Kloptquote:Op donderdag 30 december 2010 18:46 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Dus je trekt gewoon een zakkie meuk van je werk open?
ik ken nog wel een illegaaltje waarbij de ramen uit het huis springen ?quote:Op donderdag 30 december 2010 19:07 schreef Swetsenegger het volgende:
Dat je als ventje van 14 vuurwerk wil, dat snap ik. Dat dat hard moet knallen begrijp ik ook. Wat ik niet begrijp dat je dat als een lulletje in afgesloten tuintje tussen huizen gaat afsteken. Alleen voor die klootzakjes ga ik volgend jaar al een doos van de zwaarste meuk aanschaffen die ik kan vinden.
Ja daarom. Dat wil je toch juist midden op straat doen? Met 18 man de hele wijk doortrekken. Ik stak nooit vuurwerk in de tuin afquote:Op donderdag 30 december 2010 19:08 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ach Swets, ouwe zak, jij bent toch ook jong geweest?
Dit dus , Van Barneveld claimt namelijk dat die gaat winnen en dat moet ik nog zien .quote:
ik gooide het altijd in de glasbakquote:Op donderdag 30 december 2010 19:48 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja daarom. Dat wil je toch juist midden op straat doen? Met 18 man de hele wijk doortrekken. Ik stak nooit vuurwerk in de tuin af
je moest denken aan overledenen ofzo ...quote:Op donderdag 30 december 2010 19:59 schreef Joene het volgende:
Waarom is er op alle commerciele zenders een "geluidsstop" en branden er kaarsen ?
Ja precies. Of in een oud blikje gevuld met benzine. Van die grote paddestoelen.quote:Op donderdag 30 december 2010 19:58 schreef Joene het volgende:
[..]
ik gooide het altijd in de glasbak
En dat mag alleen op 30 december 20:00 uur ?quote:Op donderdag 30 december 2010 20:02 schreef E.T. het volgende:
[..]
je moest denken aan overledenen ofzo ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |