Ik heb het niet gered.quote:Op woensdag 29 december 2010 21:15 schreef stroopdoosch het volgende:
[..]
En probeer langer dan 20 seconden te kijken.
quote:
Was er iets leuks te zien? Ik scrollde meteen naar reactiesquote:Op woensdag 29 december 2010 21:16 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Ik heb het niet gered.
iksdee
quote:Op woensdag 29 december 2010 21:07 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Zeg dat wel, Rockend konijntje. Join je onze gelederen in de strijd tegen boze posticoon-haters?
quote:
Daar ben ik niet bekend mee.quote:
Bazen PI, dat is ie niequote:
Okequote:Op woensdag 29 december 2010 21:18 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Daar ben ik niet bekend mee.
Ik ook, maar aan de reacties kon ik zien dat ik het niet 20 seconden vol zou houden.quote:Op woensdag 29 december 2010 21:16 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Was er iets leuks te zien? Ik scrollde meteen naar reacties
iksdeequote:
Aha, dat snap ik ook wel jaquote:Op woensdag 29 december 2010 21:18 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Ik ook, maar aan de reacties kon ik zien dat ik het niet 20 seconden vol zou houden.
Graagquote:
Ik ben meer van de truffels maar de banaan staat op een goede tweede plekquote:
Wijs gesprokenquote:
het is wortquote:Op woensdag 29 december 2010 21:37 schreef stroopdoosch het volgende:
Iedereen die de [ afbeelding ] niet bazig vindt, word verbannen naar Siberië
iksdeequote:Op woensdag 29 december 2010 21:35 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Ik ben meer van de truffels maar de banaan staat op een goede tweede plek
WHAHA dat past nooit!quote:Op woensdag 29 december 2010 21:37 schreef stroopdoosch het volgende:
Iedereen die de [ afbeelding ] niet bazig vindt, word verbannen naar Siberië
nee maar mijn tieten doen wel pijn voor 3quote:Op woensdag 29 december 2010 21:39 schreef stroopdoosch het volgende:
[..]
Zeikerd, ben je in de overgang ofzo.
ha ha nee jij iksdeequote:
het is stroopdoosquote:Op woensdag 29 december 2010 21:39 schreef stroopdoosch het volgende:
[..]
Zeikerd, ben je in de overgang ofzo.
Wat scheelt eraan?quote:Op woensdag 29 december 2010 21:39 schreef Annnet het volgende:
[..]
nee maar mijn tieten doen wel pijn voor 3
Dudequote:Op woensdag 29 december 2010 21:40 schreef -Datdus- het volgende:
Kutscheten, poep in je vagina ik stikte bijna in mijn napoleon.
Niks, ze groeien.quote:
nietesquote:Op woensdag 29 december 2010 21:42 schreef stroopdoosch het volgende:
[..]
Jij bent al lang uit de buperteit man.
quote:Op woensdag 29 december 2010 21:40 schreef -Datdus- het volgende:
Kutscheten, poep in je vagina ik stikte bijna in mijn napoleon.
Dan kunnen ze nog groeien hoorquote:Op woensdag 29 december 2010 21:42 schreef stroopdoosch het volgende:
[..]
Jij bent al lang uit de buperteit man.
Inderdaad, laten we bidden tot Stalin omdat die ons geholpen heeft met dit topic.quote:Op woensdag 29 december 2010 21:44 schreef KeizerKuzco het volgende:
Je topic blijkt dus toch een groot succes te zijn.
Ik had dat niet durven dromen.
Wat hoort mijn oor?quote:Op woensdag 29 december 2010 21:45 schreef stroopdoosch het volgende:
[..]
Inderdaad, laten we bidden tot Stalin omdat die ons geholpen heeft met dit topic.
Ik was tog Jozef tog.quote:Op woensdag 29 december 2010 21:46 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Wat hoort mijn oor?Speel je onder één hoedje met Stalin?
Ik dacht dat je die tijd achter je had gelaten; ik dacht dat je was veranderd!quote:
Ik doe nu niks meer hoor.quote:Op woensdag 29 december 2010 21:47 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Ik dacht dat je die tijd achter je had gelaten; ik dacht dat je was veranderd!
Misschien reageer ik ook wel te heftig.quote:
Niet met die PIquote:Op woensdag 29 december 2010 21:49 schreef stroopdoosch het volgende:
EN NU ONTOPIC MENSEN, HOORT U MIJ? ZOJA, DAT IS MOOI EN ZONIET, PECH GEHAD!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |