abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90644553
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 20:13 schreef ReVamp_ het volgende:

[..]

Jaja, nu 4 weken voor het laatst bij hem geweest. Heb em ook sinds die tijd niet meer gezien, maar denk dat ik hem zondag weer ga zien.. zie er dus vet tegen op. Ik weet ook wel dat ik die confrontatie ooit weer aan moet gaan, maar wil het liever niet!
Om het zaakje nog makkelijker te maken , als hij toch nog contact wilt en in ene zo op de proppen ermee komt.

Hij zal je toch niet missen ? ;)
pi_90644657
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 20:13 schreef ReVamp_ het volgende:

[..]

Jaja, nu 4 weken voor het laatst bij hem geweest. Heb em ook sinds die tijd niet meer gezien, maar denk dat ik hem zondag weer ga zien.. zie er dus vet tegen op. Ik weet ook wel dat ik die confrontatie ooit weer aan moet gaan, maar wil het liever niet!
Ah zo, nou je moet doen waar je je goed bij voelt. Als je je er niet goed bij voelt heb ik wel mijn twijfels, ben je bang omgepraat te worden? Of waar ben je bang voor? De vonk tussen jullie?
pi_90644785
Ja maar dat veranderd niets aan dat sexuele toch ?? Hij kan wel op de stoep staan en willen laten zien dat die je mist, maar als er niets gebeurd in de slaapkamer en hij doet er ook geen moeite voor om dat voor elkaar te krijgen, dat zou mij toch een dealbreaker zijn.

Dat is trouwens iets meer als alleen maar voor werk leven , dat is een teken dat er iets niet klopt en ik denk dat je soms iets te romantisch naar hem kijkt.
En dat aspect vind ik eigenlijk nog belangrijker dan geen moeite doen in de relatie, hier klopt iets gewoon niet.
Dat zie je toch hopelijk zelf ook wel .
pi_90644869
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 20:20 schreef formerjellybean het volgende:
Ja maar dat veranderd niets aan dat sexuele toch ?? Hij kan wel op de stoep staan en willen laten zien dat die je mist, maar als er niets gebeurd in de slaapkamer en hij doet er ook geen moeite voor om dat voor elkaar te krijgen, dat zou mij toch een dealbreaker zijn.

Dat is trouwens iets meer als alleen maar voor werk leven , dat is een teken dat er iets niet klopt en ik denk dat je soms iets te romantisch naar hem kijkt.
En dat aspect vind ik eigenlijk nog belangrijker dan geen moeite doen in de relatie, hier klopt iets gewoon niet.
Dat zie je toch hopelijk zelf ook wel .
Nog een tip :

Hij moet eerst van zichzelf houden voor hij jou liefde kan geven.

Iets zegt mij (herkenbaar) dat hij emotioneel stuk is :{
  donderdag 30 december 2010 @ 20:25:36 #230
322829 ReVamp_
Puss in boots
pi_90645015
Ja, emoties kan hij niet tonen.. Weet niet hoe het komt, hij is altijd en overal heel nuchter in.

Nja over zondag ben ik gewoon bang dat ik me heel slecht ga voelen dat ik hem zie. Het gemis enz. Ik zal er niet mee gaan praten hoor.. Maar ik weet gewoon niet wat ik op dat moment ga voelen, of hoe ik me moet opstellen..
Take a look trough the sky just before you die, it's the last time you will!
pi_90645434
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 20:25 schreef ReVamp_ het volgende:
Ja, emoties kan hij niet tonen.. Weet niet hoe het komt, hij is altijd en overal heel nuchter in.

Nja over zondag ben ik gewoon bang dat ik me heel slecht ga voelen dat ik hem zie. Het gemis enz. Ik zal er niet mee gaan praten hoor.. Maar ik weet gewoon niet wat ik op dat moment ga voelen, of hoe ik me moet opstellen..
Zeer begrijpelijk, ik kan je alleen veel sterkte toewensen.

Betrek het niet te veel op jezelf, hij is het "probleem"
pi_90646298
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 20:34 schreef Osiris024 het volgende:

[..]

Zeer begrijpelijk, ik kan je alleen veel sterkte toewensen.

Betrek het niet te veel op jezelf, hij is het "probleem"
Dit, met nog een belangrijke toevoeging. Zie jezelf niet als een mislukking of je pogingen die mislukt zijn. Het is niet aan jou om hem te helpen en je hebt blijkbaar al meer gedaan dan je had moeten doen? Die hulp had hij echt bij professionals weg moeten halen.
Het is wel erg mooi om te zien dat je begaan bent met anderen en anderen wilt helpen, alleen een wijze les voor de toekomst; niet ten koste van jezelf en je eigen identiteit!
  donderdag 30 december 2010 @ 21:09:51 #233
322829 ReVamp_
Puss in boots
pi_90647237
Ja jullie hebben gelijk! Het was alleen zo moeilijk om te zien dat hij ergens mee zat, en ik het er niet uit kreeg. Daardoor denk ik dat ikjuist zo veel mijn best heb gedaan om het proberen eruit te krijgen.

Ik ging daar aan onderdoor want hoe ik de laatste weken heb geleefd was gewoon niet leuk meer, ook niet voor mijn omgeving, maar het kwam door hem.. Hij liet amper meer iets uit zichzelf weten, als er wat terugkwam was het niet echt super vrolijk, maar als ik bij hem was was hij zo lief enz. HIJ heeft een probleem. En daar zal hij zelf maar uit moeten komen, al ziet hij dit nu niet zelf in..
pi_90653967
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 21:09 schreef ReVamp_ het volgende:
Ja jullie hebben gelijk! Het was alleen zo moeilijk om te zien dat hij ergens mee zat, en ik het er niet uit kreeg. Daardoor denk ik dat ikjuist zo veel mijn best heb gedaan om het proberen eruit te krijgen.

Ik ging daar aan onderdoor want hoe ik de laatste weken heb geleefd was gewoon niet leuk meer, ook niet voor mijn omgeving, maar het kwam door hem.. Hij liet amper meer iets uit zichzelf weten, als er wat terugkwam was het niet echt super vrolijk, maar als ik bij hem was was hij zo lief enz. HIJ heeft een probleem. En daar zal hij zelf maar uit moeten komen, al ziet hij dit nu niet zelf in..
Meis zoals ik al eerder zei, ik herken het ook bij iemand anders en hij heeft ook een probleem. Ziet hetzelf nog niet in (te eigenwijs, blijft bij standpunt), maar je kan er verder niks aan doen. Lekker laten die handel, hij komt er vanzelf wel achter. Hij zal het idd dan Zelf moeten oplossen! Eigen schuld dikke bult denk ik dan. Jij weet iig veel beter ;)
pi_90655787
Goed dat je inziet dat hij een probleem heeft TS. Ik heb eens in een zelfde situatie gezeten waarin ik ook nooit wat van me liet horen, erg onverschillig was etc. Altijd zei, druk druk. Situaties niet serieus nam. De ex-vriendin in kwestie werd er hopeloos van. Ik heb het toen zelf uitgemaakt wat het er niet beter op maakte en zij is destijds blijven zitten met het gevoel dat zij wat verkeerd deed en is daar behoorlijk aan onder door gegaan. Terwijl dat dus niet nodig was. Goed dat je dus de knoop doorhakte en het uitmaakte. En ja, enorme dickhead move van mij.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  vrijdag 31 december 2010 @ 00:58:43 #236
322829 ReVamp_
Puss in boots
pi_90660518
nou, hij heeft eigenlijk de stekker er helemaal uitgehaalt.. Ik heb hem nog zo geprobeerd te overtuigen.. Maargoed, dat was de 2e keer dat ik hem probeerde over te halen om niet op te geven. De eerste keer zei hij: nee ik geef nietop, we gaan leuke dingen doen, en wat niet is (qua mijn (zijn) gevoel) kan nog komen.. Ik dacht echt hij gaat zijn best doen..

Nee hij deed niet zijn best, sterker nog hij deed bijna niets meer.. Geen moeite, ik deed het allemaal. Moest hem bijna 2 weken van te voren reserveren voor een avond.. Maar als ik bij hem was! Was hij evengoed zo lief, knuffelde, lachten, hij maakte mij aan het lachen, kietelen etc etc. Kwam nogal hard aan..
pi_90660710
Het is misschien nu even moeilijk maar uiteindelijk toch wel het beste. Nu kun later wel rondkijken naar mannen die wel moeite voor je doen, zo'n poos in onzekerheid zitten is ook niet goed.

Tuurlijk is het pijnlijk maar op langer termijn is het toch het beste denk ik.
  vrijdag 31 december 2010 @ 01:06:16 #238
322829 ReVamp_
Puss in boots
pi_90660822
Ja dat zal ook het beste zijn.. Het is geven en nemen in een relatie.. En als dat nu al niet is.. Waarom kun je mensen niet uitgummen die je niet meer wil kennen? :P
pi_90661070
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 01:06 schreef ReVamp_ het volgende:
Ja dat zal ook het beste zijn.. Het is geven en nemen in een relatie.. En als dat nu al niet is.. Waarom kun je mensen niet uitgummen die je niet meer wil kennen? :P
Een vergeetpil zou ook wel handig zijn :). Ik denk wel dat je er later op terug kijkt er wel hartelijk om kan lachen, want geef toe het was een beetje bizar.
  vrijdag 31 december 2010 @ 01:13:55 #240
322829 ReVamp_
Puss in boots
pi_90661154
Ik denk eerder dat ik moet lachen om iemand die zo achterlijk is eigenlijk..

edit: ofja om het feit dat iemand zo omgaat met mij.. jammer vind ik het..
pi_90661409
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 01:13 schreef ReVamp_ het volgende:
Ik denk eerder dat ik moet lachen om iemand die zo achterlijk is eigenlijk..

edit: ofja om het feit dat iemand zo omgaat met mij.. jammer vind ik het..
Doe ik ook, lachen is het beste medicijn ;). Vooral omdat het eigenlijk een bizarre gozer is, proberen de humor ervan in te zien. Doe ik ook :) En idd volgende keer verliefd worden op iemand die tenminste moeite doet voor je. Geven en Nemen idd.

Jammer en teleurstellend zal het altijd blijven. Maar wie weet wat de toekomst zegt. En ja, verleden kan je niet terugdraaien. En er bestaat ook helaas geen vergeet-pil haha.
  vrijdag 31 december 2010 @ 01:23:25 #242
322829 ReVamp_
Puss in boots
pi_90661595
Ik had gisteravond een vriend van me aan de lijn (is zijn beste vriend) en we kregen het over hem.. hij had al zeker 4 weken niets van hem gehoord.. dus hij heeft hem ook niet gebeld over dat hij de stekker eruit had getrokken tegen mijn vriend.. Mijn vriend zei gister aan de lijn: ja maar zo is hij nu eenmaal, ik denk niet dat je dat hem allemaal kwaad kan nemen. Enigste wat je kwaad kan nemen is dat hij laks is geweest in het moeite doen voor jou.. Want hij heeft dat echt niet bewust gedaan, en hij wist gewoon niet wat hij met de situatie aan moest..

Daarbij is de moeder van degene die ik aan de lijn heb al een hele tijd ziek.. Dacht je dat hij onze vriend zou bellen van goh: hoe is het nou met je moeder? Dus hij neemt niet alleen bij mij geen initiatief, maar ook niet bij zijn vrienden.. En je kunt toch niet altijd maar blijven zeggen: oo hij is zo, dus dat maakt niet..? Zo ga je toch niet met je vrienden om?

Zal best allemaal, maar hij is inmiddels toch wel oud en wijs genoeg om zijn verantwoordelijkheden te nemen tegenover mij in wat hij heeft gezegd en gedaan.. Hij was er toch zelf bij?
  vrijdag 31 december 2010 @ 01:28:31 #243
11697 Junkie
VideoFreak :)
pi_90661818
Op je 27ste moet je dat absoluut kunnen inzien. En met andere meeleven en daar gepast op reageren. Maar dit is het zoveelste voorbeeld dat hij geen empathisch vermogen heeft.
  vrijdag 31 december 2010 @ 01:31:02 #244
322829 ReVamp_
Puss in boots
pi_90661904
Fijn dat je de link erbij zet :P weer een nieuw woord geleerd.. Heeft ook iets met apatisch te maken of niet?
  vrijdag 31 december 2010 @ 01:43:31 #245
11697 Junkie
pi_90662321
Beetje...

quote:
Apathie is het gebrek aan emotie, motivatie of enthousiasme. Apathie kan voorkomen bij verschillende psychische stoornissen zoals anorexia nervosa, autisme en depressies of bij uitputtingsverschijnselen, dementie en frontaal syndroom.

Apathie is een psychologische term voor een vorm van ziekelijke onverschilligheid, wanneer een persoon niet de kracht op kan brengen te reageren op zijn emotionele, sociale en zijn geestelijk leven.

Apathie wordt ook wel eens gezien als een extreme vorm van luiheid.

Apathie kan ook een uiting zijn van een gebrek aan (zelf-)vertrouwen en/of berusting, waardoor een bepaalde actie die theoretisch effect zou kunnen/moeten hebben niet (meer) wordt ondernomen. Dat kan terecht zijn. Als iemand (persoon, organisatie ...) niet adequaat reageert op de wensen van zijn "doelgroep" (partner, cliënteel, burgers, ... ) dan kan er bij die doelgroep apathie ontstaan, in dergelijk geval een te verwachten reactie. De oplossing moet dan niet in de eerste plaats bij de apathisch reagerende doelgroep worden gezocht, maar bij de organisatie die de apathie opwekt en het vertrouwen moet herstellen.
  vrijdag 31 december 2010 @ 01:47:03 #246
322829 ReVamp_
Puss in boots
pi_90662421
Ja niet helemaal idd.. Maar het ligt wel aan hem! dat is duidelijk!
  vrijdag 31 december 2010 @ 02:10:54 #247
11697 Junkie
pi_90663006
Mij werd ooit eens dit nummer getipt onder een soortgelijke situatie.

vrijdag 31 december 2010 @ 13:32:19 #248
322829 ReVamp_
Puss in boots
pi_90673902
Mooi nummer, en goeie tekst!
  maandag 3 januari 2011 @ 16:09:53 #249
322829 ReVamp_
Puss in boots
pi_90797344
Hoi allemaal, gelukkig nieuwjaar!

Even een update: gisteren hem voor het eerst gezien.. Heb afgesproken met een vriendin dat ik gewoon blij moet doen, mezelf moet zijn en vooral niet op hem moet letten..

Hij is al om 22:00 naar huis gegaan aangezien hij moest werken. (normaal zuipt hij altijd door tot midden in de nacht, en gaat dan wel zonder te slapen werken.) Hij heeft (volgens sommige mensen) mij echt heel vaak aangekeken, en me in de gaten gehouden wat ik aan het doen was..
Zelf heb ik ook natuurlijk weleens gekeken naar hem. En hebben elkaar wel een stuk of 8 keer tegelijk aangekeken..

Kan er alleen uit concluderen, aan zijn houding etc. dat hij zich niet op zijn gemak voelde en steeds maar in 1 hoek heeft gestaan met een paar mensen. Ik heb een super avond gehad, veel alcohol, veel gelachen, veel geflirt met mijn vrienden, en super grappige foto's gemaakt! die knal ik dalijk op mijn hyves! Ik voel me best wel goed eigenlijk.

Daarnaast sprak ik zijn en mijn vriend, die had van de week nog gebeld, en hij zei: ik had em vanallerlei vragen nog gesteld over jullie.. maar ik merkte gewoon dat hij daar geen antwoord op kon geven omdat hij daar totaal niet over nagedacht heeft..

Ochja, bij hem zit het gewoon niet goed in zijn hoofd, en wil hem zo graag helpen, maargoed, het zijn niet mijn zaken meer.. Daarbij, ik ga echt geen energie meer in hem steken!

Hebben jullie een leuk nieuwjaar gehad?
pi_90800186
Ligt het nou aan mij of is alles bij jullie omgekeerd?(Man <-> vrouw) 8)7 (Mbt, sex stukje)

Ik vind het knap dat je nog zo veel moeite hierin stopt en hem wil blijven helpen. Kudos.
Maar ik hoop dat je laatste post nu een beetje aangaat houden. Vergeet die kerel en ga lekker door met je leven, want anders blijf je aan een dood paard trekken. Vergeet niet, mensen kunnen alleen zichzelf veranderen en dat gebeurd zelden.

En ja nieuwjaar was top ^O^
“Death does not concern us, because as long as we exist, death is not here. And when it does come, we no longer exist.”
- Epicurus
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')