abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90633929
GT3 RS

[ Bericht 99% gewijzigd door BrinkydeBMW op 30-12-2010 17:57:05 ]
Brinky, de nieuwe BMW
pi_90636093
Bij mij eigenlijk ook niet...(vind een ander forum eigenlijk ook niet nodig...)
pff, het ijzelt hier.. de oprit is nmu letterlijk een glijbaan en spiegel in 1 geworden. .:P
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
  donderdag 30 december 2010 @ 17:16:05 #278
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_90636760
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 17:02 schreef Marco001 het volgende:
Bij mij eigenlijk ook niet...(vind een ander forum eigenlijk ook niet nodig...)
pff, het ijzelt hier.. de oprit is nmu letterlijk een glijbaan en spiegel in 1 geworden. .:P
Ow, en waar is 'hier' ongeveer ? ik moet zo nog ff boodschappies doen -O-
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_90636803
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 17:16 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Ow, en waar is 'hier' ongeveer ? ik moet zo nog ff boodschappies doen -O-
Nah, Delfzijl.. dus best wel bij jou uit de buurt volgens mij..
Trouwebns, voor de Lapo-er; Wil die Delfszijl in de TS wijzigen naar Delfzijl ?
  donderdag 30 december 2010 @ 17:17:32 #280
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_90636837
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 17:16 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Nah, Delfzijl.. dus best wel bij jou uit de buurt volgens mij..
Nogal ja, maar het is hier wel -0.1, dus het kan zomaar :Y
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  donderdag 30 december 2010 @ 17:19:08 #281
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_90636925
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 17:16 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Trouwens; Wil een modje die Delfszijl in de TS wijzigen naar Delfzijl ?
ok :*
pi_90643057
Wat stil hier ineens...
pi_90643140
Vanochtend is er hier een ongeluk gebeurt op de rotonde. Twee auto's waren op elkaar gebotst. Zojuist is bekend geworden dat het te maken heeft met de dichte mist die er was, maar ook doordat beide bestuurders niet hun volledige vooruit ijsvrij hadden gemaakt. Wees dus verstandig en maak je vooruit, achteruit en beide zijruiten aan de voorkant volledig ijsvrij. Ik zie regelmatig mensen rijden die het slechts gedeeltelijk doen. Levensgevaarlijk. Beide bestuurders moesten door de brandweer uit hun auto worden gehaald!

Ik kon vanmiddag niet eens van een afstand van 200 meter zien of het verkeerslicht op rood stond, of niet...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_90644050
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 19:41 schreef Marco001 het volgende:
Wat stil hier ineens...
Er zijn een paar mensen op hun grote internetpik getrapt, en de rest hobbelt er vrolijk achteraan :')
pi_90644167
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 20:03 schreef Piles het volgende:

[..]

Er zijn een paar mensen op hun grote internetpik getrapt, en de rest hobbelt er vrolijk achteraan :')
Jij hebt totaal geen idee wat dat gezeik van gisteren achter de schermen, en dan bedoel ik niet bij diegene die "op hun pik getrapt zouden zijn" heeft gedaan.

Er is een aantal users wat om die reden geen zin meer had in dit topic + bijbehorende gezeik, en in dat gat zijn sommigen gesprongen om het uiteenvallen van de gemeenschap te voorkomen.

Dat het hier zo rustig is ligt aan het feit dat er een verzoek van de mods kwam om onze sociale activiteiten elders voort te zetten, wat dus ook gedaan is (weliswaar niet in SC).
pi_90644251
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 19:43 schreef WhiteJoker het volgende:
Vanochtend is er hier een ongeluk gebeurt op de rotonde. Twee auto's waren op elkaar gebotst. Zojuist is bekend geworden dat het te maken heeft met de dichte mist die er was, maar ook doordat beide bestuurders niet hun volledige vooruit ijsvrij hadden gemaakt. Wees dus verstandig en maak je vooruit, achteruit en beide zijruiten aan de voorkant volledig ijsvrij. Ik zie regelmatig mensen rijden die het slechts gedeeltelijk doen. Levensgevaarlijk. Beide bestuurders moesten door de brandweer uit hun auto worden gehaald!

Ik kon vanmiddag niet eens van een afstand van 200 meter zien of het verkeerslicht op rood stond, of niet...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ramen ijsvrij maken is een must, je gaat toch ook niet rennen in een onbekende omgeving met je ogen dicht?
  donderdag 30 december 2010 @ 20:30:01 #287
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_90645236
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 19:43 schreef WhiteJoker het volgende:

SPOILER
Welke rotonde?
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
pi_90645271
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 20:08 schreef vannelle het volgende:

[..]

Ramen ijsvrij maken is een must, je gaat toch ook niet rennen in een onbekende omgeving met je ogen dicht?
Ik ken iemand die 's avonds zonder te krabben door de stad is gereden, met z'n hoofd uit het raam :')
Was maar 800m ofzo, maar toch _O-
pi_90645330
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 20:30 schreef Piles het volgende:

[..]

Ik ken iemand die 's avonds zonder te krabben door de stad is gereden, met z'n hoofd uit het raam :')
Was maar 800m ofzo, maar toch _O-
LOL, echt belachelijk.
Zicht naar rechts of naar achter had ie dus niet.
pi_90645369
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 20:32 schreef vannelle het volgende:

[..]

LOL, echt belachelijk.
Zicht naar rechts of naar achter had ie dus niet.
Daar zat z'n vrouw :+ En alles wat achter je is, dat is geweest :7
pi_90645408
Mijn vader had laatst ook zo'n actie. Maakt hij een paar cm van de voorruit ijsvrij en rijdt weg. Na 300 meter komt hij erachter dat hij geen reet ziet, zet de auto midden op de dijk stil en gaat krabben. Stapt terug in, nog niks. Weer eruit om te krabben.

Dat herhaalde zich een paar keer en toen kwam hij erachter dat het gewoon zo mistig was buiten :') _!
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
pi_90645637
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 20:30 schreef monsterd. het volgende:

[..]

Welke rotonde?
Uhm op de N314 die rotonde als je naar Vorden gaat
  donderdag 30 december 2010 @ 20:44:44 #293
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_90645963
quote:
9s.gif Op donderdag 30 december 2010 20:33 schreef Piles het volgende:

[..]

Daar zat z'n vrouw :+ En alles wat achter je is, dat is geweest :7
Behalve politieauto's, die zijn soms verweven met de toekomst :P
pi_90648208
Tja, dat heb je met die lui he.. . :P
Ik maak eigenlijk vrijwel altijd mijn ramen wel helemaal schoon, behalve achterraam, daarvan zet ik gewoon ff de verwarming aan. :)

net trouwens gesolliciteerd voor een functie @ microsoft in Oslo.. :P
pi_90648961
quote:
Zou liever met een dikke Sorento met aanhangwagen gaan :P.. Maarja, geen Sorento, geen aanhangwagen en geen E :P
Tuurlijk, 10* beter als het OV.. :) Hoe zwaar is een Sorento?"Geloof dat aanhanger+ lading max. zelfde gewicht als de Kia mag zijn, zonder dat je E hoeft te hebben..
pi_90649810
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 21:43 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Tuurlijk, 10* beter als het OV.. :) Hoe zwaar is een Sorento?"Geloof dat aanhanger+ lading max. zelfde gewicht als de Kia mag zijn, zonder dat je E hoeft te hebben..
Staat een stukje terug hier :P Gaat om laadvermogen, niet om werkelijk gewicht :)
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 23:35 schreef Piles het volgende:
Aanhangwagen met rijbewijs B

Aanhangwagen t/m 750 kg

Geeft de bevoegdheid tot het besturen van een personenauto met een aanhangwagen die, inclusief laadvermogen, niet meer weegt dan 750 kg.

Aanhangwagen meer dan 750 kg

In bepaalde gevallen is het bovendien toegestaan een zwaardere aanhangwagen dan 750 kg. te trekken met alleen geldig Nederlands rijbewijs B. Daar zijn echter twee voorwaarden aan verbonden:

* de aanhanger mag, inclusief laadvermogen, niet meer wegen dan de ledige massa van het trekkende motorvoertuig;
* de toegestane maximum massa van de totale combinatie mag niet meer zijn dan 3500 kg.
http://cbr.nl/1095.pp
pi_90649904
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 21:43 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Sorento 2.5 CRDi van t juiste bouwjaar is zo'n 2000 kg.. Mag 3500 slepen O+
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
pi_90649984
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 21:57 schreef Sjoegerd het volgende:

[..]

Sorento 2.5 CRDi van t juiste bouwjaar is zo'n 2000 kg.. Mag 3500 slepen O+
Maar met enkel B dus maar een aanhanger die qua totaalgewicht niet meer dan 1500kg mag wegen :P
Maar 3500 op een auto van 2000 :o Das een flinke trekker dan _O_
pi_90650098
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 21:59 schreef Piles het volgende:

[..]

Maar met enkel B dus maar een aanhanger die qua totaalgewicht niet meer dan 1500kg mag wegen :P
Maar 3500 op een auto van 2000 :o Das een flinke trekker dan _O_
Echt werkpaard :P
En ik vind m tof O+.. Maar zo duur om te rijden ;(
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
pi_90651610
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 21:56 schreef Piles het volgende:

[..]

Staat een stukje terug hier :P Gaat om laadvermogen, niet om werkelijk gewicht :)

[..]

dan mag ik een aanhanger van max. 1058 kg trekken dus(ledig gewicht mijn auto is 1058 kg..)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')