ik heb het steeds vaker, terwijl ik niet eens naar van die hele rare biertjes vraagquote:Op woensdag 29 december 2010 20:46 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb daar nog niet gehad, dat ze iets niet hadden.
nee hoezo?quote:
iddquote:Op woensdag 29 december 2010 20:51 schreef Rewimo het volgende:
F_R, wat een geweldig nieuws
Zwab, Kalkar is nooit in bedrijf genomen, dus Ynske kan er lekker aan likken
komt goedquote:Op woensdag 29 december 2010 20:51 schreef ferrari_rood het volgende:
@ynske super van de eierhoedjes vandaag heeft ze de laatste kuur gekregen. Nu kan ze gaan herstellen
@dames bij ing is het gezellig daar?
@barbaaf met Zorro is niets mis hoor. Hij is nooit super speels geweest maar wel actief. Nu ik dit typ liggen ze natuurlijk weer alle 3 bij mij en Rossi doet zijn kleur eer aan. Hij speelt voor zwaan kleef aan.
k vroeg nog in t andere topic of iemand m kon openen omdat op foon zatquote:
Afpakken, tijd om af te kickenquote:Op woensdag 29 december 2010 20:52 schreef Ingetje79 het volgende:
Enorrrrrm gezellig, Greys zit alleen achter de laptop en wij moeten mijne delen met z'n 3en
en toch zou ik er niet aan likken, gebouwen zijn viesquote:Op woensdag 29 december 2010 20:51 schreef Rewimo het volgende:
F_R, wat een geweldig nieuws
Zwab, Kalkar is nooit in bedrijf genomen, dus Ynske kan er lekker aan likken
Euw sorry, niet gezienquote:Op woensdag 29 december 2010 20:53 schreef Ynske het volgende:
k vroeg nog in t andere topic of iemand m kon openen omdat op foon zat
Iets met een bierflesje en roze olifantjes; ik denk....het is weer zoverquote:Op woensdag 29 december 2010 20:53 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee hoezo?
[..]
idd
[..]
komt goed
[..]
k vroeg nog in t andere topic of iemand m kon openen omdat op foon zat
quote:Op woensdag 29 december 2010 20:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
en toch zou ik er niet aan likken, gebouwen zijn vies
nee, ik ga morgen naar kalkarquote:Op woensdag 29 december 2010 20:54 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Iets met een bierflesje en roze olifantjes; ik denk....het is weer zover
Oooooh, zoooooquote:Op woensdag 29 december 2010 20:56 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee, ik ga morgen naar kalkar
daar is china lights
en daar blijken roze olifantjes te zijn die gevaarlijk zijn
roze olifantjes is delerium
delerium is BELGISCH bier
Zelf hierbij denk ik euhhh...quote:Op woensdag 29 december 2010 20:56 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee, ik ga morgen naar kalkar
daar is china lights
en daar blijken roze olifantjes te zijn die gevaarlijk zijn
roze olifantjes is delerium
delerium is BELGISCH bier
terug lezen doet wonderenquote:Op woensdag 29 december 2010 20:57 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Zelf hierbij denk ik euhhh...![]()
Ik ga aan de spoonfull of chocolate
Ja, in z'n aarschquote:Op woensdag 29 december 2010 20:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Volkomen logisch, toch?
EN KIJK JE NOU GUUS OF NIET
Oke, nu geloof ik bovenstaand verhaal niet meer Ynsquote:
quote:Op woensdag 29 december 2010 20:59 schreef Ingetje79 het volgende:
We gaan zo zingen; eerst Greys nog ff het laatste blikje pisang naar binnen gieten en dan gaan we smartlappen doen
Leugenaarquote:Op woensdag 29 december 2010 20:59 schreef Ingetje79 het volgende:
We gaan zo zingen; eerst Greys nog ff het laatste blikje pisang naar binnen gieten en dan gaan we smartlappen doen
Picsquote:Op woensdag 29 december 2010 20:59 schreef Ingetje79 het volgende:
Ja, met cameraquote:
quote:
Neequote:
Dat vroeg ik net ook al, daar word tactisch niet op gereageerd.quote:
Nee, wel boven op te sluiten gelukkigquote:
quote:Op woensdag 29 december 2010 20:38 schreef ferrari_rood het volgende:
Tijdens het eten kwam Zorro ineens heel hard naar binnen gerent met iets in zijn bek. Ik dacht in 1e instantie een muis. Hij liet het los in de badkamer en het was een koolmeesje. Schoonouders zouden naar het kamertje komen kijken en schoonpa nam zijn netje mee. Het koolmeesje is via de voordeur weer weggevlogen. En Zorro is de hele avond al vervelend en boos dat hij niet naar buiten mag.Goed nieuws.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
quote:Op woensdag 29 december 2010 21:02 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nee
En dat ga ik ook niet worden, want ik ben veel te bang dat ik dan mn diepste geheimen ga vertellen![/tombo]
[..]
Nee, wel boven op te sluiten gelukkig[/tombo]
Oeh, hoeveel bieden jullie in totaal, dan denk ik er over naquote:Op woensdag 29 december 2010 21:02 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik wil ook wel en meiertje bijleggen hoor.
No way, dat zijn TE erge dingen [/tombo]quote:Op woensdag 29 december 2010 21:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]Do tell, als ze het maar opnemen voor het nageslacht
[..]
Nee, wel boven op te sluiten gelukkig[/tombo]
Daar gaaaaan je oefensessies in de Marketierquote:
Nee joh, we gaan zo aan de koffiequote:Op woensdag 29 december 2010 21:06 schreef Loveless85 het volgende:
Heeft Greys wel al meer dan 2 blikkies op? Nee toch
Ik heb alleen nog maar Oranginaaaaaaaaaaaaaaah op!quote:Op woensdag 29 december 2010 21:06 schreef Loveless85 het volgende:
Heeft Greys wel al meer dan 2 blikkies op? Nee toch
jaja, screwdrivers zekerquote:Op woensdag 29 december 2010 21:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb alleen nog maar Oranginaaaaaaaaaaaaaaah op!
Srsly!
Dat wordt wat met het zingen straks danquote:Op woensdag 29 december 2010 21:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb alleen nog maar Oranginaaaaaaaaaaaaaaah op!
Srsly!
Ow, daar zeg je zo wat. Ik kreeg vandaag twee van die chocodingesenquote:Op woensdag 29 december 2010 20:57 schreef Ml-etje het volgende:
Zelf hierbij denk ik euhhh...![]()
Ik ga aan de spoonfull of chocolate
Deze was erg lekkerquote:Op woensdag 29 december 2010 21:19 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ow, daar zeg je zo wat. Ik kreeg vandaag twee van die chocodingesenMorgen maar eens uitproberen met Christan samen
volgens mij ook ja, er ging net al aardig wat de lucht inquote:Op woensdag 29 december 2010 21:25 schreef JJH het volgende:
Volgens mij mag er officieel vuurwerk verkocht worden vanaf vandaag.
yepz, en ze hebben het halletje hier ontdektquote:Op woensdag 29 december 2010 21:25 schreef JJH het volgende:
Volgens mij mag er officieel vuurwerk verkocht worden vanaf vandaag.
quote:Op woensdag 29 december 2010 21:28 schreef Ingetje79 het volgende:
Greys is no fun en durft niet te zingen zonder drank[/tombo]
quote:Op woensdag 29 december 2010 21:28 schreef Greys het volgende:
I am no fun
Ik durf niet te zingen zonder eerst nog een blikje of twee
quote:Op woensdag 29 december 2010 21:28 schreef Ingetje79 het volgende:
ik herhaal:quote:
quote:
quote:
quote:Op woensdag 29 december 2010 21:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat wordt wat met het zingen straks dan
Wij kwamen voor de ocelotjes, jij voor het zingenquote:Op woensdag 29 december 2010 21:30 schreef Greys het volgende:
Ja nee serieus. Ik zing volgens mij zo valschhh als een kraai, ik ben schor en er zitten hier boven twee mannen die ik niet kenDan ga ik hier toch niet staan kwelen.
Zelf hebben ze trouwens ook nog niet gezongen hoor, maar dat vergeten ze te melden, de helden!
Giet er dan wat in danquote:Op woensdag 29 december 2010 21:28 schreef Ingetje79 het volgende:
dat boeit je toch niet, gewoon gaan met die banaanquote:Op woensdag 29 december 2010 21:30 schreef Greys het volgende:
Ja nee serieus. Ik zing volgens mij zo valschhh als een kraai, ik ben schor en er zitten hier boven twee mannen die ik niet kenDan ga ik hier toch niet staan kwelen.
Zelf hebben ze trouwens ook nog niet gezongen hoor, maar dat vergeten ze te melden, de helden!
Ja da-ag, dat maak je er zelf vanquote:Op woensdag 29 december 2010 21:30 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wij kwamen voor de ocelotjes, jij voor het zingen[/tombo]
8 cd's en geen één die je wilt doen?quote:Op woensdag 29 december 2010 21:31 schreef Greys het volgende:
Maar die titels ook waar je uit kunt kiezen ...
Da's altijd zo makkelijk gezegd van de zijkant!quote:Op woensdag 29 december 2010 21:31 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat boeit je toch niet, gewoon gaan met die banaan
Google is your friendquote:
Het is gewoon een watje.quote:Op woensdag 29 december 2010 21:32 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
8 cd's en geen één die je wilt doen?[/tombo]
Ja, maar dat kan ik, dat scheelt nogal he?quote:Op woensdag 29 december 2010 21:32 schreef Ynske het volgende:
dansen doe je toch ook gewoon? of niet?
Ik ga wel eerst.quote:Op woensdag 29 december 2010 21:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's altijd zo makkelijk gezegd van de zijkant!
Ik ben gewoon een schijterd met dat soort dingen, so be it.
Ruzie maken? Dan ken je ons echt nietquote:Op woensdag 29 december 2010 21:33 schreef Loveless85 het volgende:
Zitten jullie daar nou via FOK! ruzie te maken over wie er gaat zingen en wat?
Welke Singstars hebbie Ing?
Een grote kat?quote:Op woensdag 29 december 2010 21:33 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Google is your friend[/tombo]
jewelquote:Op woensdag 29 december 2010 21:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, maar dat kan ik, dat scheelt nogal he?
Maar eh... jij hebt geen dingen die je eng vindt?
Niets? Wat geweldig!
Red wine, van ub40?quote:Op woensdag 29 december 2010 21:33 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik ga wel eerst.:7 Bring on the wine[/tombo]
Nah, ing is toch nog even in de keuken met haar man, dus we wachten afquote:Op woensdag 29 december 2010 21:33 schreef Loveless85 het volgende:
Zitten jullie daar nou via FOK! ruzie te maken over wie er gaat zingen en wat?
Welke Singstars hebbie Ing?
En ik kan niet zingenquote:
Je zou toch schaamteloos zijn dus dan maakt het niet uit wat anderen van je denken tochquote:Op woensdag 29 december 2010 21:30 schreef Greys het volgende:
zingen kan ik ook nietquote:Op woensdag 29 december 2010 21:34 schreef Greys het volgende:
[..]
En ik kan niet zingen
Dus dan vind je het vast niet gek dat ik me daar onprettig bij voel als ik nog helemaal nuchter ben en er mensen bij zijn die ik niet ken
Alcoholist!quote:Op woensdag 29 december 2010 21:34 schreef Greys het volgende:
[..]
En ik kan niet zingen
Dus dan vind je het vast niet gek dat ik me daar onprettig bij voel als ik nog helemaal nuchter ben en er mensen bij zijn die ik niet ken
Dat is de hele lol van het spelquote:Op woensdag 29 december 2010 21:34 schreef Greys het volgende:
[..]
En ik kan niet zingen
quote:Op woensdag 29 december 2010 21:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat is de hele lol van het spelen volgens mij zijn die andere 3 ook geen nachtegaaltjes?
Uhm, dat heb ik wel vaker gedaan hoorquote:Op woensdag 29 december 2010 21:35 schreef Rewimo het volgende:
Owja Greys, ga je je nu ineens iets aantrekken van mensen die je niet kent?
Hoest met je pakje? [/tombo]quote:Op woensdag 29 december 2010 21:36 schreef JJH het volgende:
Maar ik ga de deur uit. Ik heb nog twee ritten staan. Tot na middernacht.
quote:Op woensdag 29 december 2010 21:36 schreef JJH het volgende:
Maar ik ga de deur uit. Ik heb nog twee ritten staan. Tot na middernacht.
Alsof dat nieuws isquote:Op woensdag 29 december 2010 21:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Uhm, dat heb ik wel vaker gedaan hoor
Jeetje, geef ik eens eerlijk toe dat ik een schijterd ben met dit soort dingen ...
Jaha, ik ga NU een liedje zoeken van Queen of Abba ofzoquote:Op woensdag 29 december 2010 21:38 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Alsof dat nieuws is![]()
Laat die anderen maar eerst
Ooooh, dat brult wel lekker mee!quote:Op woensdag 29 december 2010 21:39 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jaha, ik ga NU een liedje zoeken van Queen of Abba ofzo[/tombo]
Laat die andere meiden maar eerst gaan hoor, kun jij ondertussen iets tegen die nuchterheid doen. Proost!quote:Op woensdag 29 december 2010 21:37 schreef Greys het volgende:
Uhm, dat heb ik wel vaker gedaan hoor
Jeetje, geef ik eens eerlijk toe dat ik een schijterd ben met dit soort dingen ...
Ja, maar als je dan als eerste moet dan is het toch wel een beetje engquote:Op woensdag 29 december 2010 21:39 schreef Loveless85 het volgende:
Maak gewoon 2 teams van 2 en ga een beetje vals tegen elkaar blerenleuk joh
playbacken enzoquote:Op woensdag 29 december 2010 21:39 schreef Greys het volgende:
Ing zegt net 'Met Singstar neemt ie het dus op'.
Cat: "Ja, zeg dát er vooral bij!"![]()
Oh en Ll, eentje is er in elk geval wel een nachtegaaltje, ik neem aan dat ze Cat anders al lang uit dat koor hadden gepleurd, toch?
quote:
doe dr dan nog een fles van t een of ander erbijquote:Op woensdag 29 december 2010 21:39 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja, maar als je dan als eerste moet dan is het toch wel een beetje eng[/tombo]
Halloquote:Op woensdag 29 december 2010 21:40 schreef Ynske het volgende:
[..]
doe dr dan nog een fles van t een of ander erbij
ik wel wou je zeggehquote:Op woensdag 29 december 2010 21:40 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
HalloIk ben niet gewend aan drinken hoor
[/tombo]
quote:
Maar jij hoeft niet te zingenquote:
kan dr alleen maar beter op wordenquote:
Dat is goed dan kun jij beginnen want dan slaat de drank bij jou het beste aanquote:Op woensdag 29 december 2010 21:40 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
[/tombo]
Wat zij zegtquote:Op woensdag 29 december 2010 21:42 schreef indaha het volgende:
[..]
Dat is goed dan kun jij beginnen want dan slaat de drank bij jou het beste aan
Dàt zeggen ze allemaalquote:Op woensdag 29 december 2010 21:40 schreef Ingetje79 het volgende:
[/tombo]
kijk, zij snapt hoe t werktquote:Op woensdag 29 december 2010 21:42 schreef indaha het volgende:
[..]
Dat is goed dan kun jij beginnen want dan slaat de drank bij jou het beste aan
Oh ja goed punt. Nou dan gaat Cat eerstquote:Op woensdag 29 december 2010 21:39 schreef Greys het volgende:
Ing zegt net 'Met Singstar neemt ie het dus op'.
Cat: "Ja, zeg dát er vooral bij!"![]()
Oh en Ll, eentje is er in elk geval wel een nachtegaaltje, ik neem aan dat ze Cat anders al lang uit dat koor hadden gepleurd, toch?
weet je dat zekerquote:Op woensdag 29 december 2010 21:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh ja goed punt. Nou dan gaat Cat eerstEn ga jij in haar team
![]()
En volgens mij kan je het later terugluisteren, als in; ná het liedje, het wordt verder niet opgeslagen dat je het later nog terug kan halen of kan uplooien ofzo volgens mij. Op de PS2 iig niet
Het is Xboxquote:Op woensdag 29 december 2010 21:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
JaWel van de PS2 variant iig, want wij hebben hier ook 6 of 7 edities staan
Nou ja, als je je keel gaat smeren met wijn?quote:
Dan is het toch geen Singstar? Dat hebbie niet voor ander spul dan Playstationquote:Op woensdag 29 december 2010 21:47 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Het is XboxEn volgens ing kan je opslaan als je wilt
[/tombo]
OH SNAPquote:Op woensdag 29 december 2010 21:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou ja, als je je keel gaat smeren met wijn?
quote:Op woensdag 29 december 2010 21:47 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Het is XboxEn volgens ing kan je opslaan als je wilt
[/tombo]
We doen niet pesten we doen aanmoedigenquote:
Ja, en als de opname dan hier gepost wordt kunnen we haar extra ophemelenquote:Op woensdag 29 december 2010 21:50 schreef indaha het volgende:
We doen niet pesten we doen aanmoedigen, als ze dadelijk de sterren van de hemel zingt is dat goed voor haar zelfvertrouwen
uhuh, dan heet het Lips, maar maak het maar niet te moeilijk voor ze, die liggen straks lallend op de grond in een aardappel te krijsen terwijl ze niet doorhebben dat de xbox niet aanstaatquote:Op woensdag 29 december 2010 21:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dan is het toch geen Singstar? Dat hebbie niet voor ander spul dan Playstation
quote:Op woensdag 29 december 2010 21:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
uhuh, dan heet het Lips, maar maak het maar niet te moeilijk voor ze, die liggen straks lallend op de grond in een aardappel te krijsen terwijl ze niet doorhebben dat de xbox niet aanstaat
Ah, nou wie weet ken je het dan wel opslaan en uploaden inderdaadquote:Op woensdag 29 december 2010 21:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
uhuh, dan heet het Lips, maar maak het maar niet te moeilijk voor ze, die liggen straks lallend op de grond in een aardappel te krijsen terwijl ze niet doorhebben dat de xbox niet aanstaat
quote:Op woensdag 29 december 2010 21:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De 2 blikjes passoa?quote:Op woensdag 29 december 2010 21:57 schreef Greys het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE![]()
Weet je wie er net binnen komen?
euh Gerard Joling?quote:Op woensdag 29 december 2010 21:57 schreef Greys het volgende:
Elies en oh oh?quote:Op woensdag 29 december 2010 21:57 schreef Greys het volgende:
WARM WARM WARMquote:
Met jou meet ze wel hoor, alleen laat ze je dan nooit meer gaanquote:Op woensdag 29 december 2010 21:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
de bapao-sushimeets blijven een droom
Die zit veilig bovenquote:Op woensdag 29 december 2010 22:00 schreef Loveless85 het volgende:
Ik stel voor dat we een fonds openstellen voor noodhulp aan meneer I.
er is nog een leegstaande klikoquote:Op woensdag 29 december 2010 22:00 schreef Loveless85 het volgende:
En waaaar moet al dat volk slapen![]()
Elies en Maes gaan weer terug ook!quote:Op woensdag 29 december 2010 22:00 schreef Loveless85 het volgende:
En waaaar moet al dat volk slapen![]()
dan wens ik ze veel succes, kunnen ze meteen weer gaanquote:Op woensdag 29 december 2010 22:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Elies en Maes gaan weer terug ook!
Het is al 22uquote:Op woensdag 29 december 2010 22:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
dat word vechten om een plaatjequote:Op woensdag 29 december 2010 22:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
er is nog een leegstaande kliko
Heeft Elies de camera bij?quote:Op woensdag 29 december 2010 22:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik denk juist dat dat nu heulemaal niet meer gaat gebeurenquote:Op woensdag 29 december 2010 22:03 schreef Ynske het volgende:
dat zingen van Greys moet nu toch helemaal lukken, met de fysieke steun van Elies en Maes
quote:Op woensdag 29 december 2010 22:04 schreef Goodbye het volgende:
Wedden dat Elies nu al staat te blèren?
Kat in de zakquote:Op woensdag 29 december 2010 22:01 schreef Bamba het volgende:
Oh Elies, als je dit leest: je krijgt snel een normale foto van Gizmo hoor, maar deze kon ik niet laten om niet te posten
Dit krijg je dus als je een hele nieuwschierige kat bent:
[ afbeelding ]
![]()
quote:Op woensdag 29 december 2010 22:06 schreef Bamba het volgende:
jullie negeren mijn leuke plaatje van Gizmo
![]()
Oh shit, ik ben niet meer op het werk
quote:Op woensdag 29 december 2010 22:09 schreef Loveless85 het volgende:
Ja laptops dicht en weg stelletje autisten, en zingen!
quote:Op woensdag 29 december 2010 22:09 schreef Loveless85 het volgende:
Ja laptops dicht, camera's aan en weg stelletje autisten, en zingen!
haha, daar hebben ze pilletjes voorquote:Op woensdag 29 december 2010 22:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Meneer I krijgt hem even niet aan de praat
Heeft ie daar wel vaker last vanquote:Op woensdag 29 december 2010 22:10 schreef tombolafan het volgende:
Meneer I krijgt hem even niet aan de praat
Nu snap ik die opfriscursus ookquote:Op woensdag 29 december 2010 22:10 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Heeft ie daar wel vaker last vanArme Ing
quote:Op woensdag 29 december 2010 22:14 schreef Loveless85 het volgende:
Ik gaat ook plat, dit schiet niet op
En niemand die jou laat zingenquote:Op woensdag 29 december 2010 22:15 schreef indaha het volgende:
[..]
![]()
dadelijk ben ik nog de enige supporter, dronken achter mijn glas wijn
Dat is maar beter ook voor mijn man en kattenquote:
Ja goed zo , je komt op gangquote:Op woensdag 29 december 2010 22:28 schreef Greys het volgende:
Ow
Ow
En nog 'ns ow
Ik neem nog wel een drankje
quote:Op woensdag 29 december 2010 22:28 schreef Greys het volgende:
Ow
Ow
En nog 'ns ow
Ik neem nog wel een drankje
wel filmen en anders volledig verslag morgen voor de eenzamendie hier achtergebleven zjnquote:Op woensdag 29 december 2010 22:38 schreef Greys het volgende:
[ElisaB]Het is hier ge-wel-dig![]()
[/ElisaB]
hoor jij je onderburen seksen?quote:Op woensdag 29 december 2010 22:45 schreef Oognip het volgende:
Ik hoor mijn onderburen de laatste tijd niet meer seksen en nu zag ik dat ze een kamertje blauw aan het verven zijnbaby baby baby, dat verklaart een hoop
Uhuquote:Op woensdag 29 december 2010 22:52 schreef indaha het volgende:
[..]
hoor jij je onderburen seksen?![]()
Maakten ze zoveel herrie dan
je moet je pas zorgen gaan maken als je je overburen kan horenquote:Op woensdag 29 december 2010 22:52 schreef indaha het volgende:
[..]
hoor jij je onderburen seksen?![]()
Maakten ze zoveel herrie dan
Oh, wat heerlijk!quote:Op woensdag 29 december 2010 22:06 schreef Greys het volgende:
Heer I mompelt iets over 'waar is de controller'.
Elisa: "Wát zegt ie nou? Zegt ie nou wie is die bolle???"
Yupsquote:
Whahahahaquote:Op woensdag 29 december 2010 22:01 schreef Bamba het volgende:
Oh Elies, als je dit leest: je krijgt snel een normale foto van Gizmo hoor, maar deze kon ik niet laten om niet te posten
Dit krijg je dus als je een hele nieuwschierige kat bent:
[ afbeelding ]
![]()
Nee! Wat ontzéttend leuk en lief dat jullie kwamen crashen.quote:Op donderdag 30 december 2010 03:25 schreef ElisaB het volgende:
Ow, en dan zijn ze nu zeker ineens allemaal naar bed
Tsskkkk....
quote:Op donderdag 30 december 2010 03:26 schreef Cat22 het volgende:
Nee! Wat ontzéttend leuk en lief dat jullie kwamen crashen.
Ja, wist je dat niet? Ze hebben de week omgegooid zodat 1 januari niet in het weekend valt. Gelukkig nieuwjaar!quote:Op donderdag 30 december 2010 08:58 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben hier trouwens helemaal alleen nog steeds, vanaf 8.15 al, geen idee waar iedereen is, of is het soms zaterdag vandaag?
quote:Op donderdag 30 december 2010 09:02 schreef Barbaaf het volgende:
Eh, sterkte oh-oh. Anders schakel je toch door naar Amsterdam en gooi je de tent dicht?
Beroep je op overmachtquote:
quote:Op donderdag 30 december 2010 09:02 schreef Barbaaf het volgende:
Eh, sterkte oh-oh. Anders schakel je toch door naar Amsterdam en gooi je de tent dicht?
Die mocht vandaag goddank vroeg op en werkenquote:
Dan hoop ik maar dat ie nog een beetje nachtrust heeft gekregen, arme manquote:Op donderdag 30 december 2010 09:32 schreef oh-oh het volgende:
Die mocht vandaag goddank vroeg op en werken
quote:Op donderdag 30 december 2010 09:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die mocht vandaag goddank vroeg op en werken
Als een zonnetjequote:Op donderdag 30 december 2010 10:33 schreef Rewimo het volgende:
Reed ie goed, de auto? En heb je Elies' muziek overleefd?
quote:Op donderdag 30 december 2010 10:54 schreef Ingetje79 het volgende:
Mogguh...wakkert....sort of![]()
4.45 uur erin en 10.30 uur er weer uit![]()
Meneer I. moest er 8.30 uur weer![]()
En om 4.45 zat ie nog met alle "dames" op de bankquote:Op donderdag 30 december 2010 10:59 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
En die was om 3:26 nog aan het stoeien met Tombo, de bikkel
Haaai Maesquote:Op donderdag 30 december 2010 10:31 schreef Maes het volgende:
![]()
Ik ben wakker![]()
Wat een goed idee om gisteravond even naar Friesland te rijdenEcht zo leuk gehad
En met Elies samen in de auto is 190 km heen en terug een breeeeeez
![]()
Oh-oh sterkte vandaagHou vol
![]()
p.s. Elies, meneer Maes vind je een topwijf![]()
p.p.s ik wil ook een ding om mee te kunnen zingen, hoe heet dat ook alweer meneer I?
quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op het afgelopen jaar:
tombolafan
Greys
Pisces29
Ml-etje
Cat22
-Miauw-
oh-oh
Ingetje79
JJH
DeZwabber
iBenny
Dirkh
Tha_Erik
Bellatrix
Goodbye
charmed_angel
pgrferrari
Kally
Pheno
Qwea
Myraela
D.
crv
Muis006
-Vaduz-
Zeroku
Ynske
APK
ElisaB
Crazy-M
Maes
Dizzy-Miss-Lizzy
Symphonic
Rewimo
senesta
Koen66
PatriQue89
Patje1987
Huppelmuts
omearos
Rauzer
Dr_Flash
nokwanda
MissBliss
Harajuku.
Enfermera
Pagan
Bos81
Barbaaf
Bamba
Op een tool die kijkt naar hoe vaak je elkaar quote of in hetzelfde topic zit ofzoquote:
Ow wat schattigquote:Op donderdag 30 december 2010 11:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Op een tool die kijkt naar hoe vaak je elkaar quote of in hetzelfde topic zit ofzo
http://www.fok.nl/gm/forumvriendjes.php
DeZwabber
Greys
Qwea
tombolafan
Cat22
Loveless85
Ingetje79
Ml-etje
Maes
ElisaB
-Hans-
JJH
Ynske
nokwanda
Strega
senesta
Enfermera
Roel_Jewel
Barbaaf
Pagan
Rewimo
alors
Pisces29
DanseMacabre
APK
ferrari_rood
Taiga
Goodbye
Bamba
Harajuku.
Nonneke
Belana
trovey
Lau.
3rdRock
Pino112
themauster
Muis006
Dizzy-Miss-Lizzy
nieslief
Paul-89
Da_Sandman
MissBliss
Morretje
Oognip
Guess.
Burdie
Sjeen
Waalwijker
Dagoduck
tombolafan
Loveless85
Cat22
Dirkh
oh-oh
Ml-etje
Pisces29
Goodbye
Ingetje79
APK
JJH
Tha_Erik
DeZwabber
senesta
Qwea
ElisaB
Harajuku.
Surveillance-Fiets
Pheno
Maes
nokwanda
iteejer
Dizer
Muis006
Dizzy-Miss-Lizzy
Ynske
shiznuts
pussydeluxe
miss_bleu
Strega
MissBliss
TheVulture
Bamba
FelinuX
iBenny
Rewimo
yvonne
Pagan
Karina
trovey
MrManiak
Enfermera
D.
DaMart
Symphonic
Mirjam
Siegfried
Barbaaf
MadMaster
Re
Maar dat kunnen dus ook mensen zijn met wie je een intense verbitterde discussie hebt gehadquote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op het afgelopen jaar:
oh-oh
DeZwabber
Greys
Qwea
tombolafan
Loveless85
Cat22
Ingetje79
nokwanda
Ml-etje
Pagan
Ynske
Maes
Strega
Enfermera
ElisaB
JJH
Rewimo
senesta
APK
Goodbye
DanseMacabre
ferrari_rood
trovey
Bamba
Lau.
Oognip
Harajuku.
TheSilentEnigma
MissBliss
Muis006
Dizzy-Miss-Lizzy
Graseter
Jojoortje
sararaats
zuiderbuur
Taiga
Nonneke
Papierversnipperaar
BramKVO
nieslief
Schunckelstar
indaha
childintime
Ceased2Be
KoosVogels
Pietverdriet
Guppyfriend
Viajero
Morretje
quote:Op donderdag 30 december 2010 11:43 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Maar dat kunnen dus ook mensen zijn met wie je een intense verbitterde discussie hebt gehad
Nou wat een enthousiasmequote:
oh-oh
Greys
DeZwabber
tombolafan
Loveless85
Cat22
Ingetje79
Ml-etje
JJH
Rewimo
nokwanda
APK
Ynske
senesta
Goodbye
Maes
Strega
Harajuku.
Enfermera
Barbaaf
ElisaB
Pagan
ferrari_rood
Muis006
DanseMacabre
Bamba
Raissa
MikeyMo
trovey
MissBliss
Dizzy-Miss-Lizzy
-_Guitarist_-
Taiga
Symphonic
Lau.
Pandora73
Morretje
Lienekien
wdn
Mirjam
Gala6183
Five_Horizons
Belana
Rensjebree
Pisces29
nieslief
Oognip
Kluivert_Vandervaart
Kwaliteit
Jor_Dii
oh-oh en Qweaquote:oh-oh
Qwea
Greys
Loveless85
Ingetje79
Cat22
Ml-etje
Ynske
tombolafan
ElisaB
Muks
Vicky
Diaan73
DeZwabber
ueberduitser
qltel
debuurvrouw
livelink
Pandora73
lady-wrb
chacama
ferrari_rood
_Ingrid_
pinquit
DJMO
trui
Mirjam
Anne
Gala6183
Ticootje
lily
asfalthooligan
Pietverdriet
MaLo
elvhenk
z80
senesta
Maes
Pagan
Goodbye
De_Taartjesfee
APK
moussy
Lottekoekkie
MarMar
Brighteyes
huuphuup
Barbaaf
JJH
iBenny
Oh mijn hart maakt een sprongetjequote:
quote:Op donderdag 30 december 2010 11:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh mijn hart maakt een sprongetje![]()
Naja, toen ik hier niet was zat iedereen elders, alsof ik dr wat aan kan doenquote:Op donderdag 30 december 2010 11:46 schreef Loveless85 het volgende:
Oh-oh staat overal in de top 3 lijkt me, wat ook niet zo verwonderlijk is aangezien ze verantwoordelijk is voor minstens 33,33333333% van de posts in deze SC
Wat nou top 5 ineensquote:Op donderdag 30 december 2010 11:46 schreef Loveless85 het volgende:
Oh-oh staat overal in de top 5 lijkt me, wat ook niet zo verwonderlijk is aangezien ze verantwoordelijk is voor minstens 33,33333333% van de posts in deze SC
Je bent gewoon de lijm die ons bindtquote:Op donderdag 30 december 2010 11:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Naja, toen ik hier niet was zat iedereen elders, alsof ik dr wat aan kan doen![]()
quote:
Je staat bij mij op 6 en bij Greys op 5 ofzoquote:
Mijn vriendin staat heul niet eens in m'n lijstjequote:Op donderdag 30 december 2010 11:48 schreef Rewimo het volgende:
't Is wel opvallend hoe laag qltel staat in mijn lijstje
Ja maar jullie zijn de hele erge incrowd dus daar ben ik blij meequote:Op donderdag 30 december 2010 11:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je staat bij mij op 6 en bij Greys op 5 ofzo
[..]
Mijn vriendin staat heul niet eens in m'n lijstje
KLIEKJES!quote:Op donderdag 30 december 2010 11:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja maar jullie zijn de hele erge incrowd dus daar ben ik blij mee
Als het een simpel wastafeltje en standaardplee en douche met GAMMA wandje is wel.quote:Op donderdag 30 december 2010 11:49 schreef Qwea het volgende:
is 10,000 euro voor een compleet nieuwe badkamer duur?
Wil je gouden kranen of zo?quote:Op donderdag 30 december 2010 11:49 schreef Qwea het volgende:
is 10,000 euro voor een compleet nieuwe badkamer duur?
Ja nee ho, alsof jij, Qwea, Zwab, en Barbaaf niet nog erger zijnquote:Op donderdag 30 december 2010 11:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja maar jullie zijn de hele erge incrowd dus daar ben ik blij mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |