jij bent zeker ook een volgeling van de cult, die Apple heetquote:
Ja.quote:Op woensdag 29 december 2010 20:44 schreef Slayage het volgende:
[..]
jij bent zeker ook een volgeling van de cult, die Apple heet
Aha, thanks! Ik ben opzoek naar leuke spelletjes ja, maar we moeten het voorlopig doen met de twee spelletjes die we nu hebben.quote:
Heul niet!quote:Op woensdag 29 december 2010 22:41 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ayça is weer aan het stalken geweest, merk ik.
Ahahahaquote:Op woensdag 29 december 2010 22:54 schreef Poemgirl het volgende:
En waarom hangen zijn schoenen aan z'n hoofd![]()
?
Over paar generaties wordt er waarschijnlijk niet eens Turks meer gesproken in the dutchesquote:Op woensdag 29 december 2010 20:25 schreef IHVK het volgende:
Ik krijg boze brieven uit NL en TR wegens taalverloedering
nu is die ene nieuwe op kanal d een hitquote:Op woensdag 29 december 2010 22:40 schreef Poemgirl het volgende:
Geen breezah en ook geen hyvesIs minstens een jaar terug dat ik dat verwijderd heb
![]()
Wie heeft ook naar Yaprak Dökümü gekeken? Wat een teringeinde zeg, gatverredamme![]()
you guys creep me out!quote:
mevrouw insomnia in the house!quote:Op donderdag 30 december 2010 00:47 schreef Ayca het volgende:
Jup, vond het einde wel frustrerend ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.was er eigenlijk nog een stuk nadat de eindtitels waren begonnen?Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
quote:Op donderdag 30 december 2010 00:59 schreef Slayage het volgende:
[..]
mevrouw insomnia in the house!
einde was briljant, niet geheel verrassend, maar wel heel goed uitgevoerd, tot de laatste seconde weet je niet hoe het met de stumper gaat aflopenLolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.was er eigenlijk nog een stuk nadat de eindtitels waren begonnen?ik wacht nog even tot downloads klaar zijn en dan ga ik slapen
Helaas had ik al perongeluk gelezen hoe het ging eindigen, dus nee verrassend was het niet.
Volgens mij niet.![]()
morgen is er met een beetje mazzel ook een dag, dus dan kan je ook lekker doorgaan met downenquote:Op donderdag 30 december 2010 01:11 schreef Ayca het volgende:
[..]
Lolik wacht nog even tot downloads klaar zijn en dan ga ik slapen
Helaas had ik al perongeluk gelezen hoe het ging eindigen, dus nee verrassend was het niet.
Volgens mij niet.
Het zal nooit plaatsvervangend kunnen zijnquote:Op woensdag 29 december 2010 23:11 schreef rumiii het volgende:
[..]
nu is die ene nieuwe op kanal d een hit
En jij meldt dat even hier i.p.v hem erop aan te wijzenquote:Op donderdag 30 december 2010 10:54 schreef Rookert het volgende:
Een gozer hier in trein heeft muziek met saz best hard aanstaan, gaat door merg en been
Allochtonen zijn eng jwzquote:Op donderdag 30 december 2010 11:23 schreef Poemgirl het volgende:
[..]
En jij meldt dat even hier i.p.v hem erop aan te wijzen?
Maakt niet uit, het gaat om principes en het tonen van leiderschap in zo'n situatie.quote:Op donderdag 30 december 2010 11:55 schreef Rookert het volgende:
Allochtonen zijn eng jwz
Nee ik moest nog paar minuten en vind het beetje sneu om muziek uit te laten zetten en dan zelf 2 minuten later uit te stappen
quote:Op donderdag 30 december 2010 11:55 schreef Rookert het volgende:
[..]
Allochtonen zijn eng jwz
Nee ik moest nog paar minuten en vind het beetje sneu om muziek uit te laten zetten en dan zelf 2 minuten later uit te stappen
Jij moet nodig in therapie bij Cesar Milan, je moet een pack-leader worden en positieve energie uitstralen.quote:
Ik ben super alfa johquote:Op donderdag 30 december 2010 12:26 schreef Weissman het volgende:
[..]
Jij moet nodig in therapie bij Cesar Milan, je moet een pack-leader worden en positieve energie uitstralen.
Stoer doen maar geen mensen durven aan te sprekenquote:
die gast van clerks iddquote:
niet echt nee, ihvk doe er wat aan!quote:
vond em ook leuk, deeltje 2 heb ik alleen nog niet gezienquote:Op donderdag 30 december 2010 17:43 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Zeer goede film trouwens, maar dat wist je waarschijnlijk al.
Waarom kijk jij zoveel dizi.quote:Op donderdag 30 december 2010 20:30 schreef Poemgirl het volgende:
[..]
Yada ortada kal.
[..]
Ik vind dat er altijd heel nep uitzien.
zit het nu te kijken, broertje zit hier namelijkquote:
Ik haakte af toen er een baby werd doodgeschotenquote:Op donderdag 30 december 2010 21:02 schreef Slayage het volgende:
[..]
zit het nu te kijken, broertje zit hier namelijk
Turkse cinemaquote:Op donderdag 30 december 2010 21:24 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik haakte af toen er een baby werd doodgeschoten
briljante film! claire danes!quote:
nu wordt wraak genomenquote:Op donderdag 30 december 2010 21:24 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik haakte af toen er een baby werd doodgeschoten
hij mag ook wel van een kameel springenquote:
ona sen bakma, ga de film downenquote:
Wat? moet ik nu wel of niet de film kijkenquote:Op donderdag 30 december 2010 21:56 schreef Slayage het volgende:
[..]
ona sen bakma, ga de film downen
Niet naar mij kijken in ieder geval.quote:Op donderdag 30 december 2010 21:58 schreef Ayca het volgende:
[..]
Wat? moet ik nu wel of niet de film kijken
Oh zoquote:Op donderdag 30 december 2010 21:59 schreef IHVK het volgende:
[..]
Niet naar mij kijken in ieder geval.
Ok. Gooi het eruit.quote:Op donderdag 30 december 2010 22:00 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Sinan, word bedolven onder 10.000 kilo bedorven dönervlees.
het is fantasy, je moet er wel van houden, heksen, piraten, liefde, een onmogelijk verhaal en claire danes uiteraardquote:Op donderdag 30 december 2010 21:58 schreef Ayca het volgende:
[..]
Wat? moet ik nu wel of niet de film kijken
ja.. ik weet het nietquote:Op donderdag 30 december 2010 22:40 schreef Slayage het volgende:
[..]
het is fantasy, je moet er wel van houden, heksen, piraten, liefde, een onmogelijk verhaal en claire danes uiteraard
Oh lol, was meer van 'ik kijk nu naar rtl5'quote:Op donderdag 30 december 2010 23:16 schreef IHVK het volgende:
[..]
Is er een goede reden ? Afstandsbediening is ver weg.
Mwoah ze zijn wel gezellig.quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:32 schreef wikwakka2 het volgende:
Hè, wat jammer dat ik dat moet missen.
En jij bent het goede voorbeeld en maakt er een topic overquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:43 schreef IHVK het volgende:
Nu ondervragen ze mensen in de metro wat hun faith is
Topic , waar ?quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:14 schreef Weissman het volgende:
[..]
En jij bent het goede voorbeeld en maakt er een topic over
Jouw keuzequote:Op vrijdag 31 december 2010 13:38 schreef IHVK het volgende:
Werken met oud en nieuw terwijl vrienden samen vuurwerk gaan kijken op een dak
Ik help mijn pa en Afrikaanderwijk en krijg linkse subsidiespons gelden.quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:01 schreef wikwakka2 het volgende:
Sinan verkiest keiharde, goudgekleurde euro's over vuurwerkpret.
subsidiequote:Op vrijdag 31 december 2010 15:43 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik help mijn pa en Afrikaanderwijk en krijg linkse subsidiespons gelden.
ZEG WOLLAH ?quote:Op vrijdag 31 december 2010 17:51 schreef IHVK het volgende:
Een achternichtje van mij uit een conservatief gezin heeft aangekondigd met een Nederlandse jongen te trouwen.
quote:Op vrijdag 31 december 2010 17:51 schreef IHVK het volgende:
Een achternichtje van mij uit een conservatief gezin heeft aangekondigd met een Nederlandse jongen te trouwen.
*popcorn pakt
is dat lastig voor haar dan?quote:
Potentiële familieperikelenquote:Op vrijdag 31 december 2010 17:51 schreef IHVK het volgende:
*popcorn pakt
Leedvermaak is ook vermaak.quote:Op vrijdag 31 december 2010 19:34 schreef IHVK het volgende:
Mwoah sowieso geen eerwraak, anders zou ik er geen grapjes over maken.
Doen ze daar überhaupt iets met oud&nieuw.quote:Op vrijdag 31 december 2010 19:36 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Het wordt een spetterend oud en nieuw.
Grapje.
We wilden naar een Italiaans restaurant gaan, maar het bleek volledig te zijn verhuurd voor een privé-feest. Blijkbaar wel dus. Ik zie ook aardig wat kerstbomen staan en zo (en dat zijn echt niet allemaal Kopten).quote:Op vrijdag 31 december 2010 19:37 schreef IHVK het volgende:
[..]
Doen ze daar überhaupt iets met oud&nieuw.
quote:Op vrijdag 31 december 2010 19:44 schreef GenusButeo het volgende:
Om Yavuz Selim een pleziertje te doen post ik maar eens een keer.
Hoe is het wonen op kamers danquote:Op vrijdag 31 december 2010 19:44 schreef GenusButeo het volgende:
Om Yavuz Selim een pleziertje te doen post ik maar eens een keer.
Bevalt goed! En nu ga ik naar Den Haag om los te gaan. Alvast een gelukkig nieuwjaar en het ga jullie goed.quote:
Ik zou daar wel willen zijn nu(als er alleen normale mensen rondliepen danquote:Op vrijdag 31 december 2010 19:41 schreef IHVK het volgende:
Taksimplein gaat los hoor
[ afbeelding ]
Mensen die slapenquote:Op vrijdag 31 december 2010 21:49 schreef Weissman het volgende:
Ik ga naar bed, truste iedereen. morgen ochtend vroeg op voor de nieuwjaarsduik
selam soylersin!quote:
niye?quote:
Weet je dat de 'Turkse G' uitgesproken wordt als de Engelse hard G?quote:
Waarom was jij er niet?!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:18 schreef IHVK het volgende:
Waarom was je niet op het supervette MSN FEEST.
Mja WE.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:30 schreef IHVK het volgende:
[ afbeelding ]
50 euro wat ik hier kan besteden. Iemand tips?
Jaa, of Free Record Shop en games en/of Bruna en boeken.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:21 schreef Ayca het volgende:
[..]
Mja WE.
Maar als je kleding haat kan je ook naar de etos gaan en heeull veul snoep halen!
Nja ik had die avond al genoeg meegemaakt hoor in Afrikaanderwijkquote:
Geef toe aan je inner kind!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:23 schreef IHVK het volgende:
[..]
Jaa, of Free Record Shop en games en/of Bruna en boeken.
Dat is wat ik eigenlijk wil, maar stiekem weet ik dat kleding nuttigere besteding is. Een gevecht tussen mijn volwassen ik en mijn innerlijke kind.
GROOTSquote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:24 schreef IHVK het volgende:
[..]
Nja ik had die avond al genoeg meegemaakt hoor in Afrikaanderwijk
Hoe was het GROTE MSN FEEST?
Kan datquote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:30 schreef Ayca het volgende:
Of! Als je gewoon geld wil... koop kleding en breng het terug.
Ok, thxquote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:37 schreef Ayca het volgende:
Ja maar ik had al genoeg parfum enzo.
Succes!
DE!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:39 schreef IHVK het volgende:
http://www.luckymedia.nl/luckytv/2009/12/lidwoord-van-het-jaar/
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:42 schreef IHVK het volgende:
http://www.luckymedia.nl/luckytv/2010/03/hertelling/
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:48 schreef IHVK het volgende:
http://www.luckymedia.nl/luckytv/2007/03/stemmen-in-emmen/
Nog eentje dan
Ik moest proesten van het lachen, altijd goedquote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:48 schreef IHVK het volgende:
http://www.luckymedia.nl/luckytv/2007/03/stemmen-in-emmen/
Nog eentje dan
quote:
Skere Turkquote:Op zondag 2 januari 2011 15:29 schreef IHVK het volgende:
Ik profiteer van gratis internet in de Mac.
Je moet eerst klikken op het woordje profiteer voor je er gebruik van kunt maken waardoor je je een profiteur voeltquote:
Ik weet niet wat ik triester vind; dat je met Ryanair vliegt of dat je nog op school zitquote:Op zondag 2 januari 2011 23:00 schreef Rookert het volgende:
Voor 22eu incl. handbagage en admin. kosten Eindhoven - Sardinië met Ryanair
Waarom heb ik colleges
Gast, voor 22 euro vliegen, wat is daar triest aanquote:Op zondag 2 januari 2011 23:15 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik triester vind; dat je met Ryanair vliegt of dat je nog op school zit
Ryanair
College's
Ja. Meerdere zelfs. maar deze gebruik ik het vaakst.quote:Op maandag 3 januari 2011 03:03 schreef IHVK het volgende:
Heeft een van jullie een kloon ter bruikleen pm me het wachtwoord
Mindfuck heeft nooit meer dezelfde betekenis na Get Him To Greek.quote:Op maandag 3 januari 2011 08:57 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ja. Meerdere zelfs. maar deze gebruik ik het vaakst.
Accountnaam: Triggershot
Wachtwoord: cimbombom
Of wacht, ben IK een kloon van Trigger ? Mindfuck, jewaitz
wat was daarmee? die heb ik recent nog gezien, maar mindfuck kan ik ff niet plaatsenquote:Op maandag 3 januari 2011 10:59 schreef Ayca het volgende:
[..]
Mindfuck heeft nooit meer dezelfde betekenis na Get Him To Greek.
ik kon niet meedoen met de musical van mn basisschool, zware trauma aan overgehoudenquote:Op maandag 3 januari 2011 10:21 schreef Rookert het volgende:
In de trein, in de trein
Ja, dat reist toch zo fijn
Van Maastricht tot Purmerend
Van de Maas tot aan de Rijn.
Aldus liedje van basisschool musical
Ik kon ook niet meedoen, we gingen op vakantie.quote:Op maandag 3 januari 2011 11:24 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik kon niet meedoen met de musical van mn basisschool, zware trauma aan overgehouden![]()
wij hadden iets met een spookhuis
Waarom nietquote:Op maandag 3 januari 2011 11:24 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik kon niet meedoen met de musical van mn basisschool, zware trauma aan overgehouden![]()
wij hadden iets met een spookhuis
Turken die issues hebben met Griekenquote:Op maandag 3 januari 2011 10:59 schreef Ayca het volgende:
Mindfuck heeft nooit meer dezelfde betekenis na Get Him To Greek.
zelfde verhaal als aycaquote:Op maandag 3 januari 2011 12:46 schreef Rookert het volgende:
[..]
Waarom niet
Dit was ook niet mijn musical, maar het liedje had leuk deuntjeWe deden Koning van Katoren, eerste musical van onze school die ze aangekocht hadden
Wel tof!
quote:Op maandag 3 januari 2011 11:21 schreef Slayage het volgende:
[..]
wat was daarmee? die heb ik recent nog gezien, maar mindfuck kan ik ff niet plaatsen
quote:I hope you're wearing a condom cause I have a dirty mind
Alsof je de laatste week voor de zomervakantie nog wat deed.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:03 schreef Rookert het volgende:
Jullie skipten altijd school om naar Turkije te gaan?Bij ons hoefde je dat niet te flikken
Überhaupt voor welke vakantie dan ook
aha! er zaten wel een paar hele toffe dialogen in de film zo ook dezequote:
Shap.quote:Op maandag 3 januari 2011 17:56 schreef Ayca het volgende:
Niet eens zelfbedacht..
Valt me tegen van je.
quote:
Turkish Superman, Turkish Star Wars, turkish Rambo en Turkish Batman zijn de enige kwaliteitsfilms die Turkije heeft voortgebracht. Deze films heeft niemand meer kunnen overtreffen.quote:Op maandag 3 januari 2011 18:29 schreef Poemgirl het volgende:
[..]![]()
![]()
Weet iemand nog een paar goede (grappige) Turkse films? Bijna alles van Cem Yilmaz en alle delen van Recep Ivedik al gezien, en heb binnenkort feest dus hadden we bedacht een film te huren.
1 | http://www.youtube.com/view_play_list?p=84938E763C5E40EA&playnext=1&v=p9oI7Fd3Uec |
Wij blijven toch nummer 1.quote:Op maandag 3 januari 2011 22:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Nu hopen dat ons Yugoslaven topic net zo succesvol wordt als het Turkentopic.
Succesquote:Op maandag 3 januari 2011 22:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Nu hopen dat ons Yugoslaven topic net zo succesvol wordt als het Turkentopic.
Zal ik ook maar een reeks beginnen over Nederlanders in Nederland?quote:Op maandag 3 januari 2011 22:30 schreef Weissman het volgende:
Joegos met een eigen topic
Zal ik ook maar een reeks beginnen over Joden ?
Nee wort vast nixquote:Op maandag 3 januari 2011 22:33 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Zal ik ook maar een reeks beginnen over Nederlanders in Nederland?
Ik dacht dat je bij ons hoorde. Wat maak je onderscheid.quote:Op maandag 3 januari 2011 22:30 schreef Weissman het volgende:
Nederlanders in Egypte die in Brunei zijn geboren.quote:Op maandag 3 januari 2011 22:33 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Zal ik ook maar een reeks beginnen over Nederlanders in Nederland?
Je bent een kloon van Trigger..quote:Op maandag 3 januari 2011 22:30 schreef Weissman het volgende:
Shit, you got me...quote:
quote:Op maandag 3 januari 2011 22:42 schreef Weissman het volgende:
[..]
Shit, you got me...
En voor de rest die mij nog niet doorhebben. Hepinizi cok seviyorum, hepimiz kardesiz
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |