Draag ze dan ook gewoon normaal..quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:21 schreef Ethanolic het volgende:
Goeie broeken inderdaad, 130 euro en na 3 maanden 3 gaten (zonder wassen)
Jammer dat bijna alle nudies die je ziet prewashes zijn.quote:
Want ik draag broeken niet normaal?quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:25 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Draag ze dan ook gewoon normaal..
QFT.quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:22 schreef bokkepoot het volgende:
Als je binnen 3 maanden 3 gaten hebt dan doe je iets niet goed.
Nudie is zelf qua prewashes beter dan g-star, diesel en de meeste andere merken
Hij was niet prewashed.quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:22 schreef bokkepoot het volgende:
Als je binnen 3 maanden 3 gaten hebt dan doe je iets niet goed.
Nudie is zelf qua prewashes beter dan g-star, diesel en de meeste andere merken
Zelfs in dat geval wil ik niet weten wat hij allemaal met die broek uitspookt, dat er na 3 maanden al 3 gaten in zitten.quote:
Hoe draag je hem dan?quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:17 schreef Ethanolic het volgende:
AJ Dry Dirt Organic, hij was 120 euro, foutje.
Maar ik weet niet wat jullie nou gaar doen omdat ik 1 ding verkeerd zeg over 'jullie merk' Nudie.
Ik heb nu ruim tweeënhalve maand een AJDDO, toch zeker wel vier dagen in de week gedragen, soms meer, en ik heb nog nergens enige slijtage, laat staan (bijna) gaten?quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:17 schreef Ethanolic het volgende:
AJ Dry Dirt Organic, hij was 120 euro, foutje.
Maar ik weet niet wat jullie nou gaar doen omdat ik 1 ding verkeerd zeg over 'jullie merk' Nudie.
En hoe meer ruiger je levenstijl is hoe sneller je broeken slijtenquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:39 schreef Ethanolic het volgende:
Wat heeft mijn levensstijl ermee te maken.
Ik draag broeken van levi's en boss en daar heb ik geen problemen mee.
Zitten overigens onder mn kruis en één bij mn enkel aan de binnenkant, die naat zegmaar.
Naar de kleermaker brengen?quote:Op zondag 9 januari 2011 18:02 schreef stef040 het volgende:
Krijg maar geen repair kit binnen..
Morgen dan maar iets verzinnen om de crotch rip te repareren, iemand tips?
Heb vandaag een laptje stof uit Zweden binnen gekregen!quote:
Wegbrengen? Vast wel...quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:41 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Kan je moeder vast toch ook wel?
quote:
Die zouden m'n vriendin misschien passen na wat uit te lopen. Zij heeft 26. Zal het wel even voorleggen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:20 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
![]()
Voor de slanke Dames
http://www.menatwork.nl/N(...)ink&utm_campaign=aff
http://www.menatwork.nl/N(...)ink&utm_campaign=aff
In dat geval eis ik wel updates na een jaar ofzoquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:49 schreef don-diablo het volgende:
[..]p
Die zouden m'n vriendin misschien passen na wat uit te lopen. Zij heeft 26. Zal het wel even voorleggen.
quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:55 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
In dat geval eis ik wel updates na een jaar ofzo
En fitpics natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |