Waarvan precies?quote:
niet erger dan ikquote:Op woensdag 29 december 2010 15:37 schreef Blubberzwijn het volgende:
Ik wist niet wat een trike was, ben ik nou heel dom?
Ja, ik gebruikte de "volgend deel"-knop en heb toen alleen het laatste deel veranderd.quote:Op woensdag 29 december 2010 15:35 schreef murp het volgende:
[..]
Het vorige topic was nml ook al met kleine letters
iS DAT NIET IETS WAAR JE OP KAN RIJDEN?quote:Op woensdag 29 december 2010 15:37 schreef Blubberzwijn het volgende:
Ik wist niet wat een trike was, ben ik nou heel dom?
Ah okquote:Op woensdag 29 december 2010 15:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, ik gebruikte de "volgend deel"-knop en heb toen alleen het laatste deel veranderd.
pussyquote:
Heb jij een volgend deel-knop?quote:Op woensdag 29 december 2010 15:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, ik gebruikte de "volgend deel"-knop en heb toen alleen het laatste deel veranderd.
Jij ookquote:Op woensdag 29 december 2010 16:06 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Heb jij een volgend deel-knop?
waar zit dat dan?quote:
Als het topic gesloten is, dan staat er naast/in plaats van "volg topic" "open nieuw deel"quote:
Waarschijnlijk niet bij mobiele en iPad layout.quote:Op woensdag 29 december 2010 16:09 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Als het topic gesloten is, dan staat er naast/in plaats van "volg topic" "open nieuw deel"
inside jokequote:
ah o.k.quote:Op woensdag 29 december 2010 16:09 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Als het topic gesloten is, dan staat er naast/in plaats van "volg topic" "open nieuw deel"
Mikey darling... morgen of overmorgen, in Den Bosch, om 13:00 of om 19:00.. you, me, and the world between us.quote:
Ow dat zou inderdaad wel zo kunnen zijn...quote:Op woensdag 29 december 2010 16:11 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet bij mobiele en iPad layout.
ja dat klopt, zaterdag is het al januariquote:Op woensdag 29 december 2010 16:12 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ah o.k.
hoe is het met de studie btw? tick tock, tis bijna januari
quote:Op woensdag 29 december 2010 16:13 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Mikey darling... morgen of overmorgen, in De Bosch, om 13:00 of om 19:00.. you, me, and the world between us.
quote:Op woensdag 29 december 2010 16:13 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Mikey darling... morgen of overmorgen, in De Bosch, om 13:00 of om 19:00.. you, me, and the world between us.
Aleeen je scriptie nog, toch? de laatste loodjes, jongen.quote:Op woensdag 29 december 2010 16:15 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
ja dat klopt, zaterdag is het al januari
Studie stokt een beetje...
maar snoesje, wanneer kun je dan wel deze week of volgende week?quote:Op woensdag 29 december 2010 16:18 schreef mike_hunt het volgende:
![]()
mag ik eindelijk met je Boscher bollen spelen.
![]()
Morgen gaat niet. Ik moet nog zoveel regelen voor Oud&Nieuw. En overmorgen is het Oud&Nieuw dat gaat niet. Heb ik al andere dingen. Je mag wel hier komen. 'Vieren' het volgend jaar op Times Square.
al zet je er HEAUMEAUX, GAY of HANDTAS neer.. nobody cares..quote:Op woensdag 29 december 2010 16:18 schreef Great.Expectations het volgende:
En het vorige deel had ik mobiel aangemaakt.Met [Homo] ipv [HOMO] want dat vind ik mooier, minder schreeuwerig.
Jij hebt het geheugen van een goudvis.quote:Op woensdag 29 december 2010 16:21 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
al zet je er HEAUMEAUX, GAY of HANDTAS neer.. nobody cares..![]()
vooruit![]()
Maar toch gewoon even wat drinken? Of wil je een fuckfest? Dat is niet duidelijk.quote:Op woensdag 29 december 2010 16:20 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
maar snoesje, wanneer kun je dan wel deze week of volgende week?
oy vey! high maintenance?quote:
Wie ben jij?quote:Op woensdag 29 december 2010 16:23 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Jij hebt het geheugen van een goudvis.
is there really a difference?quote:Op woensdag 29 december 2010 16:26 schreef mike_hunt het volgende:
Maar toch gewoon even wat drinken? Of wil je een fuckfest? Dat is niet duidelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |