quote:Op woensdag 29 december 2010 21:43 schreef cafca het volgende:
pffff..... al die mensen die gaan opbellen tijdens de top 2000
En M*A*S*H een leuke serie.quote:Op woensdag 29 december 2010 21:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
Suicide is Painless is zo'n mooi nummer!
Net zo leuk als elke afleveringquote:Op woensdag 29 december 2010 21:40 schreef Gitaarmat het volgende:
Doe de top2000 aan en direct Brown Sugar erop. lekker binnenkomertje. Top2000 a gogo gemist, leuke aflevering?
Ik upload en delete daarna gelijk weerquote:Op woensdag 29 december 2010 21:42 schreef djenneke het volgende:
[..]
Wat een liefie! Ja, ik snapte het inmiddels al
Ik ben zelf ook trotse tante van een heel lief meisje. Maar ik mag helaas geen foto's plaatsen van mijn broer. Jullie moeten me maar geloven
Ben benieuwd naar de muziekkeuze van die mensen...quote:Op woensdag 29 december 2010 21:43 schreef cafca het volgende:
pffff..... al die mensen die gaan opbellen tijdens de top 2000
Dat zou kunnen. Ik weet het niet. Ja, Lennon is echt de baby/dreumesfase al een beetje voorbij he? Wel ook een heerlijk mannetje volgens mijquote:Op woensdag 29 december 2010 21:43 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat komt ook wel omdat ze toch nog veel veranderen en dat ben je gewend denk ik. Lennon begint nu echt een peuter te worden.
D. Wat een mooi nichtje heb je.
Inderdaad. de Iggy versie is beterquote:Op woensdag 29 december 2010 21:43 schreef Eska het volgende:
Dit had Bowie niet hoeven doen, wat mij betreft.
Dont Call Us, We'll Call You van Sugar Loaf zal wel hoog scoren, net als Ik Bel Je Zomaar Even Op van Gordon.quote:Op woensdag 29 december 2010 21:44 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar de muziekkeuze van die mensen...
Ik vind Iggy's versie ook beter.quote:Op woensdag 29 december 2010 21:43 schreef Eska het volgende:
Dit had Bowie niet hoeven doen, wat mij betreft.
Hij wil het echt niet, dus dan laat ik het maar. Ik plaats zelf heel weinig online. En dan doe ik het wel onder een spoiler om het minder makkelijk vindbaar te maken. Daarnaast zoeken weinig mensen door deze lange reeksen, dat scheelt ook wat.quote:Op woensdag 29 december 2010 21:44 schreef D. het volgende:
[..]
Ik upload en delete daarna gelijk weer
En mijn zusje schuwt de media ook niet, want ze stond al in de krant en binnenkort wellicht in een videoclip
'Seven Days A Week' van The Sounds, maar die is zeer zeer onbekend hier...quote:Op woensdag 29 december 2010 21:45 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Dont Call Us, We'll Call You van Sugar Loaf zal wel hoog scoren, net als Ik Bel Je Zomaar Even Op van Gordon.
Zelfs de duetten met Cher zijn beter dan dit.....quote:Op woensdag 29 december 2010 21:46 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik vind Iggy's versie ook beter.
Dit is echt een commerciėle keuze geweest. En een beetje als verrassing tijdens de tour van Tina, volgens mij.quote:Op woensdag 29 december 2010 21:46 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik vind Iggy's versie ook beter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |