Hear, hear.quote:Op woensdag 22 december 2010 01:20 schreef Staal het volgende:
Voor deze reeks mag eigenlijk best wel een leuk headertje en OP komen he.
Je hebt een goede smaak voor films! Misschien kan ik je er nog het 1 en ander aanraden want ik kijk bijna alleen maar zulk soort filmsquote:
quote:
Mooi nr!quote:Op donderdag 30 december 2010 19:26 schreef Wiebeldak het volgende:
Ik heb mijn youtube favorites op play gezet.
Eternal Sunshine of the Spotless Mindquote:
Goeie, ook ff luisteren.quote:
Die jaquote:
Da's lang geleden! Haha... *flashback*quote:
Fijnquote:
quote:
Mooi nummer idd!quote:
quote:Op zondag 2 januari 2011 17:43 schreef Iemand91 het volgende:
Ik ben in mijn film//tv/filmmuziek mood again:
Heerlijk, filmmuziek!quote:Op zondag 2 januari 2011 18:12 schreef Iemand91 het volgende:
En nog meer:
#1 #2 #3 #4 Hieronder een van de mooiste stukken (0:42 - 0:53 bijvoorbeeld)
#5 #6 #7 #8 #9 #10 #11 #12 #13 Ja, deze ook ('n beetje dan)
#14 #15 En ook:
quote:
Mooi nr!quote:
Deze ook, alhoewel ik de tekst mooier vind dan zijn gezang, om eerlijk te zijn.quote:
yepquote:
Mooi nummer. Het nummer was er niet eens voor bedoeld maar elke keer als ik het hoor moet ik er aan denken.quote:
Inderdaad, blijft een prachtig nummerquote:Op maandag 3 januari 2011 21:08 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Mooi nummer. Het nummer was er niet eens voor bedoeld maar elke keer als ik het hoor moet ik er aan denken.
Mooi mooiquote:
quote:
LOL, wat een jeugdsentiment hier!quote:Op maandag 3 januari 2011 21:08 schreef AnAlphaBeta het volgende:
En nu nog maar even zwijmelen dan.
Klassefeestjes, beetje slowdansen met t meisje dat je stiekem leuk vond...en dan te bedenken dat we nog maar een paar jaar geleden nevernooitniet aan de jaren 80 herinnerd wensten te worden
Toch een prachtig nummerquote:Op maandag 3 januari 2011 22:17 schreef AnAlphaBeta het volgende:
Vreemd, video lijkt me niet helemaal bij t nummer te passen. K had r zelf waarschijnlijk ander plaatje bij, in mn hoofd.
Thanks dat je Phil C. weer ff onder m'n aandacht brengt!quote:
Klinkt goed idd!quote:
Tof hè. Ik ken ze ook pas sinds vandaag. Ga binnenkort eens het hele album luisteren. Ze hebben er pas 1 en ze komen uit Australie.quote:
Die zijn idd erg goed!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:38 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Maar nu staat eerst even een klassieker op:
Super. Die bassline is hier ook erg lekker en deze gasten weten zo goed met een synthesyzer om te gaan.quote:
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:02 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Super. Die bassline is hier ook erg lekker en deze gasten weten zo goed met een synthesyzer om te gaan.
Ik ween met je mee meisquote:
Geniaal. Ik dacht dat ik de enige was die dat luistert. Helaas is deze versie nogal versneld (ik denk omdat youtube ander detecteert en verwijdert, maar mijn originele stop making sense cd wordt vaak gedraaidquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |