Omdat ik de TT niet zo tof vond. Ik maak in zo'n geval wat gebruik van de mogelijkhedenquote:Op donderdag 30 december 2010 10:17 schreef Oneself het volgende:
Waarom TT-change?
En het enige kapotte aan de OP waren toch al die UI's?
mee eens!quote:Op donderdag 30 december 2010 10:14 schreef Renesite het volgende:
OP
de oude is toch stuk. Moet maar eens nieuwe komen.
Het is daar wel het koudst.quote:Op donderdag 30 december 2010 12:11 schreef Fems het volgende:
Tralala! Zo weer naar het mooie noorden
Klopt, hoop dat mijn kamer een beetje warm is!quote:Op donderdag 30 december 2010 12:14 schreef ShiningStar het volgende:
[..]
Het is daar wel het koudst.
Ik ga denk ik morgen pas. Eerst morgenochtend thuis oliebollen bakken!
Nog steeds ziek?quote:Op donderdag 30 december 2010 11:15 schreef ShiningStar het volgende:
[..]
mee eens!
tevens: slechtemorgen
Koorts/megaverkouden/last van mijn keel.quote:
Pas je dan wel op met drank?quote:Op donderdag 30 december 2010 12:59 schreef ShiningStar het volgende:
[..]
Koorts/megaverkouden/last van mijn keel.![]()
Plan: ik blijf vandaag en morgen in mijn bed liggen, slik de nodige paracetamolletjes en ga wel gewoon oud & nieuw vieren!
Aspirine kan dan beter met drank, of ibuprofenquote:
Ik denk dat ik het sowieso alcoholvrij houquote:Op donderdag 30 december 2010 13:10 schreef Luco het volgende:
[..]
Aspirine kan dan beter met drank, of ibuprofen
Ja, die 's mooi! Al vond ik die andere view-foto NOG mooier.quote:Op donderdag 30 december 2010 14:58 schreef JH87 het volgende:
Ik ga ze niet allemaal posten, maar dit is wel de mooiste die er nu tussen hangt aan de muur (op 50x75cm).
[ afbeelding ]
Voor sommige mensen zou dit een uitkomst zijn.quote:
hoezo?quote:Op donderdag 30 december 2010 18:03 schreef Slaif het volgende:
[..]
Voor sommige mensen zou dit een uitkomst zijn.
Yay. Krijgen meer mensen acuut zin in een weerwolffilm..?quote:
Euhhh, top schoenen of zo aan de westerhaven?quote:Op donderdag 30 december 2010 18:11 schreef Integreerbeer het volgende:
Beste mensen, weet iemand nog een schoenenwinkel in Groningen waar ze Timberland verkopen? Het is overal Ecco en Van Bommel wat de klok slaat! En dat moet ik niet hebben...
Projekt 43 volgens mij.quote:Op donderdag 30 december 2010 18:11 schreef Integreerbeer het volgende:
Beste mensen, weet iemand nog een schoenenwinkel in Groningen waar ze Timberland verkopen? Het is overal Ecco en Van Bommel wat de klok slaat! En dat moet ik niet hebben...
Die topmerk of outlet winkels hebben het niet meer, anders had ik ze al lang gevonden.quote:Op donderdag 30 december 2010 18:13 schreef Renesite het volgende:
[..]
Euhhh, top schoenen of zo aan de westerhaven?
Nee, gewoon degelijke schoenen. Heb ze ook, zitten prima en zijn zeker met dit weer heerlijk!quote:Op donderdag 30 december 2010 18:20 schreef Oneself het volgende:
Ik zie meer jongens op Timberlands lopen. Nieuwe hype?
Klinkt totaal niet zo, ik dacht dat het Amerikaans wasquote:Op donderdag 30 december 2010 18:27 schreef Luco het volgende:
Overigens is Timberland een Italiaans merk
Degelijk en trendy dan.quote:Op donderdag 30 december 2010 18:26 schreef Luco het volgende:
[..]
Nee, gewoon degelijke schoenen. Heb ze ook, zitten prima en zijn zeker met dit weer heerlijk!
Perfect voorbeeld van een imago opbouwen. Merk komt uit (hoe kan het ook anders) Milaan. Fabrieksoutlet zit daar ook.quote:Op donderdag 30 december 2010 18:29 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Klinkt totaal niet zo, ik dacht dat het Amerikaans was
't Is één grote glijbaan buiten.quote:Op donderdag 30 december 2010 18:33 schreef MaxMark het volgende:
Hmm, al een aantal doden in de stad en provincie door gladheid. Doen jullie voorzichtig daar, mensjes?
Dat is het ook, Luco praat poepquote:Op donderdag 30 december 2010 18:29 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Klinkt totaal niet zo, ik dacht dat het Amerikaans was
Je bent een dagje dakloos?quote:Op donderdag 30 december 2010 18:51 schreef Fems het volgende:
Daar gaan we dan, koud eten vanaf de grond. Hoezo onhandig vandaag.
Nee, ik liet het op de grond vallen, dus toen werd het daarna koud. Ik had ook de spaghetti bij het afgieten al in de gootsteen laten vallen etc.quote:
Ah, zo'n dag. Niet meer van je bank afkomen vanavond dus.quote:Op donderdag 30 december 2010 18:53 schreef Fems het volgende:
[..]
Nee, ik liet het op de grond vallen, dus toen werd het daarna koud. Ik had ook de spaghetti bij het afgieten al in de gootsteen laten vallen etc.
Ik nog maar 1 keertje.quote:Op donderdag 30 december 2010 19:22 schreef Bob. het volgende:
Ik ben dit jaar nog steeds niet gevallen *klopt af*
Het is.quote:Op donderdag 30 december 2010 19:48 schreef Luco het volgende:
Oeh, en The Town is een best leuke film!
Haha, toffe bewegingen.quote:Op donderdag 30 december 2010 19:19 schreef JAY-T het volgende:
De wegen zijn net een ijsbaan idd.. Net van het station naar huis gelopen, heb mezelf een paar keer net staande weten te houden door wat toffe bewegingen te maken
Aan de overkant van de straat ook een fietser goed hard onderuit zien gaan, gelukkig stonden er direct wat mensen bij..
Dude, dat je je werk misschien niet leuk vindt, okee, maar is dát niet wat radicaal?quote:Op donderdag 30 december 2010 19:28 schreef Peterselieman het volgende:
Ik lag gisteren tijdens het werk ook al op de grond.
Blue Mountain Statequote:Gimme a HELL!!! Gimme a Yeah!!!
Hoezo, "maar"..?quote:Op donderdag 30 december 2010 20:18 schreef Luco het volgende:
[..]
Blue Mountain State
Zo infantiel en puberaal als wat, maar ik vind het leuk
Het is of niet glad of gewoon ijs..quote:Op donderdag 30 december 2010 20:19 schreef JH87 het volgende:
Echt zo glad buiten? Ik wil wel normaal van werk naar huis kunnen fietsen zo.
Ik vind het een toffe serie ja! Eerste seizoen heb ik in 2 dagen gekeken, seizoen 2 is nu bij e10. Veel gezuip, veel mooie vrouwen en zowaar nog een verhaal ook!quote:Op donderdag 30 december 2010 20:28 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Hoezo, "maar"..?![]()
't Is een aanrader dus? Ik heb 't eerste seizoen in huis, maar 't kijken is er nog niet van gekomen.
Dank. Komt op 't lijstje voor als ik door Undeclared heenben.quote:Op donderdag 30 december 2010 20:36 schreef Luco het volgende:
[..]Ik vind het een toffe serie ja! Eerste seizoen heb ik in 2 dagen gekeken, seizoen 2 is nu bij e10. Veel gezuip, veel mooie vrouwen en zowaar nog een verhaal ook!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |