Check eens onderin dat topicquote:
Goeie tvp welquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:44 schreef wimjongil het volgende:
Dribbel nog gefeliciteerd!
Dit is eigenlijk een verkapte tvp.
Dank voor de tip Dribs! Maar ik zit nu weer te twijfelen tussen een multi-effect pedalboard ding of een versterker. Ik haat keuzes maken.quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:48 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Check eens onderin dat topic
Bied hier je muziek rotzooi te koop/ruil aan
[..]
Goeie tvp wel
top! Maar toch, ik probeer het never-sell principe te handhaven!quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:48 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Check eens onderin dat topic
Bied hier je muziek rotzooi te koop/ruil aan
[..]
Goeie tvp wel
Ik heb mijn eerste 3 gitaren en mijn eerste versterkertje lekker nogquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:11 schreef Dribbel_ het volgende:
Van de eerste set die ik ooit had is ook niks meer over
Ook bij amps/effecten etc?quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:03 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
top! Maar toch, ik probeer het never-sell principe te handhaven!
Dan was je huis niet groot genoeg geweest om alles te stallen.quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:51 schreef The_Dean het volgende:
Als ik alles hield wat ik ooit heb gehad, dan stond hier nogal wat.
Nee, dan had ik het hele blok wel nodigquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:53 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan was je huis niet groot genoeg geweest om alles te stallen.
Ik kreeg 2,5 jaar geleden een ''gammel startsetje'' (elektrisch), pas na 1 jaar een nieuwe gitaar (akoestisch) gekocht en pas na bijna 1,5 jaar een nieuwe elektrische gitaar + versterker gekocht. En de rest is geschiedenisquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:24 schreef The_Dean het volgende:
Ik had in het begin ook heel weinig hoor, dik half jaar gedaan met een gammel startsetje.
Netjes hoorquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:25 schreef guitarist het volgende:
Even weer een video wat jullie toch niet mooi vinden! ;D
Nog met mijn oude microfoon..
Zondag even zoiets met Menno doen, maar dan met 2 goede camera's ipv 1 van 5000 euro en 1 van 100 euro (die heb ik maar in zwart/wit gezet omdat de kleuren écht kut waren).
Klinkt leuk en ziet er goed uit! Het gaat goed met bedroomstudios begrijp ik?quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:25 schreef guitarist het volgende:
Even weer een video wat jullie toch niet mooi vinden! ;D
Nog met mijn oude microfoon..
Zondag even zoiets met Menno doen, maar dan met 2 goede camera's ipv 1 van 5000 euro en 1 van 100 euro (die heb ik maar in zwart/wit gezet omdat de kleuren écht kut waren).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |