Ah, je bent er zo een!quote:Op woensdag 29 december 2010 14:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je klinkt als een huisgenoot van me die flink te kort komt
eel plezierquote:
Als een warm bad, zoals gewoonlijk!quote:Op woensdag 29 december 2010 14:50 schreef PBateman1978 het volgende:
Hoiiiiiiiiiiiii
Is het hier gezellig ?
huh?quote:
Ja, ik ben niet degene die slijm tegen alles waar een gat in zit!quote:
Ik moet er eigenlijk stiekem alleen maar om lachen.quote:Op woensdag 29 december 2010 14:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Als een warm bad, zoals gewoonlijk!
Jezelf je huisgenoot noemen.quote:Op woensdag 29 december 2010 14:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je klinkt als een huisgenoot van me die flink te kort komt
Waarom denk je dat ik de afgelopen weken zo vaak maar heel kort "aanwezig" ben geweest hierquote:Op woensdag 29 december 2010 14:49 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, kom op zeg. Het wordt gewoon met de week triester. Kun je nagaan hoelang ik mijn mond al hou!
quote:Op woensdag 29 december 2010 14:51 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik moet er eigenlijk stiekem alleen maar om lachen.
En hij is niet de enigequote:Op woensdag 29 december 2010 14:50 schreef Kluts het volgende:
Ja, ik ben niet degene die slijm tegen alles waar een gat in zit!
Tsk, je bent net een ex-roker, een ex-singlequote:Op woensdag 29 december 2010 14:50 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, ik ben niet degene die slijm tegen alles waar een gat in zit!
stiekem? ik vind het gewoon lachwekkendquote:Op woensdag 29 december 2010 14:51 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik moet er eigenlijk stiekem alleen maar om lachen.
Ja, maar dat is zo jammer. De mensen die wél leuk zijn blijven weg door dit soort genuil.quote:Op woensdag 29 december 2010 14:51 schreef YipYip het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik de afgelopen weken zo vaak maar heel kort "aanwezig" ben geweest hier
En ik laat heel lui het wegjagen aan jullie over![]()
quote:Op woensdag 29 december 2010 14:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tsk, je bent net een ex-roker, een ex-single.
Want voor die tijd versierde ik ook elke man hier in Singles.quote:Op woensdag 29 december 2010 14:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tsk, je bent net een ex-roker, een ex-single.
Maar jij bent er toch nog!quote:Op woensdag 29 december 2010 14:52 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, maar dat is zo jammer. De mensen die wél leuk zijn blijven weg door dit soort genuil.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 29 december 2010 14:52 schreef Kluts het volgende:
[..]
Want voor die tijd versierde ik ook elke man hier in Singles.
niet alleen de mannenquote:Op woensdag 29 december 2010 14:52 schreef Kluts het volgende:
[..]
Want voor die tijd versierde ik ook elke man hier in Singles.
quote:Op woensdag 29 december 2010 14:53 schreef Godtje het volgende:
[..]
Maar jij bent er toch nog!
Dat geslijm van jou ben ik helemaal zat ja, blij dat je oprot naar Thailand!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
Zijn de vrouwen hier zó makkelijk dat ik als uberhetero ze ongemerkt kan versieren?quote:
Zolang je ze maar niet post!quote:Op woensdag 29 december 2010 14:54 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Mag ik je nog wel rijmpjes sturen of valt dat daar ook onder?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |