En die extra liters had ik dus niet en kon ze ook niet halen dus dan maar laten bezorgen.quote:Op woensdag 29 december 2010 22:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Monteurs bellen deed ik alleen als het écht serieus was![]()
Ik had meestal de 8 asser erachter, en daar stond een powerpack op met altijd 25 liter ernaast, dus áls het was gebeurd was het zo gepiept, net als een standaard gebroken brandstofleiding fix, da's serieus nog geen 10 minuten werk als je de juiste goodies maar bij je hebt en een beetje kunt McGyveren![]()
Zie je hoe makkelijk het offtopic gaat?quote:Op woensdag 29 december 2010 22:54 schreef Sounddragon het volgende:
maar dit was het vrachtwaggel topique niet geloof ik
De sedans vind ik wel mooie auto's. Stations zijn vooral praktisch, maar echt charmant nietquote:Op woensdag 29 december 2010 22:26 schreef Grielen het volgende:
[..]
Gaaf in de ruime zin misschien, maar het is inderdaad de grote broer van de Impreza.
Ik denk dealers sowieso meer dan particulieren, dus ik ga het vooral bij bekenden en kennissen van bekenden proberen. Wellicht scheelt het ook dat ik een vrouw ben en geen petjespatserquote:Op woensdag 29 december 2010 22:33 schreef vannelle het volgende:
[..]
Hangt een beetje van de eigenaar af denk ik.
Ik heb vroeger Amerikanen gereden en ik had er totaal geen moeite mee als iemand anders (net rijbewijs of niet) er mee ging rijden.
Belangrijker is HOE er mee gereden wordt.
Ik kan me voorstellen dat sommigen er terughoudend in zijn.
En van wie mag dat niet?quote:Op woensdag 29 december 2010 23:12 schreef von_Preussen het volgende:
Gezelligheid mag niet meer, het moet weer over auto's en autorijden gaan.
Daarom?quote:Op woensdag 29 december 2010 23:13 schreef Sjoegerd het volgende:
Waarom kijk ik naar aanhangwagens op marktplaats?
Lees dit topic even door, de mods hebben ingegrepen.quote:
Ik heb het niet eens nodig en mijn auto mag niks slepen zowatquote:Op woensdag 29 december 2010 23:13 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Daarom?
[..]
Lees dit topic even door, de mods hebben ingegrepen.
Bijna goedquote:Op woensdag 29 december 2010 23:12 schreef von_Preussen het volgende:
Gezelligheid Baggeren mag niet meer, het moet weer wat meer over auto's en autorijden gaan.
Zie!!! Die was ontopic!!!!quote:
Nog niet, maar komt ooit nog wel denk ik. Zeker als ik ooit een eigen huis heb waar geklust moet gaan wordenquote:Op woensdag 29 december 2010 23:26 schreef 08gnoT. het volgende:
Wie heeft er hier eigenlijk een BE-rijbewijs?Ik heb wel een trekhaak, maar voor die ene keer dat ik hem misschien ooit ga gebruiken, ga ik geen E erbij halen.
ABCE moet genoeg zijnquote:Op woensdag 29 december 2010 23:26 schreef 08gnoT. het volgende:
Wie heeft er hier eigenlijk een BE-rijbewijs?Ik heb wel een trekhaak, maar voor die ene keer dat ik hem misschien ooit ga gebruiken, ga ik geen E erbij halen.
Geen E maar wel van plan om deze in 2011 te gaan halen.quote:Op woensdag 29 december 2010 23:26 schreef 08gnoT. het volgende:
Wat voor een?quote:Op woensdag 29 december 2010 23:23 schreef vannelle het volgende:
[..]
Zie!!! Die was ontopic!!!!![]()
Nu ik nog, ik ben blij dat ik mijn nieuwe auto pas 12 januari op kan halen. Kan ik nog ff mijn tank leegrijden.
Eigenlijk ben je best wel een zeikerd, wist je dat?quote:
Je spreekt recht uit mijn hart, ik sta dan ook volledig achter vannelle!quote:Op woensdag 29 december 2010 23:31 schreef vannelle het volgende:
[..]
Eigenlijk ben je best wel een zeikerd, wist je dat?
Er bestaat gewoon geen enkel topic waar puur en alleen maar ontopic reacties staan. Onmogelijk.
Als het nu zou zijn dat mensen uit dit topic andere topics verkloten omdat dit topic er is zou je een punt hebben.
Maar dat is niet zo.
Het enige wat er nu gebeurt is dat er forumplezier weggenomen wordt van veel gebruikers en dat pas in topic nr. 47.
In plaats van ons aan te spreken zou je hier ook eens over na kunnen denken.
Ik weet dat ik heb gezegd dat ik me aan zou passen en het zou laten rusten maar als jij het zelf niet laat rusten........
Als jij er over ophoudt en het goede voorbeeld geef doe ik dat ook, die plaagstootjes vind ik niet zo tof vlak na een onderbreking van de gezelligheid.
Ik weet dat je als mod meer macht hebt dan een gewone gebruiker, ga er verstandig mee om zou ik zeggen.
Ik zit ook te kijken en vind het enorm jammer dat de aantrekkelijkste vrouw als eerste doodgaat.quote:Op woensdag 29 december 2010 23:30 schreef BrinkydeBMW het volgende:
Ik ga naar eens onder de dekens saw kijken
Alvast terusten
Tot je betrapt wordt, of..?quote:Op woensdag 29 december 2010 23:27 schreef Piles het volgende:
[..]
Nog niet, maar komt ooit nog wel denk ik. Zeker als ik ooit een eigen huis heb waar geklust moet gaan worden
En met alleen B mag je ook met aanhanger rijden he
Nee, legaal. Je mag alleen wat kleinere aanhangers rijdenquote:Op woensdag 29 december 2010 23:33 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Tot je betrapt wordt, of..?
Hoe lang duur het ongeveer voor je een E hebt? Is dat goed in een paar uur te doen of ook een complete cursus?
Tot bepaald maximum toelaatbaar gewicht van de aanhangwagen mag je gewoon met B rijden. E cursus kan in één of twee dagen inclusief examen.quote:Op woensdag 29 december 2010 23:33 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Tot je betrapt wordt, of..?
Hoe lang duur het ongeveer voor je een E hebt? Is dat goed in een paar uur te doen of ook een complete cursus?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |