Dat wat er stond.quote:Op woensdag 29 december 2010 21:15 schreef Koen66 het volgende:
wat bedoelde je net met je opmerking Lutte
Dat is ziekquote:Op woensdag 29 december 2010 21:15 schreef tdrone het volgende:
mijn eerst(had er wel aan keer een zelf gemaakt toen ik een week op fok zat
![]()
)
Hee Bos! Een mooi boek ja? Lijkt me wel fijn om jezelf erin te herkennen, bekijk je het eens vanuit een ander perspectief.quote:Op woensdag 29 december 2010 21:17 schreef Bos81 het volgende:
ZO ben ik weer. Best wel indrukwekkend boek gelezen over een vrouw met autisme. Ook wel gedeeltelijk herkenbaar
quote:
quote:
Welk topic opende je? Sorry, kom net binnenvallen zonder terug te lezen dus ik snap het echt nietquote:
Niet iedere vorm van autisme is hetzelfde, dus je zal inderdaad niet alles herkennen.quote:Op woensdag 29 december 2010 21:17 schreef Bos81 het volgende:
ZO ben ik weer. Best wel indrukwekkend boek gelezen over een vrouw met autisme. Ook wel gedeeltelijk herkenbaar
Kijk, NU snap ik hetquote:Op woensdag 29 december 2010 21:21 schreef Lutte het volgende:
Een topic in FB over een nieuw subforum.
Ja best wel soms ook wel zielig. Zeker als ze haar jeugd beschrijft (zo erg was het bij mij gelukkgi niet). Ja ik vond het lezen wel de moeite waard.quote:Op woensdag 29 december 2010 21:18 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hee Bos! Een mooi boek ja? Lijkt me wel fijn om jezelf erin te herkennen, bekijk je het eens vanuit een ander perspectief.
Hoe is het met je leven?quote:
Ik heb tv gekeken dat was alles.quote:Op woensdag 29 december 2010 21:25 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Hoe is het met je leven?
Hoe was je vakantie?
ben je uit geweest?
Heb je wat leuks gedaan?
Heb je een meisje gehosseld?
VERTEL ME ALLESSSSS!!!
Okeequote:Op woensdag 29 december 2010 21:21 schreef Lutte het volgende:
Een topic in FB over een nieuw subforum.
En voor Bos: ik heb een topic geopend over wat ik PM'de!
Ik bedoel in de periode dat we elkaar niet gesproken hebbenquote:Op woensdag 29 december 2010 21:26 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik heb tv gekeken dat was alles.
ik SC'de nog een beetje met Merel en ging daarna tv kijkenquote:Op woensdag 29 december 2010 21:26 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik bedoel in de periode dat we elkaar niet gesproken hebben
aha interessantquote:Op woensdag 29 december 2010 21:27 schreef Oceanview het volgende:
[..]
ik SC'de nog een beetje met Merel en ging daarna tv kijken
Nee, dat klopt. Dat was ook niet mijn verwachting.quote:Op woensdag 29 december 2010 21:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Niet iedere vorm van autisme is hetzelfde, dus je zal inderdaad niet alles herkennen.
Jaloeziequote:Op woensdag 29 december 2010 21:29 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik wilde dat ik zo'n interessant leven had
gegeten,gedoucht, haren gekamd, aan mn deo geroken,gereageerd in FB op een aanvraag van Lutte, en verder in de 2 SC's rondgehangen.quote:Op woensdag 29 december 2010 21:29 schreef Oceanview het volgende:
En wat heb jij gedaan in de tijd dat ik je niet meer sprak?
[..]
Jaloezie
Mag ik ook aan je deo ruiken?quote:Op woensdag 29 december 2010 21:31 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
gegeten,gedoucht, haren gekamd, aan mn deo geroken,gereageerd in FB op een aanvraag van Lutte, en verder in de 2 SC's rondgehangen.
Ja ik wilde dat ik net zoals jij wasje bent mijn voorbeeld
Jij mag altijd aan mijn deo ruikenquote:Op woensdag 29 december 2010 21:32 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Mag ik ook aan je deo ruiken?
Ja nou als dweil gaat dat lastig he
moet ik helemaal langs komen? of noem je gewoon naam en ga ik in de winkel ruiken?quote:Op woensdag 29 december 2010 21:33 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Jij mag altijd aan mijn deo ruiken![]()
Ja, weer een droom vervlogen
Wat jij wilt, het is stiekem gezelliger als je langskomtquote:Op woensdag 29 december 2010 21:34 schreef Oceanview het volgende:
[..]
moet ik helemaal langs komen? of noem je gewoon naam en ga ik in de winkel ruiken?
Ik wil je wel helpen met je droom
Ja nou ik wil wel langskomen hoor, ik doelde er wel op hoorquote:Op woensdag 29 december 2010 21:35 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Wat jij wilt, het is stiekem gezelliger als je langskomt
Echt waar?
Haha gezelligquote:Op woensdag 29 december 2010 21:37 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ja nou ik wil wel langskomen hoor, ik doelde er wel op hoor
ja nou je doet je ogen dicht en denkt aan de oceaan dan komen al je dromen waar
ooh gelukkig,quote:Op woensdag 29 december 2010 21:39 schreef Michhas het volgende:
[..]
Niks hoor, het was een slechte verkapte TVP
quote:Op woensdag 29 december 2010 21:39 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
haha nu word ik nieuwsgierig
quote:(18:56)[naam]: hoor
(18:56) [naam]: ik ga rotje afsteke
(18:56) [mijn naam].: ik hoorde het
(18:56) [naam]: ik hyeb nog niet eens afgesteekt
(18:56) [mijn naam].: ow was mn scheet
(18:57)[mijn naam].: EN DIE KINDEREN IN AFRIKA DAN DIE HEBBEN GEEN VUURWERK HE
(18:57) [naam]: hahahahhahahahha
'geef ze aa neeurd
gewoon iemand die ik kenquote:Op woensdag 29 december 2010 21:42 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
wuut? wat is dat voor sukkel
Vooral dat ene woordje afgesteekt. Geniaal eigenlijk.quote:
Zegt ie naar mijn weten expresquote:Op woensdag 29 december 2010 21:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Vooral dat ene woordje afgesteekt. Geniaal eigenlijk.
Okee, dan is het minder geniaal natuurlijk.quote:Op woensdag 29 december 2010 21:45 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Zegt ie naar mijn weten expres
wat een klotebibberquote:Op woensdag 29 december 2010 21:45 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Zegt ie naar mijn weten expres
Dat kloptquote:Op woensdag 29 december 2010 21:48 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nederlanders kunnen even zo goed klotebibbers zijn
quote:
quote:Op woensdag 29 december 2010 22:10 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Moet Merel daar wat aan doen?
op een dagquote:Op woensdag 29 december 2010 22:10 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
maargoed, Wanneer kom je nou ruiken?
Sjezusquote:Op woensdag 29 december 2010 22:10 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Moet Merel daar wat aan doen?
Ah, okequote:
Ik denk erover naquote:Op woensdag 29 december 2010 22:11 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Als ik oud en gerimpeld ben zeker?
quote:Op woensdag 29 december 2010 22:12 schreef Boudibou het volgende:
Nou, het leeft weer hier. Het volgende topic redden.
;W
Ik heb Playboy play it lovely..damn die is zo lekkerquote:Op woensdag 29 december 2010 22:12 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ah, oke![]()
Ruikt ie lekker CC ? Ik moet nog een nieuwe.
Hebben ze daar ook een deo van dan?quote:Op woensdag 29 december 2010 22:12 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik heb Playboy play it lovely..damn die is zo lekker
Ik kom al dweilquote:Op woensdag 29 december 2010 22:12 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik heb Playboy play it lovely..damn die is zo lekker
Jup, 150 ml voor drieeurovijftigquote:Op woensdag 29 december 2010 22:13 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hebben ze daar ook een deo van dan?
Zozoquote:Op woensdag 29 december 2010 22:13 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Jup, 150 ml voor drieeurovijftig
Jij bent best ondeugend weet je datquote:Op woensdag 29 december 2010 22:14 schreef Oceanview het volgende:
[..]
want ik wil ook wel drukken om te spelen
Mij ondeugend noemen ik ben schijnheilig manquote:Op woensdag 29 december 2010 22:15 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Jij bent best ondeugend weet je dat
Kom drukken dan
Ja, vrij neutraal enzo, heb nooit zo heel veel met een deo-walm.quote:Op woensdag 29 december 2010 22:15 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Die kunnen ook lekker zijn
Dat zullen we nog wel eens zienquote:Op woensdag 29 december 2010 22:15 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Mij ondeugend noemen ik ben schijnheilig man
* Oceanview drukt
Ohjeejquote:Op woensdag 29 december 2010 22:19 schreef Oceanview het volgende:
[..]
of ze speelt met iemand anders
Ja je brak bijna mijn hartquote:Op woensdag 29 december 2010 22:20 schreef Chocolate-chick het volgende:
wat roddelen jullie over mij?
Sorry, ik zal het niet meer doen,quote:
Mooi terug naar onderwerpquote:Op woensdag 29 december 2010 22:20 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Sorry, ik zal het niet meer doen,
ik speel niet met andere mensen
ik ben in het echt stil en schijnheilig hoor maar in mijn gedachtesquote:Op woensdag 29 december 2010 22:19 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Dat zullen we nog wel eens zien
Beetje de schijnheilige man uithangen op FOK!
zoo jij kan goed drukken![]()
Het Stille wateren diepe gronden fenomeen?quote:Op woensdag 29 december 2010 22:21 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Mooi terug naar onderwerp
[..]
ik ben in het echt stil en schijnheilig hoor maar in mijn gedachtes
volgens mij welquote:Op woensdag 29 december 2010 22:22 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Het Stille wateren diepe gronden fenomeen?
Ik word echt damn nieuwsgierig naar je
oehh klinkt spannend, stillere types schijnen goed te zijn in bedquote:Op woensdag 29 december 2010 22:25 schreef Oceanview het volgende:
[..]
volgens mij wel
nou nee!!, nieuwsgierig is niet goed
Nieuwsgierig is wel goedquote:Op woensdag 29 december 2010 22:25 schreef Oceanview het volgende:
[..]
volgens mij wel
nou nee!!, nieuwsgierig is niet goed
Ik ben nog maagd dus verwacht niet veel van mijquote:Op woensdag 29 december 2010 22:26 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
oehh klinkt spannend, stillere types schijnen goed te zijn in bed
Hoezo niet ?
Kan wel want ik ben hetzelfquote:
Ik ook, anders was ik heul slechtquote:Op woensdag 29 december 2010 22:29 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik ben nog maagd dus verwacht niet veel van mij
[..]
Kan wel want ik ben hetzelf
Toen ik maagd was verwachtte ik ook niet veel van mezelf en dat is ook goed gekomenquote:Op woensdag 29 december 2010 22:29 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik ben nog maagd dus verwacht niet veel van mij
[..]
Kan wel want ik ben hetzelf
hihiquote:Op woensdag 29 december 2010 22:30 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik ook, anders was ik heul slecht
Het komt wel goed schatje.quote:Op woensdag 29 december 2010 22:30 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Toen ik maagd was verwachtte ik ook niet veel van mezelf en dat is ook goed gekomen
Iedereen heeft wel wat oefening nodig.quote:Op woensdag 29 december 2010 22:30 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Toen ik maagd was verwachtte ik ook niet veel van mezelf en dat is ook goed gekomen
Uiteraardquote:
Inderdaad, en een partner die het accepteert dat de wederhelft nog niet zoveel ervaring heeft.quote:Op woensdag 29 december 2010 22:33 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Iedereen heeft wel wat oefening nodig.
Dat sowieso.quote:Op woensdag 29 december 2010 22:34 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Uiteraard![]()
[..]
Inderdaad, en een partner die het accepteert dat de wederhelft nog niet zoveel ervaring heeft.
Word je zenuwachtig van dit onderwerp jongen?quote:
Dat kan ook, maar de meeste maken er geen probleem van, vooral meisjes nietquote:Op woensdag 29 december 2010 22:37 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Dat sowieso.
Al wist mijn vriend pas vlak van te voren dat ik nog maagd was
quote:Op woensdag 29 december 2010 22:26 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
oehh klinkt spannend, stillere types schijnen goed te zijn in bed
Hoezo niet ?
Geloof dat hij er totaal geen problemen mee had, seks is seksquote:Op woensdag 29 december 2010 22:39 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Word je zenuwachtig van dit onderwerp jongen?
[..]
Dat kan ook, maar de meeste maken er geen probleem van, vooral meisjes niet
ja beginnen spontaan dingen te groeien mamaquote:Op woensdag 29 december 2010 22:39 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Word je zenuwachtig van dit onderwerp jongen?
[..]
Dat kan ook, maar de meeste maken er geen probleem van, vooral meisjes niet
Oh dus hij hangt niet meer een beetje naar beneden?quote:Op woensdag 29 december 2010 22:41 schreef Oceanview het volgende:
[..]
ja beginnen spontaan dingen te groeien mama
Dus Merel heeft het voor elkaar ?quote:Op woensdag 29 december 2010 22:41 schreef Oceanview het volgende:
[..]
ja beginnen spontaan dingen te groeien mama
Of jijquote:Op woensdag 29 december 2010 22:42 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Dus Merel heeft het voor elkaar ?
ja nou jawel maar meer vooruitquote:Op woensdag 29 december 2010 22:41 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Oh dus hij hangt niet meer een beetje naar beneden?
jullie allemaalquote:Op woensdag 29 december 2010 22:42 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Dus Merel heeft het voor elkaar ?
Borst Penis vooruitquote:Op woensdag 29 december 2010 22:44 schreef Oceanview het volgende:
[..]
ja nou jawel maar meer vooruit
Vast wel, het is heel makkelijkquote:Op woensdag 29 december 2010 22:43 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik ben niet goed in het opgeilen
quote:Op woensdag 29 december 2010 22:44 schreef Oceanview het volgende:
[..]
ja nou jawel maar meer vooruit
Haha het ligt eraan wat je goed vindtquote:Op woensdag 29 december 2010 22:45 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Vast wel, het is heel makkelijk
Nouja zeg, dat is ook niet aardig voor onsquote:Op woensdag 29 december 2010 22:46 schreef Oceanview het volgende:
garpje hij is helemaal in elkaar gekropen door Fok! wat doen jullie!
Haha tja ach, meeste jongens zijn heel makkelijk op te geilen. Bepaalde user hier op fok wordt wild van witte kleding bij meisjesquote:Op woensdag 29 december 2010 22:45 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Haha het ligt eraan wat je goed vindt
ehm juistemquote:Op woensdag 29 december 2010 22:47 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Haha tja ach, meeste jongens zijn heel makkelijk op te geilen. Bepaalde user hier op fok wordt wild van witte kleding bij meisjes
Zal ik je een leuke foto sturen?quote:Op woensdag 29 december 2010 22:46 schreef Oceanview het volgende:
garpje hij is helemaal in elkaar gekropen door Fok! wat doen jullie!
Komt eraanquote:Op woensdag 29 december 2010 22:48 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
PM?![]()
jullie maken mij nieuwsgierig
jeeh, als ik die heb gelezen ga ik slapen,quote:
Slaap lekkerquote:Op woensdag 29 december 2010 22:50 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
jeeh, als ik die heb gelezen ga ik slapen,
Truste lieverds, en succes met je penis OV
Aaawhquote:Op woensdag 29 december 2010 22:51 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik heb weer mn 18181e post gemist
en
Truste ;*
oehh doe maarquote:Op woensdag 29 december 2010 22:48 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Zal ik je een leuke foto sturen?
JA WAT IS DITquote:Not Found
The requested document was not found on this server.
Web Server at webstatus.nl
Oh wilde het net zelf gaan fixen, maar hoeft dan niet meerquote:Op woensdag 29 december 2010 22:55 schreef Oceanview het volgende:
even gefixt ik word er spontaan "nat" van
Nou als je ziet wat ik in NB post?quote:Op woensdag 29 december 2010 22:57 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, weet niet of je het wel aan kan
Heb m even voor je gecensureerdquote:Op woensdag 29 december 2010 22:57 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Nou als je ziet wat ik in NB post?
Nou word ik echt nieuwsgierig hoorquote:Op woensdag 29 december 2010 22:59 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Heb m even voor je gecensureerd
You've got mail, againquote:Op woensdag 29 december 2010 23:00 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Nou word ik echt nieuwsgierig hoor
JA NOU DIT IS NIET LEUK HOE MOET IK HIER BLIJ VAN WORDENquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is a time of cumming and going.
[AANVRAAG] Een subforum voor Knutselen en Creativiteit!quote:Op woensdag 29 december 2010 23:00 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Aaawh heb je een linkje? ik was weg
Komt goed. Ikzal kijken of ik er leven in kan blazen.quote:
quote:Op woensdag 29 december 2010 23:01 schreef Oceanview het volgende:
[..]
JA NOU DIT IS NIET LEUK HOE MOET IK HIER BLIJ VAN WORDENZei toch, gecensureerde versieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wasmachines leven langer met Calgon *ping*
Jullie zijn schatjes.quote:Op woensdag 29 december 2010 23:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Komt goed. Ikzal kijken of ik er leven in kan blazen.
quote:Op woensdag 29 december 2010 23:06 schreef Oceanview het volgende:
Merel mijn gedachtegang wat doe je!
OKeequote:
quote:Op woensdag 29 december 2010 23:07 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat je het gelezen hebt vind ik al super.
Slechte opmerkingen bestaan nietquote:Op woensdag 29 december 2010 23:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
OKee
ja sorry slechte opmerking van mij
Is beter als je het zo laatquote:Op woensdag 29 december 2010 23:13 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Rest heeft geen flauw idee waar het over gaat
gelukkig nietquote:Op woensdag 29 december 2010 23:13 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Rest heeft geen flauw idee waar het over gaat
ah okequote:Op woensdag 29 december 2010 23:13 schreef Lutte het volgende:
Honkey stuurt me zo een mail met een update.
Hoaxquote:Op woensdag 29 december 2010 23:13 schreef Lutte het volgende:
jaquote:Op woensdag 29 december 2010 23:14 schreef Lutte het volgende:
[..]
Je hebt het een beetje meegekregen?
Veel plezier onder de douche hequote:Op woensdag 29 december 2010 23:14 schreef Oceanview het volgende:
maar ik ga even douchen
brabbel iets met merel
Okequote:Op woensdag 29 december 2010 23:13 schreef Lutte het volgende:
quote:Berlijn
We zijn nu weer ergens anders, niet heel veel gereisd vandaag, maar was wel een leuke dag. Ik heb nog een lang gesprek gehad met zijn ouders, en die vonden het wel oké. Mijn vriend had geen zin om met ze te bellen, dus heb ik dat gedaan. Ze waren eerst boos op mij, omdat ik hun zoon had weggehaald, terwijl ze nog maar een paar weken hebben, maar ze waren ook wel blij toen ik uitlegde dat hij het hier geweldig vond. Ze waren aardiger dan ik had verwacht. We gaan proberen om morgen naar Duitsland te liften, en diezelfde dag naar Berlijn te gaan zodat we daar zijn bij oud en nieuw, dus dan zijn we als het goed gaat 2 januari terug ofzo. Mijn ouders zijn heel tof bezig, ze hebben een goed bedrag op mijn rekening gestort, zodat we dingen kunnen betalen.
Micha weet trouwens nog van niks tot mijn grote spijt, ze neemt de telefoon niet op, dus ik heb haar net snel gemaild, en hoop dat ik morgen of overmorgen antwoord heb.
Morgen heb ik weer even internet zeer waarschijnlijk, want mijn vriend heeft zijn notebook meegenomen, (zo'n klein laptopje) en in een stad als Berlijn zijn er vast wifi punten genoeg maar in het geval het niet lukt om daar te komen. Alvast een gelukkig nieuwjaar!
Ik ook.quote:Op woensdag 29 december 2010 23:24 schreef Symphonic het volgende:
ik vind het serieus een bizar verhaal
Ja dat had ik nou ookquote:Op woensdag 29 december 2010 23:24 schreef iBenny het volgende:
Dit had ik dus serieus nevernooit achter HT gezocht, maar ik zou het bijna film- / boekwaardig noemen
quote:Op woensdag 29 december 2010 23:28 schreef iBenny het volgende:
Ohw, kut ik klikte net een DM weg maar heb geen idee van wie die was en wat erin stond
haha nou krijgt diegene nooit antwoordquote:Op woensdag 29 december 2010 23:28 schreef iBenny het volgende:
Ohw, kut ik klikte net een DM weg maar heb geen idee van wie die was en wat erin stond
Komt door PMs... ik ben zo gewend het weg te klikken en dan pas naar PM te gaan dat het nou automatisch gaatquote:Op woensdag 29 december 2010 23:29 schreef Oceanview het volgende:
[..]
haha nou krijgt diegene nooit antwoord
Aaawhquote:Op woensdag 29 december 2010 23:31 schreef iBenny het volgende:
[..]
Komt door PMs... ik ben zo gewend het weg te klikken en dan pas naar PM te gaan dat het nou automatisch gaat
--> V&Aquote:Op woensdag 29 december 2010 23:31 schreef iBenny het volgende:
[..]
Komt door PMs... ik ben zo gewend het weg te klikken en dan pas naar PM te gaan dat het nou automatisch gaat
quote:Op woensdag 29 december 2010 23:32 schreef Lutte het volgende:
[..]
--> V&A
[GEZ] Iemand die mij een DM stuurde
Ditquote:Op woensdag 29 december 2010 23:32 schreef Lutte het volgende:
[..]
--> V&A
[GEZ] Iemand die mij een DM stuurde
Nee, OV zit de hele tijd op de wc en we willen niet dat hij wat mistquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat doe ik hier?
quote:Op woensdag 29 december 2010 23:36 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Nee, OV zit de hele tijd op de wc en we willen niet dat hij wat mist
ze zeggen dat kusje helpt tegen de pijn op die plekquote:Op woensdag 29 december 2010 23:36 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Nee, OV zit de hele tijd op de wc en we willen niet dat hij wat mist
Nadat je naar de wc bent gegaan?quote:Op woensdag 29 december 2010 23:37 schreef Oceanview het volgende:
[..]
ze zeggen dat kusje helpt tegen de pijn op die plek![]()
dat was nou net iets dat ik niet wilde wetenquote:Op woensdag 29 december 2010 23:37 schreef Oceanview het volgende:
[..]
als je pijn aan je poepgat hebt heb je te lang opgehoudenquote:Op woensdag 29 december 2010 23:37 schreef Oceanview het volgende:
[..]
nadat ik uit de douche kwamquote:Op woensdag 29 december 2010 23:38 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Nadat je naar de wc bent gegaan?
nee iets andersquote:Op woensdag 29 december 2010 23:39 schreef tdrone het volgende:
[..]
als je pijn aan je poepgat hebt heb je te lang opgehouden
Deze wil ik op een Delfs Blauw tegeltje aan de muurquote:Op woensdag 29 december 2010 23:39 schreef tdrone het volgende:
[..]
als je pijn aan je poepgat hebt heb je te lang opgehouden
Dan kom ik dus mooi niet bij jou wonen!quote:Op woensdag 29 december 2010 23:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
Deze wil ik op een Delfs Blauw tegeltje aan de muur
Alleen vanwege een tegeltje?quote:Op woensdag 29 december 2010 23:41 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dan kom ik dus mooi niet bij jou wonen!
Één tegeltje overleef ik wel.quote:Op woensdag 29 december 2010 23:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
Alleen vanwege een tegeltje?
Nijmegen werd het toch?
quote:
quote:Op woensdag 29 december 2010 22:50 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
jeeh, als ik die heb gelezen ga ik slapen,
Truste lieverds, en succes met je penis OV
Ja hequote:Op woensdag 29 december 2010 23:53 schreef Lutte het volgende:
[..]
Wel een bazen ik ga naar bed-post.
Die moet de hele week vroeg werken dus is er 's avonds niet tot laat, maar nu had ik het dus even gemist.quote:Op woensdag 29 december 2010 23:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat heb ik ook gemist blijkbaar
quote:Op woensdag 29 december 2010 23:57 schreef 92Merel het volgende:
Mentos 3 de nieuwste kauwgom van Mentos !
WERK JE VOOR HUN OFZO DAT JE RECLAME MAAKT?quote:Op woensdag 29 december 2010 23:57 schreef 92Merel het volgende:
Mentos 3 de nieuwste kauwgom van Mentos !
Pssst het is voor henquote:Op woensdag 29 december 2010 23:58 schreef Oceanview het volgende:
[..]
WERK JE VOOR HUN OFZO DAT JE RECLAME MAAKT?
I'll try, a women is gonna tryquote:
het wordt sowieso beterquote:Op donderdag 30 december 2010 00:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja, en dan ga jij ook gewoon eens een heel goed jaar krijgen
Yup...quote:Op donderdag 30 december 2010 00:10 schreef tdrone het volgende:
was jou afgelopen jaar dan slecht benny?
PM anders maar eens..quote:Op donderdag 30 december 2010 00:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
Yup...
Maar dat vertel ik nog wel een keer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |