Om het zaakje nog makkelijker te maken , als hij toch nog contact wilt en in ene zo op de proppen ermee komt.quote:Op donderdag 30 december 2010 20:13 schreef ReVamp_ het volgende:
[..]
Jaja, nu 4 weken voor het laatst bij hem geweest. Heb em ook sinds die tijd niet meer gezien, maar denk dat ik hem zondag weer ga zien.. zie er dus vet tegen op. Ik weet ook wel dat ik die confrontatie ooit weer aan moet gaan, maar wil het liever niet!
Ah zo, nou je moet doen waar je je goed bij voelt. Als je je er niet goed bij voelt heb ik wel mijn twijfels, ben je bang omgepraat te worden? Of waar ben je bang voor? De vonk tussen jullie?quote:Op donderdag 30 december 2010 20:13 schreef ReVamp_ het volgende:
[..]
Jaja, nu 4 weken voor het laatst bij hem geweest. Heb em ook sinds die tijd niet meer gezien, maar denk dat ik hem zondag weer ga zien.. zie er dus vet tegen op. Ik weet ook wel dat ik die confrontatie ooit weer aan moet gaan, maar wil het liever niet!
Nog een tip :quote:Op donderdag 30 december 2010 20:20 schreef formerjellybean het volgende:
Ja maar dat veranderd niets aan dat sexuele toch ?? Hij kan wel op de stoep staan en willen laten zien dat die je mist, maar als er niets gebeurd in de slaapkamer en hij doet er ook geen moeite voor om dat voor elkaar te krijgen, dat zou mij toch een dealbreaker zijn.
Dat is trouwens iets meer als alleen maar voor werk leven , dat is een teken dat er iets niet klopt en ik denk dat je soms iets te romantisch naar hem kijkt.
En dat aspect vind ik eigenlijk nog belangrijker dan geen moeite doen in de relatie, hier klopt iets gewoon niet.
Dat zie je toch hopelijk zelf ook wel .
Zeer begrijpelijk, ik kan je alleen veel sterkte toewensen.quote:Op donderdag 30 december 2010 20:25 schreef ReVamp_ het volgende:
Ja, emoties kan hij niet tonen.. Weet niet hoe het komt, hij is altijd en overal heel nuchter in.
Nja over zondag ben ik gewoon bang dat ik me heel slecht ga voelen dat ik hem zie. Het gemis enz. Ik zal er niet mee gaan praten hoor.. Maar ik weet gewoon niet wat ik op dat moment ga voelen, of hoe ik me moet opstellen..
Dit, met nog een belangrijke toevoeging. Zie jezelf niet als een mislukking of je pogingen die mislukt zijn. Het is niet aan jou om hem te helpen en je hebt blijkbaar al meer gedaan dan je had moeten doen? Die hulp had hij echt bij professionals weg moeten halen.quote:Op donderdag 30 december 2010 20:34 schreef Osiris024 het volgende:
[..]
Zeer begrijpelijk, ik kan je alleen veel sterkte toewensen.
Betrek het niet te veel op jezelf, hij is het "probleem"
Meis zoals ik al eerder zei, ik herken het ook bij iemand anders en hij heeft ook een probleem. Ziet hetzelf nog niet in (te eigenwijs, blijft bij standpunt), maar je kan er verder niks aan doen. Lekker laten die handel, hij komt er vanzelf wel achter. Hij zal het idd dan Zelf moeten oplossen! Eigen schuld dikke bult denk ik dan. Jij weet iig veel beterquote:Op donderdag 30 december 2010 21:09 schreef ReVamp_ het volgende:
Ja jullie hebben gelijk! Het was alleen zo moeilijk om te zien dat hij ergens mee zat, en ik het er niet uit kreeg. Daardoor denk ik dat ikjuist zo veel mijn best heb gedaan om het proberen eruit te krijgen.
Ik ging daar aan onderdoor want hoe ik de laatste weken heb geleefd was gewoon niet leuk meer, ook niet voor mijn omgeving, maar het kwam door hem.. Hij liet amper meer iets uit zichzelf weten, als er wat terugkwam was het niet echt super vrolijk, maar als ik bij hem was was hij zo lief enz. HIJ heeft een probleem. En daar zal hij zelf maar uit moeten komen, al ziet hij dit nu niet zelf in..
Een vergeetpil zou ook wel handig zijnquote:Op vrijdag 31 december 2010 01:06 schreef ReVamp_ het volgende:
Ja dat zal ook het beste zijn.. Het is geven en nemen in een relatie.. En als dat nu al niet is.. Waarom kun je mensen niet uitgummen die je niet meer wil kennen?
Doe ik ook, lachen is het beste medicijnquote:Op vrijdag 31 december 2010 01:13 schreef ReVamp_ het volgende:
Ik denk eerder dat ik moet lachen om iemand die zo achterlijk is eigenlijk..
edit: ofja om het feit dat iemand zo omgaat met mij.. jammer vind ik het..
quote:Apathie is het gebrek aan emotie, motivatie of enthousiasme. Apathie kan voorkomen bij verschillende psychische stoornissen zoals anorexia nervosa, autisme en depressies of bij uitputtingsverschijnselen, dementie en frontaal syndroom.
Apathie is een psychologische term voor een vorm van ziekelijke onverschilligheid, wanneer een persoon niet de kracht op kan brengen te reageren op zijn emotionele, sociale en zijn geestelijk leven.
Apathie wordt ook wel eens gezien als een extreme vorm van luiheid.
Apathie kan ook een uiting zijn van een gebrek aan (zelf-)vertrouwen en/of berusting, waardoor een bepaalde actie die theoretisch effect zou kunnen/moeten hebben niet (meer) wordt ondernomen. Dat kan terecht zijn. Als iemand (persoon, organisatie ...) niet adequaat reageert op de wensen van zijn "doelgroep" (partner, cliënteel, burgers, ... ) dan kan er bij die doelgroep apathie ontstaan, in dergelijk geval een te verwachten reactie. De oplossing moet dan niet in de eerste plaats bij de apathisch reagerende doelgroep worden gezocht, maar bij de organisatie die de apathie opwekt en het vertrouwen moet herstellen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |