SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooie gitaar, welke serie is dat?https://www.facebook.com/HunterStreetOfficial - HunterStreet
Wat een rotkop.quote:Op donderdag 30 december 2010 15:22 schreef Muchachooo het volgende:
[ afbeelding ]
even allemaal mijn lelijke hoofd bashen
http://twitpic.com/3l6jfdquote:
Don't care about the face, care about the guitar!quote:Op donderdag 30 december 2010 15:22 schreef Muchachooo het volgende:
[ afbeelding ]
even allemaal mijn lelijke hoofd bashen
Katten zijn leuk!quote:Op donderdag 30 december 2010 15:41 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
http://twitpic.com/3l6jfd
weet iemand trouwens een leuke naam voor mijn DIY Booster?
Haha neeuhquote:Op donderdag 30 december 2010 14:30 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Hot Rod ruilen tegen een EC1000?
fotoquote:Op donderdag 30 december 2010 16:24 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Haha neeuh
Heb net een Taylor gehaald dus ff geen gitaren d'r meer bij
Volgens mij wel, wij hebben ook een Cover op onze Myspace staan.quote:Op donderdag 30 december 2010 17:15 schreef Gitaarmat het volgende:
Wie weet of je ook covers op Myspace mag zetten, we verdienen er niet aan.
O nee, dat is samen gespeeld met de band zelf. Laat maar....quote:Op donderdag 30 december 2010 17:47 schreef guitarist het volgende:
[..]
Volgens mij wel, wij hebben ook een Cover op onze Myspace staan.
quote:Op donderdag 30 december 2010 18:06 schreef guitarist het volgende:
[..]
O nee, dat is samen gespeeld met de band zelf. Laat maar....
Ben sinds vandaag weer single.
Bijna 2 jaar samen waarvan een half jaar samengewoond....
quote:Op donderdag 30 december 2010 18:06 schreef guitarist het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar doet dat eigenlijk nauwelijks nog.
had het ookquote:Op donderdag 30 december 2010 18:06 schreef guitarist het volgende:
[..]
Say what the fuck?!quote:Op donderdag 30 december 2010 18:06 schreef guitarist het volgende:
[..]
ik zag je nieuwe gitaar vet manquote:
Ik heb me maar ingehouden maar ik vind hem niet echt mooi nee.quote:Op donderdag 30 december 2010 19:40 schreef -Menn0- het volgende:
Ik vind een akoestische nooit echt mooi om naar te kijken, maar hij klinkt wel super
Wij hebben alleen maar covers op onze myspace staan.quote:Op donderdag 30 december 2010 17:47 schreef guitarist het volgende:
[..]
Volgens mij wel, wij hebben ook een Cover op onze Myspace staan.
Sterkte man.quote:Op donderdag 30 december 2010 18:06 schreef guitarist het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |