Genoeg bands die ook maar slechts 1 goed album gemaakt hebben.quote:Op donderdag 30 december 2010 17:33 schreef huize het volgende:
Heb ik met veel bands gehad. 1 goed album en daarna geen interesse meer in gehad.
Het laatste, Mechanize, is anders gewoon ouderwets goed en Archetype is ook best wel goed.quote:Op donderdag 30 december 2010 17:33 schreef huize het volgende:
Heb ik met veel bands gehad. 1 goed album en daarna geen interesse meer in gehad.
Mja ik ben eigenlijk voorbij mn fear factory tijd zeg maar haha.quote:Op donderdag 30 december 2010 17:35 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Het laatste, Mechanize, is anders gewoon ouderwets goed en Archetype is ook best wel goed.
Gewoon even ergens vandaan halen en luisteren.
Dat kan natuurlijk ook.quote:Op donderdag 30 december 2010 17:36 schreef huize het volgende:
[..]
Mja ik ben eigenlijk voorbij mn fear factory tijd zeg maar haha.
diep into zelfsquote:
Therapy? das pas mn stijl.quote:Op donderdag 30 december 2010 17:37 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk ook.
Je mist wel wat natuurlijk...![]()
Je gebruikt dure woordenquote:Op donderdag 30 december 2010 17:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat is een vrij goede classificatie.
Heerlijke herrie.quote:
Goeie combinatiequote:Op donderdag 30 december 2010 17:41 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Heerlijke herrie.
Maar mijn vrouw moet er inderdaad ook niets van hebben, die is meer into Jan Smit en co...
ja die ging naar mega piraten festijn toch?quote:Op donderdag 30 december 2010 17:41 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Heerlijke herrie.
Maar mijn vrouw moet er inderdaad ook niets van hebben, die is meer into Jan Smit en co...
Yup.quote:Op donderdag 30 december 2010 17:42 schreef Joysa het volgende:
[..]
ja die ging naar mega piraten festijn toch?
dat is ook herrie
Ik moet zo eens kijken wat ik precies ga eten.quote:Op donderdag 30 december 2010 17:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
mijn frikadel pan staat klaar om in de oven te schuiven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |