Ow, en waar is 'hier' ongeveer ? ik moet zo nog ff boodschappies doenquote:Op donderdag 30 december 2010 17:02 schreef Marco001 het volgende:
Bij mij eigenlijk ook niet...(vind een ander forum eigenlijk ook niet nodig...)
pff, het ijzelt hier.. de oprit is nmu letterlijk een glijbaan en spiegel in 1 geworden. .:P
Nah, Delfzijl.. dus best wel bij jou uit de buurt volgens mij..quote:Op donderdag 30 december 2010 17:16 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ow, en waar is 'hier' ongeveer ? ik moet zo nog ff boodschappies doen
Nogal ja, maar het is hier wel -0.1, dus het kan zomaarquote:Op donderdag 30 december 2010 17:16 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Nah, Delfzijl.. dus best wel bij jou uit de buurt volgens mij..
okquote:Op donderdag 30 december 2010 17:16 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Trouwens; Wil een modje die Delfszijl in de TS wijzigen naar Delfzijl ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er zijn een paar mensen op hun grote internetpik getrapt, en de rest hobbelt er vrolijk achteraanquote:
Jij hebt totaal geen idee wat dat gezeik van gisteren achter de schermen, en dan bedoel ik niet bij diegene die "op hun pik getrapt zouden zijn" heeft gedaan.quote:Op donderdag 30 december 2010 20:03 schreef Piles het volgende:
[..]
Er zijn een paar mensen op hun grote internetpik getrapt, en de rest hobbelt er vrolijk achteraan
quote:Op donderdag 30 december 2010 19:43 schreef WhiteJoker het volgende:
Vanochtend is er hier een ongeluk gebeurt op de rotonde. Twee auto's waren op elkaar gebotst. Zojuist is bekend geworden dat het te maken heeft met de dichte mist die er was, maar ook doordat beide bestuurders niet hun volledige vooruit ijsvrij hadden gemaakt. Wees dus verstandig en maak je vooruit, achteruit en beide zijruiten aan de voorkant volledig ijsvrij. Ik zie regelmatig mensen rijden die het slechts gedeeltelijk doen. Levensgevaarlijk. Beide bestuurders moesten door de brandweer uit hun auto worden gehaald!
Ik kon vanmiddag niet eens van een afstand van 200 meter zien of het verkeerslicht op rood stond, of niet...Ramen ijsvrij maken is een must, je gaat toch ook niet rennen in een onbekende omgeving met je ogen dicht?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 30 december 2010 19:43 schreef WhiteJoker het volgende:
Vanochtend is er hier een ongeluk gebeurt op de rotonde. Twee auto's waren op elkaar gebotst. Zojuist is bekend geworden dat het te maken heeft met de dichte mist die er was, maar ook doordat beide bestuurders niet hun volledige vooruit ijsvrij hadden gemaakt. Wees dus verstandig en maak je vooruit, achteruit en beide zijruiten aan de voorkant volledig ijsvrij. Ik zie regelmatig mensen rijden die het slechts gedeeltelijk doen. Levensgevaarlijk. Beide bestuurders moesten door de brandweer uit hun auto worden gehaald!
Ik kon vanmiddag niet eens van een afstand van 200 meter zien of het verkeerslicht op rood stond, of niet...Welke rotonde?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
Ik ken iemand die 's avonds zonder te krabben door de stad is gereden, met z'n hoofd uit het raamquote:Op donderdag 30 december 2010 20:08 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ramen ijsvrij maken is een must, je gaat toch ook niet rennen in een onbekende omgeving met je ogen dicht?
LOL, echt belachelijk.quote:Op donderdag 30 december 2010 20:30 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ken iemand die 's avonds zonder te krabben door de stad is gereden, met z'n hoofd uit het raam
Was maar 800m ofzo, maar toch
Daar zat z'n vrouwquote:Op donderdag 30 december 2010 20:32 schreef vannelle het volgende:
[..]
LOL, echt belachelijk.
Zicht naar rechts of naar achter had ie dus niet.
Behalve politieauto's, die zijn soms verweven met de toekomstquote:Op donderdag 30 december 2010 20:33 schreef Piles het volgende:
[..]
Daar zat z'n vrouwEn alles wat achter je is, dat is geweest
Tuurlijk, 10* beter als het OV..quote:Zou liever met een dikke Sorento met aanhangwagen gaan.. Maarja, geen Sorento, geen aanhangwagen en geen E
![]()
Staat een stukje terug hierquote:Op donderdag 30 december 2010 21:43 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Tuurlijk, 10* beter als het OV..Hoe zwaar is een Sorento?"Geloof dat aanhanger+ lading max. zelfde gewicht als de Kia mag zijn, zonder dat je E hoeft te hebben..
quote:Op woensdag 29 december 2010 23:35 schreef Piles het volgende:
Aanhangwagen met rijbewijs B
Aanhangwagen t/m 750 kg
Geeft de bevoegdheid tot het besturen van een personenauto met een aanhangwagen die, inclusief laadvermogen, niet meer weegt dan 750 kg.
Aanhangwagen meer dan 750 kg
In bepaalde gevallen is het bovendien toegestaan een zwaardere aanhangwagen dan 750 kg. te trekken met alleen geldig Nederlands rijbewijs B. Daar zijn echter twee voorwaarden aan verbonden:
* de aanhanger mag, inclusief laadvermogen, niet meer wegen dan de ledige massa van het trekkende motorvoertuig;
* de toegestane maximum massa van de totale combinatie mag niet meer zijn dan 3500 kg.
http://cbr.nl/1095.pp
Sorento 2.5 CRDi van t juiste bouwjaar is zo'n 2000 kg.. Mag 3500 slepenquote:Op donderdag 30 december 2010 21:43 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Tuurlijk, 10* beter als het OV..Hoe zwaar is een Sorento?"Geloof dat aanhanger+ lading max. zelfde gewicht als de Kia mag zijn, zonder dat je E hoeft te hebben..
Maar met enkel B dus maar een aanhanger die qua totaalgewicht niet meer dan 1500kg mag wegenquote:Op donderdag 30 december 2010 21:57 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Sorento 2.5 CRDi van t juiste bouwjaar is zo'n 2000 kg.. Mag 3500 slepen
Echt werkpaardquote:Op donderdag 30 december 2010 21:59 schreef Piles het volgende:
[..]
Maar met enkel B dus maar een aanhanger die qua totaalgewicht niet meer dan 1500kg mag wegen
Maar 3500 op een auto van 2000Das een flinke trekker dan
dan mag ik een aanhanger van max. 1058 kg trekken dus(ledig gewicht mijn auto is 1058 kg..)quote:Op donderdag 30 december 2010 21:56 schreef Piles het volgende:
[..]
Staat een stukje terug hierGaat om laadvermogen, niet om werkelijk gewicht
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |