Beetje falend zicht als ik zo naar buiten kijk.quote:Op donderdag 30 december 2010 11:10 schreef Sounddragon het volgende:
Het is prima weer om een stukje te rijden
Serieus ?? hier in ZH is het 80% helder met een zwak zonnetjequote:Op donderdag 30 december 2010 11:12 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Beetje falend zicht als ik zo naar buiten kijk.
Dat geldt ook voor de Benzinequote:Op donderdag 30 december 2010 11:12 schreef Marco001 het volgende:
Inderdaad, normaal zou ik nu op mijn mountainbike stappen, maar die heeft een defecte ketting..![]()
Gas word trouwens wel steeds duurder,imiddels al 74 cent...
Gron ingen ook, helder weer met een strak witte lucht...quote:Op donderdag 30 december 2010 11:17 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Serieus ?? hier in ZH is het 80% helder met een zwak zonnetje
Mistig hier in diep OVquote:Op donderdag 30 december 2010 11:17 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Serieus ?? hier in ZH is het 80% helder met een zwak zonnetje
Sterkte, was ook niet mijn favoriete onderdeelquote:Op donderdag 30 december 2010 11:08 schreef Marco001 het volgende:
goedemorgen
Al wat Bedrijfseconomie weer geleerd, dat doorbelasten gebeuren is best nog lastig...Maar straks maar weer eens lekker een stukje rijden, Heb ik wel verdient
quote:Op donderdag 30 december 2010 11:24 schreef von_Preussen het volgende:
M'n opa vertelde wel eens dat ie nog wist dat benzine een dubbeltje (Gulden!) per liter heeft gekost....
Heel simpel als daarover een vraag op het tentamen komt, licht op z'n Brabants: "ik betaal vanaf nu, helemaal nergens meer voor....KUT!"quote:Op donderdag 30 december 2010 11:08 schreef Marco001 het volgende:
goedemorgen
Al wat Bedrijfseconomie weer geleerd, dat doorbelasten gebeuren is best nog lastig...Maar straks maar weer eens lekker een stukje rijden, Heb ik wel verdient
quote:Op donderdag 30 december 2010 11:28 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Heel simpel als daarover een vraag op het tentamen komt, licht op z'n Brabants: "ik betaal vanaf nu, helemaal nergens meer voor....KUT!"
Dat kunnen ze gewoonweg niet fout rekenen.
quote:Op donderdag 30 december 2010 11:32 schreef Sounddragon het volgende:
Ik reed pas vanuit Limburg Brabant in, in de regionen van Gennep, en daar stond zo'n 'Welkom in Brabant' bord, en daar hadden ze ook wat aan toegevoegd, er stond nu: "Welkom in Brabant.. KUT !"
Goedkoop? 3 keer zoveel als 2 jaar terug.... En dat terwijl het de schoonste brandstof van de 3 is... (en je meer wegenbelasting erop betaald... )quote:Op donderdag 30 december 2010 11:27 schreef Piles het volgende:
http://www.nu.nl/economie(...)ge-benzineprijs.html
De toch al hoge brandstofprijzen krijgen vanaf 1 januari een extra zetje van de overheid die per 1 januari de accijnzen op benzine, diesel en lpg met 0,6 procent verhoogt.
Volgens consumentencollectief UnitedConsumers wordt benzine daardoor bijna een halve cent duurder, diesel een kwart cent en de recordprijs van lpg loopt verder op tot ruim 0,86 cent per liter.
Welja
0,86 cent is wel lekker goedkoop trouwensFalers
Jah, met een WB vrije Yank op gas kost een km gewoon nog steeds 19 cent met deze prijzen, echt ronduit belachelijkquote:Op donderdag 30 december 2010 11:46 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Goedkoop? 3 keer zoveel als 2 jaar terug.... En dat terwijl het de schoonste brandstof van de 3 is... (en je meer wegenbelasting erop betaald... )
Het is ook niet dat we vrijwillig zoveel betalen toch ?? er wordt gewoon in je knip gegraaid door die lamballen in Den Haag; beetje bij beetje pakken ze steeds meer, en we krijgen er idd geen reet voor terugquote:Op donderdag 30 december 2010 11:58 schreef von_Preussen het volgende:
Dat is waar jullie zelf voor gekozen hebben, een overheid die veel geld opslokt en de burger er weinig voor teruggeeft.
Maar zie het zo, als jullie veel geld aan de overheid blijven betalen, kunnen we in Nederland wel genieten van prachtige natuurgebieden en voor honderden miljoenen aangelegde verbindingen ertussen. Want zeg nu zelf, dat is toch veel belangrijker dan goed onderwijs en een fatsoenlijke (ouderen)zorg?
* Probeert na z'n studie te verdwijnen richting Luxemburg *
Ik hou van je sarcasmequote:Op donderdag 30 december 2010 11:58 schreef von_Preussen het volgende:
Dat is waar jullie zelf voor gekozen hebben, een overheid die veel geld opslokt en de burger er weinig voor teruggeeft.
Maar zie het zo, als jullie veel geld aan de overheid blijven betalen, kunnen we in Nederland wel genieten van prachtige natuurgebieden en voor honderden miljoenen aangelegde verbindingen ertussen. Want zeg nu zelf, dat is toch veel belangrijker dan goed onderwijs en een fatsoenlijke (ouderen)zorg?
quote:Op donderdag 30 december 2010 12:00 schreef Sounddragon het volgende:
Hmmm.. OK, wie heeft die mist nu ineens wel deze kant op gestuurd ??
Ik noem het de belastingparadox. In de laatste 25 jaar betalen we steeds meer belasting (niet alleen inkomstenbelasting, maar tel daar eens de btw, accijnzen, bpm, waterschaps, gemeente en weet ik wat voor belastingen bij op). Dan zie je dat er een buitenproportioneel groot deel van je geld naar de belasting gaat.quote:Op donderdag 30 december 2010 12:02 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Het is ook niet dat we vrijwillig zoveel betalen toch ?? er wordt gewoon in je knip gegraaid door die lamballen in Den Haag; beetje bij beetje pakken ze steeds meer, en we krijgen er idd geen reet voor terug
exact de reden waarom ik hier ook weg wil.. liefst naar Finland ofzo, pracht land.quote:Op donderdag 30 december 2010 11:58 schreef von_Preussen het volgende:
Je ziet het ook niet dusquote:Op donderdag 30 december 2010 11:46 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Goedkoop? 3 keer zoveel als 2 jaar terug.... En dat terwijl het de schoonste brandstof van de 3 is... (en je meer wegenbelasting erop betaald... )
De grote credietcrisis. De bankenwereld heeft alles opgeslokt. Pensioenfondsen ook. En dat zijn instanties die echt geld slurpen als het mis gaat.quote:Op donderdag 30 december 2010 12:10 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wat ik dan niet snap is, de overheid bezuinigd en dunt zaken uit, maar heeft wel steeds meer geld nodig.....waar blijft al dat geld dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |