Daarom viel ik gewoon flauw toen ik een naald zagquote:Op woensdag 29 december 2010 15:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zeg dat, zelfs die van mij was ik liever niet bij geweest.
quote:Op woensdag 29 december 2010 15:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daarom viel ik gewoon flauw toen ik een naald zag
fuck yeahquote:Op woensdag 29 december 2010 15:59 schreef rival het volgende:
[..]
had je maar een condoom moeten gebruiken!
Ramen lappen is leukquote:Op woensdag 29 december 2010 16:00 schreef missbehavin het volgende:
Oh ik heb eindelijk de ramen eens gelapt, was wel nodig ook, zo smerig als dat water er af kwam. Ik doe het echt te weinig.
Je snapt dat je hiermee je lot hebt bezegeld he.quote:
Is goed hoorquote:Op woensdag 29 december 2010 16:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je snapt dat je hiermee je lot hebt bezegeld he.
Zeker, is ook zo gebeurdquote:
Ik ben onschuldig!quote:Op woensdag 29 december 2010 16:00 schreef YipYip het volgende:
Hey [Singles]
edit : oh shit OUD. Sorry,verkeerde topic. Nog en fijne dag verder
ik vond het ook een erg domme opmerkingquote:Op woensdag 29 december 2010 16:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je snapt dat je hiermee je lot hebt bezegeld he.
quote:Op woensdag 29 december 2010 16:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zeker, is ook zo gebeurd![]()
Alleen de ramen die met een stok gedaan moeten worden zijn ff wat lastiger.
Ze wil gewoon een excuus om bij langs te komenquote:Op woensdag 29 december 2010 16:02 schreef rival het volgende:
[..]
ik vond het ook een erg domme opmerking
De ene of de andere lappenquote:Op woensdag 29 december 2010 16:02 schreef CherryLips het volgende:
Iedereen lult over de zwangere vrouwen heen en begint over ramen lappen
Blauwe laag over je ramenquote:Op woensdag 29 december 2010 16:02 schreef Kluts het volgende:
Ik ben een ramp in ramen lappen. ALS ik het doe, dan doe ik het daarna nog eens met spiritus, dan krijg je tenminste geen strepen.
Ik mag dat toch wel leuk vinden. Lekker met water spelenquote:Op woensdag 29 december 2010 16:02 schreef rival het volgende:
[..]
ik vond het ook een erg domme opmerking
Ben ik eens huishoudelijk, is het weer niet goed!quote:Op woensdag 29 december 2010 16:02 schreef CherryLips het volgende:
Iedereen lult over de zwangere vrouwen heen en begint over ramen lappen
Heb ik geen excuus voor nodigquote:Op woensdag 29 december 2010 16:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ze wil gewoon een excuus om bij langs te komen
Nee, die blauwe laag heb ik dan niet hoor. Dat met die uien heb ik wel eens geprobeerd maar dat vond ik niks.quote:Op woensdag 29 december 2010 16:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Blauwe laag over je ramen![]()
Doorgesneden uien in het water gooien, helpt ook
[..]
Ik mag dat toch wel leuk vinden. Lekker met water spelen
Goed nr,gelijk een extra geschiedenis lesquote:
Met een goede trekker in 1 beweging je hele ruit droogmaken, daarna met een zeem de randjes langs gaan.quote:Op woensdag 29 december 2010 16:02 schreef Kluts het volgende:
Ik ben een ramp in ramen lappen. ALS ik het doe, dan doe ik het daarna nog eens met spiritus, dan krijg je tenminste geen strepen.
Dan is er iets met je trekkerquote:Op woensdag 29 december 2010 16:04 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, die blauwe laag heb ik dan niet hoor. Dat met die uien heb ik wel eens geprobeerd maar dat vond ik niks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |