Wie niet!quote:Op woensdag 29 december 2010 16:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ze wil gewoon een excuus om bij langs te komen
Je bent echt opvallend mild tegen me, what's the catch?quote:Op woensdag 29 december 2010 16:04 schreef YipYip het volgende:
[..]
Goed nr,gelijk een extra geschiedenis les
quote:
Nu nog een taalles en het komt allemaal goed in singlesquote:Op woensdag 29 december 2010 16:04 schreef YipYip het volgende:
[..]
Goed nr,gelijk een extra geschiedenis les
Dat kan niet in 1 beweging, daar ben ik te klein voor. Probeer jij dat maar eens als je ergens vanaf moet stappen ondertussen.quote:Op woensdag 29 december 2010 16:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Met een goede trekker in 1 beweging je hele ruit droogmaken, daarna met een zeem de randjes langs gaan.
Ik heb geen vaste trekker, ik heb in de 8 jaar dat ik op mezelf woon denk ik 3 keer ramen gelapt.quote:Op woensdag 29 december 2010 16:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan is er iets met je trekker
Dan doe je het in meedere delen. Ik heb op mn 16e leren ramenlappen voor mn werk toen, daar ben ik heel blij meequote:Op woensdag 29 december 2010 16:06 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat kan niet in 1 beweging, daar ben ik te klein voor. Probeer jij dat maar eens als je ergens vanaf moet stappen ondertussen.
Ach, boeit mij het ook, ik doe het toch bijna nooit.quote:Op woensdag 29 december 2010 16:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan doe je het in meedere delen. Ik heb op mn 16e leren ramenlappen voor mn werk toen, daar ben ik heel blij mee
No catch,ben overall milder schijnbaarquote:Op woensdag 29 december 2010 16:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je bent echt opvallend mild tegen me, what's the catch?
quote:Op woensdag 29 december 2010 16:09 schreef YipYip het volgende:
[..]
No catch,ben overall milder schijnbaar
Ik zie dat voor me, hoe jij staat te kloten.. en dan vloeken als je weer een streep ziet...quote:Op woensdag 29 december 2010 16:06 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat kan niet in 1 beweging, daar ben ik te klein voor. Probeer jij dat maar eens als je ergens vanaf moet stappen ondertussen.
Ja en hoe het sop over haar lichaam druipt terwijl ze staat te RAMENLAPPPPEENNNNquote:Op woensdag 29 december 2010 16:10 schreef rival het volgende:
[..]
Ik zie dat voor me, hoe jij staat te kloten.. en dan vloeken als je weer een streep ziet...
bedankt voor deze glimlach
De spons uitknijpend boven dr borstenquote:Op woensdag 29 december 2010 16:12 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Ja en hoe het sop over haar lichaam druipt terwijl ze staat te RAMENLAPPPPEENNNN
Misschien geef je wel af op mij..quote:
*SOP* *SOP*quote:Op woensdag 29 december 2010 16:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
De spons uitknijpend boven dr borsten
Zou ik zo'n goede invloed op iemand kunnen hebben ?quote:Op woensdag 29 december 2010 16:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Misschien geef je wel af op mij..
Na jouw kerstwonder ben ik geneigd het mogelijk te achten.quote:Op woensdag 29 december 2010 16:14 schreef YipYip het volgende:
[..]
Zou ik zo'n goede invloed op iemand kunnen hebben ?Lijkt mij sterk
net nog niet....quote:Op woensdag 29 december 2010 16:12 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Ja en hoe het sop over haar lichaam druipt terwijl ze staat te RAMENLAPPPPEENNNN
We zullen zienquote:Op woensdag 29 december 2010 16:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Na jouw kerstwonder ben ik geneigd het mogelijk te achten.
Het moet wel kloppen he!quote:Op woensdag 29 december 2010 16:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
De spons uitknijpend boven dr borstjes.
Brainwash?quote:Op woensdag 29 december 2010 16:04 schreef PeuRac het volgende:
CL, morgen kom ik bij je langs(om naar de kapper tegenover je te gaan).
kom je me gen koffie brengen?quote:Op woensdag 29 december 2010 16:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Brainwash?Ga ik met een verrekijker uit het raam hangen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |