Ik vind dat veel toko's die neiging hebben: alles redelijk Hollands laten smaken omdat ze dan een grotere klantenkring krijgenquote:Op woensdag 29 december 2010 18:47 schreef golfer het volgende:
Het voedsel van die toko in Beverwijk is mij veel te Nederlands smakend. Helemaal tegenvallend als je toko Pandora in Hoofddorp gewend bent met al die authentieke Indische smaken.
Zeker keus jaquote:Op woensdag 29 december 2010 18:44 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wat een keus heSowieso is het een enOOrm complex geworden die Bazaar, sinds ik er voor het laatst was (zeker zo'n 8 jaar geleden denk ik )
[..]
Ik weet het ook niet hoor, ik zei ook al tegen golfer, ik zou willen dat ik meteen inspiratie zou krijgen met al die producten, maar ik zag dingen waarvan ik nu nog niet weet wat het was
Eens. Best wel te eten maar ben zelf wat meer 'echt Indisch' gewend.quote:Op woensdag 29 december 2010 18:47 schreef golfer het volgende:
Het voedsel van die toko in Beverwijk is mij veel te Nederlands smakend. Helemaal tegenvallend als je toko Pandora in Hoofddorp gewend bent met al die authentieke Indische smaken.
ik vond Pandora heel zoet. Is dat juist authentiek?quote:Op woensdag 29 december 2010 18:47 schreef golfer het volgende:
http://tokowijzer.nl/tokos/quote:Op woensdag 29 december 2010 18:47 schreef Anthraxx het volgende:
Nu je het er toch over hebt... ik moet nog een goede toko in Amersfoort vinden.
Ik weet niet wat jij gekozen hebt bij Pandora. Ik neem meestal wat scherpere (pedis) gerechten bij hun en die zijn zeker niet zoet, maar echt kruidig.quote:Op woensdag 29 december 2010 18:52 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik vond Pandora heel zoet. Is dat juist authentiek?
En dat is nou net hetgeen ze meestal veel milder maken voor Nederlandersquote:Op woensdag 29 december 2010 18:54 schreef golfer het volgende:
Ik weet niet wat jij gekozen hebt bij Pandora. Ik neem meestal wat scherpere (pedis) gerechten bij hun en die zijn zeker niet zoet, maar echt kruidig.
Ehm, wowquote:Op woensdag 29 december 2010 18:53 schreef Isabeau het volgende:
Annie, voor het eerst in tijden zie ik een game waarbij ik denk: hey, dat lijkt me gaaf om te spelen!
Hiero: www.duelinganalogs.com/bl(...)xpression-technology
Ik dacht dat je schreef 'Steer ziet er ook okay uit' en nu doet er een Oosterse man in mee met zwart haar, maar eh... oh wacht: sfeer O-quote:Op woensdag 29 december 2010 18:55 schreef Anthraxx het volgende:
Ehm, wow. Die gezichten zijn echt geweldig goed gedaan
.
Sfeer ziet er ook okay uit.
van alles hadden ze een pittige en milde variant. Laatste had ik omdat de man achter de toonbank zei dat die pittige echt heel heet was toen ik die eerst wilde. Had dat dus toch beter wel kunnen nemen...quote:Op woensdag 29 december 2010 18:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij gekozen hebt bij Pandora. Ik neem meestal wat scherpere (pedis) gerechten bij hun en die zijn zeker niet zoet, maar echt kruidig.
Ik ken Steer niet IRL. Misschien dat hij ook zulke gezichtsuitdrukkingen goed over kan brengenquote:Op woensdag 29 december 2010 18:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik dacht dat je schreef 'Steer ziet er ook okay uit' en nu doet er een Oosterse man in mee met zwart haar, maar eh... oh wacht: sfeer O-
Welke bekende kok doet dat eigenlijk wel? Ze willen allemaal de beste ingredienten. Roomboter, geweldige olijfolie van de beste persing en wat niet meerquote:Op woensdag 29 december 2010 18:58 schreef Jojoortje het volgende:
Nigella, die nooit naar het aantal calorieėn kijkt.
Vast! Lijkt me wel een leuke baan overigens: videogame actricequote:Op woensdag 29 december 2010 18:58 schreef Anthraxx het volgende:
Ik ken Steer niet IRL. Misschien dat hij ook zulke gezichtsuitdrukkingen goed over kan brengen.
Een kook čn een medischprobleemquote:Op woensdag 29 december 2010 18:59 schreef rijsttafel het volgende:
Help dokter Isa, ik heb zojuist ontdekt dat het erg lastig koken is als je een vingertop mist.
Het scheelt wel enorm in de plastische chirurgie kosten als je niet tevreden over jezelf bentquote:Op woensdag 29 december 2010 18:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Vast! Lijkt me wel een leuke baan overigens: videogame actrice
Vooral in Hentay-games.quote:Op woensdag 29 december 2010 18:59 schreef Isabeau het volgende:
Vast! Lijkt me wel een leuke baan overigens: videogame actrice
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |