Niet echt. Behalve the oil drum wellicht.quote:Op woensdag 5 januari 2011 08:22 schreef Blandigan het volgende:
JimmyJames jij had het laatst over kansen voor long olie.
Ik ga me toch eens wat meer verdiepen in dat goedje. Heb je nog tips voor sites met goede analyses en opinies ?
Hier.quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:09 schreef mark_dabomb het volgende:
Heeft iemand tips waar ik kan beginnen (met lezen)?
Beleggen voor dummies is een goed boek om mee te beginnen.quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:09 schreef mark_dabomb het volgende:
Ik heb zojuist een kennis en mijzelf aan 100 euro transactietegoed geholpen. Mijn rekening wordt nu geopend maar ik ben redelijk nieuw in deze wereld. Ik wil met wat geld wat ik toch de komende jaren niet nodig heb hobbymatig wat beleggen. Het gaat dan om tussen de 5 en 10k. Heeft iemand tips waar ik kan beginnen (met lezen)?
Niet geheel verrassend natuurlijk. Ben blij dat ik niet long ben gegaan vanaf afgelopen maandag. Dan had ik de deksel behoorlijk op de neus gekregen. Kan je nagaan wat een beetje statistiek voor impact kan hebbenquote:Op woensdag 5 januari 2011 12:53 schreef Arcee het volgende:
AEX geeft winst van 2011 weg en staat onder het slot van 2010.
Werkt op basis van futures en volgens mij volgt het de olieprijs maar mondjesmaat.quote:
Delta Lloyd wel weer omhoog :pquote:Op woensdag 5 januari 2011 12:53 schreef Arcee het volgende:
AEX geeft winst van 2011 weg en staat onder het slot van 2010.
Nope, rek was er uit. Wil ik het wel weer oppakken straks. Beetje afhankelijk hoe de markt het doet komende 2 maand. Yum! en Starbucks houd ik ook in de gaten. Tonen beetje het zelfde profiel de afgelopen maand. Allemaal lichtelijk wat naar beneden. Sinds Januari vaak niet een erg sterke maand is wil ik eigenlijk deze maand niks aanschaffen qua aandelen.quote:Op woensdag 5 januari 2011 13:25 schreef JimmyJames het volgende:
@sitting_elfling heb je MCD trouwens nog?
Bamboo is echt een trending aandeel geworden. Eerst in het kanaal 30-36 euro voor 7 maand en sinds Augustus alweer 5 maand in het 36-40 kanaal. Echt een aandeel uit een TA boekje. Daar blijf ik liever vanaf. Druk bij de weerstand en steun is te groot.quote:
Gewoon aan het plan houden wat je had met dit aandeel. Je zal wel een goede onderbouwing hebben voor het lang vasthouden van het aandeel? Als je toch minder zeker bent over je onderbouwing en onderzoek, zou je het kunnen verkopen.quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:10 schreef AQuila360 het volgende:
Wat zal ik met Delta Lloyd doen? Wou hem eigenlijk voor de lange termijn maar hij staat nu na 3 dagen op + 9 % ofzo.
De forse prijsstijging komt o.a. omdat een grote meneer van een groot fonds Delta Loyd op zijn favorietenlijst heeft gezet.quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:10 schreef AQuila360 het volgende:
Wat zal ik met Delta Lloyd doen? Wou hem eigenlijk voor de lange termijn maar hij staat nu na 3 dagen op + 9 % ofzo.
Hehe. Ik las wat berichten door op verschillende nieuwssites en direct veel commentaar van bekende analisten dat de recession eindelijk kracht verliest en dat dit het teken aan de wand is dat het weer de goede kant op gaat. En dat QE2 eindelijk vruchten begint af te werpen.quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:53 schreef MrUnchained het volgende:
Wat hadden die mensen bij ADP in gedachten toen ze die werkgelegenheidscijfers er uit gooiden vanmiddag? Alsof alle kleinere bedrijven ineens als een gek mensen aangenomen hebben?
Ik vond de volgende zin in het persbericht van ADP wel humor:quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:19 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Hehe. Ik las wat berichten door op verschillende nieuwssites en direct veel commentaar van bekende analisten dat de recession eindelijk kracht verliest en dat dit het teken aan de wand is dat het weer de goede kant op gaat. En dat QE2 eindelijk vruchten begint af te werpen.
Je zou het nog haast geloven ook..
Houden! Hij is immers nog goedkoop na 100% koersstijging!quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:10 schreef AQuila360 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |