*trekt Tarzan pakje aan*quote:Op donderdag 30 december 2010 18:49 schreef ReVamp_ het volgende:
[..]
Dankjewel! Lieve reactie! Nee hij snapt zichzelf niet eens idd.. constant weer: ik weet het niet, ik weet niet wat ik wil enz.. Achja, ik wil een vent geen mietje
Alleen als je zo goed kan zwingelen aan een touwquote:Op donderdag 30 december 2010 18:51 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
*trekt Tarzan pakje aan*
Me FireFox, you Jane?
Wow , ik zou echt super onzeker van zoiets worden. Toch redelijk bizar.quote:Op donderdag 30 december 2010 18:13 schreef ReVamp_ het volgende:
Nee, nog niet eens klaargepijpt of hij bij mij.. ik dacht, doe hem geil maken, kan ie dat dan bij mij doen.. en dan kan die er in.. Maar allebei niet klaar want hij stopte :|
Dat is de buitenkant jaquote:Op donderdag 30 december 2010 19:17 schreef ReVamp_ het volgende:
Hij is 3 keer uitgezonden geweest.. Maar blijft alleen op het kamp. Weet wel dat er toen een raketaanval is geweest waar hij bij was.. Maargoed, hij is altijd zooo nuchter erover. Hij vond met psychiaters praten (wat altijd moet na uitzending) onzin enz. Ook daar heb ik zeker rekening meegehouden. Misschien knaagt er wel iets aan hem over dat. Maar hij is altijd heel open en vertelt altijd ''blij'' over zijn tijd daar. En dat hij het helemaal niet erg vind om weer op uitzending te gaan..
Als je dit nou eens heel rustig voor jezelf herhaalt is de enige conclusie die je kunt trekken dat jij er langzaam aan onderdoor zal gaan als de situatie inhoudelijk niks gaat veranderen ten opzichte van het verleden. Zo'n mooie quote hiervoor "liefde is loslaten"..quote:Op donderdag 30 december 2010 19:39 schreef ReVamp_ het volgende:
Ja, maar toch blijf je onzeker omdat hij verder niet duidelijk is.. Ik zie nu eigenlijk in dat ik echt ver ben gegaan voor hem.
Ik denk dat hij niet zelf weet dat die een probleem heeft.. Hij gaat gewoon verder met zijn leven en doet alsof er niets aan de hand is.. Die jongen heeft niet alleen een muur om zich heen, maar ook een plank voor zijn kop...
Je hebt idd gelijk! mooi quote trouwens! Het is alleen verrekte moeilijkquote:Op donderdag 30 december 2010 19:45 schreef Lallend het volgende:
[..]
Als je dit nou eens heel rustig voor jezelf herhaalt is de enige conclusie die je kunt trekken dat jij er langzaam aan onderdoor zal gaan als de situatie inhoudelijk niks gaat veranderen ten opzichte van het verleden. Zo'n mooie quote hiervoor "liefde is loslaten"..
Ja maar je hebt liefde naar anderen en liefde naar jezelf. Jij bent straks niet meer in staat liefde te geven en dan zijn jullie beide ongelukkig.. Ik kan mij niet voorstellen dat dat is wat je wilt. Het is ook belangrijk om te kijken naar je eigen behoeften zonder egoïstisch te hoeven zijn, het kan over langere tijd ook goed voor hem zijn, misschien worden zijn ogen wel geopend?quote:Op donderdag 30 december 2010 19:48 schreef ReVamp_ het volgende:
[..]
Je hebt idd gelijk! mooi quote trouwens! Het is alleen verrekte moeilijk
Dit spiegel ik ook altijd en geef het als raad mee aan vrienden met relatieproblemenquote:Op donderdag 30 december 2010 19:47 schreef ReVamp_ het volgende:
Nee dat was het ook.. een vriendin van me (nja is wel 8 jaar ouder) zei ook tegen me: ,, je bent in die tijd al zoveel aan het praten met hem.. als je net bezig bent moet alles leuk en onbezonnen zijn.. problemen moeten later komen.. Daarbij: stel, je krijgt wat officieel met hem, dan ben je er nog niet.. Het is een moeilijk persoon en als je nu al zoveel twijfels en onzekerheden hebt, kan het er echt niet beter op worden.''
Denk dat ze daar wel gelijk in heeft.. maar het blijft shit!
Ja, dit is denk ik ook wel een goede.. Ik wou dat ik gewoon beter kon relativeren.. Kun je dat leren?quote:Op donderdag 30 december 2010 19:56 schreef Osiris024 het volgende:
[..]
Dit spiegel ik ook altijd en geef het als raad mee aan vrienden met relatieproblemen
Het is als ik over mezelf leesquote:Op donderdag 30 december 2010 19:56 schreef ReVamp_ het volgende:
Tsja wie weet komt hij er nog wel achter dat er meer is in het leven dan alleen werk.. En ziet hij in dat hij mij heeft laten lopen.. Wij waren zo het zelfde, dezelfde humor, hart op de tong.. Hij was mij alleen dan mannelijk, alleen op emotioneel gebied verschillen wij dus blijkbaar. Achja. tijd heeft het nodig. En we zijn al bijna 5 weken verder.. Hoop dat de tijd ff sneller gaat..
Ja met veel geduld en er veel over praten met anderen.quote:Op donderdag 30 december 2010 19:58 schreef ReVamp_ het volgende:
[..]
Ja, dit is denk ik ook wel een goede.. Ik wou dat ik gewoon beter kon relativeren.. Kun je dat leren?
Ja, hij zei dat ook: dat hij ergens bang was dat hij mij ook kan verliezen (zijn ouders zijn gescheiden toen hij kleiner was en dat vond hij wel moeilijk ergens)quote:Op donderdag 30 december 2010 19:58 schreef Osiris024 het volgende:
[..]
Het is als ik over mezelf lees
Hij is doodsbang om iemand kwijt te raken al voor hij het in bezit heeft.
Ook herkenbaarquote:Op donderdag 30 december 2010 20:03 schreef ReVamp_ het volgende:
[..]
Ja, hij zei dat ook: dat hij ergens bang was dat hij mij ook kan verliezen (zijn ouders zijn gescheiden toen hij kleiner was en dat vond hij wel moeilijk ergens)
Maar nu is hij me dus al helemaal kwijt..
Zeer begrijpelijk , vlak niet uit hoe moeilijk het voor hem kan zijn.quote:Op donderdag 30 december 2010 20:03 schreef ReVamp_ het volgende:
[..]
Ja, hij zei dat ook: dat hij ergens bang was dat hij mij ook kan verliezen (zijn ouders zijn gescheiden toen hij kleiner was en dat vond hij wel moeilijk ergens)
Maar nu is hij me dus al helemaal kwijt..
Jaja, nu 4 weken voor het laatst bij hem geweest. Heb em ook sinds die tijd niet meer gezien, maar denk dat ik hem zondag weer ga zien.. zie er dus vet tegen op. Ik weet ook wel dat ik die confrontatie ooit weer aan moet gaan, maar wil het liever niet!quote:Op donderdag 30 december 2010 20:09 schreef Lallend het volgende:
ReVamp_ heb je de relatie nu al officieel beëindigd dan? (heb ik een post gemist?)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |