Ukga, je weet toch wel dat het erg opvalt dat je jaloers bent hequote:Op donderdag 30 december 2010 18:57 schreef ukga het volgende:
Eigenlijk vindt iedereen dus paul een stakker, inc. mods. Alleen voor het interview deden ze maar alsof ie ietsje minder irritant is dan aids
ja reuzequote:Op donderdag 30 december 2010 18:59 schreef Paul het volgende:
[..]
Ukga, je weet toch wel dat het erg opvalt dat je jaloers bent he
bijvoorbeeld het paul puke topic ?quote:Op donderdag 30 december 2010 19:29 schreef ukga het volgende:
[..]
ja reuze
het valt me gewoon op dat bepaalde mensen uit het interview toch anders over je schijnen te denken
yvonne FTW.quote:Op woensdag 29 december 2010 22:28 schreef ukga het volgende:
mening Yvonne;
Wat is jouw mening over Paul?
Ik vind het echt jammer dat ie zich als een totale Josti gedraagt op het forum.
Nee hoor, het is zoals ikquote:Op donderdag 30 december 2010 11:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat sowieso, maar taalkundig klopt je zin wel.
Jij gaat voor de zoveelste banquote:Op donderdag 30 december 2010 17:11 schreef Wasmachinemann het volgende:
[..]
HSG is gewoon een kankerhark.
Je hoort het, je bent jaloersquote:Op donderdag 30 december 2010 19:29 schreef ukga het volgende:
[..]
ja reuze
het valt me gewoon op dat bepaalde mensen uit het interview toch anders over je schijnen te denken
Ik wilde hem niet af vallenquote:
kennelijk ja.quote:
Hij voelt zich wel heel belangrijk idd, terwijl 99 % van de fokkers hier een grafhekel aan hem heeft.quote:Op donderdag 30 december 2010 23:42 schreef ukga het volgende:
[..]
kennelijk ja.
AP is pas jaloersdie kwam ook al gelijk in dit topic huilen en op het interview zelf
dan mag jij wel eens vertellen wie de overige 1% is danquote:Op donderdag 30 december 2010 23:53 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hij voelt zich wel heel belangrijk idd, terwijl 99 % van de fokkers hier een grafhekel aan hem heeft.
Net als penisbaard. Komt die nog ooit ngo eens van zn ban af?quote:Op donderdag 30 december 2010 23:56 schreef Paul het volgende:
AP was toch even een befaamde user, er is niets meer over van AP![]()
Zo snel kan het gaan
one day fly
Zijn klonenquote:Op donderdag 30 december 2010 23:53 schreef ukga het volgende:
[..]
dan mag jij wel eens vertellen wie de overige 1% is dan
Net als aan Paul bedoel je?quote:Op donderdag 30 december 2010 23:53 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hij voelt zich wel heel belangrijk idd, terwijl 99 % van de fokkers hier een grafhekel aan hem heeft.
Paul is AF EN TOE nog wel leuk/ grappig of kan normaal doenquote:
Ik denk niet dat je monoloog ook maar enigszins geholpen heeft.quote:
quote:Op donderdag 30 december 2010 01:55 schreef Paul het volgende:
Maar ik had wel gelijk over Tong80 he, ben zijn gedrag een beetje beu
Verder alles goed met je ?quote:Op donderdag 30 december 2010 08:57 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Amen
[..]
Goed punt
[..]
Hij snapt 't.![]()
PAUL FOR MOD
Jij quotet dat omdat je denkt dat tong zijn reply weg gaat halen ofzo?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|