ga ik eens proberen...quote:Op woensdag 29 december 2010 18:23 schreef Bart het volgende:
[..]
Plus dat PhysX volgens mij niet zo goed draait op ATI-kaarten. Probeer dat eens uit te schakelen...
holiday sale en een algemeen topic zijn toch andersquote:Op woensdag 29 december 2010 20:47 schreef CantFazeMe het volgende:
Toch maar een nieuwe gemaakt? Was het holiday topic niet genoeg?
Kerst is al geweest.quote:Op woensdag 29 december 2010 20:48 schreef mschol het volgende:
[..]
holiday sale en een algemeen topic zijn toch anders(de holiday sale zakt na kerst in princiepe weg..)
ah, ik mag toch hopen dat je weet wat ik ermee bedoel...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 29 december 2010 20:58 schreef mschol het volgende:
[..]
ah, ik mag toch hopen dat je weet wat ik ermee bedoel...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 20 januari 2014 14:20 schreef BozeHaas het volgende:
Ik ken porsche1 alleen als een doorwinterde Braddie-basher eigenlijks.
thnxquote:Op woensdag 29 december 2010 21:06 schreef Chef_M het volgende:
GTA map in steam vind je in je C:/Program Files/Steam/Common/pc/ ofzoeits, moet je ff zoeken in je steam map.
Komt door de aanbiedingen die lopen, wanneer deze vanavond eindigen keert steam langzaam weer terug naar de normale snelheid.quote:Op maandag 3 januari 2011 09:23 schreef Green1 het volgende:
Steam is fucking langzaam de laatste tijd zeg. Als ik een spel wil installeren komt het niet boven de 600kb/s uit
Rustig aan! Ik heb genoeg gekocht...quote:
Ben blij dat ik me heb kunnen inhouden tijdens de sale. Uiteindelijk zijn het voor mij 2 nieuwe games geworden.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:48 schreef captain.lefteye het volgende:
[..]
Rustig aan! Ik heb genoeg gekocht...
• AaaaaAAaaaAAAaaAAAAaAAAAA!!!
• Cities XL 2011
• Empire (!) & Napoleon: Total War GOTY
• Europa Universalis III: Complete (!)
• Grand Ages: Rome Gold
• GTA IV Complete Bundle
• Hearts of Iron III Complete
• Hegemony: Philips of Macedon
• Mafia II en DLC
• Mirror's Edge (!)
• Need for Speed: Hot Pursuit (!)
• Patrician IV
• Shattered Union
• Sid Meier's Railroads (!)
• Swords & Soldiers HD
• The Mawesome Pack
• Tropico 3 Gold
• World Basketball Manager 2010
(!) betekent dat ik het spel al eerder had, maar nu in ieder geval legaal![]()
Alles voor het schamele bedrag van E. 164,40 () in plaats van E. 484,67.
ik plaats het hier omdat het sales-topic nu alweer te stil is...
Wel veelquote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:48 schreef captain.lefteye het volgende:
[..]
Rustig aan! Ik heb genoeg gekocht...
• AaaaaAAaaaAAAaaAAAAaAAAAA!!!
• Cities XL 2011
• Empire (!) & Napoleon: Total War GOTY
• Europa Universalis III: Complete (!)
• Grand Ages: Rome Gold
• GTA IV Complete Bundle
• Hearts of Iron III Complete
• Hegemony: Philips of Macedon
• Mafia II en DLC
• Mirror's Edge (!)
• Need for Speed: Hot Pursuit (!)
• Patrician IV
• Shattered Union
• Sid Meier's Railroads (!)
• Swords & Soldiers HD
• The Mawesome Pack
• Tropico 3 Gold
• World Basketball Manager 2010
(!) betekent dat ik het spel al eerder had, maar nu in ieder geval legaal![]()
Alles voor het schamele bedrag van E. 164,40 () in plaats van E. 484,67.
ik plaats het hier omdat het sales-topic nu alweer te stil is...
quote:Beyond Good and Evil
Runaway, A Road Adventure
Swarm Arena
Bionic Commando + Rearmed
Ion Assault
Anno 1404 Gold
Far Cry Complete
Command and Conquer: Red Alert 3
Hitman Collection
Transformers: War for Cybertron
Star Trek Online - Deluxe Edition
Europa Universalis III: Complete
Swords and Soldiers HD
Greed Corp
Brothers in Arms Pack
Plants vs. Zombies
City of Heroes Going Rogue EU
Section 8
Victoria II
Victoria
Serious Sam Gold Pack (ROW)
Victoria II: Interwar Sprite Pack
Neverwinter Nights 2: Platinum
EVE Online
Mass Effect 2 - Digital Deluxe
Darksiders
Super Meat Boy
Tom Clancy's Splinter Cell Conviction
Splinter Cell
SplinterCell: Double Agent
Splintercell: Chaos Theory
Batman: Arkham Asylum GOTY
Blue Toad Murder Files
Overlord Complete Pack
Borderlands DLC Claptrap
Saints Row 2 (EU)
Ghost Recon Pack
Alpha Protocol
Bully: Scholarship Edition
Time Gentlemen, Please!
Rush
Bioshock 2
Winterbottom
Aion (EU)
OddBoxx
Indie Fright Pack
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:02 schreef Tain het volgende:
Tis maar goed dat ik een bonus had, maar ik hoef 0 games te kopen dit jaar
[..]
nope, je koopt het pack, en niet de losse games (de losse games kan je giften)quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:27 schreef gnilrednoz het volgende:
geloof dat dit toch het topic is om in te posten als ik het over steam wil hebben he
wou even vragen:
zou ik dit pack
http://store.steampowered.com/sub/7513/
kunnen kopen en dan 3 vd 4 games gewoon weg kunnen geven (giften)? of kan dat alleen als ik ze al heb? want ik wil eigk alleen call of juarez bound in blood hebben
Je kunt zien of je ze kunt giften door te doen of je ze koopt maar op het moment dat je moet betalen klik je gewoon weg.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:27 schreef gnilrednoz het volgende:
geloof dat dit toch het topic is om in te posten als ik het over steam wil hebben he
wou even vragen:
zou ik dit pack
http://store.steampowered.com/sub/7513/
kunnen kopen en dan 3 vd 4 games gewoon weg kunnen geven (giften)? of kan dat alleen als ik ze al heb? want ik wil eigk alleen call of juarez bound in blood hebben
kan met beperkt aantal spellen, en dan voornamelijk de valve spellenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:59 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Je kunt zien of je ze kunt giften door te doen of je ze koopt maar op het moment dat je moet betalen klik je gewoon weg.
Kijk tot dit scherm.
[ afbeelding ]
In dit geval kan het dus niet. Maar in die van portal 2 kan het dus wel. Je krijgt daarbij nml een extra portal 1. Maar die heb ik al dus die mag ik dan weggeven aan iemand anders
En als het bevalt ga je door met aankoop zo niet ga je naar de hoofdpagina van de store en gooi je het uit je cart![]()
2 niet intressante, 1 heb ik al en de andere bevat ubi-drm-softquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:38 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
15 euro voor deze weekenddeal.
bioshock 2 neem ik maar mee denk ik zo.. 4,99 is prima te doenquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:09 schreef Solique het volgende:
2K actie deze week.
- Gisteren: Mafia 1 en 2
- Vandaag: Bioshock 1 en 2.
Magicka is echt leuk, en niet duur (5 euro). Als je het met een of meerdere vrienden speelt is het echt humor.quote:Op woensdag 13 april 2011 18:04 schreef Nick-GizMo het volgende:
gvd net te laat met mafia dus.. Is dat Magicka iets?
Ja nu de complete pack met vietnam voor 8 euroquote:Op woensdag 13 april 2011 18:09 schreef Salamando het volgende:
[..]
Magicka is echt leuk, en niet duur (5 euro). Als je het met een of meerdere vrienden speelt is het echt humor.
Ja ik twijfel nog of ik alles koopquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:19 schreef ImMaxa het volgende:
Heb Vice City en San Andreas gekocht. Samen voor 5 euro. Heb Vice City al, maar wel zo handig om in Steam te hebben, geen gezeur meer om een cd voor installatie of spelen.
ik heb het hele rockstar pack al eens in een wintersale gehaaldquote:Op zondag 17 april 2011 00:01 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja ik twijfel nog of ik alles koop
GTA 1 is zelfs gratisquote:Op zondag 17 april 2011 03:33 schreef bambino het volgende:
Net ff die rockstar classics gekocht.
old skool gta 1
niet duur trouwens voor alles
gta 2 ookquote:Op zondag 17 april 2011 09:49 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
GTA 1 is zelfs gratis
Grand Theft Auto Complete Pack = 39.99
GTA Classic pack = 7.49
twijfel twijfel
yup..quote:
gelukkig heb ik dus even gewachtquote:
truequote:
Hier nog geen last van gehad eigenlijkquote:Op zondag 17 april 2011 23:54 schreef bambino het volgende:
Heb vanmiddag vice city beetje gespeeld maar op win 7 64bit werkt dat toch niet echt super
elke missie loopt die ff vast bij een zwart scherm met de naam van de missie.
Dan moet ik ff wachten, alt tab, dan weer selecteren, en dan gaat het spel verder.
Beetje jammer maar is te verwachten van een oud spel
gta1 werkte trouwens prima alhoewel het er niet uit ziet met tegenwoordige schermen en resoluties
Zet frame limitter maar is offquote:Op maandag 18 april 2011 17:57 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hier nog geen last van gehad eigenlijk
ik wacht ff op reacties van de speelduur. Portal 1 was iets van 2-3 uur, nou was die 'gratis' bij de orange box, maar portal 2 is wel fullprice...quote:
ik ga 'm iig van de week kopen.quote:
http://www.budgetgaming.nl/game-profile/dead+space+2_PC.htmlquote:
Idem hier, nette prijs hoorquote:Op woensdag 11 mei 2011 16:58 schreef Glijdt_licht het volgende:
Lekkere actie weer nu met Tropico3.
¤6,24 voor tropico3 + DLC.Hb t maar ff gekocht.
Voor 3.74 heb je een paar dagen speelplezier dus dat lijkt me geeneens zo'n slechte dealquote:Op woensdag 11 mei 2011 19:26 schreef Tijntje83 het volgende:
Tropico 3 was niet echt zo lang interessant moet ik eerlijk zijn
Idd...laatst op Utrecht centraal een wokmaaltijd voor 8 euro gekocht. Was binnen 5 minuten op! Dan is tropico toch echt wel een betere dealquote:Op woensdag 11 mei 2011 19:32 schreef Tain het volgende:
[..]
Voor 3.74 heb je een paar dagen speelplezier dus dat lijkt me geeneens zo'n slechte deal
Als je bij downloads gaat kijken staat dat die DLC zo'n 3092 MB groot is.quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:36 schreef densha het volgende:
[..]
Idem hier, nette prijs hoor
Die DLC is trouwens wel onzin...was een bestandje van 1 mb
en daardoor heb ik nu een steam lijst van +200 gamesquote:Op woensdag 11 mei 2011 19:32 schreef Tain het volgende:
[..]
Voor 3.74 heb je een paar dagen speelplezier dus dat lijkt me geeneens zo'n slechte deal
Klinkt bekendquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:14 schreef mschol het volgende:
[..]
en daardoor heb ik nu een steam lijst van +200 games
Lijkt me sterk, aangezien mn gehele tropico3 map incl de dlc 3gig is.quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:06 schreef pagadder het volgende:
[..]
Als je bij downloads gaat kijken staat dat die DLC zo'n 3092 MB groot is.
Ja, en ook Fire en Sword...quote:Op maandag 16 mei 2011 01:59 schreef jepperdeprep het volgende:
Speelt iemand hier Mount&Blade: Warband?
Dat is echt een geniaal spel!
Hoor er genoeg mensen over maar moet gewoon eens een demo spelen.quote:Op maandag 16 mei 2011 01:59 schreef jepperdeprep het volgende:
Speelt iemand hier Mount&Blade: Warband?
Dat is echt een geniaal spel!
Een game moet veel langer plezier geven, geen paar dagen, hoe goedkoop het ook is.quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:32 schreef Tain het volgende:
[..]
Oh nice, die wilde ik al hebben.quote:Op maandag 16 mei 2011 10:05 schreef Bart het volgende:
http://store.steampowered.com/app/92800/
Nu in de aanbieding van 15 voor 7,50. Heb ff kort de demo gespeeld, op zich wel een grappig puzzelspel voor de beta-mensen onder ons.
Vond de demo wel tof, goede laptop game, dus maar gekocht!quote:Op maandag 16 mei 2011 10:05 schreef Bart het volgende:
Nu in de aanbieding van 15 voor 7,50. Heb ff kort de demo gespeeld, op zich wel een grappig puzzelspel voor de beta-mensen onder ons.
Vanavond eens uit proberen.quote:Op maandag 16 mei 2011 10:05 schreef Bart het volgende:
Je gaat voorbij aan het punt. Van een goedkope game hoef je minder lang speelplezier te verwachten dan van een 50e game, zonder dat je het als miskoop kunt bestempelen.quote:Op maandag 16 mei 2011 10:02 schreef Tijntje83 het volgende:
[..]
Een game moet veel langer plezier geven, geen paar dagen, hoe goedkoop het ook is.
Ben je dom of doe je alsof? Als je niet snapt dat dat een voorbeeld is om aan te geven hoe zeikerig en kieskeurig we doen als het over goedkope games gaat, terwijl we dagelijks meer geld aan onze lunch uitgeven. Probeer eens van die vmbo mindset af te komen en zaken in een breder perspectief te zien.quote:Overigens eten met games vergelijken.
Dat hangt van je inkomen af.quote:Op maandag 16 mei 2011 13:38 schreef Tijntje83 het volgende:
Nee, 8 euro uitgeven voor je lunch is dom.![]()
Oud spel...als je je over de graphics heen kan zetten heb je echt goede gameplay.quote:Op maandag 16 mei 2011 13:43 schreef Tijntje83 het volgende:
Heeft iemand overigens Evil Genius geprobeerd? Lijkt me een leuk spel maar ik heb eigenlijk geen zin in een miskoop, ook al is het een tientje.
Ik heb altijd wel willen betalen voor een goede pc game, maar voorheen bestelde ik ze altijd uit GB. Play.com of zavvi...heel goedkoop 20euro maar meestal een verzendtijd van 2 weken.quote:Op maandag 16 mei 2011 13:47 schreef borisz het volgende:
Door steam ben ik wel weer gaan betalen voor games.
Lang leve de combipakketten en uitverkoop.
Had ik ook al gelezen op een forum van een DK-kloon website, iemand verwees naar Evil Genius dus vandaar mijn vraag.quote:Op maandag 16 mei 2011 13:46 schreef densha het volgende:
Soort van dungeon keeper achtige game met veel humor en referenties naar James Bond
Ongetwijfeld. Gewoon geduld hebben.quote:Op maandag 16 mei 2011 14:08 schreef Tijntje83 het volgende:
[..]
Had ik ook al gelezen op een forum van een DK-kloon website, iemand verwees naar Evil Genius dus vandaar mijn vraag.
Ik zal eens kijken of ie ooit weer in de aanbieding komt in ieder geval, bedankt.
kijk anders e.v.t. op GOG.com of hij daar in de aanbieding isquote:Op maandag 16 mei 2011 14:08 schreef Tijntje83 het volgende:
[..]
Had ik ook al gelezen op een forum van een DK-kloon website, iemand verwees naar Evil Genius dus vandaar mijn vraag.
Ik zal eens kijken of ie ooit weer in de aanbieding komt in ieder geval, bedankt.
quote:Steam
Steam Announces Daily Deals!
Starting today, Steam offers a new 24-hour deal, every single day. Look for the deals each day on the front page of Steam. Or follow us on twitter or Facebook for instant notifications wherever you are!
Today's Deal: Save 75% off Operation Flashpoint: Dragon Rising!...
Source: Steam
Published: 2011-05-16 17:08:00 GMT
GVD is ie nu niet meer in de bonusquote:Op maandag 16 mei 2011 12:30 schreef Bart het volgende:
Ik wil vanmiddag de demo nog ff uitspelen (kwam gisteren niet tot het eind), als ik er dan nog steeds zo positief over ben dan koop ik hem ook.
dat dus. de deals zijn vaak best intressant genoeg om je over de streep te trekken om em dan toch maar te kopen..quote:Op maandag 16 mei 2011 19:52 schreef SpankmasterC het volgende:
Verbaast me eigenlijk niets, de sales zijn altijd een succes en ook een reden dat veel mensen naar Steam komen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:55 schreef Tain het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ afbeelding ]Ik houd het wel bij haulin die ik nog heb liggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze ziet er toch beduidend minder uit.| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
Zoiets?quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:22 schreef BurnaBoy het volgende:
Nieuwe regel hierzo dan maar voor die dailydeals voor mij.
Alleen kopen bij 75 of 80% korting. anders tengels af.
Mijn steam wordt al veel te groot
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
Tain! Jij ubergamertquote:
Hoezo? Ben je je baan kwijt, of je vriendin?quote:
nee bedoelde dat ik meer tijd in een dag wil...quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:09 schreef Bart het volgende:
[..]
Hoezo? Ben je je baan kwijt, of je vriendin?
ik kom een aardig eind met 308 games...quote:
Ja ik zit nu op 136, en liever geen 500quote:
Oh zoquote:Op woensdag 18 mei 2011 21:16 schreef Tain het volgende:
[..]
nee bedoelde dat ik meer tijd in een dag wil...
Leuk, had het spel dus gekocht met deze aanbieding, maar dit is het enige spel wat mijn pc keihard laat hangenquote:Op maandag 16 mei 2011 10:05 schreef Bart het volgende:
quote:Op maandag 23 mei 2011 19:06 schreef Tain het volgende:
Ubisoft week
Alle Prince of Persia's los met 66% of de complete pack met 75% korting
Ik hoop op een HOMM aanbiedingquote:Op maandag 23 mei 2011 19:07 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]heb eigenlijk geen Ubisoft games op het oog die ik wil, maar misschien zit er wat tofs tussen!
Iemand ervaring met die cartoony/artsy PoP? 5 euro is wel cheap namelijk.quote:Op maandag 23 mei 2011 19:06 schreef Tain het volgende:
Ubisoft week
Alle Prince of Persia's los met 66% of de complete pack met 75% korting
Ik vond hem best wel tof, maar ik hou dan ook erg van het genre. 5 euro is ie inderdaad wel waardquote:Op maandag 23 mei 2011 19:10 schreef Silv het volgende:
[..]
Iemand ervaring met die cartoony/artsy PoP? 5 euro is wel cheap namelijk.
Best leuk!quote:Op maandag 23 mei 2011 19:10 schreef Silv het volgende:
[..]
Iemand ervaring met die cartoony/artsy PoP? 5 euro is wel cheap namelijk.
Gezien dat settlers net als PoP een major franchise is van ubi komt dat vast welquote:Op maandag 23 mei 2011 19:14 schreef Tijntje83 het volgende:
Settlers 7 nog steeds te duur met z'n 26,79 euroHopelijk wordt ie nog verder afgeprijsd later deze week.
Dat dus. Windows x360 gamepad is dan nog wel hetmeest aan te raden. Die is namelijk al helemaal out of box ondersteund.quote:Op maandag 23 mei 2011 19:23 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Best leuk!Maar hij speelt wel een stuk lekkerder met een gamepad, dus zorg dat je die erbij hebt
Yeah, ik heb zelf nog een Logitech dual-shock achtige unit liggen, maar zit er toch af en toe aan te denken om een wired 360-controller te halen of een wireless-dongle, niet dat ik zooo vaak een gamepad wil op m'n PC maar als ik er dan een wil dan moet ie het wel gewoon meteen lekker doen en met rumble en alles.quote:Op maandag 23 mei 2011 19:38 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Gezien dat settlers net als PoP een major franchise is van ubi komt dat vast wel
[..]
Dat dus. Windows x360 gamepad is dan nog wel hetmeest aan te raden. Die is namelijk al helemaal out of box ondersteund.
Hopen dat ze AC:B in de aanbieding doen.quote:Op maandag 23 mei 2011 20:19 schreef SpankmasterC het volgende:
Maargoed, wat kunnen we nog meer van Ubi verwachten? (dikgedrukt is wat ik verwacht wat komen zal)
- Splinter Cell dag
- Assassin's Creed dag
- Might & Magic dag
- Far Cry dag
- Strategy-dag (World in Conflict, RUSE, Anno 1404, Settlers?)
- Brothers in Arms dag
- Vliegspellen dag (Blazing Angels, Heroes over Europe, IL-2 Sturmovik)
- Tie-in dag (Avatar, Cloudy with a chance of meatballs, Lost)
- Petz-dag ()
- Silent Hunter dag
- Settlers dag
- Tom Clancy dag (voor alle overige niet-Splinter Cell Tom Clancy games)
Zo kunnen ze inderdaad wel een weekje vullen!
Het zou mooi zijn, maar gok het niet, aangezien die nu ook niet in de 33% zit (evenals IL-2: Cliffs of Dover)quote:
Hij is nu al voor 33% minder, als ik jou was zou ik het tot zondag in de gaten houden en als ie dan niet in de aanbieding is geweest hem alsnog kopen met 33% korting.quote:Op maandag 23 mei 2011 21:54 schreef pagadder het volgende:
Kans dat Anno 1404 in de aanbieding komt? Wil deze al lang eens proberen, wacht op een schappelijk prijsje.
Spel is nu niet beschikbaar om te kopen. Ach, dan wordt het wachten op de Christmas Sale. Misschien maar goed ook. Heb nog een vijftal spelletjes die ik nog eens zou moeten uitspelen.quote:Op maandag 23 mei 2011 22:39 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Hij is nu al voor 33% minder, als ik jou was zou ik het tot zondag in de gaten houden en als ie dan niet in de aanbieding is geweest hem alsnog kopen met 33% korting.
ik heb ooit de gold editie gekocht, best geinig, alleen is het net zoals met veel andere spellen, je speelt het 1-2 weken, daarna leg je het opzij voor een jaar en dan begin je weer eensquote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:48 schreef Tijntje83 het volgende:
De prijs van Settlers 7 vind ik nog erg duur tbh, had van mij best 10-15 euro mogen zijn. In dat geval had ik nog overwogen hem te kopen.
Half uurtje geduld hebbenquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:33 schreef bambino het volgende:
Ik zie de actie niet van woensdag, nog steeds dinsdag hier :S?
same here, ik heb wel uplink gescoord.. geinig spelletje..quote:
Ik zou eerst Trackmania nations proberen is de gratis variant als je twijfeld.quote:
Same hier, FC2 heb ik op de 360 maar vind het geen boeiend spel, setting staat me niet echt aan en de gunplay voelt niet echt goed...quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:19 schreef ImMaxa het volgende:
Far Cry ¤ 2,50
Far Cry 2: Fortune's Edition: ¤ 7,50
Samen voor ¤ 9,99
Geen interesse, next.
Yeah, tot nu toe nog niets boeiends...!quote:
FC2 heb ik al op retail disk met mooie doos, de dlc hoef ik het niet voor te doen en FC1 was volgens mij zelfs gratis te krijgen..quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:19 schreef ImMaxa het volgende:
Far Cry ¤ 2,50
Far Cry 2: Fortune's Edition: ¤ 7,50
Samen voor ¤ 9,99
Geen interesse, next.
Ik keek net even. Anno is niet eens te koop hier in europa, Je kunt hem wel op steam hebben. maar blijkbaar alleen als onderdeel van een pack. Dus niet los kopen.quote:Op maandag 23 mei 2011 22:39 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Hij is nu al voor 33% minder, als ik jou was zou ik het tot zondag in de gaten houden en als ie dan niet in de aanbieding is geweest hem alsnog kopen met 33% korting.
Wie is er nou niet altijd online?quote:Op zondag 29 mei 2011 12:33 schreef CantFazeMe het volgende:
Maar dat "altijd online zijn" vind ik echt vernaggeld bij Ubisoft games. Daarom koop ik geen games meer van Ubisoft.
Splinter Cell zijn hele toffe spellen, Rainbow Six zijn wel leuk maar moet je ook mooi vinden aangezien het wel echte tom clancy stijl spellen zijn. Ghost recon vind ik zelf minder. EndWar ken ik niet, Hawx lijkt mij erg vet, zit te twijfelen, zijn wel erg cheap nuquote:Op maandag 30 mei 2011 01:10 schreef mschol het volgende:
is er nog wat de moeite waard van tom clancy?
Is het zeker, ben benieuwd naar trackmania 2quote:Op maandag 30 mei 2011 10:03 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik heb dit weekend trackmania gekocht. Wat een verslavend spel!
Ik hoop net zoals deel 1. Een gratis versie en een betaald met veel extra's.quote:
Je doelt op Trackmania?quote:Op maandag 30 mei 2011 10:59 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik heb de betaalde variant van Steam, wat is er extra aan?
Heb teveel Trackmania gespeeld dus weet er aardig wat vanafquote:
er komt vast nog wel een 2k/THQ week ofzo..quote:Op maandag 30 mei 2011 12:40 schreef ImMaxa het volgende:
Een hele week aanbiedingen doen ze toch niet zo heel vaak?
Nu toevallig in korte tijd EA en Ubisoft, maar ik denk dat het nu wel even stil blijft. De dagelijkse deal is er natuurlijk, en ze hebben tegenwoordig best veel midweek en weekend acties, maar ik denk dat we moeten wachten tot de zomersale voor goede grote aanbiedingen...
Daar zijn ze dan niet duidelijk in... ik heb de gratis versie en was daar op een gegeven moment wel op uitgekeken, al die futuristische banen. Maar dit smaakt naar meer...quote:Op maandag 30 mei 2011 11:03 schreef Solique het volgende:
[..]
Je doelt op Trackmania?
- De gratis versie heeft alleen de stadium type, dus races en banen in het stadion en de F1 achtige auto's. Je kan ook alleen banen maken voor dit type.
- De betaalde versie heeft stadium, rally, alpine, desert en island.
Daarnaast kan je custom auto's laden en eigen banen maken voor elk type of een eigen type ontwerpen.
Op de officiele site staat het wel duidelijker.quote:Op maandag 30 mei 2011 12:43 schreef Verbal het volgende:
[..]
Daar zijn ze dan niet duidelijk in... ik heb de gratis versie en was daar op een gegeven moment wel op uitgekeken, al die futuristische banen. Maar dit smaakt naar meer...
Ik wacht wel op de holiday sale...
Trouwens nog iemand interesse in Frozen Synapse? Alleen te koop per twee namelijk.
V.
Ja maar ook in de gratis versie mogen ze wel wat meer teasen dan...quote:Op maandag 30 mei 2011 12:45 schreef Solique het volgende:
[..]
Op de officiele site staat het wel duidelijker.
Bij steam staat er niet veel bijzonders bij
Ik heb hem al gekocht, maar heb nog niemand voor de 2e kopie.quote:Op maandag 30 mei 2011 12:43 schreef Verbal het volgende:
Trouwens nog iemand interesse in Frozen Synapse? Alleen te koop per twee namelijk.
V.
Je krijgt bij het afsluiten van de Free-versie toch een scherm met meer info over de betaalde versie?quote:Op maandag 30 mei 2011 12:46 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ja maar ook in de gratis versie mogen ze wel wat meer teasen dan...
V.
Als er een demo van is kan ik eens kijken, ziet er wel leuk uit.quote:Op maandag 30 mei 2011 12:48 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik heb hem al gekocht, maar heb nog niemand voor de 2e kopie.
Vroeger wel altijdquote:Op maandag 30 mei 2011 12:56 schreef Tain het volgende:
[..]
Je krijgt bij het afsluiten van de Free-versie toch een scherm met meer info over de betaalde versie?
Alleen een trailer:quote:Op maandag 30 mei 2011 12:59 schreef Solique het volgende:
[..]
Als er een demo van is kan ik eens kijken, ziet er wel leuk uit.
Nou, dan geef ik jou toch de helft en gift je mij jouw tweede?quote:Op maandag 30 mei 2011 12:48 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik heb hem al gekocht, maar heb nog niemand voor de 2e kopie.
Joh, dat soort splash screens lees ik nooit. als ik afsluit is het meestal omdat ik snel iets anders moet doen.quote:Op maandag 30 mei 2011 12:56 schreef Tain het volgende:
[..]
Je krijgt bij het afsluiten van de Free-versie toch een scherm met meer info over de betaalde versie?
Prima, je hebt zo PMquote:Op maandag 30 mei 2011 14:06 schreef Verbal het volgende:
[..]
Nou, dan geef ik jou toch de helft en gift je mij jouw tweede?
Opgelost
V.
GAM PC topic 4 life!quote:
quote:Op maandag 30 mei 2011 21:34 schreef bambino het volgende:
HAWX 2 uitgespeeld
Sommige missies waren wel kut maar meeste was echt redelijk makkelijk.
hmm not sure, uurtje of 6-8 i guess.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:28 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]damn da's snel, hoeveel uur ben je eraan kwijt geweest?
Je weet dat je dat van elke game gewoon in Steam kan zien?quote:Op maandag 30 mei 2011 22:54 schreef bambino het volgende:
[..]
hmm not sure, uurtje of 6-8 i guess.
Weet niet of ik dat ergens kan zien, geloof wel dat ik pilot stats zag staan ergens
zal zo ff kijken
edit: nop kan het nergens zien
owja oepsquote:Op dinsdag 31 mei 2011 07:56 schreef Bart het volgende:
[..]
Je weet dat je dat van elke game gewoon in Steam kan zien?
je weet dat dat bugged is en niet 100% accuraat is? (althans, dat is mijn ervaring)quote:Op dinsdag 31 mei 2011 07:56 schreef Bart het volgende:
[..]
Je weet dat je dat van elke game gewoon in Steam kan zien?
Bugged valt toch wel mee? Het meet gewoon de tijd vanaf het moment dat je de game opstart tot je hem afsluit.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 09:57 schreef mschol het volgende:
[..]
je weet dat dat bugged is en niet 100% accuraat is?
mwha, mijn ervaring is dat hij het niet goed registreert,quote:Op dinsdag 31 mei 2011 09:59 schreef Tain het volgende:
[..]
Bugged valt toch wel mee? Het meet gewoon de tijd vanaf het moment dat je de game opstart tot je hem afsluit.
dat is waar, is me ook wel eens opgevallen.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 09:57 schreef mschol het volgende:
[..]
je weet dat dat bugged is en niet 100% accuraat is? (althans, dat is mijn ervaring)
Ik heb het ook bij enkele games, maar dat zijn veelal oude games, een spel als Deus Ex; Invisible War bijvoorbeeld, want die doet een beetje vreemd als ie opstart, die start twee .exe's op, Steam telt alleen de 1e terwijl de game de 2e .exe is die opgestart wordt.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:01 schreef mschol het volgende:
[..]
mwha, mijn ervaring is dat hij het niet goed registreert,
ik heb games die vermeldt hij als b.v. X minutes played maar die ik echt meerdere uren heb gespeeld... (en X is niet het aantal uren in minuten)
oh, ja. Zou gisteren de trailer kijken.quote:
Dit heb ik ook bij mijn TF2, hij geeft aan 174 uur ofzo aan maar wanneer ik kijk naar de stats van de classes, dan heb ik alleen al met de Soldier class 421 uur gespeeld, in totaal heb ik zo'n 941 uur gespeeld.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:01 schreef mschol het volgende:
[..]
mwha, mijn ervaring is dat hij het niet goed registreert,
ik heb games die vermeldt hij als b.v. X minutes played maar die ik echt meerdere uren heb gespeeld... (en X is niet het aantal uren in minuten)
Veel gespeeld toen het net uit was? Toen hielden ze de tijd nog niet bij namelijkquote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:29 schreef Tijntje83 het volgende:
[..]
Dit heb ik ook bij mijn TF2, hij geeft aan 174 uur ofzo aan maar wanneer ik kijk naar de stats van de classes, dan heb ik alleen al met de Soldier class 421 uur gespeeld, in totaal heb ik zo'n 941 uur gespeeld.
http://forums.steampowered.com/forums/showthread.php?t=1324275quote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:46 schreef Tijntje83 het volgende:
Niet? Hmm, nou ja ik had de Orange Box in de pre-order staan dus toen speelde ik ook heel wat, maar het is wel een hele tijd geleden. Sinds wanneer zijn ze eigenlijk de tijd precies bij gaan houden dan?
quote:From what I've found, it seems like it started somewhere in mid-March of 2009
Heb hem zelf gekregen van steam (wegens problemen met betaling), maar nooit opgestart.quote:
Aha, bedankt.quote:Op woensdag 1 juni 2011 20:03 schreef Solique het volgende:
[..]
Heb hem zelf gekregen van steam (wegens problemen met betaling), maar nooit opgestart.
Heeft wel gemiddeld een 8.4 over 48 reviews van bladen/sites.
Maar je moet er van houden, beetje hitman/oude splinter cell style geloof ik.
en?quote:Op woensdag 1 juni 2011 20:40 schreef Bart het volgende:
Het is natuurlijk al wel een zwaar verouderd spel (2004 ofzo).
Dat de gameplay toch minder is dan het destijds was.quote:Op woensdag 1 juni 2011 20:51 schreef mschol het volgende:
[..]
en?
dungeon keeper of heme hospital zou ik zo nog 10 euro voor neertellen, pareltjes
Ach, dan weet ik tenminste zeker dat mijn oude PC'tje het nog aankanquote:Op woensdag 1 juni 2011 20:40 schreef Bart het volgende:
Het is natuurlijk al wel een zwaar verouderd spel (2004 ofzo).
Haha, te vroeg gejuicht.quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:48 schreef spunos het volgende:
[..]
Ach, dan weet ik tenminste zeker dat mijn oude PC'tje het nog aankan
Wat voor problemen loop je aan? Is namelijk best een onstabiele game, maar er zijn zoveel fixes voor uitgebracht ondertussen.quote:Op donderdag 2 juni 2011 13:46 schreef spunos het volgende:
[..]
Haha, te vroeg gejuicht.Ik heb het spel gekocht, maar ik krijg 'm met geen mogelijkheid aan de praat.
Hij crasht zodra hij klaar is met laden, dwz meteen bij het weergeven van het menuscherm. Ik heb al een beetje zitten rondneuzen op het steam forum, en alle fixes geprobeerd die ik daar tegenkwam (waaronder dus dat .exe programmaatje, het veranderen van de resolutie, en het instellen van de processoraffiniteit) (ik wist niet eens dat dat kon)... maar helaas.quote:Op donderdag 2 juni 2011 17:29 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Wat voor problemen loop je aan? Is namelijk best een onstabiele game, maar er zijn zoveel fixes voor uitgebracht ondertussen.
Cache ook gecontroleerd? Heb het heel af en toe dat Steam niet alle files goed download.quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:48 schreef spunos het volgende:
[..]
Hij crasht zodra hij klaar is met laden, dwz meteen bij het weergeven van het menuscherm. Ik heb al een beetje zitten rondneuzen op het steam forum, en alle fixes geprobeerd die ik daar tegenkwam (waaronder dus dat .exe programmaatje, het veranderen van de resolutie, en het instellen van de processoraffiniteit) (ik wist niet eens dat dat kon)... maar helaas.
Uiteraardquote:Op donderdag 2 juni 2011 21:57 schreef Tain het volgende:
[..]
Cache ook gecontroleerd? Heb het heel af en toe dat Steam niet alle files goed download.
https://support.steampowe(...)p?ref=2037-QEUH-3335
Hier verder geen crash maar wel een irritante minimaliseer actie tijdens het laden als ik Start Game aanklik.quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:13 schreef spunos het volgende:
[..]
UiteraardDat probeer ik altijd als eerst.
Ik vond beiden zeer vermakelijk en zijn zeker de huidige prijs waard als je van dat soort games houd.quote:Op donderdag 9 juni 2011 17:40 schreef borisz het volgende:
Iemand ervaring met Shadowgrounds en Trine?![]()
50%quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:27 schreef Chef_M het volgende:
Kutkutkutkut, iemand die me meer kan vertellen over die deal van CoD: MW2? Ben namelijk niet thuis en Steam/Steam site werkt hier niet.
Dank. Geld dat voor de hele week of alleen vandaag? En de hele week t/m Zondag is dat?quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:31 schreef borisz het volgende:
[..]
50%
Dus van 40 voor 20.
Daarbij kan je nog de Stimulus Package en Resurgence Pack aanschaffen voor 7ps ipv 14.
Ze zullen wel vrijdag 1u bedoelen denk ik.quote:Aanbod eindigt donderdag om 01:00.
Was duidelijk te langzaam. Jammer.quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:38 schreef borisz het volgende:
[..]
Ze zullen wel vrijdag 1u bedoelen denk ik.. Kortom je moet er snel bij zijn.
RUSE gebruikt altijd Steam, ook als je hem in de winkel koopt, dus ja het spel komt in je Steam terecht, via Steam zal je updates krijgen en je kan dus ook de DLC kopen via Steamquote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:12 schreef FireFoz het volgende:
ik ben totaal onbekend met steam en ik heb een vraag. ik wil een spel kopen (ruse) maar die kost in de winkel 12 euro en bij steam 49.95. maar als ik hem in de winkel koop, kan ik hem dan nog wel via steam spelen en updates downloaden? want ubi soft heeft een uitbreiding voor het spel dat e weer verspreiden via steam...dus ik heb steam dan wel nodig
EAquote:Steam users are used to buying their games, having their wallets raped on weekend sales and being able to download their purchased games any time they want…but that isn’t the case with EA’s Origin which has already pulled their newest games from Steam’s Library.
According to a disclaimer on EA’s website, users who purchase any game from EA Origins may only download or access the game for a limit of one year before they might need to repurchase the title again to keep….unlike Steam’s system where the game stays on your account for good without the need of a repurchase.
dat hebben ze al sinds EADM staan.. ik kan echter de boel gewoon blijven downloaden...quote:Op donderdag 16 juni 2011 12:26 schreef Tain het volgende:
http://gotgame.com/2011/0(...)ames-after-one-year/
[..]
EA
Yeah ok, maar het geeft ze dus wel de mogelijkheid om oude games volledig uit de store te kicken, watquote:Op donderdag 16 juni 2011 12:32 schreef mschol het volgende:
[..]
dat hebben ze al sinds EADM staan.. ik kan echter de boel gewoon blijven downloaden...
Hmm serieus, is me nooit opgevallen, maar door dit soort dingen ga ik ook nooit iets uit de Origin store halen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 12:32 schreef mschol het volgende:
[..]
dat hebben ze al sinds EADM staan.. ik kan echter de boel gewoon blijven downloaden...
true..quote:Op donderdag 16 juni 2011 12:37 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Yeah ok, maar het geeft ze dus wel de mogelijkheid om oude games volledig uit de store te kicken, watis
En tegen extra betaling kunnen ze je wel ineens garanderen dat je hem na langer dan 1 jaar kan downloaden. De sadness is sterk met EA en deze Origin troep.quote:Op donderdag 16 juni 2011 12:26 schreef Tain het volgende:
http://gotgame.com/2011/0(...)ames-after-one-year/
[..]
EA
Pas echt zodra de zomer goed is toegeslagen, volgens mij is het ze vorig jaar goed bevallen dus zullen ze het dit jaar weer doen. Ergens in juli of augustus dus!quote:Op zondag 19 juni 2011 22:42 schreef Berend. het volgende:
Wanneer verwachten jullie de nieuwe steam holiday shit?
Hier wel interesse.quote:Op zondag 19 juni 2011 13:47 schreef Lt.Surge het volgende:
Iemand die ook eens L4D2 opnieuw wil doen?
Nieuw topic openen zal weinig succes hebben denk ik
Er liep toch al een l4d2 topicquote:Op zondag 19 juni 2011 13:47 schreef Lt.Surge het volgende:
Iemand die ook eens L4D2 opnieuw wil doen?
Nieuw topic openen zal weinig succes hebben denk ik
Kan zijn dat ik online hebt ipv Lt.Surgequote:
Ik vond Alliance of Valiant Arms ook niet echt bijzonder eigenlijk. Tis een standaard schietspel met weinig bijzondere graphics...quote:Op maandag 20 juni 2011 10:34 schreef Solique het volgende:
Meeste van die free games stellen trouwens weinig voor, alleen Alliance of Valiant Arms is wel te doen.
[..]
Er liep toch al een l4d2 topic
Zelf niet enorm veel gespeeld tov deel 1.
''» Er is al 345 dagen niet in dit topic gepost. Bedenk je of het zinvol is dit topic omhoog te schoppen. Klik hier om tóch te reageren''quote:Op maandag 20 juni 2011 10:34 schreef Solique het volgende:
Meeste van die free games stellen trouwens weinig voor, alleen Alliance of Valiant Arms is wel te doen.
[..]
Er liep toch al een l4d2 topic
Zelf niet enorm veel gespeeld tov deel 1.
Niet bijzonder inderdaad, maar nog enigszins uit te houden tov de andere free games.quote:Op maandag 20 juni 2011 10:41 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik vond Alliance of Valiant Arms ook niet echt bijzonder eigenlijk. Tis een standaard schietspel met weinig bijzondere graphics...
ah, had ik het wel goed. Alleen komt er niemand meer.quote:Op maandag 20 juni 2011 10:41 schreef IShotTheMaid. het volgende:
[..]
''» Er is al 345 dagen niet in dit topic gepost. Bedenk je of het zinvol is dit topic omhoog te schoppen. Klik hier om tóch te reageren''
Global Agenda ook geprobeerd? Is een wat meer MMO gerichte shooter ipv een soort counterstrike met levelling.quote:Op maandag 20 juni 2011 10:44 schreef Solique het volgende:
[..]
Niet bijzonder inderdaad, maar nog enigszins uit te houden tov de andere free games.
[..]
ah, had ik het wel goed. Alleen komt er niemand meer.
Speel zelf te veel casual dus heb geen vaste games die ik speel.
Maar als er meer mensen zijn van fok wil ik best l4d2 weer eens installeren.
Ja, gisteren 5x geprobeerd.quote:Op maandag 20 juni 2011 11:03 schreef Tain het volgende:
[..]
Global Agenda ook geprobeerd? Is een wat meer MMO gerichte shooter ipv een soort counterstrike met levelling.
quote:Op maandag 20 juni 2011 11:07 schreef Solique het volgende:
[..]
Ja, gisteren 5x geprobeerd.
Kwam steeds in een queue met minimaal 1 uur wachttijd.
Ze hadden ook geen verwachting van een toename of zoietsquote:Op maandag 20 juni 2011 11:09 schreef Tain het volgende:
[..]! Vroeger bijna geen hond in te vinden en nu een queue van minimaal een uur
!
Geniale zet dus weer om het Free 2 Play te maken
Heb het vermoeden dat sinds ze op Steam die F2P games hebben aangekondigd dat de spelersaantallen echt enorm zijn toegenomen terwijl bijv bij Global Agenda de game al een paar maanden F2P is. Spiral Knights was gisteren ook echt onspeelbaar door de ingame lag...quote:Op maandag 20 juni 2011 11:10 schreef Solique het volgende:
[..]
Ze hadden ook geen verwachting van een toename of zoiets
Maar was gisteren echt niet te doen, zal het nog 1x proberen vanavond anders haal ik m er weer af.
Champions was enorm druk afgelopen weekend, Valiant Arms was dit ook te merken maar beiden waren nog wel gewoon speelbaar.quote:Op maandag 20 juni 2011 11:19 schreef Tain het volgende:
[..]
Heb het vermoeden dat sinds ze op Steam die F2P games hebben aangekondigd dat de spelersaantallen echt enorm zijn toegenomen terwijl bijv bij Global Agenda de game al een paar maanden F2P is. Spiral Knights was gisteren ook echt onspeelbaar door de ingame lag...
Oké, dan spelen we die dus nietquote:Op maandag 20 juni 2011 11:28 schreef Tain het volgende:
Eerste indruk van Forsaken World is dat het een slechte kloon is van WoW. Besturing is ook een stuk logger dan bijv WoW en Rift.
Duidelijk niets dusquote:Op maandag 20 juni 2011 11:28 schreef Tain het volgende:
Eerste indruk van Forsaken World is dat het een slechte kloon is van WoW. Besturing is ook een stuk logger dan bijv WoW en Rift.
Als je toch zo'n soort MMO wilt spelen dan kan je denk ik beter Runes of Magic, Warhammer of LotRO spelen.quote:Op maandag 20 juni 2011 11:30 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Oké, dan spelen we die dus niet! Zag al dat er ineens een paar F2P games tussen stonden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |