Two Worlds 2 of Alpha Protocol?quote:Op maandag 10 januari 2011 14:37 schreef Jesse_ het volgende:
Is die game nou wat?
Lees er veel verschillende dingen over.
Two Worlds 2, shooters zijn stomquote:Op maandag 10 januari 2011 14:45 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Two Worlds 2 of Alpha Protocol?
quote:
Mass Effect vind ik ook een shooter.quote:Op maandag 10 januari 2011 15:16 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]Alpha Protocol is een RPG, geen shooter
En Two Worlds 2 lijkt goed uit de reviews te komen: http://www.metacritic.com(...)ds-ii/critic-reviews Klinkt wel tof dus!
Oh, dan is het wel een shooter jaquote:Op maandag 10 januari 2011 15:21 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Mass Effect vind ik ook een shooter.
Ik heb Two Worlds 2 gespeeld (alleen singleplayer) en ik heb mij wel kunnen vermaken met het spel. Het is een erg groot spel ook, alleen doen sommige dingetjes een beetje geforceerd aan zoals een paardenrace wedstrijd die te saai voor woorden isquote:Op maandag 10 januari 2011 15:21 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Mass Effect vind ik ook een shooter.
Waarom sta je gvd overal bovenaan met spelletjes waar leaderboards in zitten bij mijn mattiesquote:Op maandag 10 januari 2011 01:31 schreef Wessiej het volgende:
DANK SPANK. Heb ook NBA JAM nu dus alsnog genoeg boomshakalaka's.
I AM A GOD. sorta, somethingquote:Op maandag 10 januari 2011 15:57 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Waarom sta je gvd overal bovenaan met spelletjes waar leaderboards in zitten bij mijn matties
Hey en Spank, ik wil eigenlijk juist wel weten hoe je Alpha Protocol vindt. Dat was wel hypen geblazen maar die blijk uiteindelijk behoorlijk matig te zijn toch? (of was dat Agent, of moet die nog uitkomen? IK WEET HET NIET?!?!?!?!?!?? WTF IK WEET HET NIET NEGERS!)
Yeah ik vind hem bestwel leuk! Het spel is volgens mij in de reviews ook half afgebrand vanwege de hype, en ik kan ook niet ontkennen dat het spel flink wat schoonheidsfoutjes heeft, maar het dialoogsysteem is awesome en je merkt echt duidelijk jouw invloed op het verhaal en de wereld, beter nog dan bij een game als Mass Effect 2. Het is zeg maar een echt 100% SUPERAWESOME idee in een niet echt supermooi afgemaakt jasje...quote:Op maandag 10 januari 2011 15:57 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Hey en Spank, ik wil eigenlijk juist wel weten hoe je Alpha Protocol vindt. Dat was wel hypen geblazen maar die blijk uiteindelijk behoorlijk matig te zijn toch? (of was dat Agent, of moet die nog uitkomen? IK WEET HET NIET?!?!?!?!?!?? WTF IK WEET HET NIET NEGERS!)
Alpha Protocol is super bruut!quote:Op maandag 10 januari 2011 16:18 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Yeah ik vind hem bestwel leuk! Het spel is volgens mij in de reviews ook half afgebrand vanwege de hype, en ik kan ook niet ontkennen dat het spel flink wat schoonheidsfoutjes heeft, maar het dialoogsysteem is awesome en je merkt echt duidelijk jouw invloed op het verhaal en de wereld, beter nog dan bij een game als Mass Effect 2. Het is zeg maar een echt 100% SUPERAWESOME idee in een niet echt supermooi afgemaakt jasje...
Als je zulke games tof vind dan zul je alpha protocol ook gewoon tof vinden, als je die games niet boeit dan zal de game je niet overhalen om het wel te proberen (zoals Mass Effect 2 dat wel doet)
quote:Op maandag 10 januari 2011 17:23 schreef Studiotje het volgende:
Heeft iemand ervaring met de Xbox 360 'slim'?is die echt stiller en weet ik het?
heb de oude xbox 360en de xbox 360 slim, en hij is ongelofelijk veel stiller dan de oude. Als je het spel dan ook nog installeert maakt hij zo goed als geen geluid mee.quote:Op maandag 10 januari 2011 17:23 schreef Studiotje het volgende:
Heeft iemand ervaring met de Xbox 360 'slim'?is die echt stiller en weet ik het?
Ik niet. teveel cash neerleggen voor 11 uur gameplay., replay value niet zo hoog namelijk.quote:Op zondag 9 januari 2011 23:04 schreef speknek het volgende:
[..]
die in-game klok klopt niet heh? Ik denk dat ik er de eerste playthrough zo'n elf uur over deed. Vind ik lang zat voor een coverbased shooter.
De eerste keer misschien, sommigen heb ik nu wel vaker dan 100x gezienquote:
Er zitten nu toch ook games tussen? The Dishwasher, Zombie Apocalypse, L4D DLC, Borderlands DLC...quote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:53 schreef Nick-GizMo het volgende:
Komen er ook nog een keer games bij deal of the week?! Avatar kleren boeit mij geen fuck, is ook nog eens buggy.. De Raskulls rewards werken niet
Ja weer zombie week dus, al de 30ste keerquote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:11 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Er zitten nu toch ook games tussen? The Dishwasher, Zombie Apocalypse, L4D DLC, Borderlands DLC...
Ik ook, daarom was ik verbaast dat hij mij zo slecht beviel.quote:Op zondag 9 januari 2011 21:09 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik hoor juist allemaal goede reacties
NSMBW en DKCRquote:Op donderdag 13 januari 2011 11:46 schreef KneusTeun het volgende:
Wat zijn de beste local co-op games?
ik heb GoW's al gehad.
Borderlands local te doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |