!quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:34 schreef FUFR het volgende:
[..]
ja maar je moet wel naar de AH op het F.L. plein...
tokkie AH
nagellak? Zal ik J. en S. een keer uitnodigen om te zien of ik ze kan aansteken?quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:37 schreef FUFR het volgende:
hoog rieten kastje met laatjes waar niets NIETS ZEG IK JE!
in past...
RA RA RASPUTIN, RUSSIA'S GREATEST LOVEMACHINEquote:Op woensdag 5 januari 2011 09:37 schreef Inu het volgende:
Argh, dit topic moet vol, heb de halve dag By the rivers of Babylon in mn hoofd
En ons nieuwe CRE forum is erBen eigenlijk wel benieuwd of het gaat lopen
Volgens mij is alleen het haaktopic echt actief of CRE-niveau...
lukt je niet, als ze 10x per jaar dr nagels doorzichtig laktquote:Op woensdag 5 januari 2011 09:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nagellak? Zal ik J. en S. een keer uitnodigen om te zien of ik ze kan aansteken?
Babylon is hardnekkigquote:
wanna bet?quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:57 schreef FUFR het volgende:
[..]
lukt je niet, als ze 10x per jaar dr nagels doorzichtig laktis het veel.
You would so very much losequote:
't is me tot nu toe bij elk vrouwmensch geluktquote:Op woensdag 5 januari 2011 10:36 schreef FUFR het volgende:
[..]
You would so very much lose
Maar ik dare you.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |