De UI die ik nu heb, heb ik gejatquote:Op donderdag 30 december 2010 11:55 schreef ukga het volgende:
in het interview vragen ze ook elke keer dezelfde vragen.
Waar blijven de vragen zoals;
Wie verzint je UI elke keer, met welk programma maak je die, waar woont je cribba, hoe zien jouw (ex) vriendinnen er uit, wat heb je liever, kip of een eitje
dat soort dinge!!
Spa.quote:
Dit is serieus de eerste keer in mn leven dat ik op de weblog van fok heb gekliktquote:Op donderdag 30 december 2010 12:03 schreef Paul het volgende:
!!!!!!
Heb gewoon echt een ban op weblog
haha geen slaapmuts voor jouquote:Op donderdag 30 december 2010 12:03 schreef Paul het volgende:
!!!!!!
Ik weigerquote:Op donderdag 30 december 2010 11:26 schreef yvonne het volgende:
Paul, echt, zak in elkaar.
Hé SWJ, je kunt me noten
best wel leuke weblog als je zo'n 70% wegdenkt.quote:Op donderdag 30 december 2010 12:09 schreef ukga het volgende:
[..]
Dit is serieus de eerste keer in mn leven dat ik op de weblog van fok heb geklikt
Screenshot van hoe dat eruit ziet.quote:Op donderdag 30 december 2010 12:03 schreef Paul het volgende:
!!!!!!
Mams, vind jij dit ook niet fantastisch dat paps is geinterviewd?quote:
Donder op kutkloon.quote:Op donderdag 30 december 2010 14:49 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Mams, vind jij dit ook niet fantastisch dat paps is geinterviewd?
quote:
Hm:quote:Op donderdag 30 december 2010 11:18 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat is dus een van de vele dingen in het interview die evident niet waar zijn
quote:
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:01 schreef Paul het volgende:
[..]
Ohja jij schopte toen de verkeerde op de fokmeet he![]()
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:02 schreef Snakey het volgende:
[..]
Zolang jij me niet voorsteld aan NJ en zegt dat het paultjuhhh is.
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:04 schreef Paul het volgende:
[..]
Nouja ik had gehoord dat Snakey mij wou schoppen of slaan ( zou vast wel mee hebben gevallen hoor ) maar dat hij een verkeerde fokker een tikkie gaf in stairway to heaven toen een keer. Hij dacht dat dat paultjuh was hiihhi
?.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat dus, stond biertje te drinken met Sneek en wees hem op NJ en zei "hey kijk, daar is Paultjuhhh"...
Vervolgens kreeg een NJ een schop van hem voordat ik kon zeggen dat het een geintje was![]()
Op donderdag 30 december 2010 11:24 schreef yvonne het volgende:quote:
Ik reageer nou niet meer op hoor, je blijft toch bij je standpunt en ik ookquote:Op donderdag 30 december 2010 15:46 schreef yvonne het volgende:
[..]
Op donderdag 30 december 2010 11:24 schreef yvonne het volgende:
[..]
Omdat je constant de boel verdraait, anders verteld, anders voordoet.
Nu doe je net voor komen alsof er op meetings geschopt wordt.
As if.
Wat een onzin, ik ben serieus genoeg in veel topics. Waarom reageer ik er op, jij bent alleen maar een het trollen altijdquote:Op donderdag 30 december 2010 17:00 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Leuk interview, wel jammer dat Paul verder een grote mongool is die zelden eens een keer normaal kan doen.
HSG is gewoon een kankerhark.quote:Op donderdag 30 december 2010 17:00 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Leuk interview, wel jammer dat Paul verder een grote mongool is die zelden eens een keer normaal kan doen.
ik moet toch wat zeggen?quote:Op donderdag 30 december 2010 02:04 schreef Paul het volgende:
Maar Murp vind mij dus best een beetje lief, had ik niet verwacht
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |