Omdat het geen Red Special is.quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:48 schreef Muchachooo het volgende:
braddie waarom heb je nooit gezegd dat je een Brian May Red Special hebt
Ja, dat is het ook, maar ik ga geen tijd meer in dat jong steken, zelfs een jochie van 8 met 1 jaar gitaar ervaring kan beter benden!quote:Op maandag 17 januari 2011 17:15 schreef GoodGawd het volgende:
Zeg dat hij op zijn string bending moet werken die is namelijk vrij beroerd!
Gelukkig is benden altijd een van jouw sterkste punten geweestquote:Op maandag 17 januari 2011 18:26 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja, dat is het ook, maar ik ga geen tijd meer in dat jong steken, zelfs een jochie van 8 met 1 jaar gitaar ervaring kan beter benden!
Nee, dat zeg ik nergens.quote:Op maandag 17 januari 2011 18:54 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Gelukkig is benden altijd een van jouw sterkste punten geweest
quote:Op maandag 17 januari 2011 19:01 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nee, dat zeg ik nergens.
Maar ik vind het bagger dat als je 4 jaar gitaarspeelt waarvan 3,5 jaar LES, dat je dan niet fatsoenlijk kan benden.
Je doet net alsof je z'n leraar bent ofzoquote:maar ik ga geen tijd meer in dat jong steken
Hij bleef constant aan mij vragen bij Sweet Child O Mine waar hij moest 16e of 17e fret, hij vroeg steeds aan mij of hij bepaalde dingetjes wel goed deed...quote:Op maandag 17 januari 2011 19:11 schreef BoerBert het volgende:
[..]
[..]
Je doet net alsof je z'n leraar bent ofzo
Ik zou vlinderslag proberenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:53 schreef GoodGawd het volgende:
Wisselslag zou ook niet verkeerd zijn btw, daarom is dat snelle stuk ook crap omdat je niet zo snel kan spelen met alleen down slag.
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:31 schreef Braddie het volgende:
[..]
Up/Down strokes zijn het handigst als je 16e of hoger moet spelen toch?
Daar heb ik nu al last van.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:58 schreef BoerBert het volgende:
Ik kan zowat niet eens meer alleen downstrokes doen. Ja, bij wat akkoorden ofzo, maar anders moet ik er echt goed over nadenken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |