Need for speed autoquote:Op woensdag 29 december 2010 22:31 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Dat ziet er zo ongelofelijk aantrekkelijk uit
Hmm... het publiek beviel wel eigenlijkquote:
Daar ga je na alle emmers stront serieus nog om vragenquote:Op woensdag 29 december 2010 22:30 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Jamaar, jamaar... Hke moet dat dan met de kusjekroelposts tussen Purdey en mij?
Hangt een beetje van de eigenaar af denk ik.quote:Op woensdag 29 december 2010 22:24 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Maar zouden veel mensen daar een 19 of 20-jarige in laten rijden?
Voor later komen er sowieso wel meer zwaardere op, naast de huidige Engelse
Die foto is de normale Impreza, niet de WRX STIquote:
Terwijl die varkensboeren vaak een extra grote extra tank hebben, echt lomp dit!quote:Op woensdag 29 december 2010 22:27 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Een zilvergrijze DAF XF105SSC met een geladen knorretjestaxi erachterIemand had een sleepkabel bij en een met een losse trekker heeft dat ding toen ff naar de pomp getrokken
Ik zit mobiel dus ik ga echt niet alles teruglezen, de bakken stront zijn aan mij voorbij gegaanquote:Op woensdag 29 december 2010 22:33 schreef Purdey het volgende:
[..]
Daar ga je na alle emmers stront serieus nog om vragen
Msn he? En direct messeges? Of scheiden?
Kwestie van een verse emmer sap erin, en net zo lang doorstarten totdat het ding weer loopt. Zo doen ze het bij ons in de garage ook na het vervangen van de brandstoffiltersquote:Op woensdag 29 december 2010 22:36 schreef vannelle het volgende:
[..]
Terwijl die varkensboeren vaak een extra grote extra tank hebben, echt lomp dit!
Heb zelf ook wel eens zonder diesel gestaan maar dat kwam door een defecte brandstofmeter.
Maar voor je dan weer onderweg bent.........
Cannetje diesel, FF stukkie kantelen, doorpompen, ontluchten, starten, rijden... nadat de eerste diesel erin gaat een minuutje of 20 denk ik..quote:Op woensdag 29 december 2010 22:36 schreef vannelle het volgende:
[..]
Terwijl die varkensboeren vaak een extra grote extra tank hebben, echt lomp dit!
Heb zelf ook wel eens zonder diesel gestaan maar dat kwam door een defecte brandstofmeter.
Maar voor je dan weer onderweg bent.........
Ja, vanaf de 1e diesel wel. Maar als je daar al een uur op moet wachten terwijl onze eigen garage maar 5 minuten verderop zit telt ook mee.quote:Op woensdag 29 december 2010 22:40 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Cannetje diesel, FF stukkie kantelen, doorpompen, ontluchten, starten, rijden... nadat de eerste diesel erin gaat een minuutje of 20 denk ik..
Ik vind de achterkant van een mito lelijkquote:Op woensdag 29 december 2010 22:42 schreef WhiteJoker het volgende:
Toch even terug naar de Alfa's. Wat vinden jullie van de Giulietta of de Mito?
Giulietta
[ afbeelding ]
Mito
[ afbeelding ]
Ik ben zelf nogal fan van de Hatchbacks. Sedan's en Coupe's vind ik echt niks aan!
Dat doorstarten ging dus niet, moest écht ontlucht worden.quote:Op woensdag 29 december 2010 22:40 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Kwestie van een verse emmer sap erin, en net zo lang doorstarten totdat het ding weer loopt. Zo doen ze het bij ons in de garage ook na het vervangen van de brandstoffilters
Ik vind het wel wat hebbenquote:Op woensdag 29 december 2010 22:45 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Ik vind de achterkant van een mito lelijk
Giulietta gaat wel, maar die Mito vind ik echt lelijk.quote:Op woensdag 29 december 2010 22:42 schreef WhiteJoker het volgende:
Giulietta
[ afbeelding ]
Mito
[ afbeelding ]
Ik ben zelf nogal fan van de Hatchbacks. Sedan's en Coupe's vind ik echt niks aan!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb totaal niets met Alfa's, schijnbaar heb ik een echte conservatieve smaak, want ik val juist weer totaal voor klassieke / elegante Duitse auto's.quote:Op woensdag 29 december 2010 22:42 schreef WhiteJoker het volgende:
Giulietta
[ afbeelding ]
Mito
[ afbeelding ]
Monteurs bellen deed ik alleen als het écht serieus wasquote:Op woensdag 29 december 2010 22:44 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ja, vanaf de 1e diesel wel. Maar als je daar al een uur op moet wachten terwijl onze eigen garage maar 5 minuten verderop zit telt ook mee.
Uur en 20 minuten dus. En een scheldkannonade van de monteur.....
Het is een vrachtAUTO hequote:Op woensdag 29 december 2010 22:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Monteurs bellen deed ik alleen als het écht serieus was![]()
Ik had meestal de 8 asser erachter, en daar stond een powerpack op met altijd 25 liter ernaast, dus áls het was gebeurd was het zo gepiept, net als een standaard gebroken brandstofleiding fix, da's serieus nog geen 10 minuten werk als je de juiste goodies maar bij je hebt en een beetje kunt McGyveren![]()
maar dit was het vrachtwaggel topique niet geloof ik
Niet voor niks dat ze mij regelmatig ff bij een collega met pech langs laten draaienquote:Op woensdag 29 december 2010 22:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Monteurs bellen deed ik alleen als het écht serieus was![]()
Ik had meestal de 8 asser erachter, en daar stond een powerpack op met altijd 25 liter ernaast, dus áls het was gebeurd was het zo gepiept, net als een standaard gebroken brandstofleiding fix, da's serieus nog geen 10 minuten werk als je de juiste goodies maar bij je hebt en een beetje kunt McGyveren![]()
maar dit was het vrachtwaggel topique niet geloof ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |