Pas op 1 januari slaap ik weer als vanouds...quote:Op donderdag 30 december 2010 03:35 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Hey, wanneer slaap jij eigenlijk? Jij bent er overdag toch ook?
quote:Op donderdag 30 december 2010 08:37 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik kan de vieze versie van Little girl maar niet vergeten.
He kleine meid doe je benen wijd, want ik wil, want ik wil m'n sprema kwijt, ohhoo ben je nu al moeeee?quote:
quote:Op donderdag 30 december 2010 08:40 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
He kleine meid doe je benen wijd, want ik wil, want ik wil m'n sprema kwijt, ohhoo ben je nu al moeeee?
Dat niet, maar ik vind het een beetje een zeiknummer.quote:Op donderdag 30 december 2010 08:36 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Geen geode herinneringen eraan?
Tja, het nummer is niet geweldig, maar ik krijg er wel geweldige melancholische gevoelens van.quote:Op donderdag 30 december 2010 08:48 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat niet, maar ik vind het een beetje een zeiknummer.
dat is ook prima toch?quote:Op donderdag 30 december 2010 08:51 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Tja, het nummer is niet geweldig, maar ik krijg er wel geweldige melancholische gevoelens van.
Van mij ook niet. Van Peace wel, maar die ligt nog te slapen en hoort niets.quote:
quote:Op donderdag 30 december 2010 08:54 schreef Eska het volgende:
Môggemôgge!
MadMaster; dank dat je Jim Groce vannacht nog ff voor me hebt gedaan!
Bequote:Op donderdag 30 december 2010 08:57 schreef cafca het volgende:
[..]wat heeft MM met Jim Croce gedaan?
Ze lag ook niet bij mij...quote:Op donderdag 30 december 2010 07:07 schreef het_fokschaap het volgende:
ik heb Anita Meijer vannacht gemist
Ik hoorde m'n naam-alarm afgaan en als de geest uit de fles ben ik er weer.quote:Op donderdag 30 december 2010 08:54 schreef Eska het volgende:
Môggemôgge!
MadMaster; dank dat je Jim Groce vannacht nog ff voor me hebt gedaan!
Ah, natuurlijkquote:Op donderdag 30 december 2010 09:01 schreef Eska het volgende:
[..]
Be'd. Namens mij. Ik moest echt dringend naar bed, en kon het dus niet zelf doen.
Ik luisterr digitaal naar de radio. Maar de radio in de keuken stoort af en toe... maar alleen als ik er te dichtbij sta.quote:Op donderdag 30 december 2010 09:06 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Is bij jullie de ontvangst van radio 2 ook zo slecht?
quote:Op donderdag 30 december 2010 08:40 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
He kleine meid doe je benen wijd, want ik wil, want ik wil m'n sprema kwijt, ohhoo ben je nu al moeeee?
Nee, hier niet.quote:Op donderdag 30 december 2010 09:06 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Mooi he?!quote:Op donderdag 30 december 2010 09:07 schreef MadMaster het volgende:
Black gaat door merg en been, die stem van Eddie.
Het is dat ik geen homosuele man ben...
As te veel mensen luisteren, wordt de bandbreedte in z'n geheel gebruikt en slibt de boel dicht...quote:Op donderdag 30 december 2010 09:06 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Spic & Span en zo?quote:Op donderdag 30 december 2010 09:13 schreef Eska het volgende:
Ik hoor liever ouder werk van de Bee Gees.
quote:Op donderdag 30 december 2010 09:13 schreef Eska het volgende:
Ik hoor liever ouder werk van de Bee Gees.
Da's inderdaad wel mooi, beter dan deze PSV-promo...quote:Op donderdag 30 december 2010 09:16 schreef Eska het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld.
Of New York mining disaster 1941 (op gestemd)
Daar komt de aap uit de mouw..quote:Op donderdag 30 december 2010 09:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Da's inderdaad wel mooi, beter dan deze PSV-promo...
Alleen maar, m.u.v. We Don't Need Another Hero (Thunderdome). Viel niets op te hakkuh...quote:Op donderdag 30 december 2010 09:18 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Daar komt de aap uit de mouw..![]()
![]()
Tina Turner heeft inderdaad wel betere muziek gemaakt...
Sommige nummers wel.quote:Op donderdag 30 december 2010 09:19 schreef Eska het volgende:
Oh joh, ik wist niet eens dat dit gelinkt werd aan voetbal/PSV.
quote:Op donderdag 30 december 2010 09:20 schreef MadMaster het volgende:
Als 'ie maar geen PSV-voetballer wordt...
Ruis als de ziekte. Behalve als ik de antenne vast heb.quote:Op donderdag 30 december 2010 09:09 schreef Eska het volgende:
[..]
Nee, hier niet.
Valt 't weg steeds? Of heb je veel ruis of zo?
Uitdaging van maken....op de maat vouwen. Dan wordt het vast wel leuk. Het wordt iig grappig.quote:Op donderdag 30 december 2010 09:24 schreef Diaan73 het volgende:
Ow en ik moet was opvouwen... geen zin in.
quote:Op donderdag 30 december 2010 09:25 schreef Eska het volgende:
[..]
Uitdaging van maken....op de maat vouwen. Dan wordt het vast wel leuk. Het wordt iig grappig.
Weer aan het werk dus?quote:Op donderdag 30 december 2010 09:26 schreef D. het volgende:
[..]
eejjjjjjjj
Ik geniet weer mee vanuit de auto
ik ookquote:
quote:Op donderdag 30 december 2010 09:43 schreef MaJo het volgende:
Hehe dit is de eerste keer dat ik deze dit jaar hoorEcht waar
quote:Op donderdag 30 december 2010 09:45 schreef Jovatov het volgende:
Dit is best een leuk nummer, maar vind het op deze positie wel een beetje misplaatst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |