Beetje jammer welquote:Op woensdag 29 december 2010 22:20 schreef NJ het volgende:
[..]
Zeker. Alleen de kans dat het gaat gebeuren is 0..
Mn bier is nog niet op!quote:Op woensdag 29 december 2010 22:19 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ren weg nu het nog kan Q, ren!
In welk geval we gewoon meemogen lijkt me?quote:Op woensdag 29 december 2010 22:23 schreef Swetsenegger het volgende:
Gewoon 3 weken Polynesie lijkt me wel wat. Maar dan moet ik eerst die 27 miljoen winnen.
Maar die win JIJ niet want die win ik, en omdat ik je wel een joviale kerel vind doe ik je die 3 weken polynesie met je hele fucking gezin wel cadeau als ik win dus.quote:Op woensdag 29 december 2010 22:23 schreef Swetsenegger het volgende:
Gewoon 3 weken Polynesie lijkt me wel wat. Maar dan moet ik eerst die 27 miljoen winnen.
Ja hoi!quote:Op woensdag 29 december 2010 22:23 schreef Joene het volgende:
[..]
Maar die win JIJ niet want die win ik, en omdat ik je wel een joviale kerel vind doe ik je die 3 weken polynesie met je hele fucking gezin wel cadeau als ik win dus.
Ik denk het ook KOM.quote:Op woensdag 29 december 2010 22:23 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
In welk geval we gewoon meemogen lijkt me?
ff quoten voor het geval dat....quote:Op woensdag 29 december 2010 22:23 schreef Joene het volgende:
[..]
Maar die win JIJ niet want die win ik, en omdat ik je wel een joviale kerel vind doe ik je die 3 weken polynesie met je hele fucking gezin wel cadeau als ik win dus.
Zo blijf ik quoten.quote:Op woensdag 29 december 2010 22:25 schreef NJ het volgende:
Nou vooruit, een vakantie voor jullie allemaal moet er wel vanaf kunnen, denk ik.
J , jij mag met je vrouw wel een weekje centerparcs , is ongeveer evenduur !quote:
Wel in Belgie dan ofzo?quote:Op woensdag 29 december 2010 22:27 schreef Joene het volgende:
[..]
J , jij mag met je vrouw wel een weekje centerparcs , is ongeveer evenduur !
Dat mag je zelf kiezen hoorquote:
De Ardennen en je krijgt genoeg toastjes zalm mee voor de hele week.quote:
En afbakbroodjes!quote:Op woensdag 29 december 2010 22:30 schreef NJ het volgende:
[..]
De Ardennen en je krijgt genoeg toastjes zalm mee voor de hele week.
ik geef wel 100 eutjes zakgeld mee J ken je naar de boulangerie in het dorp.quote:
Net ervoor :Klootzak. Godverdomme, hij stuurt me gewoon naar binnen.quote:Op woensdag 29 december 2010 22:31 schreef KingOfMars het volgende:
OMG het is echt nog veel te vroeg voor een WK terugblik mensen... Nu op NED1 dus. It hurts...
Neem je ze alledrie mee dan?quote:Op woensdag 29 december 2010 22:32 schreef Swetsenegger het volgende:
We kunnen ook een pakt sluiten en met Oldbies volgens jaar O&N vieren in Sydney op de brug
Als ik de 27 miljoen wil zijn er maar weinig plekken waar ik NIET naar toe wil.quote:Op woensdag 29 december 2010 22:35 schreef Joene het volgende:
Als ik die 27 miljoen win wil ik best naar Sydney.
ik denk dat ik eerst naar Sexbierum zou gaan J.quote:Op woensdag 29 december 2010 22:35 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Als ik de 27 miljoen wil zijn er maar weinig plekken waar ik NIET naar toe wil.
Ardennen uitgezonderd.
Ik denk dat ik gewoon 6 weken in Voorthuizen ga zitten. Gewoon... Omdat het kan.quote:Op woensdag 29 december 2010 22:35 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Als ik de 27 miljoen wil zijn er maar weinig plekken waar ik NIET naar toe wil.
Ardennen uitgezonderd.
Maaskantje?quote:Op woensdag 29 december 2010 22:36 schreef Joene het volgende:
[..]
ik denk dat ik eerst naar Sexbierum zou gaan J.
Ja alleen dan in friesland , en gewoon omdat het de mooiste plaatsnaam van nederland is !quote:
Mensen die 'gewoon blijven werken' vind ik van die inspiratieloze saaie zakken. Die zouden ze gelijk die prijs moeten afpakken.quote:Op woensdag 29 december 2010 22:38 schreef Joene het volgende:
Overigens ik zou gewoon direct kappen met werken , mn huis afbetalen en een boot kopen waarmee ik over de wereld kon zeilen
Werken is gewoon voor kansloze onder ons Swetsquote:Op woensdag 29 december 2010 22:39 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Mensen die 'gewoon blijven werken' vind ik van die inspiratieloze saaie zakken. Die zouden ze gelijk die prijs moeten afpakken.
Als je dat zou doen zou ik je prikken jongen !quote:Op woensdag 29 december 2010 22:39 schreef KingOfMars het volgende:
Ik zou het allemaal weggeven aan hongerige negerts.
Nee dat kan ik natuurlijk niet doen.quote:Op woensdag 29 december 2010 22:40 schreef Joene het volgende:
[..]
Als je dat zou doen zou ik je prikken jongen !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |