Verantwoorde eigen quote, hoor!quote:Op woensdag 29 december 2010 21:34 schreef djenneke het volgende:
[..]
Jezelf quoten is not done, maar ik doe het lekker toch.
Uiteraard samen met:
Bobby Whitlock en Jim Gordon
Das onwetendheid. Das geen domheidquote:Op woensdag 29 december 2010 21:35 schreef Morpheus2002 het volgende:
Oeps! Sorry voor mijn domheid
Zometeen M.A.S.H.
Jaaaaa, het is echt een fantastisch meisje. Maar dat vindt vast iedereen van zijn eigen kinderenquote:
Of van die van zijn zusje?quote:Op woensdag 29 december 2010 21:36 schreef djenneke het volgende:
[..]
Jaaaaa, het is echt een fantastisch meisje. Maar dat vindt vast iedereen van zijn eigen kinderen
Ik vind mijn eigen kinderen achteraf minder mooi dan ik toen dachtquote:Op woensdag 29 december 2010 21:36 schreef djenneke het volgende:
[..]
Jaaaaa, het is echt een fantastisch meisje. Maar dat vindt vast iedereen van zijn eigen kinderen
Goed hè.quote:
Nee, ik bedoelde de baby van zijn zusjequote:Op woensdag 29 december 2010 21:37 schreef djenneke het volgende:
[..]
Mijn broer moest vroeger niets van me hebben
Bevalt dat goed?quote:Op woensdag 29 december 2010 21:40 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde de baby van zijn zusje
Ik ben 10 maanden oom
Ik zie nu ook al dat ze niet zo mooi was als pas geboren baby'tje dan ik toen dacht. Raar is dat he? Ik vind het nog steeds een hele mooie baby, maar er is wel wat roze waas afgegaan.quote:Op woensdag 29 december 2010 21:39 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik vind mijn eigen kinderen achteraf minder mooi dan ik toen dachtmaar ze zijn uniek allebei op hun eigen manier.
Met zulke voetbalwedstrijden heb ik een knipperlichtrelatie: ik verafschuw ze, maar af en toe wenste ik zulke wedstrijden te kijken met een bak popcorn...quote:Op woensdag 29 december 2010 21:28 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Wees blij dat je het in 2006 niet hoefde te doen bij een niet nader te noemen achtste finale.
Wat een liefie! Ja, ik snapte het inmiddels alquote:
quote:Op woensdag 29 december 2010 21:40 schreef Gitaarmat het volgende:
Doe de top2000 aan en direct Brown Sugar erop. lekker binnenkomertje. Top2000 a gogo gemist, leuke aflevering?
Dat komt ook wel omdat ze toch nog veel veranderen en dat ben je gewend denk ik. Lennon begint nu echt een peuter te worden.quote:Op woensdag 29 december 2010 21:41 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik zie nu ook al dat ze niet zo mooi was als pas geboren baby'tje dan ik toen dacht. Raar is dat he? Ik vind het nog steeds een hele mooie baby, maar er is wel wat roze waas afgegaan.
Mijn broer vind mijn meisje trouwens wel geweldig hoor. Ooms is iets anders dan broers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |