jij bent zeker ook een volgeling van de cult, die Apple heetquote:
Ja.quote:Op woensdag 29 december 2010 20:44 schreef Slayage het volgende:
[..]
jij bent zeker ook een volgeling van de cult, die Apple heet
Aha, thanks! Ik ben opzoek naar leuke spelletjes ja, maar we moeten het voorlopig doen met de twee spelletjes die we nu hebben.quote:
Heul niet!quote:Op woensdag 29 december 2010 22:41 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ayça is weer aan het stalken geweest, merk ik.
Ahahahaquote:Op woensdag 29 december 2010 22:54 schreef Poemgirl het volgende:
En waarom hangen zijn schoenen aan z'n hoofd![]()
?
Over paar generaties wordt er waarschijnlijk niet eens Turks meer gesproken in the dutchesquote:Op woensdag 29 december 2010 20:25 schreef IHVK het volgende:
Ik krijg boze brieven uit NL en TR wegens taalverloedering
nu is die ene nieuwe op kanal d een hitquote:Op woensdag 29 december 2010 22:40 schreef Poemgirl het volgende:
Geen breezah en ook geen hyvesIs minstens een jaar terug dat ik dat verwijderd heb
![]()
Wie heeft ook naar Yaprak Dökümü gekeken? Wat een teringeinde zeg, gatverredamme![]()
you guys creep me out!quote:
mevrouw insomnia in the house!quote:Op donderdag 30 december 2010 00:47 schreef Ayca het volgende:
Jup, vond het einde wel frustrerend ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.was er eigenlijk nog een stuk nadat de eindtitels waren begonnen?Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
quote:Op donderdag 30 december 2010 00:59 schreef Slayage het volgende:
[..]
mevrouw insomnia in the house!
einde was briljant, niet geheel verrassend, maar wel heel goed uitgevoerd, tot de laatste seconde weet je niet hoe het met de stumper gaat aflopenLolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.was er eigenlijk nog een stuk nadat de eindtitels waren begonnen?ik wacht nog even tot downloads klaar zijn en dan ga ik slapen
Helaas had ik al perongeluk gelezen hoe het ging eindigen, dus nee verrassend was het niet.
Volgens mij niet.![]()
morgen is er met een beetje mazzel ook een dag, dus dan kan je ook lekker doorgaan met downenquote:Op donderdag 30 december 2010 01:11 schreef Ayca het volgende:
[..]
Lolik wacht nog even tot downloads klaar zijn en dan ga ik slapen
Helaas had ik al perongeluk gelezen hoe het ging eindigen, dus nee verrassend was het niet.
Volgens mij niet.
Het zal nooit plaatsvervangend kunnen zijnquote:Op woensdag 29 december 2010 23:11 schreef rumiii het volgende:
[..]
nu is die ene nieuwe op kanal d een hit
En jij meldt dat even hier i.p.v hem erop aan te wijzenquote:Op donderdag 30 december 2010 10:54 schreef Rookert het volgende:
Een gozer hier in trein heeft muziek met saz best hard aanstaan, gaat door merg en been
Allochtonen zijn eng jwzquote:Op donderdag 30 december 2010 11:23 schreef Poemgirl het volgende:
[..]
En jij meldt dat even hier i.p.v hem erop aan te wijzen?
Maakt niet uit, het gaat om principes en het tonen van leiderschap in zo'n situatie.quote:Op donderdag 30 december 2010 11:55 schreef Rookert het volgende:
Allochtonen zijn eng jwz
Nee ik moest nog paar minuten en vind het beetje sneu om muziek uit te laten zetten en dan zelf 2 minuten later uit te stappen
quote:Op donderdag 30 december 2010 11:55 schreef Rookert het volgende:
[..]
Allochtonen zijn eng jwz
Nee ik moest nog paar minuten en vind het beetje sneu om muziek uit te laten zetten en dan zelf 2 minuten later uit te stappen
Jij moet nodig in therapie bij Cesar Milan, je moet een pack-leader worden en positieve energie uitstralen.quote:
Ik ben super alfa johquote:Op donderdag 30 december 2010 12:26 schreef Weissman het volgende:
[..]
Jij moet nodig in therapie bij Cesar Milan, je moet een pack-leader worden en positieve energie uitstralen.
Stoer doen maar geen mensen durven aan te sprekenquote:
die gast van clerks iddquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |