Beetje jammer welquote:Op woensdag 29 december 2010 22:20 schreef NJ het volgende:
[..]
Zeker. Alleen de kans dat het gaat gebeuren is 0..
Mn bier is nog niet op!quote:Op woensdag 29 december 2010 22:19 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ren weg nu het nog kan Q, ren!
In welk geval we gewoon meemogen lijkt me?quote:Op woensdag 29 december 2010 22:23 schreef Swetsenegger het volgende:
Gewoon 3 weken Polynesie lijkt me wel wat. Maar dan moet ik eerst die 27 miljoen winnen.
Maar die win JIJ niet want die win ik, en omdat ik je wel een joviale kerel vind doe ik je die 3 weken polynesie met je hele fucking gezin wel cadeau als ik win dus.quote:Op woensdag 29 december 2010 22:23 schreef Swetsenegger het volgende:
Gewoon 3 weken Polynesie lijkt me wel wat. Maar dan moet ik eerst die 27 miljoen winnen.
Ja hoi!quote:Op woensdag 29 december 2010 22:23 schreef Joene het volgende:
[..]
Maar die win JIJ niet want die win ik, en omdat ik je wel een joviale kerel vind doe ik je die 3 weken polynesie met je hele fucking gezin wel cadeau als ik win dus.
Ik denk het ook KOM.quote:Op woensdag 29 december 2010 22:23 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
In welk geval we gewoon meemogen lijkt me?
ff quoten voor het geval dat....quote:Op woensdag 29 december 2010 22:23 schreef Joene het volgende:
[..]
Maar die win JIJ niet want die win ik, en omdat ik je wel een joviale kerel vind doe ik je die 3 weken polynesie met je hele fucking gezin wel cadeau als ik win dus.
Zo blijf ik quoten.quote:Op woensdag 29 december 2010 22:25 schreef NJ het volgende:
Nou vooruit, een vakantie voor jullie allemaal moet er wel vanaf kunnen, denk ik.
J , jij mag met je vrouw wel een weekje centerparcs , is ongeveer evenduur !quote:
Wel in Belgie dan ofzo?quote:Op woensdag 29 december 2010 22:27 schreef Joene het volgende:
[..]
J , jij mag met je vrouw wel een weekje centerparcs , is ongeveer evenduur !
Dat mag je zelf kiezen hoorquote:
De Ardennen en je krijgt genoeg toastjes zalm mee voor de hele week.quote:
En afbakbroodjes!quote:Op woensdag 29 december 2010 22:30 schreef NJ het volgende:
[..]
De Ardennen en je krijgt genoeg toastjes zalm mee voor de hele week.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |