Omdat ik de TT niet zo tof vond. Ik maak in zo'n geval wat gebruik van de mogelijkhedenquote:Op donderdag 30 december 2010 10:17 schreef Oneself het volgende:
Waarom TT-change?
En het enige kapotte aan de OP waren toch al die UI's?
mee eens!quote:Op donderdag 30 december 2010 10:14 schreef Renesite het volgende:
OP
de oude is toch stuk. Moet maar eens nieuwe komen.
Het is daar wel het koudst.quote:Op donderdag 30 december 2010 12:11 schreef Fems het volgende:
Tralala! Zo weer naar het mooie noorden
Klopt, hoop dat mijn kamer een beetje warm is!quote:Op donderdag 30 december 2010 12:14 schreef ShiningStar het volgende:
[..]
Het is daar wel het koudst.
Ik ga denk ik morgen pas. Eerst morgenochtend thuis oliebollen bakken!
Nog steeds ziek?quote:Op donderdag 30 december 2010 11:15 schreef ShiningStar het volgende:
[..]
mee eens!
tevens: slechtemorgen
Koorts/megaverkouden/last van mijn keel.quote:
Pas je dan wel op met drank?quote:Op donderdag 30 december 2010 12:59 schreef ShiningStar het volgende:
[..]
Koorts/megaverkouden/last van mijn keel.![]()
Plan: ik blijf vandaag en morgen in mijn bed liggen, slik de nodige paracetamolletjes en ga wel gewoon oud & nieuw vieren!
Aspirine kan dan beter met drank, of ibuprofenquote:
Ik denk dat ik het sowieso alcoholvrij houquote:Op donderdag 30 december 2010 13:10 schreef Luco het volgende:
[..]
Aspirine kan dan beter met drank, of ibuprofen
Ja, die 's mooi! Al vond ik die andere view-foto NOG mooier.quote:Op donderdag 30 december 2010 14:58 schreef JH87 het volgende:
Ik ga ze niet allemaal posten, maar dit is wel de mooiste die er nu tussen hangt aan de muur (op 50x75cm).
[ afbeelding ]
Voor sommige mensen zou dit een uitkomst zijn.quote:
hoezo?quote:Op donderdag 30 december 2010 18:03 schreef Slaif het volgende:
[..]
Voor sommige mensen zou dit een uitkomst zijn.
Yay. Krijgen meer mensen acuut zin in een weerwolffilm..?quote:
Euhhh, top schoenen of zo aan de westerhaven?quote:Op donderdag 30 december 2010 18:11 schreef Integreerbeer het volgende:
Beste mensen, weet iemand nog een schoenenwinkel in Groningen waar ze Timberland verkopen? Het is overal Ecco en Van Bommel wat de klok slaat! En dat moet ik niet hebben...
Projekt 43 volgens mij.quote:Op donderdag 30 december 2010 18:11 schreef Integreerbeer het volgende:
Beste mensen, weet iemand nog een schoenenwinkel in Groningen waar ze Timberland verkopen? Het is overal Ecco en Van Bommel wat de klok slaat! En dat moet ik niet hebben...
Die topmerk of outlet winkels hebben het niet meer, anders had ik ze al lang gevonden.quote:Op donderdag 30 december 2010 18:13 schreef Renesite het volgende:
[..]
Euhhh, top schoenen of zo aan de westerhaven?
Nee, gewoon degelijke schoenen. Heb ze ook, zitten prima en zijn zeker met dit weer heerlijk!quote:Op donderdag 30 december 2010 18:20 schreef Oneself het volgende:
Ik zie meer jongens op Timberlands lopen. Nieuwe hype?
Klinkt totaal niet zo, ik dacht dat het Amerikaans wasquote:Op donderdag 30 december 2010 18:27 schreef Luco het volgende:
Overigens is Timberland een Italiaans merk
Degelijk en trendy dan.quote:Op donderdag 30 december 2010 18:26 schreef Luco het volgende:
[..]
Nee, gewoon degelijke schoenen. Heb ze ook, zitten prima en zijn zeker met dit weer heerlijk!
Perfect voorbeeld van een imago opbouwen. Merk komt uit (hoe kan het ook anders) Milaan. Fabrieksoutlet zit daar ook.quote:Op donderdag 30 december 2010 18:29 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Klinkt totaal niet zo, ik dacht dat het Amerikaans was
't Is één grote glijbaan buiten.quote:Op donderdag 30 december 2010 18:33 schreef MaxMark het volgende:
Hmm, al een aantal doden in de stad en provincie door gladheid. Doen jullie voorzichtig daar, mensjes?
Dat is het ook, Luco praat poepquote:Op donderdag 30 december 2010 18:29 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Klinkt totaal niet zo, ik dacht dat het Amerikaans was
Je bent een dagje dakloos?quote:Op donderdag 30 december 2010 18:51 schreef Fems het volgende:
Daar gaan we dan, koud eten vanaf de grond. Hoezo onhandig vandaag.
Nee, ik liet het op de grond vallen, dus toen werd het daarna koud. Ik had ook de spaghetti bij het afgieten al in de gootsteen laten vallen etc.quote:
Ah, zo'n dag. Niet meer van je bank afkomen vanavond dus.quote:Op donderdag 30 december 2010 18:53 schreef Fems het volgende:
[..]
Nee, ik liet het op de grond vallen, dus toen werd het daarna koud. Ik had ook de spaghetti bij het afgieten al in de gootsteen laten vallen etc.
Ik nog maar 1 keertje.quote:Op donderdag 30 december 2010 19:22 schreef Bob. het volgende:
Ik ben dit jaar nog steeds niet gevallen *klopt af*
Het is.quote:Op donderdag 30 december 2010 19:48 schreef Luco het volgende:
Oeh, en The Town is een best leuke film!
Haha, toffe bewegingen.quote:Op donderdag 30 december 2010 19:19 schreef JAY-T het volgende:
De wegen zijn net een ijsbaan idd.. Net van het station naar huis gelopen, heb mezelf een paar keer net staande weten te houden door wat toffe bewegingen te maken
Aan de overkant van de straat ook een fietser goed hard onderuit zien gaan, gelukkig stonden er direct wat mensen bij..
Dude, dat je je werk misschien niet leuk vindt, okee, maar is dát niet wat radicaal?quote:Op donderdag 30 december 2010 19:28 schreef Peterselieman het volgende:
Ik lag gisteren tijdens het werk ook al op de grond.
Blue Mountain Statequote:Gimme a HELL!!! Gimme a Yeah!!!
Hoezo, "maar"..?quote:Op donderdag 30 december 2010 20:18 schreef Luco het volgende:
[..]
Blue Mountain State
Zo infantiel en puberaal als wat, maar ik vind het leuk
Het is of niet glad of gewoon ijs..quote:Op donderdag 30 december 2010 20:19 schreef JH87 het volgende:
Echt zo glad buiten? Ik wil wel normaal van werk naar huis kunnen fietsen zo.
Ik vind het een toffe serie ja! Eerste seizoen heb ik in 2 dagen gekeken, seizoen 2 is nu bij e10. Veel gezuip, veel mooie vrouwen en zowaar nog een verhaal ook!quote:Op donderdag 30 december 2010 20:28 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Hoezo, "maar"..?![]()
't Is een aanrader dus? Ik heb 't eerste seizoen in huis, maar 't kijken is er nog niet van gekomen.
Dank. Komt op 't lijstje voor als ik door Undeclared heenben.quote:Op donderdag 30 december 2010 20:36 schreef Luco het volgende:
[..]Ik vind het een toffe serie ja! Eerste seizoen heb ik in 2 dagen gekeken, seizoen 2 is nu bij e10. Veel gezuip, veel mooie vrouwen en zowaar nog een verhaal ook!
Valt mee! Ongeveer zeven euro per stuk. Dan heb je 'm gewoon op dat dikke fotopapier en dus 50 x 75 cm.quote:Op donderdag 30 december 2010 17:39 schreef Oneself het volgende:
[..]
Ja, die 's mooi! Al vond ik die andere view-foto NOG mooier.
Hoe duur is het printen van een zo'n vergrote foto eigenlijk?
quote:Op donderdag 30 december 2010 23:18 schreef JH87 het volgende:
Ik 't laatste stuk van Miami Vice! Beetje saai. En nu heb ik zin om te gaan slapen, dus dan ga ik dat maar doen denk ik.
Ja, waarom zou je niet?!quote:Op donderdag 30 december 2010 23:18 schreef JH87 het volgende:
Ik 't laatste stuk van Miami Vice! Beetje saai. En nu heb ik zin om te gaan slapen, dus dan ga ik dat maar doen denk ik.
Viel op de fiets wel mee. Dooi heeft ingezet he.quote:Op vrijdag 31 december 2010 07:22 schreef joppie_saus het volgende:
Mogguh Stad!
Is het nog steeds glad buiten? Ik moet zo naar Zwolle en dan weer terug
Tssk.quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:16 schreef Oneself het volgende:
Doei Brabant![]()
Het dooooit echt, buiten.
Heb geduld, ik ga zo sterretjes kopenquote:Op vrijdag 31 december 2010 10:39 schreef Luco het volgende:
Nog geen vuurwerkslachtoffers op de SEH...
Tied veur Carbid!quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:39 schreef Luco het volgende:
Nog geen vuurwerkslachtoffers op de SEH...
Sterretjes rocken. Het enige leuke vuurwerk.quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:41 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Heb geduld, ik ga zo sterretjes kopen
Terug van de supermarkt. 'heerlijk' zo'n supermarkt.quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:30 schreef joppie_saus het volgende:
Nou, weer terug van werk. Heerlijk, zo 's ochtends werken
Dat verschil is altijd lastig, ja.quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:28 schreef Integreerbeer het volgende:
Per ongeluk Italiaanse bollen ipv oliebollen gehaald.
Wat houdt je tegen? Wat doet je twijfelen? Is de studie beter elders? Betere master of zo? Wil je blijven omdatquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:18 schreef Oneself het volgende:
[..]
Dat verschil is altijd lastig, ja.
Ik moet op korte termijn beslissen of ik Grunn verlaat. ENG.
quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:18 schreef Luco het volgende:
En het eerste slachtoffer is binnen... Ventje van 13, vuurwerk ging in z'n hand af...
veel bloed, huilend ventje. Dat is nietquote:
Okee, eenquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:28 schreef Luco het volgende:
[..]
veel bloed, huilend ventje. Dat is nietmaar
Hmm, er zitten nu een beetje klontjes chocola in. En helaas geen tijd.quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:15 schreef Bob. het volgende:
Geen tijd om nieuwe te maken? (of is hij niet zo verpest?)
Inderdaad, we zullen zien! En anders doet men maar alsof het lekker is!quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:22 schreef Bob. het volgende:
Dan is het gewoon stracciatella chocolademousse, klinkt lekker juist.
Eh, ja. De rijen stonden net tot meer dan halverwege de winkel.quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:41 schreef Bob. het volgende:
Ojee,is het echt zo druk? Ik heb ook nog de opdracht gekregen om wat dingen voor vanavond te kopen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook. Ik sta nu de reeds gemarineerde kipkluifjes te bakken, om dat nou al in m'n feestkledij te doen is vragen om moeilijkheden.quote:Op vrijdag 31 december 2010 16:05 schreef Fems het volgende:
Ik ook niet! tralala.. Zo, bijna klaar met voorbereidingen.. Straks omkleden.
dan kom ik je vast wel tegen!quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:42 schreef joppie_saus het volgende:
Nou vanavond naar de Kokomo. Dikke ballentent, maar goed.
*No shit*.quote:Op vrijdag 31 december 2010 16:36 schreef Luco het volgende:
Kokomo lijkt me trouwens echt een gigantische ruktent.
Maar dat leek het me al toen het nog The Palace heette. Ben er nog nooit binnen geweest...quote:
Ik ga me nu in AH Selwerd wagen..quote:Op vrijdag 31 december 2010 16:36 schreef Luco het volgende:
AH Helpman was goed te doen.
Kokomo lijkt me trouwens echt een gigantische ruktent. Vanavond gewoon met team bij iemand thuis en daarna maar de stad in en zien waar we terecht komen...
Vanavond is het zo goed als overal leuk volgens mij?quote:Op vrijdag 31 december 2010 16:42 schreef ShiningStar het volgende:
[..]
Ik ga me nu in AH Selwerd wagen..
Wédden dat het vanavond leuk is in de Kokomo?!
" Ik vind jou toch echt zo'n debiel hequote:Op vrijdag 31 december 2010 16:20 schreef Bob. het volgende:
[..]
De "" is dan wel weer doodeng.
Brrrrrr.
"Haha, jij grapjas, jij.quote:Op vrijdag 31 december 2010 16:50 schreef MaxMark het volgende:
[..]
" Ik vind jou toch echt zo'n debiel he"
Ik wel.quote:Op vrijdag 31 december 2010 16:42 schreef Luco het volgende:
[..]
Maar dat leek het me al toen het nog The Palace heette. Ben er nog nooit binnen geweest...
Op donderdagavond prima te doen, maar je moet er inderdaad van houden.quote:Op vrijdag 31 december 2010 17:28 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Ik wel.
Niet geheel mijn Ding, laat ik het daar maar op houden.
Mag hopen dat het overal leuk is!quote:Op vrijdag 31 december 2010 16:50 schreef Luco het volgende:
[..]
Vanavond is het zo goed als overal leuk volgens mij?
Of hoopte je op de vraag "Omdat jij er bent zeker?"
Jij bent ook in de kokomo? Ik heb er totaal geen zin in, maar goed, geen keuze..quote:Op vrijdag 31 december 2010 16:42 schreef ShiningStar het volgende:
[..]
Ik ga me nu in AH Selwerd wagen..
Wédden dat het vanavond leuk is in de Kokomo?!
Ja ik ben ook in de Kokomo!quote:Op vrijdag 31 december 2010 17:54 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Jij bent ook in de kokomo? Ik heb er totaal geen zin in, maar goed, geen keuze..
Ah joh. Dan hoef je de rest van dit jaar niks aardigs meer te doen!quote:Op vrijdag 31 december 2010 18:08 schreef Jesse_ het volgende:
Kan ik jullie natuurlijk wel een goede jaarwisseling gaan toe wensen, maar wie houden we dan voor de gek.
En, wat is de beslissing?quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:13 schreef Oneself het volgende:
Hoi! Veel plezier dit jaar voor u allen, alvast. Ik begin al lekker met radicale beslissingen, voelt goed![]()
En ik sluit me aan bij het niet stunten met vuurwerk en naar de kokomo zwanger raken enzo, have fun vanavond!
Wat restjesquote:Op zaterdag 1 januari 2011 11:45 schreef Bob. het volgende:
Gelijk maar eens beginnen aan m'n goede voornemens, even een rondje hardlopen.![]()
En er is heulemaal geen sneeuw meer.![]()
Kan je toch beter aan het eind van het jaar doenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 09:16 schreef Luco het volgende:
Lekker begin van het jaar: OV kaart vergeten... Even 60 euro af tikken binnenkort...
al kan ik het terug krijgen gelukkig
Kak!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:27 schreef joppie_saus het volgende:
Heerlijk, om met brakke hasses je kamer op te ruimen!
Wat vond je van Kokomo?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:27 schreef joppie_saus het volgende:
Hoe vond je het in de Kokomo?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:27 schreef joppie_saus het volgende:
Was gezellig druk. Alleen jammer van die kneuzen die weer moeten vechten.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:13 schreef ShiningStar het volgende:
[..]
Ik heb er wel een mooi nachtje gehad!
Meuh, dalijk heb ik jou gezien! Haha. Ach, ik vind het een ballentent, maar het was vannacht op zich wel gezellig. Was er rond twee uur, rond half 7 daar weer weg. Jij?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:13 schreef ShiningStar het volgende:
[..]
Hoe vond je het in de Kokomo?
Ik heb er wel een mooi nachtje gehad!
Niet in 't Pakhuis, in elk geval.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:18 schreef TvhN het volgende:
[..]
Was gezellig druk. Alleen jammer van die kneuzen die weer moeten vechten.Maar goed, dat heb je helaas bijna overal wel.
Haha ja dee kans zit erin! Misschien sta je zelfs wel op een van mijn foto's, heb er een hoop gemaakt..quote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:20 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Meuh, dalijk heb ik jou gezien! Haha. Ach, ik vind het een ballentent, maar het was vannacht op zich wel gezellig. Was er rond twee uur, rond half 7 daar weer weg. Jij?
En ze konden je niet eens even matsen? Pff.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 09:16 schreef Luco het volgende:
Lekker begin van het jaar: OV kaart vergeten... Even 60 euro af tikken binnenkort...
al kan ik het terug krijgen gelukkig
Ach, zo triest altijd inderdaad. Al heb ik dit keer ook niets gezien.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:18 schreef TvhN het volgende:
[..]
Was gezellig druk. Alleen jammer van die kneuzen die weer moeten vechten.Maar goed, dat heb je helaas bijna overal wel.
moest overstappen, zou ik in trein 2 hetzelfde probleem hebben gehad. De bus kwam ook pas na 20 minuten dus ik heb naar huis gelopen.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:49 schreef Oneself het volgende:
[..]
En ze konden je niet eens even matsen? Pff.
[..]
Ach, zo triest altijd inderdaad. Al heb ik dit keer ook niets gezien.
Nu naar familie toe.
Wat ga je halen?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:55 schreef Telecaster het volgende:
Zo. Maar even naar de receptie in d'Oosterpoort.
Bier en bandjes.quote:
Ik was er al vanaf 9 uur.quote:Op zondag 2 januari 2011 10:54 schreef Bob. het volgende:
Zo, eerste van de dag. Ik ben ook zo'n vroege vogel.
Moehahahaha. *Sterkte*.quote:
Vind je dat niet zonde van het verse nieuwe jaar?quote:Op zondag 2 januari 2011 12:43 schreef ShiningStar het volgende:
zo, 14 uur geslapen vannacht...dat maak je toch nooit meer mee.
Ik vind het eerder een heel goed en uitgerust begin van het nieuwe jaar!quote:Op zondag 2 januari 2011 12:54 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Vind je dat niet zonde van het verse nieuwe jaar?
Je was in een warmer land? Vuigaard.quote:Op zondag 2 januari 2011 13:22 schreef MaxMark het volgende:
Nu de trein in, na twee weken weer terug naar NL
God.quote:
Pffft, wie bedenkt zoiets nou?quote:
Een uitgeverij die een goed verhaal had aangeleverd gekregen van verveelde monniken/storytellers.quote:
quote:Op zondag 2 januari 2011 16:06 schreef Renesite het volgende:
[..]
Een uitgeverij die een goed verhaal had aangeleverd gekregen van verveelde monniken/storytellers.
quote:
Ome Lou!quote:Op zondag 2 januari 2011 16:46 schreef Oneself het volgende:
[..]
In het God-rijtje, las het toevallig vandaag, ontmoet de Nederlandse God: http://nl.wikipedia.org/wiki/Lou_de_Palingboer
Haha, je kent 'em?quote:Op zondag 2 januari 2011 16:50 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Ome Lou!![]()
Al hebben we in dezelfde dubieuze categorie ook nog de zelfverklaarde engelentolk Sonja de Vries.
Uiteraard! Grote algemene ontwikkeling, dan krijg je dat.quote:
Sja. De mechanismes die aan Scientology ten grondlag liggen verschillen natuurlijk in de grond niet wezenlijk van wat de gemiddelde religie doet, het is alleen allemaal wat transparanter en schaamtelozer.quote:En dat Scientology-gebeuren is ook eng trouwens. Geheimzinnig gebeuren: ze laten niets los en doen geen uitspraken over wat ze nu precies geloven ..voordat je lid wordt. Euh.
quote:Fries zijn is een straf van God
Wie op een mooie lentedag tussen de boerderijen door fietst, heeft het misschien niet meteen in de gaten. Maar inwoners van de provincie Friesland zijn daar als straf door God neergezet. In een vroeger leven hebben ze namelijk geweigerd Jezus als profeet te erkennen. De Friese taal is door God bedoeld om hen van de rest van de wereld te isoleren. Dat beweert het medium Sonja, zelf een geboren Friezin. Zij is de zelfbenoemde spreekbuis van de engel Roravyanus. Dat ze in de verdoemde provincie ter wereld is gekomen, is geen toeval. Daardoor kan ze de Friezen een tweede kans geven op eeuwige rust. Ze klaagt er wel over dat de meesten niet willen luisteren. Het medium Sonja staat aan het hoofd van een sekte met ongeveer tweehonderd volgelingen. Zij woont met een groot aantal van hen in het Friese dorp Oudehorne, vlak bij Heerenveen. Godsdienst-socioloog Lammert Jansma publiceert binnenkort een boek over de sekte.
Bij nader inzien heeft ze toch wel een punt hier en daar?quote:Op zondag 2 januari 2011 17:07 schreef JH87 het volgende:
Die Sonja komt nog wel op me over als een wijs persoon.
Dat heb je alleen in die pauper tenten.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:18 schreef TvhN het volgende:
[..]
Dat die Friezen zichzelf isoleren gezien hun taaltje is een feit, natuurlijk.quote:Op zondag 2 januari 2011 17:07 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Bij nader inzien heeft ze toch wel een punt hier en daar?
Mjah, dan zal de rest van Sonja's verhaal ook wel kloppen.quote:Op zondag 2 januari 2011 17:08 schreef JH87 het volgende:
[..]
Dat die Friezen zichzelf isoleren gezien hun taaltje is een feit, natuurlijk.
Slaappillenquote:Op zondag 2 januari 2011 18:41 schreef Renesite het volgende:
Moet in ieder geval zittend slapenDat lijkt me de hel op aarde.
Niet bepaaldquote:Op zondag 2 januari 2011 13:23 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je was in een warmer land? Vuigaard.
ik doe met je mee!quote:Op zondag 2 januari 2011 20:44 schreef Oneself het volgende:
Mwhaha, stom ding. Wegens principiele redenen moet ik even deze doen:
quote:Op zondag 2 januari 2011 20:44 schreef Oneself het volgende:
Mwhaha, stom ding. Wegens principiele redenen moet ik even deze doen:
Als we jullie mening willen horen, dan geven we die wel aan julliequote:
Indoctrinatie jeuleuleuleuquote:Op zondag 2 januari 2011 21:20 schreef MaxMark het volgende:
[..]
[..]
Als we jullie mening willen horen, dan geven we die wel aan jullie
Abercrombie & Fitchquote:Op zondag 2 januari 2011 20:47 schreef joppie_saus het volgende:
Hehe.
Wat is momenteel een chill mannengeurtje? Heb nog de nodige VVV cheques liggen
Heuj, op je woorden letten jij. Pannen komen heel hard aan.quote:Op zondag 2 januari 2011 21:20 schreef MaxMark het volgende:
[..]
[..]
Als we jullie mening willen horen, dan geven we die wel aan jullie
Ik heb een deegroller. Ik sla je verrot.quote:Op zondag 2 januari 2011 22:37 schreef Oneself het volgende:
[..]
Heuj, op je woorden letten jij. Pannen komen heel hard aan.
Alleen corrigerend.quote:Op zondag 2 januari 2011 22:58 schreef JH87 het volgende:
[..]
Ik heb een deegroller. Ik sla je verrot.
Ha, tot moes zeker?quote:Op zondag 2 januari 2011 22:58 schreef JH87 het volgende:
[..]
Ik heb een deegroller. Ik sla je verrot.
Ik heb een deegmixer en brute kracht?quote:Op zondag 2 januari 2011 23:21 schreef Oneself het volgende:
[..]
Ha, tot moes zeker?
Ik mik je in mijn keukenmachine, man. Met deegroller en al. Beat that.
I'd tap that ook een goede?quote:Op zondag 2 januari 2011 23:21 schreef Oneself het volgende:
[..]
Ha, tot moes zeker?
Dus je mikt Jop zijn 'deegroller' in jouw 'keukenmachine' ? Jaja.quote:Op zondag 2 januari 2011 23:21 schreef Oneself het volgende:
[..]
Ha, tot moes zeker?
Keukenmixers zijn veel sterker en groter, geen kans.quote:
Wonderlijk hoe jij onschuldige taal vunzig kan doen klinken. Een van je vele talenten?quote:Op zondag 2 januari 2011 23:50 schreef Slaif het volgende:
[..]
Dus je mikt Jop zijn 'deegroller' in jouw 'keukenmachine' ? Jaja.
Ik bedoelde dat dat helemaal niet kan. Dat gaat de keukenmachine echt niet trekken.quote:Op zondag 2 januari 2011 23:56 schreef Oneself het volgende:
[..]
Keukenmixers zijn veel sterker en groter, geen kans.
[..]
Wonderlijk hoe jij onschuldige taal vunzig kan doen klinken. Een van je vele talenten?
En en Luco; I'd mix that zou dan beter zijn. Ofzo?
Ah sorry, dan is het mijn vunzige brein waarschijnlijk. Hm, toch gek.quote:Op maandag 3 januari 2011 00:01 schreef Slaif het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat dat helemaal niet kan. Dat gaat de keukenmachine echt niet trekken.
Jij en Jopje. Zozo.quote:Op maandag 3 januari 2011 00:07 schreef Oneself het volgende:
[..]
Ah sorry, dan is het mijn vunzige brein waarschijnlijk. Hm, toch gek.
Toen sliep ik al! Maar bijzondere discussie, ik ben onder de indruk van de verbanden die jullie weten te leggen.quote:
Waar het hart vol van is...quote:Op maandag 3 januari 2011 09:14 schreef JH87 het volgende:
[..]
Toen sliep ik al! Maar bijzondere discussie, ik ben onder de indruk van de verbanden die jullie weten te leggen.
"Dat wel".quote:
Ben ik al geweestquote:Op maandag 3 januari 2011 10:34 schreef ShiningStar het volgende:
Gelijk mijn goede voornemens waarmaken; op naar college!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |