Van Jort Kelders reclame kreeg ik vooral trek in foie gras.quote:Op woensdag 29 december 2010 22:06 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Jort Kelder en Sanne Vogel namens Wakker Dier...
Blijven luisteren natuurlijk. Jaaroverzicht van het WK is alleen maar deprimerend...quote:Op woensdag 29 december 2010 22:07 schreef Aalbers het volgende:
Wat moet ik doen? Blijven luisteren, of jaaroverzicht van het WK bekijken?
quote:Op woensdag 29 december 2010 22:07 schreef Eska het volgende:
[..]
Mja, ik denk 't ook.
[..]
Jij mag dat.
Blijven luisteren én het jaaroverzicht bekijken.quote:Op woensdag 29 december 2010 22:07 schreef Aalbers het volgende:
Wat moet ik doen? Blijven luisteren, of jaaroverzicht van het WK bekijken?
quote:Op woensdag 29 december 2010 22:05 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Wacht maar totdat jij je Marion ontmoet!Ik heb mijn "Marion" al. Geen datingsite voor nodig gehad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
paddy
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
Met Frankrijk kon ik wel lachen...quote:Op woensdag 29 december 2010 22:08 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Blijven luisteren natuurlijk. Jaaroverzicht van het WK is alleen maar deprimerend...
Dan weet ik meteen wat ik moet doen.quote:Op woensdag 29 december 2010 22:10 schreef MarijeH het volgende:
Wow over 50 uur, of 3.000 minuten, of 180.000 seconden zitten we al in 2011.
quote:Op woensdag 29 december 2010 22:10 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Met Frankrijk kon ik wel lachen...
22 B-sterren, waarvan de ene de bondscoach een 'geniaal advies' meegeeft...![]()
Het nationale elftal is één van de bewijzen waarom compleet languit ligt...
quote:Op woensdag 29 december 2010 22:08 schreef Ferdo het volgende:
Ik heb mijn "Marion" al. Geen datingsite voor nodig gehad.
paddy
Nog 9x Blof tot die tijd. Dan lijkt het al gelijk een stuk langerquote:Op woensdag 29 december 2010 22:10 schreef MarijeH het volgende:
Wow over 50 uur, of 3.000 minuten, of 180.000 seconden zitten we al in 2011.
Nog 9x?? Pfff die band is zwaar overrated. De Dijk is zoveel beter... hoe vaak staan zij er in?quote:Op woensdag 29 december 2010 22:12 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nog 9x Blof tot die tijd. Dan lijkt het al gelijk een stuk langer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |