Hot Rod ruilen tegen een Saffire Pro 24 met extra pre-amps en condensator microfoon?quote:Op donderdag 30 december 2010 12:05 schreef -Menn0- het volgende:
Iemand een Hot Rod Deluxe of een Randall RG75 kopen?
Een nieuwe, veel plezierquote:
Op donderdag 30 december 2010 12:05 schreef -Menn0- het volgende:
Was dat maar zo. Ze is een paar dagen uit logeren geweest en gaat vandaag helaas al weer weg.quote:
Iemand heeft dus een Iron Cross na gemaakt voor een normale prijs. Moest gelijk aan jou denkenquote:mischien ruilen tegen een imitatie gibson les paul custom die ik zelf omgebouwd heb naar iron cross
de gitaar is helemaal kaal gemaakt en alles is vervangen voor orgioneel of dat wat op de iron cross zit met een emg 81 en emg 60 draaiend op 18v
Hè, jammer.quote:Op donderdag 30 december 2010 12:14 schreef -Menn0- het volgende:
Uuuuuuuuuuuuuuuuuuuhm ( <--- lang nadenken)
Nee.
quote:Op donderdag 30 december 2010 12:03 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Vuurwerk, leuk om te kijken, maar het wordt altijd afgestoken door zwakzinnigen
Maar 50 euro uitgegeven. En ik heb serieus nog nooit eerder zoveel geld aan vuurwerk uitgegevenquote:Op donderdag 30 december 2010 06:52 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
vuurwerk=geld=minder geld over voor GAS
conclusie: vuurwerk kopen is onzinnig...
Vuurwerk kopen boven gear kopen zettenquote:Op donderdag 30 december 2010 13:25 schreef blckbb het volgende:
[..]
[..]
Maar 50 euro uitgegeven. En ik heb serieus nog nooit eerder zoveel geld aan vuurwerk uitgegeven
quote:Op donderdag 30 december 2010 13:30 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Vuurwerk kopen boven gear kopen zetten
Ja, EMG in een Stagg gooien ramt ook wel... maar toch is dat het net niet... Staat niet bij wat voor basis het is?quote:Op donderdag 30 december 2010 13:07 schreef -Menn0- het volgende:
Hey Dean kijk dit kreeg ik in als aanbod op m'n LTD:
[..]
Iemand heeft dus een Iron Cross na gemaakt voor een normale prijs. Moest gelijk aan jou denken
Geen idee dat heb ik hem ook net teruggemaildquote:Op donderdag 30 december 2010 13:35 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, EMG in een Stagg gooien ramt ook wel... maar toch is dat het net niet... Staat niet bij wat voor basis het is?
vraag foto'squote:Op donderdag 30 december 2010 13:37 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Geen idee dat heb ik hem ook net teruggemaild
Nja, momenteel ook geen geld voor een eventuele leuke ruil via jou... maar dan bouw ik hem ook liever zelf denk ik, weet ik echt wat ik hebquote:Op donderdag 30 december 2010 13:37 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Geen idee dat heb ik hem ook net teruggemaild
Ik geef je gelijk. Maar mail even om foto's, ben ook wel benieuwd.quote:Op donderdag 30 december 2010 13:47 schreef -Menn0- het volgende:
Ik ben wel benieuwd wat er van hij er van gemaakt heeft maar ga zeker niet ruilen. Wil al niet ruilen en al helemaal niet met een zelf gemaakte gitaar van iemand die ik niet ken!
Hot Rod ruilen tegen een EC1000?quote:Op donderdag 30 december 2010 12:05 schreef -Menn0- het volgende:
Iemand een Hot Rod Deluxe of een Randall RG75 kopen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |