Beetje jammer welquote:Op woensdag 29 december 2010 22:20 schreef NJ het volgende:
[..]
Zeker. Alleen de kans dat het gaat gebeuren is 0..
Mn bier is nog niet op!quote:Op woensdag 29 december 2010 22:19 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ren weg nu het nog kan Q, ren!
In welk geval we gewoon meemogen lijkt me?quote:Op woensdag 29 december 2010 22:23 schreef Swetsenegger het volgende:
Gewoon 3 weken Polynesie lijkt me wel wat. Maar dan moet ik eerst die 27 miljoen winnen.
Maar die win JIJ niet want die win ik, en omdat ik je wel een joviale kerel vind doe ik je die 3 weken polynesie met je hele fucking gezin wel cadeau als ik win dus.quote:Op woensdag 29 december 2010 22:23 schreef Swetsenegger het volgende:
Gewoon 3 weken Polynesie lijkt me wel wat. Maar dan moet ik eerst die 27 miljoen winnen.
Ja hoi!quote:Op woensdag 29 december 2010 22:23 schreef Joene het volgende:
[..]
Maar die win JIJ niet want die win ik, en omdat ik je wel een joviale kerel vind doe ik je die 3 weken polynesie met je hele fucking gezin wel cadeau als ik win dus.
Ik denk het ook KOM.quote:Op woensdag 29 december 2010 22:23 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
In welk geval we gewoon meemogen lijkt me?
ff quoten voor het geval dat....quote:Op woensdag 29 december 2010 22:23 schreef Joene het volgende:
[..]
Maar die win JIJ niet want die win ik, en omdat ik je wel een joviale kerel vind doe ik je die 3 weken polynesie met je hele fucking gezin wel cadeau als ik win dus.
Zo blijf ik quoten.quote:Op woensdag 29 december 2010 22:25 schreef NJ het volgende:
Nou vooruit, een vakantie voor jullie allemaal moet er wel vanaf kunnen, denk ik.
J , jij mag met je vrouw wel een weekje centerparcs , is ongeveer evenduur !quote:
Wel in Belgie dan ofzo?quote:Op woensdag 29 december 2010 22:27 schreef Joene het volgende:
[..]
J , jij mag met je vrouw wel een weekje centerparcs , is ongeveer evenduur !
Dat mag je zelf kiezen hoorquote:
De Ardennen en je krijgt genoeg toastjes zalm mee voor de hele week.quote:
En afbakbroodjes!quote:Op woensdag 29 december 2010 22:30 schreef NJ het volgende:
[..]
De Ardennen en je krijgt genoeg toastjes zalm mee voor de hele week.
ik geef wel 100 eutjes zakgeld mee J ken je naar de boulangerie in het dorp.quote:
Net ervoor :Klootzak. Godverdomme, hij stuurt me gewoon naar binnen.quote:Op woensdag 29 december 2010 22:31 schreef KingOfMars het volgende:
OMG het is echt nog veel te vroeg voor een WK terugblik mensen... Nu op NED1 dus. It hurts...
Neem je ze alledrie mee dan?quote:Op woensdag 29 december 2010 22:32 schreef Swetsenegger het volgende:
We kunnen ook een pakt sluiten en met Oldbies volgens jaar O&N vieren in Sydney op de brug
Als ik de 27 miljoen wil zijn er maar weinig plekken waar ik NIET naar toe wil.quote:Op woensdag 29 december 2010 22:35 schreef Joene het volgende:
Als ik die 27 miljoen win wil ik best naar Sydney.
ik denk dat ik eerst naar Sexbierum zou gaan J.quote:Op woensdag 29 december 2010 22:35 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Als ik de 27 miljoen wil zijn er maar weinig plekken waar ik NIET naar toe wil.
Ardennen uitgezonderd.
Ik denk dat ik gewoon 6 weken in Voorthuizen ga zitten. Gewoon... Omdat het kan.quote:Op woensdag 29 december 2010 22:35 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Als ik de 27 miljoen wil zijn er maar weinig plekken waar ik NIET naar toe wil.
Ardennen uitgezonderd.
Maaskantje?quote:Op woensdag 29 december 2010 22:36 schreef Joene het volgende:
[..]
ik denk dat ik eerst naar Sexbierum zou gaan J.
Ja alleen dan in friesland , en gewoon omdat het de mooiste plaatsnaam van nederland is !quote:
Mensen die 'gewoon blijven werken' vind ik van die inspiratieloze saaie zakken. Die zouden ze gelijk die prijs moeten afpakken.quote:Op woensdag 29 december 2010 22:38 schreef Joene het volgende:
Overigens ik zou gewoon direct kappen met werken , mn huis afbetalen en een boot kopen waarmee ik over de wereld kon zeilen
Werken is gewoon voor kansloze onder ons Swetsquote:Op woensdag 29 december 2010 22:39 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Mensen die 'gewoon blijven werken' vind ik van die inspiratieloze saaie zakken. Die zouden ze gelijk die prijs moeten afpakken.
Als je dat zou doen zou ik je prikken jongen !quote:Op woensdag 29 december 2010 22:39 schreef KingOfMars het volgende:
Ik zou het allemaal weggeven aan hongerige negerts.
Nee dat kan ik natuurlijk niet doen.quote:Op woensdag 29 december 2010 22:40 schreef Joene het volgende:
[..]
Als je dat zou doen zou ik je prikken jongen !
Pics enzo?quote:Op woensdag 29 december 2010 22:41 schreef Tally het volgende:
Overigs duik ik vanavond niet.
Hubbie en ik hebben van plek verwisseld.
Hij zit nu ff tv te kijken en ik lig springklaar!
Heeft die zn snorkel al op ?quote:Op woensdag 29 december 2010 22:41 schreef Tally het volgende:
Overigs duik ik vanavond niet.
Hubbie en ik hebben van plek verwisseld.
Hij zit nu ff tv te kijken en ik lig springklaar!
Emiel moet ook wat etenquote:Op woensdag 29 december 2010 22:42 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Nee dat kan ik natuurlijk niet doen.
Want ik moet het allemaal storten in de partijkas.
Er gaat ook zoveel vrije tijd inzitten.quote:Op woensdag 29 december 2010 22:40 schreef Joene het volgende:
[..]
Werken is gewoon voor kansloze onder ons Swets
Ja een uurtje of 40/50 teveel welquote:Op woensdag 29 december 2010 22:43 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Er gaat ook zoveel vrije tijd inzitten.
Pis eroverheen ?quote:Op woensdag 29 december 2010 22:44 schreef KingOfMars het volgende:
Als dat kuthout nou een keer opgebrand is kan ik gaan pitten ofzo. Echt, als je van dit hout een huis maakt hoef je echt nooit een brandverzekering af te sluiten want branden doet het niet!
Ik heb al afgesproken dat ik gewoon bij de AH blijf werken. Drie of vier dagen in de week, van 10 tot 14. Voor de sociale contacten.quote:Op woensdag 29 december 2010 22:39 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Mensen die 'gewoon blijven werken' vind ik van die inspiratieloze saaie zakken. Die zouden ze gelijk die prijs moeten afpakken.
Spiritus is your friend.quote:Op woensdag 29 december 2010 22:44 schreef KingOfMars het volgende:
Als dat kuthout nou een keer opgebrand is kan ik gaan pitten ofzo. Echt, als je van dit hout een huis maakt hoef je echt nooit een brandverzekering af te sluiten want branden doet het niet!
Daar heb ik de kracht niet voor hoorquote:Op woensdag 29 december 2010 22:46 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik heb al afgesproken dat ik gewoon bij de AH blijf werken. Drie of vier dagen in de week, van 10 tot 14. Voor de sociale contacten.
Dan zet ik m'n Maserati overdwars op het laadperron, doe ik een AH schort over m'n driedelig Italiaans maatpak en loop ik gezellig een rondje door de winkel achter de schrobmachine. Zodra ik er geen zin meer in heb zwaai ik naar de bedrijfsleider als hij in z'n Opel Astra stapt en ga ik naar m'n vrijstaande woning. Morgen weer een zware dag werken.
De bedrijfsleider ook niet denk ik. Die schopt NJ er gewoon in zijn 3 delig maatpak uit.quote:Op woensdag 29 december 2010 22:47 schreef Joene het volgende:
[..]
Daar heb ik de kracht niet voor hoor
Omdat die Spanjolen stijf stonden van de dope?quote:Op woensdag 29 december 2010 22:48 schreef KingOfMars het volgende:
Waarom hebben we dat kut WK ook alweer verloren!?!
Omdat Robben voor het eerst in z'n carriere besloot te blijven staan wanneer hij had moeten vallen en even daarvoor tegen de teen van Casillias schoot.quote:Op woensdag 29 december 2010 22:48 schreef KingOfMars het volgende:
Waarom hebben we dat kut WK ook alweer verloren!?!
Zoals het hoortquote:Op woensdag 29 december 2010 22:48 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
De bedrijfsleider ook niet denk ik. Die schopt NJ er gewoon in zijn 3 delig maatpak uit.
Ik weet het wel zeker.quote:Op woensdag 29 december 2010 22:48 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
De bedrijfsleider ook niet denk ik. Die schopt NJ er gewoon in zijn 3 delig maatpak uit.
Whehehehe!quote:Op woensdag 29 december 2010 22:50 schreef Joene het volgende:
Ik zou misschien wel een Winkel beginnen in Piano's of Vleugels ofzo die dingen zijn schreeuwend duur kan nooit een drukke baan zijn
En krijgen we een iPad van de zaak?quote:Op woensdag 29 december 2010 22:50 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Whehehehe!. Zoek je nog laf en ongeinteresseerd personeel?
Ja wat daar een beetje in de rondte loopt zo van ken mij het rotten , beetje kutten met zo een ipad de hele dag ofzo.quote:Op woensdag 29 december 2010 22:50 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Whehehehe!. Zoek je nog laf en ongeinteresseerd personeel?
Bijvoorbeeld J. of gewoon ff die 12 cm tot de ballen erin duwen ?quote:
Net als je klasgenootje die nu multi isquote:Op woensdag 29 december 2010 22:55 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik ging denk ik een werkplaats inrichten met een mooie draaibank en mooie freesmachine en dan ging ik klokken bouwen.
Halve finale. Briljante doelpunt van Van Bronckhorst.quote:Op woensdag 29 december 2010 22:55 schreef KingOfMars het volgende:
Nog ff dan ik kan me dat hele fucking Uruguay dus niet herinneren, hebben we daar echt tegen gespeeld?!
Die is niet multi hoor. Moet gewoon hard bikkelen om zijn exclusieve horloges te verkopen.quote:Op woensdag 29 december 2010 22:56 schreef Joene het volgende:
[..]
Net als je klasgenootje die nu multi is
Ik denk dat het ergens tussen Brazilie en de finale in de vergetelheid is geraakt?quote:Op woensdag 29 december 2010 22:57 schreef NJ het volgende:
[..]
Halve finale. Briljante doelpunt van Van Bronckhorst.
Werd op het einde nog spannend, maar niet zoals tegen Brazilië.
Maakt wel enorm mooie dingenquote:Op woensdag 29 december 2010 22:57 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Die is niet multi hoor. Moet gewoon hard bikkelen om zijn exclusieve horloges te verkopen.
Nee ik ging KLOKKEN maken. 1 per jaar ofzo.
Dat kan. Was ook geen boeiende wedstrijd, aangezien hij niet verloren kon worden.quote:Op woensdag 29 december 2010 22:57 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ik denk dat het ergens tussen Brazilie en de finale in de vergetelheid is geraakt?
Ja.quote:Op woensdag 29 december 2010 23:03 schreef Joene het volgende:
Ben ik een zondaar als ik zeg dat ik in totaal max 10 minuten van het wk heb gezien ?
Alleen die mongool van een Derksen? zo af en toequote:Op woensdag 29 december 2010 23:08 schreef NJ het volgende:
Toch wel een beetje VIOranje meegekregen?
Nee joh, GijpTV.quote:Op woensdag 29 december 2010 23:09 schreef Joene het volgende:
[..]
Alleen die mongool van een Derksen? zo af en toe
Dan heb je echt wat gemist.quote:
Woooweeeehooooo, ik hou er zooo van!quote:Op donderdag 30 december 2010 09:14 schreef Joene het volgende:
Iedereen heeft er weer zin an begrijp ik.
Ik heb ook standaard zo een flesjequote:
Gelukkig wel J , je zou thuis zitten op deze dag zeg.quote:
Iemand moet erin geloven Swets.quote:Op donderdag 30 december 2010 09:33 schreef Swetsenegger het volgende:
Zo nog 2 dagen ploeteren als armoedzaaier en dan verder als miljonair...
Nou ik heb wel een lot maar ik geloof er niet in dat ik die 27,5 miljoen pak hoorquote:Op donderdag 30 december 2010 09:56 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Als je er niet in geloofd koop je geen lot.
Jawel, onbewust geloof je dat wel. Je koopt geen lot om te verliezen. Dan kan je namelijk gewoon 30 euro door de plee spoelen.quote:Op donderdag 30 december 2010 10:00 schreef Joene het volgende:
[..]
Nou ik heb wel een lot maar ik geloof er niet in dat ik die 27,5 miljoen pak hoor
Ik hoop het natuurlijk maar ik weet ook dat en zeker met de oudejaarsloterij de kansen erg klein zijn daar dat veruit het lot is waar de meeste deelname's aan zijn .quote:Op donderdag 30 december 2010 10:02 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Jawel, onbewust geloof je dat wel. Je koopt geen lot om te verliezen. Dan kan je namelijk gewoon 30 euro door de plee spoelen.
Hoe vaak spoel je 30 euro door de plee?quote:Op donderdag 30 december 2010 10:06 schreef Joene het volgende:
[..]
Ik hoop het natuurlijk maar ik weet ook dat en zeker met de oudejaarsloterij de kansen erg klein zijn daar dat veruit het lot is waar de meeste deelname's aan zijn .
Nou niet al te vaakquote:Op donderdag 30 december 2010 10:13 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Hoe vaak spoel je 30 euro door de plee?
En TOCH doe je mee. Maar 30 euro door de plee spoelen doe je niet. Ergo... je geloofd dat het je wat oplevertquote:Op donderdag 30 december 2010 10:24 schreef Joene het volgende:
[..]
Nou niet al te vaakmaar statistisch gezien is dit wel de meest slechte datum natuurlijk om mee te doen. Omdat meestal alle loten zijn uitverkocht .
Lijkt me niks!quote:Op donderdag 30 december 2010 09:46 schreef Joene het volgende:
[..]
Gelukkig wel J , je zou thuis zitten op deze dag zeg.
Ik HOOP dat het me iets oplevert maar ga niet uit van 27,5 miljoen maar zoals ik gister ook zei als ik het win zou heel tof zijnquote:Op donderdag 30 december 2010 10:26 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
En TOCH doe je mee. Maar 30 euro door de plee spoelen doe je niet. Ergo... je geloofd dat het je wat oplevert
Mij dus ook niet idd.quote:
Onbewust ga je daar wel vanuit, want de kans is net zo groot dat je 27 miljoen wint als je 30 euro door de plee spoelt en er 27 miljoen uit je pot spuit. Toch spoel je geen 30 euro door de plee.quote:Op donderdag 30 december 2010 10:41 schreef Joene het volgende:
[..]
Ik HOOP dat het me iets oplevert maar ga niet uit van 27,5 miljoen maar zoals ik gister ook zei als ik het win zou heel tof zijn
Zonde man kun je net zo goed een staatslot kopen!!!quote:Op donderdag 30 december 2010 10:47 schreef Q. het volgende:
Hallo, ik ben even 30 euro door de plee aan het spoelen.
quote:Op donderdag 30 december 2010 10:42 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Onbewust ga je daar wel vanuit, want de kans is net zo groot dat je 27 miljoen wint als je 30 euro door de plee spoelt en er 27 miljoen uit je pot spuit. Toch spoel je geen 30 euro door de plee.
Whehehe die krijg ik per dag manquote:Op donderdag 30 december 2010 10:57 schreef KingOfMars het volgende:
GVD ik log net ff in op mn werkmail, grote fout.. Fuckin' 70 ongelezen mails in krap een weekje tijd, ik plak er nog maar een week aan vast denk ik.
.
WTF daar wordt je toch seniel van? Sommige mensen moeten ze echt een mailquota opleggen hoor. Ik krijg continue cc's van mails over discussies waar ikquote:
Die ontvang ik ongeveer in een uurquote:Op donderdag 30 december 2010 10:57 schreef KingOfMars het volgende:
GVD ik log net ff in op mn werkmail, grote fout.. Fuckin' 70 ongelezen mails in krap een weekje tijd, ik plak er nog maar een week aan vast denk ik.
.
Wees er blij mee!quote:Op donderdag 30 december 2010 11:03 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Die ontvang ik ongeveer in een uur
Ons bedrijf drijft op mail. Logisch, want de helft van de communicatie is met china.quote:Op donderdag 30 december 2010 11:05 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Wees er blij mee!. Ik ben er wel redelijk trots op dat wij niet zo'n mail alles maar rond cultuur hebben en dat een stuk of 10 mails per dag redelijk de max is maar er zijn een paar newbies die het nog niet helemaal doorhebben geloof ik.
.
Ach wij hebben kantoren in Zwolle. Da's ook bijna China Swets! Zoals qua cultuur als taal!!quote:Op donderdag 30 december 2010 11:07 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ons bedrijf drijft op mail. Logisch, want de helft van de communicatie is met china.
Ze mailen alleen minder begrijp ik!quote:Op donderdag 30 december 2010 11:08 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ach wij hebben kantoren in Zwolle. Da's ook bijna China Swets! Zoals qua cultuur als taal!!
Gemiddeld 500 mailtjes per week J.quote:Op donderdag 30 december 2010 11:01 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
WTF daar wordt je toch seniel van? Sommige mensen moeten ze echt een mailquota opleggen hoor. Ik krijg continue cc's van mails over discussies waar ik
a) het begin niet van heb meegemaakt, want vakantie
b) me niet mee ga bemoeien nu, want vakantie
c) hoogstwaarschijnlijk het eind ook niet van ga meemaken, want vakantie
...maar wel van elke stap ("ok ik heb een login voor je aangemaakt hoor" - "ok bedankt") een cc sturen, echt, WTF.. Stuur gewoon aan het eind van het verhaal een samenvatting als je denkt dat het relevant is (wat het geeneens is).
Whehehehe ik heb er nu om precies te zijn sinds gistermiddag 190quote:
Hoe krijg je in godsnaam iets gedaan als je ook nog eens 100+ mails moet lezen, beoordelen en eventueel beantwoorden?!quote:Op donderdag 30 december 2010 11:14 schreef Joene het volgende:
[..]
Whehehehe ik heb er nu om precies te zijn sinds gistermiddag 190
Het is hier al de hele dag Mist J.quote:Op donderdag 30 december 2010 11:16 schreef KingOfMars het volgende:
Even iets heel anders, er komt echt een bizarre mist opzetten opeens. Zit ik in een Stephen King film ofzo?
J. In mijn nieuwe functie hoef ik nog minder te doen dus tijd zat voor ! Beetje mailen / en overleggen thats the jobquote:Op donderdag 30 december 2010 11:15 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Hoe krijg je in godsnaam iets gedaan als je ook nog eens 100+ mails moet lezen, beoordelen en eventueel beantwoorden?!
RIP aan zn nabestaanden.quote:Op donderdag 30 december 2010 11:47 schreef Joene het volgende:
Die Bobby Farrel , kon nog net in 2010 !
Inderdaad. Want veel geld krijgen ze niet.quote:
Nou... dat is ongeveer mijn werk. Vergaderingen, mails beantwoorden en mensen aan het werk zetten. Als ik handson wat moet doen moet dat vaak 's avondsquote:Op donderdag 30 december 2010 11:15 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Hoe krijg je in godsnaam iets gedaan als je ook nog eens 100+ mails moet lezen, beoordelen en eventueel beantwoorden?!
Dit. Mailen / ouwehoeren / klein beetje praktijkquote:Op donderdag 30 december 2010 12:10 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nou... dat is ongeveer mijn werk. Vergaderingen, mails beantwoorden en mensen aan het werk zetten. Als ik handson wat moet doen moet dat vaak 's avonds
Maf, in Safari gaat het als een jekkoquote:Op donderdag 30 december 2010 13:00 schreef NJ het volgende:
Ik krijg 'm niet zichtbaar hier.
In Chrome moet ik een Java plugin installeren die, als je de links volgt, niet te installeren valt. (On October 30, 2008 J2SE 1.4.2 reached the end of its service life (EOSL))
In IE moet ik camclictrl.cab van Alpha Networks Inc. installeren en als ik daar (tot twee keer toe) toestemming voor geef gebeurt er niets.
Kan je 'm ook bewegen??quote:Op donderdag 30 december 2010 13:07 schreef Joene het volgende:
Overigens kan dat ding prima besturen dusin FireFox .
Sitecom productje ? Kost da ? Want hier kan ik mee kutten met mn aquarium
Jaquote:
Firefox en Java en gaat primaquote:Op donderdag 30 december 2010 13:09 schreef Swetsenegger het volgende:
Maar krijg het remote ook niet over chrome en IE voor elkaar
Doet ze expres. Kinderachtig he.quote:Op donderdag 30 december 2010 13:09 schreef Joene het volgende:
Alleen dat zoomen op die jesters wil niet zo ,zit steeds een macbook voor
Hmmmz ik snap het wel , maar de zoom doet het dus niet wilde ik zeggenquote:Op donderdag 30 december 2010 13:10 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Doet ze expres. Kinderachtig he.
Hoiquote:
Ja! zo goed als nieuwquote:
Wel vet leuk dingquote:Op donderdag 30 december 2010 13:13 schreef Swetsenegger het volgende:
Maar staat in de boekenkast. Is nog geen sitecom product. Pan tilt cams zijn nogal duur.
Hij is niet waterdichtquote:Op donderdag 30 december 2010 13:14 schreef Joene het volgende:
[..]
Wel vet leuk dingik zou hem aan de buitenkant van mn huis schroeven
Is het bij jullie lazy zondag?quote:
heb je net die jesters van ET gemist dusquote:
Ja en Nee.quote:Op donderdag 30 december 2010 13:25 schreef KingOfMars het volgende:
Heb ik de jesters al gemist? Zo ja, zijn er caps?
Gelukkig nietquote:
Oplete Taly!quote:Op donderdag 30 december 2010 13:26 schreef Tally het volgende:
TeringAls je je geluid harder zet moet je dat wel even in de gaten houden en je niet de pest pokke schrikken van iets anders dat opeens geluid geeft
Had ik al gezegd dat ik nu op de bank hang terwijl mijn vader heel druk aan het schilderen is boven?quote:
Hij is draadloos inderdaad. 150Nquote:Op donderdag 30 december 2010 13:30 schreef Joene het volgende:
Ik vind die spycam bij swets ook wel leuk !
Hij was wireless toch swets ?
Denk je dat swets pas om 23 uur gaat neuken ?quote:Op donderdag 30 december 2010 13:31 schreef Tally het volgende:
Kunnen we na 23:00 uur op de slaapkamer inloggen?
Die grote witte billen in beeld?quote:Op donderdag 30 december 2010 13:31 schreef Tally het volgende:
Kunnen we na 23:00 uur op de slaapkamer inloggen?
Van et ?quote:Op donderdag 30 december 2010 13:32 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Die grote witte billen in beeld?
Kudt je was te snelquote:Op donderdag 30 december 2010 13:32 schreef Swetsenegger het volgende:
En die van mij zijn ook best fors.
Wat kost dit kreng swets ?quote:Op donderdag 30 december 2010 13:34 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik ga ff een andere locatie zoeken.
Ik heb geen idee wat de winkelprijs zou zijn. rond de 2 meier denk ikquote:Op donderdag 30 december 2010 13:36 schreef Joene het volgende:
[..]
Wat kost dit kreng swets ?ik zie er wel iets leuks in
Wij halen de kleine uit bed. Vuurwerk kijken en daarna dansen in de woonkamer met z'n allen.quote:Op woensdag 29 december 2010 22:11 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Als hip alternatief zitten we dan wel de hele avond op de bank tegen elkaar aan te gapen en te hopen dat de kleine niet wakker wordt van het vuurwerk..
Vanavond zo een beetje Barney kijkenquote:Op donderdag 30 december 2010 13:47 schreef Swetsenegger het volgende:
Hij staat ergens anders nu. Kan je zo darts kijken J.
Ja Celine is gek op muziekquote:Op donderdag 30 december 2010 13:52 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Wij halen de kleine uit bed. Vuurwerk kijken en daarna dansen in de woonkamer met z'n allen.
Vind ze prachtig!!
Whehehehequote:Op donderdag 30 december 2010 14:08 schreef Swetsenegger het volgende:
Sta ik in de noeste arbeid te verrichten. Paranoide schizofreen over mijn schouder naar die cam te kijken om te zien of ik een beetje bekeken wordt.... KIJKT ER NIEMAND.
quote:Op donderdag 30 december 2010 12:57 schreef Swetsenegger het volgende:
Testje
http://swetsenegger.dyndns.info:8080/
Fok
Fok
IE7 gedaan en Chromequote:Op donderdag 30 december 2010 15:21 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
probeer eens een andere browsert!
Collega lukt het met IE zonder probleem. Vreemd.quote:Op donderdag 30 december 2010 15:24 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Die het ik niet. Zit op het werk.
Gewoon zo een appel in ringen en door een deegje en in een pan olie ?quote:Op donderdag 30 december 2010 15:19 schreef KingOfMars het volgende:
Zo.
Appleflappies gemaakt met de kleuter..
Zoiets idd.quote:
Nee man van die bladerdeegmeuk.quote:Op donderdag 30 december 2010 16:01 schreef Joene het volgende:
[..]
Gewoon zo een appel in ringen en door een deegje en in een pan olie ?
Afgezien van bitterballen en babi pangang heb ik dat wel in huis ja.quote:Op donderdag 30 december 2010 16:24 schreef Swetsenegger het volgende:
Godverdomme ik heb trek in chips en oliebollen, appelflappen, saucijzenbroodjes, bitterballen, ijs met slagroom, stukken kaas, toastjes met brie, babi pangang en grote pullen bier.
Wij ook. Oud & nieuw en 2 januari vieren we de verjaardag van Tijn maar gelijk met gelukkig nieuwjaar wensen. Bespaard een hoop mensen een hoop tijd.quote:Op donderdag 30 december 2010 16:25 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Afgezien van bitterballen en babi pangang heb ik dat wel in huis ja.
ahja najah ook wel te doenquote:Op donderdag 30 december 2010 16:23 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Nee man van die bladerdeegmeuk.
PartyMix J morgen !quote:Op donderdag 30 december 2010 16:27 schreef KingOfMars het volgende:
Ik denk dat J. wel bitterballen heeft en de chinees zit om de hoek!
Ik hou dr van J.quote:Op donderdag 30 december 2010 16:30 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Goftedomme lekker goftedomme!
Mja ik op zich ook wel maarja. Ik ga voor morgen nog wat hartige bladerdeeghapjes maken met gekruid gehakt enzo en heb nog een lekker kaasje liggen. Oh en wat vis.quote:
ik ben naar de familie je weet tochquote:Op donderdag 30 december 2010 16:33 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Mja ik op zich ook wel maarja. Ik ga voor morgen nog wat hartige bladerdeeghapjes maken met gekruid gehakt enzo en heb nog een lekker kaasje liggen. Oh en wat vis.. Komt goed dus!
Je bent welkom je weet toch!quote:Op donderdag 30 december 2010 16:33 schreef Joene het volgende:
[..]
ik ben naar de familie je weet toch
of de partymix inleveren bij de lokale snackbar in fucking Den Helderquote:Op donderdag 30 december 2010 16:34 schreef KingOfMars het volgende:
Moet je wel je frituurpan meenemen.
Je maakt verder niks meer klaar T?quote:Op donderdag 30 december 2010 17:00 schreef Tally het volgende:
Ik maak alleen t eten nog klaar. Voor de rest doe ik niets meer!
Nope.. Hij zoekt het maar uit.quote:Op donderdag 30 december 2010 17:04 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Je maakt verder niks meer klaar T?
Nee mijn portie xhamsterquote:
Dat was t zeker.quote:
J dat had je al gezegd Ja , maar zoals ik ook al had gementioned afspraak gemaakt op begrafenis oma zeg je niet zomaar af::quote:Op donderdag 30 december 2010 16:34 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Je bent welkom je weet toch!
Link!quote:Op donderdag 30 december 2010 17:45 schreef Tally het volgende:
Nee eerder 'tering wat een geil wijf'
Ik krijg honger KOM.quote:Op donderdag 30 december 2010 16:33 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Mja ik op zich ook wel maarja. Ik ga voor morgen nog wat hartige bladerdeeghapjes maken met gekruid gehakt enzo en heb nog een lekker kaasje liggen. Oh en wat vis.. Komt goed dus!
Kloptquote:Op donderdag 30 december 2010 18:46 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Dus je trekt gewoon een zakkie meuk van je werk open?
ik ken nog wel een illegaaltje waarbij de ramen uit het huis springen ?quote:Op donderdag 30 december 2010 19:07 schreef Swetsenegger het volgende:
Dat je als ventje van 14 vuurwerk wil, dat snap ik. Dat dat hard moet knallen begrijp ik ook. Wat ik niet begrijp dat je dat als een lulletje in afgesloten tuintje tussen huizen gaat afsteken. Alleen voor die klootzakjes ga ik volgend jaar al een doos van de zwaarste meuk aanschaffen die ik kan vinden.
Ja daarom. Dat wil je toch juist midden op straat doen? Met 18 man de hele wijk doortrekken. Ik stak nooit vuurwerk in de tuin afquote:Op donderdag 30 december 2010 19:08 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ach Swets, ouwe zak, jij bent toch ook jong geweest?
Dit dus , Van Barneveld claimt namelijk dat die gaat winnen en dat moet ik nog zien .quote:
ik gooide het altijd in de glasbakquote:Op donderdag 30 december 2010 19:48 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja daarom. Dat wil je toch juist midden op straat doen? Met 18 man de hele wijk doortrekken. Ik stak nooit vuurwerk in de tuin af
je moest denken aan overledenen ofzo ...quote:Op donderdag 30 december 2010 19:59 schreef Joene het volgende:
Waarom is er op alle commerciele zenders een "geluidsstop" en branden er kaarsen ?
Ja precies. Of in een oud blikje gevuld met benzine. Van die grote paddestoelen.quote:Op donderdag 30 december 2010 19:58 schreef Joene het volgende:
[..]
ik gooide het altijd in de glasbak
En dat mag alleen op 30 december 20:00 uur ?quote:Op donderdag 30 december 2010 20:02 schreef E.T. het volgende:
[..]
je moest denken aan overledenen ofzo ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |