Nee. Als ik het ziet doet het nog steeds veel pijn. Maar tot de finale is het enorm genietenquote:Op woensdag 29 december 2010 21:27 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Heb je het verlies van nederland nog niet verwerkt??
Ik moest tijdens die wedstrijd trouwens voor een pool die ik organiseerde de gele kaarten bijhouden. Tijdens de eerste helft van de verlenging was ik de tijd al kwijt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
I'm just a Soul whose Intentions are Good
quote:Op woensdag 29 december 2010 21:30 schreef djenneke het volgende:
Kerst is al voorbij, maar deze toch nog even, in de hoop dat jullie allemaal een fijne kerst hebben gehad en een mooie jaarwisseling en een fantastisch 2011 zullen hebben:Wat een lief kindSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"The greatest distance in the universe is that between two minds"
Kerst is al voorbij, maar deze toch nog even, in de hoop dat jullie allemaal een fijne kerst hebben gehad en een mooie jaarwisseling en een fantastisch 2011 zullen hebben:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kerst is al voorbij, maar deze toch nog even, in de hoop dat jullie allemaal een fijne kerst hebben gehad en een mooie jaarwisseling en een fantastisch 2011 zullen hebben:Lief!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
Kerst is al voorbij, maar deze toch nog even, in de hoop dat jullie allemaal een fijne kerst hebben gehad en een mooie jaarwisseling en een fantastisch 2011 zullen hebben:Oh, wat een heerlijk toetje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kerst is al voorbij, maar deze toch nog even, in de hoop dat jullie allemaal een fijne kerst hebben gehad en een mooie jaarwisseling en een fantastisch 2011 zullen hebben:Leuke fotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De Sahara is zonder meer erg droog.
Het is geweldig, heerlijk, mooi joh!quote:Op woensdag 29 december 2010 21:31 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wat is dit voor verkrachting van een mooi nummer?
Ben je nou serieus?quote:Op woensdag 29 december 2010 21:31 schreef Morpheus2002 het volgende:
Kerst is al voorbij, maar deze toch nog even, in de hoop dat jullie allemaal een fijne kerst hebben gehad en een mooie jaarwisseling en een fantastisch 2011 zullen hebben:Ik kan hem niet zien op mijn iPad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Make love, not war ☮
Pardon?? Het zit een beetje anders hoor.quote:Op woensdag 29 december 2010 21:31 schreef Morpheus2002 het volgende:
Nouja, ik vind de Clapton versie een stuk beterquote:
Dit is het origineel, mét Eric Claptonquote:Op woensdag 29 december 2010 21:33 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nouja, ik vind de Clapton versie een stuk beterOf is dit het origineel?
quote:Op woensdag 29 december 2010 21:33 schreef djenneke het volgende:
[..]
Dit is het origineel, mét Eric Clapton
Dit is het origineel.quote:Op woensdag 29 december 2010 21:33 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja dus.quote:Op woensdag 29 december 2010 21:33 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 29 december 2010 21:34 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]Meen je niet?
* Morpheus2002 gaat zich in een hoekje schamen dat hij dat niet wist
Jezelf quoten is not done, maar ik doe het lekker toch.quote:Op woensdag 29 december 2010 21:33 schreef djenneke het volgende:
[..]
Dit is het origineel, mét Eric Clapton
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |